Geweldig service, zeer mooi product

Warm en mooi teak meubelen voor een eerlijke prijs met vriendelijke service. Wie zou meer willen hebben? Hartelijk bedankt Ineke!

Hele mooie tuinbank

Ik ben heel tevreden met mijn tuinbank. Super aardige bezorgster.

goede begeleiding bij de aankoop

Er is een divers aanbod en de prijzen zijn schappelijk.

Perfecte deal en service.

Prima bank ziet er mooi uit.

Goed geleverd

Mooi product, vlot geleverd en snelle reacties

Mooi product die binnen een week op de plek stond. Er was een potje reinigingsmiddel vergeten. Deze werd meteen nagezonden per post na een mailtje. Kan gebeuren, maar top service!

zeer mooie bank (afwerking, kwaliteit) en goede service!

Mooi bankje, prima kwaliteit, goede afwerking en ook een goede/snelle service vanuit het bedrijf. Zeer over te spreken

Bestelling telefonisch opgevraagd of het mogelijk was om voor moederdag nog op te sturen. Netjes terug gebeld en in orde gemaakt .

Prima snelle levering en service

Snelle levering, goed product voor geweldige prijs!

De bank werd aan huis geleverd, binnen 3 dagen en hij is mooi en sterk, voor de laagste prijs die ik op internet kon vinden.

Snelle bezorging en goed advies

Bij de deur kreeg ik advies op welke wijze ik het teakhout kan behandelen... het is een stevig setje. Echter bij de tafel ontbrak een schroef met pen, er waren zeven, moesten acht zijn.

Beschadigde bank werd omgeruild en was al in ervaar gezet, SUPER!

Goed en snel

Fijne bank, snel geleverd.

Goede kwaliteit tuinbank, goede service

Bestelling via internet ging prima. Wij hebben ervoor gekozen om het bankje af te halen. Deze stond ook netjes klaar. Het bankje ziet er mooi uit en is erg stevig. De pootjes moesten we er zelf onder zetten, maar dat is een makkie. Wij zijn er erg blij mee.

Mooie bank en superservice

Netjes en snel geleverd

Tuinbank is degelijk en netjes gemonteerd en afgewerkt. Mooi stevig bankje.

Uitstekend.

Mooi product

Goede service en snelle levering

Geweldige service

Prettig geholpen en een prachtig bankje

Geweldige Parkbank Melbourne

We hebben de Parkbank Melbourne - 240 cm hier gekocht. Nu ben ik een techneut en altijd behoorlijk kritisch! Echt super, keurig gemonteerd afgeleverd. Alles is netjes en van top kwaliteit. Ik heb er nog extra om gezocht maar ik kon NIKS vinden om op af te dingen. Helemaal top. O ja, Het was een verjaardagscadeau voor mijn vrouw en zij vindt de bank prachtig.

Heel goede communicatie

Mooie bank maar wel vrij lichte/zachte (goedkopere?) teaksoort. Om wat ruwere stukken glad te krijgen is hier en daar schuren wel wenselijk. Prijs voor deze bank is OK voor wat je koopt.

Goede prijs/kwaliteit en klantenservice

Persoonlijke service. Op tijd geleverd. Teveel betaald geld werd zeer prompt terugbetaald.

aankoop tuintafels

vriendelijk, goed advies, meedenken, topklasse!!!

Prima website overzichtelijk en makkelijk Direct per mail de bevestiging van de aankoop Goede follow up lekker vlug weet je wanneer de levering komt En dat gebeurt dan ook stipt op de afgesproken tijd Goed verpakt en keurig ingepakt Ik ben vol lof over deze firma Hier kan je met een gerust hart kopen

Mooie kwaliteit

Wel andere tafel gekregen dan besteld (Vouwtafel gekregen ipv klaptafel) Supermooie stationsbanken .blij mee