Vriendelijk, goede service, prachtige meubels

Drie prachtige stoelen van tuinbank teak gekocht. De service is fantastisch. Ben enorm blij met de stoelen die een verrijking zijn voor onze tuin. Tuinbank teak heel erg bedankt voor het goede advies.

zeer goede service en zeer vriendelijk aanbevolen adres

zeer goede service en zeer vriendelijk een aanbevolen adres .

Vriendelijk en meedenkend en belangrijk, goede kwaliteit.

Mooie bank gekocht, aflevering op tijd. Hoop hier lang plezier van te heben.

Goed contact, goede en vriendelijke service, snelle levering.

Prettige verkoopster. Bank redelijk snel geleverd. Ik heb de bank bij hun laten assembleren. Er was wat mis met de bank, maar dit is supersnel door Tuinteak verholpen

Snel, goed en netjes

Mooie bankjes en tafels, snel geleverd en netjes afgewerkt

Mooie tuinbanken, snelle levering!

Tuinbanken die er niet alleen mooi maar ook degelijk uitzien. En dat ze gemonteerd geleverd kunnen worden voor een klein extraatje op de prijs is een feestje!

Prachtige bank, mooi teak en perfecte service!

Prachtige bank, mooi teak en perfecte service!

Geweldig!!

Wat ziet de bank er prachtig uit!!

Snel en makkelijk

Mooie teakbank besteld, makkelijk in elkaar te zetten. Jammer genoeg brak één teakverbinding (soort houten schroef) af en de reserve was te smal en paste niet. Zelf kunnen oplossen. Verder tevreden voor een mooie prijs.

Goede service en snelle levering

Onze stationsbanken van Indische look zijn een ware eyecatcher op het terras van onze zaak. Goed zitcomfort.

super service en super blij met de bank!

Kwamen iets na 11:00 uur dus mooi op tijd! En tot aan de voordeur bezorgd! Zooooo blij met de bank!!! Heeeeel erg veel dank!

Snelle levering en goed contact van status bestelling.

Super blij met de bank! Binnen korte tijd geleverd, prima service, vriendelijke hulp

Prachtige tuinbanken en een geweldige service!!

Voor herhaling vatbaar!

Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding

cc

Mooie kwaliteit

Tuinbank zou er wel goed aan doen om bij iedere bank de exacte maten (h x b x d) te vermelden.

top

goede communicatie, snelle levering, klantgericht (artikel beschadigd, en wordt duurdere versie aangeboden tegen zelfde (lagere) prijs, dat is hoe het werkt/moet!

Mooie producten, snelle levering

Binnen twee dagen was onze tuinbank binnen! En hij is prachtig!

Goed bereikbaar en bereid mee te denken met de klant.

Servicegericht, meedenken met de klant en maakt verwachtingen waar.

Snelle beantwoording via mail. Levering netjes en op tijd

Goede, snelle en persoonlijke service

Snelle aflevering, prettig contact, goed op de hoogte gehouden van de levering, en persoonlijke touch bij aflevering

super, heel tevreden en mooie bank

Mooi hout, mooie vorm en de bank zit degelijk in elkaar. De chauffeur was heel behulpzaam en vriendelijk.

from order till delivery super

Deleviry was also very good. thank you.

Goede bank tegen goede prijs

Mooie bank, goede prijsstelling. Plezierig contact. Jammer dat we voor een kussen met een ander bedrijf moesten coördineren inclusief de gezamelijke levering. Maar uiteindelijk kwam dit goed en zijn wij tevreden met dd bank.