Goed, stukken goedkoper en snel geleverd

Toevallig kwam ik via internet bij Tom Smeenk terecht voor een Auping spiraal. Achteraf blijkt dat een schot in de roos.

Goed geholpen in Utrecht, aardige bezorgers

We zijn goed geholpen in Utrecht door Rik. Levertijd was 1,5 week. Echt supersnel, vanmiddag is het bezorgd en snel in een klaar gezet door aardige jongens. Goede uitleg gekregen. Nu de matrassen luchten, moltons wassen en eindelijk weer lekker slapen vannacht

Super blij met refurbished Auping-bed in kleur naar keuze!

Prima service en mooi betaalbaar refurbished Auping-bed. Geleverd in door ons gekozen kleur, blij met eindresultaat!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service in de winkel Mijn Auping bed is mooi ge-refurbished en kan met het nieuwe matras weer jaren mee en ook nog voor een goede prijs

Prima levering

De levering verliep keurig, een van de transformators was niet in orde, maar dat werd ook keurig en snel opgelost. We hebben twee mooie bedbodems en zijn er erg blij mee!

TOP !!!

Uitstekend geholpen bij maken van een keuze. Prettig bij bezorging en monteren van onze Auping Auronde

Goed geleverd

Tip: als er nog geen levering heeft plaats gevonden dan niet al vast een bericht geven dat er al geleverd is, dus tijdverbanden netjes uitvoeren en niet vooraf al vast invullen, dat levert verwarring op. Verder prima af levering, aardige mensen!!!

Goede voorlichting, attent en goede service.

goed telefonisch bereikbaar, juiste info en prima bezorging

Ik ben zeer tevreden. Met vriendelijke groeten Anne Marie Engeleyte

niks mis mee

keurig op tijd, snel geplaatst en boel opgeruimd. Nog een week wachten voor we de matrassen kunnen proberen! Ook goed telefonisch en per mail geholpen om keuze te maken. vriendelijke groet, Joke en herman zaalberg.

Super, snel, hoge kwaliteit en servicegericht

Super, snel, hoge kwaliteit en servicegericht

Alles keurig opgezet en opgeruimd

Goed!

Vriendelijke ontvangst, goed advies, correcte indicatie bezorgtijd en supersnelle montage. Bed ligt heerlijk!

keurige en snelle aflevering en montage

afgeleverde bed zag er keurig uit en werd snel gemonteerd: vriendelijke monteurs! verbeterpunten -twee maal werd de aflevertijd aangepast -een onderdeel vergeten dat hopelijk nog wordt nagestuurd

goede service / mooi product

accuraat in communicatie

Goede kwaliteit van zowel producten als service

Vriendelijke bejegening, meedenkend, grote kwaliteit en aangename prijsstellingen. Ik ben zeer tevreden

Precies volgens afspraak, vriendelijk en duidelijk.

Duidelijke uitleg na installatie erg vriendelijk.

Uitstekende service, goede producten en concurrerende prijzen

Ik heb mijn Auping Auronde laten overspuiten en heb een gemotoriseerde spiraal aangeschaft. Men denkt goed mee, verleent optimale service en is buitengewoon vriendelijk.. Dat geldt zowel in de winkel als bij huisbezoek door de monteurs

Geheel volgens afspraak

De levering is volgens overeenkomst nagekomen.

Geheel volgens afspraak

De levering is volgens overeenkomst nagekomen.

Eenvoudig bestellen. Prettig dat ze even bellen met verbeterende voorstellen. Stipte levering

Goede communicatie en prima afgeleverd!

Goede communicatie en prima afgeleverd!

Ruim binnen tijdvak geleverd met een prettige uitstraling van de mensen.

Telefonisch contact en bestellen verliep erg prettig. Over de bezorgdag werd ik meteen na de bestelling gebeld om een passende dag af te spreken. Kort voor de afleveringsdag heb ik het tijdvak doorgekregen zodat wij er goed op konden anticiperen. Dit is voor ons met name van belang dat wij nog in de verhuismodus zitten en op en neer rijden. De mensen die de bedbodems hebben geïnstalleerd legden gingen zorgvuldig om ermee, nergens tegen aan stoten en dergelijke. Ook legden zij geduldig uit (ondanks hun volle programma) hoe het werkt en welke service er wordt geleverd wanneer er iets zou haperen e.d. Kortom een prettige ervaring en zal zeker eerst weer bij Tom Smeenks kijken wanneer ik iets nodig heb.