Uitstekend!

Bed is prachtig, levering was prima!

Gewoon goed

Gewoon goed, 5 sterren als ook het hoeslaken meteen geleverd zou zijn

Perfecte service snelle levering

We zijn heel blij met de levering bed is perfect en snel geleverd en in elkaar gezet dit is heel goed gegaan ondanks het extreem warme weer We kregen als extra service een montage pennetje erbij deze kunnen we heel goed gebruiken Alles is perfect gelopen

Zeer vriendelijk, zeer kundig

Super goede communicatie

We zijn erg tevreden met de levering van het bed.

Het bed werd vakkundig in elkaar gezet.

Goede informatie en goede service

Het bestellen en levering ging eenvoudig, goede informatie. Levering gebeurde op de afgesproken tijdsindicatie en de medewerkers waren vriendelijk en snel. Min puntje is het beschadigen van een muur door waarschijnlijk het spiraal, dit heb ik pas achteraf geconstateerd nadat de medewerkers al waren vertrokken. Dit is iets wat de monteur zeker gemerkt moet hebben, maar heeft dit niet gemeld. Dat er tijdens het omhoog brengen van de materialen iets gebeurd kan altijd, zeker wanneer het een krappe trapopgang is, maar meldt het gewoon dat is wel zo netjes.

Meer dan uitstekend! Heel snelle levering en perfect product.

Wegens omstandigheden hadden wij snel een bed nodig, Tom Smeenk heeft er echt alles aan gedaan om ons snel te helpen, met succes. Product is super netjes, afgeleverd door vriendelijke en nette bezorgers, bedankt!

Uitstekende informatie en service.

De service in de winkel is uitstekend, duidelijke en vriendelijke uitleg en er wordt rustig de tijd genomen om diverse matrassen te ervaren met bijbehorende informatie, ook de bezorging ging voorspoedig en op een prettige manier, dank jullie wel.

Super lieve mensen die zelf als het bed geleverd is nog bellen of alles goed is. Super

Alles naar wens verlopen

Goede no-nonsens winkel die keurig leveren

We zijn in Utrecht in de winkel goed geholpen. Levering was keurig op het afgesproken tijdstip. Twee aardige en nette bezorgers monteerden het bed. Dat ging snel en ze werkten netjes. Prima, een aanrader!

De firma Tom Smeenk, passie voor Auping

Correcte firma, denken voor en adviseren meteen zwaarde beugels te monteren welke ze ook bij zich hebben. Geen woord is te veel en binnen mum van tijd incl. uitleg zijn ze weer op pad, naar een nieuwe tevreden klant.

Superservice kan niet beter.

Na telefonisch contact uitstekend geholpen en op de datum van afspraak keurig geleverd. Zou de bezorger niet ontslaan, want wij vonden hem een topgozer . Hij is gemotiveerd, aardig, deskundig en werkt snel. Bij een volgend artikel denken wij zeker weer aan Tom Smeenk.

Geeft mij vertrouwen

Fijne behulpzame en vriendelijke mannen. Henk Nabers

Goed product/uitleg. De matrassen liggen heerlijk.

Het is alleen jammer dat ik de avond vóór de bezorging niet de beloofde track en tracecode heb ontvangen Maar verder álles prima. De mannen van de bezorging hebben mij erg goed geholpen. Prima service

Snelle en adequate service

Defect aan mijn elektrische Auping spiraal werd prima opgelost tegen meer dan acceptabele kosten.

Prima geholpen en goede service

Primair geholpen én goede service

Goede service!

Vanaf de aankoop tot levering, goede service en heel vriendelijk

Goed, snel, en vriendelijk

De bezorgers deden hun werk goed en waren daarbuiten ook behulpzaam.

Goede en snelle service/ levering. Goede communicatie !

Goed advies, korte wachttijd en op beloofde tijdstip geleverd.

Niewe. ombouw met verhoogde poten gekocht. Korte levertijd. Werd kerig op tijd bezorgd en in elkaar gezet. De oude ombouw werd gedemonteerd en mee teruggenomen. zeer tevreden.

Heel goed.

Prettig geholpen in de winkel. Goede informatie gekregen. Het gekochte bed is op tijd geleverd. De bezorgers/monteurs hebben het bed vakkundig in elkaar gezet, gedemonstreerd hoe een en ander werkte en alle verpakkingsmaterialen meegenomen. Ik ben heel tevreden.

alles ging goed, behalve de onduidelijke betaalwijze

goed product en makkelijk besteld in de winkel in Utrecht. Maar onduidelijke factuur met onduidelijk betaalmoment (later door U hersteld)

zandpoort 5 7411BL Deventer

085-303 63 92