super service en super blij met de bank!

Kwamen iets na 11:00 uur dus mooi op tijd! En tot aan de voordeur bezorgd! Zooooo blij met de bank!!! Heeeeel erg veel dank!

Snelle levering en goed contact van status bestelling.

Super blij met de bank! Binnen korte tijd geleverd, prima service, vriendelijke hulp

Prachtige tuinbanken en een geweldige service!!

Voor herhaling vatbaar!

Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding

cc

Mooie kwaliteit

Tuinbank zou er wel goed aan doen om bij iedere bank de exacte maten (h x b x d) te vermelden.

goede communicatie, snelle levering, klantgericht (artikel beschadigd, en wordt duurdere versie aangeboden tegen zelfde (lagere) prijs, dat is hoe het werkt/moet!

Mooie producten, snelle levering

Binnen twee dagen was onze tuinbank binnen! En hij is prachtig!

Goed bereikbaar en bereid mee te denken met de klant.

Servicegericht, meedenken met de klant en maakt verwachtingen waar.

Snelle beantwoording via mail. Levering netjes en op tijd

Goede, snelle en persoonlijke service

Snelle aflevering, prettig contact, goed op de hoogte gehouden van de levering, en persoonlijke touch bij aflevering

super, heel tevreden en mooie bank

Mooi hout, mooie vorm en de bank zit degelijk in elkaar. De chauffeur was heel behulpzaam en vriendelijk.

from order till delivery super

Deleviry was also very good. thank you.

Goede bank tegen goede prijs

Mooie bank, goede prijsstelling. Plezierig contact. Jammer dat we voor een kussen met een ander bedrijf moesten coördineren inclusief de gezamelijke levering. Maar uiteindelijk kwam dit goed en zijn wij tevreden met dd bank.

Geweldig service, zeer mooi product

Warm en mooi teak meubelen voor een eerlijke prijs met vriendelijke service. Wie zou meer willen hebben? Hartelijk bedankt Ineke!

Hele mooie tuinbank

Ik ben heel tevreden met mijn tuinbank. Super aardige bezorgster.

goede begeleiding bij de aankoop

Er is een divers aanbod en de prijzen zijn schappelijk.

Perfecte deal en service.

Prima bank ziet er mooi uit.

Goed geleverd

Mooi product, vlot geleverd en snelle reacties

Mooi product die binnen een week op de plek stond. Er was een potje reinigingsmiddel vergeten. Deze werd meteen nagezonden per post na een mailtje. Kan gebeuren, maar top service!

zeer mooie bank (afwerking, kwaliteit) en goede service!

Mooi bankje, prima kwaliteit, goede afwerking en ook een goede/snelle service vanuit het bedrijf. Zeer over te spreken

Bestelling telefonisch opgevraagd of het mogelijk was om voor moederdag nog op te sturen. Netjes terug gebeld en in orde gemaakt .

Prima snelle levering en service

Snelle levering, goed product voor geweldige prijs!

De bank werd aan huis geleverd, binnen 3 dagen en hij is mooi en sterk, voor de laagste prijs die ik op internet kon vinden.

Snelle bezorging en goed advies

Bij de deur kreeg ik advies op welke wijze ik het teakhout kan behandelen... het is een stevig setje. Echter bij de tafel ontbrak een schroef met pen, er waren zeven, moesten acht zijn.