Netjes en vriendelijke bezorging

Alle afspraken zijn nagekomen en het bed is fijn en ziet er heel mooi uit.

Ik slaap fantastisch sinds mijn SMEENK bed

Snelle service, nette levering, fantastisch slaapplezier.

Aanrader!

-prettig contact per telefoon met Rick -belt bij korte afwezigheid snel terug -Auping bed geheel naar wens samen te stellen, ook bij het door ons aangeschafte refurbished bed -aflevering correct op tijd, volgens track&tracé systeem -bed voldeed aan verwachtingen -vriendelijke mannen zetten het bed keurig in elkaar en vragen goed naar wensen van de klant -we moeten het bed nog gaan beslapen maar vooralsnog is via de firma Smeenk alles perfect en prettig verlopen

Deskundig advies, goede producten en aardige mensen

Heerlijk geslapen op ons nieuwe bed!

Zeer tevreden met de service en kwaliteit

Via internet kwam ik op de site van Smeenk bedden. Ik wilde graag een hoofdbord, maar standaard zijn de hoofdborden te hoog voor de schuine kant van ons dak. In overleg kon het hoofdbord iets lager gemaakt worden, waardoor we nu een compleet bed hebben: Het bed voldoet aan de verwachtingen. Het werd netjes in elkaar gezet door de bezorgers. De bezorgers waren keurig op tijd.

Prima.

Helft van de prijs. Nette bezorgers en rommel meegenomen.

Nette medewerkers snelle service waren nacht kastjes vergeten werden on half drie geleverd

Een goede ervaring

Deskundig en vriendelijk geholpen. Alles gebracht naar de 2e verdieping en oude bed meegenomen. Nieuwe bed slaapt heerlijk.

Uitstekendzie boven

Helemaal top

Wij hebben een bed gekocht in Deventer super aardige en ervaren verkoopster na een paar dagen wist ik zeker......verkeerde matras wij terug veel begrip en met een weekje de matras die beter bij mij past helemaal top

Goed, stukken goedkoper en snel geleverd

Toevallig kwam ik via internet bij Tom Smeenk terecht voor een Auping spiraal. Achteraf blijkt dat een schot in de roos.

Goed geholpen in Utrecht, aardige bezorgers

We zijn goed geholpen in Utrecht door Rik. Levertijd was 1,5 week. Echt supersnel, vanmiddag is het bezorgd en snel in een klaar gezet door aardige jongens. Goede uitleg gekregen. Nu de matrassen luchten, moltons wassen en eindelijk weer lekker slapen vannacht

Super blij met refurbished Auping-bed in kleur naar keuze!

Prima service en mooi betaalbaar refurbished Auping-bed. Geleverd in door ons gekozen kleur, blij met eindresultaat!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service in de winkel Mijn Auping bed is mooi ge-refurbished en kan met het nieuwe matras weer jaren mee en ook nog voor een goede prijs

Prima levering

De levering verliep keurig, een van de transformators was niet in orde, maar dat werd ook keurig en snel opgelost. We hebben twee mooie bedbodems en zijn er erg blij mee!

TOP !!!

Uitstekend geholpen bij maken van een keuze. Prettig bij bezorging en monteren van onze Auping Auronde

Goed geleverd

Tip: als er nog geen levering heeft plaats gevonden dan niet al vast een bericht geven dat er al geleverd is, dus tijdverbanden netjes uitvoeren en niet vooraf al vast invullen, dat levert verwarring op. Verder prima af levering, aardige mensen!!!

Goede voorlichting, attent en goede service.

goed telefonisch bereikbaar, juiste info en prima bezorging

Ik ben zeer tevreden. Met vriendelijke groeten Anne Marie Engeleyte

niks mis mee

keurig op tijd, snel geplaatst en boel opgeruimd. Nog een week wachten voor we de matrassen kunnen proberen! Ook goed telefonisch en per mail geholpen om keuze te maken. vriendelijke groet, Joke en herman zaalberg.

Super, snel, hoge kwaliteit en servicegericht

Super, snel, hoge kwaliteit en servicegericht

Alles keurig opgezet en opgeruimd

Goed!

Vriendelijke ontvangst, goed advies, correcte indicatie bezorgtijd en supersnelle montage. Bed ligt heerlijk!

keurige en snelle aflevering en montage

afgeleverde bed zag er keurig uit en werd snel gemonteerd: vriendelijke monteurs! verbeterpunten -twee maal werd de aflevertijd aangepast -een onderdeel vergeten dat hopelijk nog wordt nagestuurd

Bedrijfsgegevens

zandpoort 5

7411BL Deventer

085-303 63 92

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.