Ruim binnen tijdvak geleverd met een prettige uitstraling van de mensen.

Telefonisch contact en bestellen verliep erg prettig. Over de bezorgdag werd ik meteen na de bestelling gebeld om een passende dag af te spreken. Kort voor de afleveringsdag heb ik het tijdvak doorgekregen zodat wij er goed op konden anticiperen. Dit is voor ons met name van belang dat wij nog in de verhuismodus zitten en op en neer rijden. De mensen die de bedbodems hebben geïnstalleerd legden gingen zorgvuldig om ermee, nergens tegen aan stoten en dergelijke. Ook legden zij geduldig uit (ondanks hun volle programma) hoe het werkt en welke service er wordt geleverd wanneer er iets zou haperen e.d. Kortom een prettige ervaring en zal zeker eerst weer bij Tom Smeenks kijken wanneer ik iets nodig heb.

Alles goed geregeld

Ook al weten wij dat het bed niet nieuw is ziet het er als nieuw uit. Fijne gedachte

Prima communicatie, prima afgeleverd

Het bestellen via internet ging prima maar werd ook nog even nagebeld om bepaalde belangrijke details te regelen. Daarna prima communicatie over de aflevering en perfect geïnstalleerd

Prettige samenwerking

Kwaliteit, service en zeer klantvriendelijk!

Wij zijn erg blij met onze bedden en matrassen.

Kwaliteit, service en zeer klantvriendelijk!

Wij zijn erg blij met onze bedden en matrassen.

Echt helemaal super, wat een fijne service!

Ik ben uiterst tevreden over de service die Tom Smeenk mij heeft geboden. Het bed inclusief matras werd vlot bij mij thuis geleverd en in elkaar gezet. Zowel het personeel in de winkel als het personeel dat het bed afleverde en monteerde was zeer vriendelijk.

Klant gericht

De verkoper was netjes en correct. We wisten wat we wouden, dit heeft de verkoper goed opgepakt. Waren er daardoor snel uit. Min puntje, onze bedrading om de ruggesteun te bedienen was kapot. Dit zou als service verholpen worden. Op dag van levering was dit niet bekend. In eerste instantie wou de e bezorger er 10 euro per bed. Dat vonden we jammer.

Goede service en communicatie

Het was jammer dat de levering iets vertraagd was maar de communicatie daarover ging goed en de rest van de levering ook

prima service

Het auping bed auronde werd met lift naar 2e etage gebracht+in slaapkamer gemonteerd en afval werd afgevoerd.

Vakkundig advies, fijn geholpen en perfecte service. Buitengewoon vriendelijke monteurs waren precies op tijd en in een oogwenk was het bed in elkaar gezet. Aanrader.

Goede afspraak over levering,een"nieuw bedden nog boven verwachting electrische verstelbaar,omdat handmatig er niet was.

goed geleverd, niet volgens leverafspraak

Na telefonisch contact werd mij gezegd dat er binnen 2 weken geleverd zou kunnen worden waarop ik de bestelling heb geplaatst. Helaas was dat niet het geval. De levering werd een paar weken later. De levering is verder goed gegaan.

alles op tijd geleverd wel wat gehaaste medewerkers geen vragen werden er gesteld of alles in orde was zag later dat er een hoekje ontbrak bij het spiraal

Zeer goede service.

Goed bereikbaar, goed meegedacht. De levering was ook heel prettig.

Snel, correct, netjes afgeleverd en geplaatst.

Een beetje stroeve communicatie over de chat maar na heel vlot telefonisch contact een snelle efficiënte levering en plaatsing. Het bed en de matras zien er veelbelovend uit.

Goede snelle communicatie en goede service

Aardige attente jongens die het bed kwamen installeren.

Snel en goede prijs/ kwaliteit

Niets dan lof

Vlotte bezorging en montage

De monteurs hadden de spiralen vlot gemonteerd. Waren er problemen,mochten we altijd bellen zo werd ons verzekerd. Vriendelijke jongens en gaven ons ook nog goede adviezen. Wij zijn zeer tevreden!

Uitstekend!

Bed is prachtig, levering was prima!

Gewoon goed

Gewoon goed, 5 sterren als ook het hoeslaken meteen geleverd zou zijn

Perfecte service snelle levering

We zijn heel blij met de levering bed is perfect en snel geleverd en in elkaar gezet dit is heel goed gegaan ondanks het extreem warme weer We kregen als extra service een montage pennetje erbij deze kunnen we heel goed gebruiken Alles is perfect gelopen

Zeer vriendelijk, zeer kundig

Super goede communicatie