perfect, zeker aan te bevelen

Dank je wel voor jouw gave review, Michiel, we moeten er een beetje van blozen! Heel veel plezier met jouw nieuwe ChillFish shirts!

goede service, goed behandeld

Dank je wel voor jouw reactie! Aan het einde van deze week komen er nieuwe producten online, dus hou ons in de gaten!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer correct- Zeer duidelijk- Zeer vriendelijk en hoe mooi de bestellingen verpakt worden, zeer bijzonder met een persoonlijk tintje wat ons zeer aanspreekt. Goede service

Op dit moment nog niks tegen gekomen

Pluspunten

Snelle, heldere en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling met een persoonlijke 'touch'. Erg leuk om een kaartje bij het pakket te ontvangen. Het t-shirt is van bamboe, dat zit heerlijk!

In de mail met daarin de link naar dit formulier staat een taalfout. "verteld jouw mening". Vertelt hoort hier met een 't'.