Pluspunten

Super snelle levering, goed verpakt. Kortom goeie service!

Geen, ben erg tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel antwoord via de mail

Afspraken na komen en zorgen dat er geen beschadigde spullen worden bezorgd en al helemaal niet 2 keer achter elkaar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

weinig, alleen dat ze in de winkel wel enthousiast helpen in bussum

Pas op als je hier koopt in de winkel, het wordt gewoon een online aankoop, zij bestellen het online voor je in hun web winkel. Als je de deur uitloopt kun je ze niet meer bereiken, Winkel heeft geen nummer. Op de chat reageren ze gerust een hele dag niet, je krijgt geen updates over je bestelling (erger door dat zij online bestellen voor je heb je niet eens een account waar je mee kunt inloggen), afspraken in de winkel worden in de chat gewoon bestempeld als sorry dat staat niet vast gelegd. Telefonisch onbereikbaar, keer of 8 wordt de verbinding verbroken. Volgens mij zit er maar een iemand achter de telefoon en kunnen ze het niet aan. Als je dan zegt dat ze erg slecht bereikbaar zijn zeggen ze gewoon : "Je hebt ons aan de lijn nu toch ?". Bestelling niet aangekomen op beloofde dag (garanderen volgende werkdag ontvangen bij op voorraad) en dan totaal onbereikbaar. Zeer slechte ervaring, lijkt wel of ze je na aankoop niet meer willen spreken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik kan geen enkel positief punt opnoemen, 31/12 een bestelling geplaats, nu vrijdag 4/1 nog niks ontvangen. Contact gehad via mail en schreven ons dat t met de feestdagen te maken had. Oke, dat kan, maar vrijdag 4/1 nog geen stoel gezien! Ik denk dan ga ik bellen, khad immers al 2 dagen vrij genomen en wilde onderhand wel is weten hoe het zat, want ze beloven dat als je voor 15.00 uur een bestelling plaats, dat ie dan de volgende dag geleverd wordt. Helaas! Heel de vrijdagochtend gebeld, continu over laten gaan, maar er wordt niet opgenomen. In de middag kreeg ik eindelijk na ik denk wel 30 x bellen iemand aan de lijn! Ze vertelde dat ze cintinu telefoon had gehad! Lijkt me sterk want hij ging gewoon over, dus niet een ingesprekstoon. De dame vroeg mij om het ordernummer! Ik dat dus opzoeken en ondertussen werd de verbinding verbroken! Nu was ik er zo klaar mee dat ik besloten heb om de stoelen te annuleren, en dus wel durf te stellen dat dit bedrijf van geen kanten deugt en beschikt over een superdomme klantenservice! Doe er je voordeel mee!

Ik zou er als directie mee stoppen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik wist niet goed welke stoel ik zou kiezen en ik kon niet naar Groningen rijden. De medewerker heeft mij toen via de telefoon hele goed geholpen. We hebben de stoelen gisteren besteld en vandaag gekregen. En..... Ze zitten super!! Hele mooie stoelen voor een superleuke prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik heb ruim 2 weken geleden hier een order geplaatst. De producten werden netjes op tijd geleverd.

1: Klantenservice geeft geen reactie Op de site staat niet goed geld terug. Ik heb na ontvangst van mijn order (6 stoelen en 1 eetbank) geprobeerd om 1 stoel terug te sturen (de kleur kwam niet overeen met de foto op de site). Ik moest eerst een ticket aanmaken, hier werd niet op gereageerd. Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Ook geen reactie. Na een week weer gemaild...geen reactie. Na lang zoeken heb ik een adres gevonden en zelf via DPD de stoel teruggestuurd (moest zelf voor de kosten betalen, maar goed). De stoel is aangekomen, maar nog steeds geen reactie. Omdat ik als betaalmethode afterpay heb gekozen heb ik gelukkig nog niet hoeven betalen. Ik ben bang dat ik dan nooit geld terug had gezien. Maar dit is ook vervelend, want ik wil gewoon mijn factuur betalen en dat kan niet omdat de retour niet verwerkt is. Er is totale radiostilte. Ik vind dit heel vervelend. Na het schrijven van de review heeft het bedrijf contact opgenomen. Ze bleken al mijn mails niet ontvangen te hebben... Anyways de retour is verwerkt en korting toegekend. Minpunt 2: Prijs de dag nadat ik had besteld waren ze dicht en kregen klanten 5% korting op hun bestelling ter compensatie. Mooi gebaar, maar beetje balen als je net daarvoor een order van ruim 700 euro hebt geplaatst. Omdat mijn order nog niet verzonden was heb ik gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen voor de korting.... Je raadt het al....nooit een reactie gehad. Al met al prima spullen, echter de after sales

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling wordt niet op tijd afgehandeld (voor 15:00 besteld maar niet voor 15:00 in behandeling genomen). Hierdoor bestelde product niet de volgende dag geleverd. Daarna waren er zogenaamd nog problemen met DHL. Hierdoor bestelling na 3 dagen nogsteeds niet binnen. Er is geen enige vorm van proactiviteit waar te nemen bij het personeel om dit goed op te lossen. Heb ze voor de keus gesteld het bedrag gelijk terug te storten zodat het pakket daar kan blijven maar dit zou niet mogelijk zijn omdat het via Molly zouten moeten. Pure onzin, iedere ondernemer heeft internetbankieren en kan dit gelijk regelen, zodat het voor beide partijen makkelijk is. Laatste keer geweest dat ik daar besteld heb.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Supersnelle levering en mooie producten!

Kan niets bedenken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De service medewerker aan de telefoon heeft ons keer op keer vriendelijk te woord gestaan, maar helaas het probleem niet op kunnen lossen.

Wanneer beloofd wordt dat een product de volgende dag in huis is en dit tot twee keer toe mis gaat, moet er gekeken worden waar de fout ligt. (we hadden zelfs 10 euro extra betaald omdat we er zeker van wilde zijn dat de stoelen bij ons feest op tijd aanwezig waren. Helaas is dit niet gelukt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

De website is goed opgezet waardoor het overzichtelijk is en prettig om het ruime en veelal interessante aanbod te bekijken. Een snelle levering en de goede kwaliteit van het product dat ik kocht maakte het geheel compleet. Dit bedrijf is een absolute aanrader!!!

Geen enkel verbeterpunt en/of tip. Het is werkelijk op alle fronten prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Very helpful people and quick response, fast delivery.

Nothing

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site Voorraadartikel volgens afspraak geleverd. Artikel goed verpakt .

Graag een orderbevestiging en faktuur via mail of een faktuur bijgesloten bij de levering.Nu heb ik niets. Je kunt je bestelgegevens niet openen met het ordernummer ,je moet daarvoor een account aanmaken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering en goed verpakt , en de tafels waren erg mooi , Top bedrijf !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie! Goede producten. Goede service. Ik heb een prachtige houten tafel gekocht. Het geld zeker waard. Ze hebben hem netjes afgeleverd en ook voor mij naar boven getild en in elkaar gezet. Perfect! Het is een erg mooie tafel! In de winkel ben ik ook goed geholpen en voorgelicht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk bedrijf en binnen levertijd geleverd. Erg tevreden en heel blij met de nieuwe lampen.

Ik had een mail dat de lampen verzonden waren maar kreeg geen track en tracé nummer. De verrassing was dinsdag des te groter dat de lampen er al waren.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kan ik nog niet benoemen, want het product dat ik heb besteld en betaald en er binnen 5 werkdagen zou zijn, wordt ineens een maand later bezorgd zonder kennisgeving.

Ik heb anderhalve week geleden een kast besteld en betaald en volgens de bestelling zou deze de volgende werkdag al worden geleverd. Omdat het niet duidelijk was hoe deze levering exact zou plaatsvinden, heb ik hier zelf over gebeld naar City Interiors (zegt al veel over het ontbreken van informatie over de bezorging van bepaalde meubels). Er werd mij toen verteld dat het 5 werkdagen zou kosten en de koerier zelf contact met mij zou opnemen over het hoe of wat. Inmiddels waren de 5 werkdagen verstreken en besloot ik zelf maar weer contact met het bedrijf op te nemen omdat ik niets had gehoord. Ik kreeg toen tot mijn grote verbazig en teleurstelling te horen dat mijn kast niet meer leverbaar was en dit dan hopelijk in september zou gebeuren. Ik vind het ongehoord dat ik hier niet over geïnformeerd ben en er zelf achteraan moet bellen! De medewerker aan de telefoon was ook niet vriendelijk en een excuses kon er niet vanaf! Ik vind dit zeer onbeschoft en alles behalve klantvriendelijk! Zeker aangezien ik al € 400,00 betaald heb voor die kast!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kast geleverd en ook snel, superservice!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

niets op aan te merken

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering.

Nvt

Over City Interiors