alles ging goed, behalve de onduidelijke betaalwijze

goed product en makkelijk besteld in de winkel in Utrecht. Maar onduidelijke factuur met onduidelijk betaalmoment (later door U hersteld)

Prima op tijd, behulpzaam, vriendelijk!

Keurige mensen, prima pakket, oude spiralen meegenomen.

Prettige snelle service en heerlijke bedden!

Prettige snelle service en heerlijke bedden!

Prima advies en afwikkeling

In de winkel in Utrecht prima geholpen. Om het matras te testen werden zelfs 2 matrassen op de grond gelegd om de dikte na te bootsen.

Heel erg tevreden!

Duidelijke en plezierige communicatie, zowel bij bestelling als levering. Service is top en het bed bevalt ons erg goed!

Absolute aanrader’

Prachtige Auping, netjes gemonteerd door vriendelijke en vakkundige heren

geweldig

zeer goede uitleg goede service prima bezorging

Snelle en correcte levering

Onze bestelling werd correct opgevolgd en snel geleverd ! Super tevreden.

Bed 180x220cm, snel geleverd, door 2 toffe gasten gemonteerd. Nieuwe degelijke matras met een verzorgd bedframe. Wij zijn heel tevreden!

Punctueel en professioneel

Heel goed geïnformeerd over tijdvak en ge update, vervolgens keurig op tijd , zeer vakkundig en heel vriendelijke jongens!! Dik tevreden !

TOP!

Fijn geholpen in de winkel. Levering op tijd Prima product

Fantastisch bed, goede service

- goede communicatie over bezorging - bed op tijd geleverd - service in winkel wat langzaam

Zeer prettig geholpen

We kwamen binnen en Bram heeft ons zeer prettig door alles heen gepraat en nagekomen wat hij vertelde

Top en uitermate vriendelijk.

Wij zijn echt fantastisch geholpen door Bernadette. Heel klantvriendelijk goed meedenken en adviseren zonder opdringerig te zijn. Daarnaast waren de bezorgers ook echt top ! Bedankt jongens.

100% tevreden, zowel voorlichting over het prauping electr spiraal (showmodel) als over levering en plaatsing

soepel en afspraak vlgs verstrekt informatie

Zoals boven. Prettige en behulpzame bezorger! Het product is niet nieuw, dus nu alleen nog de kwaliteit van dit produkt afwachten. Nu heb ik geen reden om aan te nemen dat die niet goed zou zijn

Prima levering en optijd

Goed geleverd geïnstalleerd zonder problemen.

Perfecte service

Zowel bij de aankoop in Deventer en bij de bezorging van de chauffeurs perfect geregeld. Hartelijk dank

Heerlijk slapen in een prachtig bed.

We wisten al precies wat we voor bed we zochten. Eens Auping altijd Auping. Maar nu voor een veel aantrekkelijker prijs én in de kleur die wij mooi vinden. Daarnaast kregen we een goed advies over de matrassen. We zijn uitermate prettig geholpen. Bij de aflevering ging er wat mis maar dat werd snel en adequaat opgelost. Prima service dus. Wat ons betreft een aanrader!

Goed bed en superservice

Al eerder een Auping besteld bij Smeenk, nu weer dezelfde positieve ervaring. Snel geleverd en keurig gemonteerd.

Perfecte aan levering en montage

Vriendelijke medewerker, vlotte levering en plaats ing.

Zeer snel het bed met matrassen voor mijn schoonmoeder geleverd.

Mijn ervaring met het bedrijf Tom Smeenk is erg positief. Het geleverde bed was als nieuw en de matrassen van prima kwaliteit. Woensdag besteld en op speciaal verzoek al op vrijdag geleverd!

Op zaterdagmiddag 5 maart een bezoek gebracht aan de winkel. Daar heel prima geholpen. En vandaag al de spiraalbodems in huis. We zijn er heel blij mee. De levering vandaag verliep ook prima. Levering was in de aangegeven tijdsperiode.

Refurbished is niet nieuw

Refurbished Auping Auronde met 2 handverstelbare spiralen gekocht. Handig dat je online alles kan samenstellen. Jammer dat je het bed vooraf niet kan zien/ uitzoeken. Wij waren hiervoor eeest naar de winkel geweest om te kijken. Bij eerste levering hoofdbord slecht afgewerkt door spuiter. Trekkoord voor spiraal slordig afgewerkt. Na contact werd zonder probleem het hoofdbord en spiralen omgewisseld. Bedrijf wat bedden opnieuw spuit blijkt net voor hun te werken. Binnen 1 week was het bedrijf weer bij ons. Hoofdbord heeft hier en daar nog een niet niet optimale afwerking. De spiralen hebben duidelijke gebruikerssporen. Er missen afdekdoppen aan het voeteinde en er zitten krassen op de spiralen. Gelukkig liggen de matrassen er op en ze liggen prima. Ons idee was dat refurbished als nieuw zou zijn. Dat is niet zo in dit geval. Handig om rekening mee te houden. Vriendelijk bedrijf. Nette aflevering.

service tot in de slaapkamer

bed gebracht en gaf zelf aan hem in elkaar te zetten. Vlotte bezorger

zandpoort 5

7411BL Deventer