Erg tevreden

I.v.m. onze verhuizing hadden we een beetje haast en op korte termijn nieuwe matrassen nodig. Dit hadden wij bij onze online bestelling aangegeven en na 3 dagen werden de nieuwe matrassen al geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke, behulpzaam en goede prijzen

Wij hebben bij Tom Smeenk ons nieuwe bed gekocht en slapen als een roos. Na lang wikken en wegen hebben wij een aantal boxsprings vergeleken. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor Tom Smeenk omdat we écht geholpen werden in het maken van een goede keuze. Het bed werd binnen twee weken bij ons thuis geleverd en we slapen er heeeerlijk op! Wij raden iedereen een bed van Tom Smeenk aan.

Snelle levering: aanrader!

Wij hebben een bed besteld bij de winkel in Utrecht en zijn zeer tevreden over de snelle afhandeling! We slapen heerlijk :)

Topservice!

Erg tevreden over de service bij Tom Smeenk en snelle bezorging!

slecht

2 match bedden besteld op wielen, komen ze die plaatsen blijken de wielen vlijmscherp te zijn, die je op geen 1 vloer wil hebben, bedoeling was de bedden makkelijk met opmaken uit elkaar te kunnen rijden. Gelijk betalen bij levering. Hebben ze ipv 2 x ombouw match, 1 grote ombouw meegenomen. De dag erop komen ze met 8 gewone poten en 2 x beschadigde match ombouw, die los op spiraal hangt. Geen cent goedkoper he die gewone poten onder spiraal. Tja je hebt al betaald. Bij bestelling gevraagd naar 2 x auping inizio matras, hadden ze niet, maar zeker hele goede, nog betere en ja wij zijn erin getrapt voor € 650. Was voor mij niet op te liggen, om het uur wakker met veel pijn aan schouders en heupen en na een week gemaild deze op te halen daar wij beiden klachten hadden. Na pas 2 weken en zeuren van onze kant zijn ze teruggehaald. Was een duur weekje slapen, we zouden 75 per matras minder terug krijgen, terwijl ze goed waren afgeschermd, maar ja beslapen. Zoek eens op Europees hof wbt matrassen. Nu na mail en bellen eindelijk ruim 2 1/2 week later 500 retour. Wij zullen een ieder ten zeerste dit bedrijf afraden, alles loopt fout en terug betalen gaat moeizaam en dan ook nog te weinig 448, wat ze nu na mail hersteld hebben naar 500 euro. Kijk op auping outlet bij een echte auping leverancier, je krijgt onbeschadigde bedden uit de winkel voor veel minder en zij hebben ook hele goede auping matrassen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

- Goede telefonische bereikbaarheid Utrecht winkel. - Aardige en behulpzame meneer, die de zaken oplost.

- Aftekenbon bij aflevering en copy voor de klant, waar eventuele ontbrekende zaken op vermeld kunnen worden. - Opvolging daarvan per e-mail, zodat de klant weet dat er aan gewerkt wordt en wanneer het ongeveer opgelost is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na een deskundig advies, hebben wij 2 nieuwe matrassen en een Auping Auronde bed aangeschaft bij Tom Smeenk. De bezorgers hebben het bed binnen een week na aankoop gebracht en gemonteerd. Achteraf hadden we dit jaren eerder moeten doen! Wat een fijn bed, we slapen elke nacht heerlijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over ons nieuwe Auping bed die we bij Tom Smeenk hebben aangeschaft. Goed advies en snelle levering!

Geen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Afgelopen week zijn de ontbrekende onderdelen bezorgd en gemonteerd. Dus opgelost. Het was attent dat de bezorger ook een dekbedhoes afgaf voor de vertraagde levering.

Ontbrekende onderdelen bij de bezorging, het hoofdbord zat er niet bij en de lamp kon niet bevestigd worden. Dit zou snel worden opgelost. Elke week wordt er beloofd te komen en op de dag zelf weer afgebeld. Helaas hebben we alles tegelijk afgerekend! Dit loopt nu al sinds 26 oktober jl. Ook geen factuur ontvangen tot op heden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Auping bed ligt prima. Ik heb er M-line matrassen op. Zalig. Ik heb wat problemen ervaren, maar dat is allemaal keurig opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk advies gekregen en tevreden over het eindresultaat

tot nu toe geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede voorlichting afspraken worden nagekomen

Voicemail Deventer is zeer slecht en onduidelijk. Tip: Bel jezelf eens en huiver.....Niet professioneel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij geen andere beddenzaak is de levertijd zo kort. Onze boxspring is binnen 2 weken geleverd en gemonteerd. Goede service en zeer vriendelijke medewerkers! Wij zijn zeer tevreden over Tom Smeenk

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prijs montage bij aflevering

leverdatum 1 week later

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service! Afspraak is afspraak bij dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In één woord: GEWELDIG!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige winkelmedewerkers en vriendelijke bezorgers! Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon een eerlijk advies. Daar houden wij van en zijn zeer tevreden over ons aangeschafte bed! We bevelen Tom Smeenk zeker aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en op het eerste oogopslag deskundig advies. Het refurbishen van Aupingbedden zorgt ervoor dat je voor een relatief kleine prijs in een uitstekend bed kunt slapen, en de nazorg/service is ook erg goed. (De matrassen zijn uiteraard nieuw en kwalitatief hoogwaardig, en daar betaal je ook voor.)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na vele positieve verhalen gehoord te hebben over Tom Smeenk, zijn we zelf 3 weken geleden naar de winkel in Deventer gegaan. Inmiddels slapen we al een week op onze prachtige boxspring en zijn de rugklachten al minder geworden, onze verwachtingen zijn meer dan overtroffen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers en duurzame producten tegen een eerlijke prijs, aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hier een zeer tevreden klant! Tijdens een bezoek aan de winkel in Utrecht hebben wij een elektrische boxspring besteld. We werden geduldig geholpen en hebben verschillende matrassen geprobeerd om tot de juiste keuze te komen! Binnen 2 weken werd de boxspring afgeleverd door 2 keurige bezorgers. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Niets, alles top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een second life Auping Auronde besteld, keurig opnieuw gespoten en goed verpakt. Conform afspraak op tijd geleverd.

De bijgeleverde Auping spiraal was ronduit vies. Daarnaast ontbraken er een aantal doppen van de spiraal. Niets bijzonders, de spiraal functioneert er niet minder om, maar toch.... Na 2 emails te hebben de gestuurd en 14 dagen verder, de ontbrekende doppen als nog ontvangen. Helaas is 1 van de nageleverde doppen al kapot....voordat ik hem kan monteren. Dus een enig teleurstellende ervaring. Het bed is oké, maar een aantal zaken kunnen duidelijk beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundig advies en een ruime sortering duurzame bedden snelle service en ik ben een uitermate tevreden klant.!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer eenvoudige tool op de website van Tom Smeenk, hier hebben wij onze Auping Auronde in enkele eenvoudige stappen samengesteld. De volgende dag gelijk een afspraak voor bezorging gemaakt en binnen 2 weken werd het bed bezorgd, alleen maar lof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Tom Smeenk

Filter op Taal