Filters

1

niet geleverd wat op website wordt aangeboden

Dat er een keer iets niet wordt geleverd zoals beschreven op de website, dat kan gebeuren. Maar als er dan wordt beloofd dat het zal worden opgelost en er alleen met smoesjes wordt tijd gerekt, dan gaat er iets mis. Eerst even aankijken .... dan niet leverbaar voor een bepaalde datum ... en uiteindelijk zeggen: " We zien op de foto's dat er leven in zit" dus we doen lekker niets. Voor mij een reden om nooit meer iets te bestellen bij Bomenbezorgd.nl. Als ik jullie was zou ik ook naar een tuincentrum of kwekerij gaan waar je kan zien wat je koopt. Dat zal ik de volgende keer zeker doen !

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service en nazorg!

Na een moeizame start, wat niet aan bomenbezorgd.nl lag en meerdere keren langskomen staat er nu een prachtige lei moeraseik bij ons in de tuin! Wij zijn heel erg blij met de geweldige goede service en de hulp die we hebben gekregen van bomenbezorgd.nl

  • Aanbevelen? Ja
10

Een wereldbedrijf, planten zijn van zeer goede kwaliteit,de bezorger Wesley is helemaal top!!

De bezorging van de planten is helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Zeer aardige en behulpzame medewerker. Boom ziet er goed uit en is deskundig geplaatst en gefixeerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verzorgd

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bedrijf en medewerkers

Komen de afspraken goed na, en bij het bezorgen kwam de chauffeur zelfs helpen tillen! Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
6

matig

Wij hebben 2 leibomen bij jullie besteld. een schijnt het goed te doen, de ander lijkt het niet te redden. Wat kan hik nu doen? Ik zal jullie een foto mailen van beide bomen. gr. Niels Renoirhof 1 Utrecht

  • Aanbevelen? Nee
8

Blij met mate

Snelle levering. Ik had 2 platanen besteld ,zware en grote bomen. Deze chauffeur kwam aan met een bestelwagen waar nog meer bomen oplagen maar alles lag door mekaar met als gevolg dat er eerst het een en ander moest gebeuren voor de grote bomen ervan af te krijgen Maar omdat er geen kraantje op de wagen zat wou de chauffeur ze ervan af laten vallen. Toen heb ik hier vlak bij iemand gevraagd voor een looder die was na een paar minuten ter plaatse Daarbij heb ik nog recht op een zak grond,maar die zat onder die andere bomen dus is er maar een zak grond minder geleverd. Groet Jaap van den Tweel

  • Aanbevelen? Ja
5

Blij met mate

Ik had een abrikoos leiboom in pot besteld. Deze werd vorige week donderdag om 7.00 u bezorgd; de chauffeur zei dat het boompje dezelfde dag moest worden geplant. De blaadjes hingen zeer slap, het boompje leek recent uit de grond gehaald te zijn en in een pot gezet die te groot was; hij kon niet rechtop staan. De grond was kurkdroog. Heb de grond iets nat gemaakt, bladeren besprenkeld. Later plek klaar gemaakt en boompje geplant. Bleek dat er twee kaartjes aan hingen: Tros Oranje, en Bergeron. Na een paar telefoontjes opheldering. De plant elke dag flink water gegeven, blad een paar keer besprenkeld. Nu, zaterdag een week later, nog veel blaadjes slap, aantal gekruld. Denk dat hij er wel doorheen komt, maar de start is slecht. Gelukkig regent het bijna elke dag en is het niet erg heet, anders............................ Ik vernam via mail dat jullie het druk hebben. Liever had ik een paar dagen langer gewacht en een goed boompje in pot ontvangen dan een bijna uitgedroogde plant.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede en snelle levering

Ze hebben mij er mooie dwerg palmen geleverd. Ben er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijke service, en alles netjes op tijd geleverd zoals afgesproken, een leuke samenwerking

Vriendelijk en correcte firma !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Wordt goed en netjes gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort

Alles klopt wel bij bomenbezorgd. De website, de bestelprocedure, de communcatie en de aflevering. Ik had een paar vragen en probleempjes (de tuin is bij ons slecht bereikbaar). Maar ze reageren snel, en denken goed mee. Zeer tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

topservice tot in België

Bedankt, eerste ervaring en meevaller. Blij dat ik jullie leren kennen heb!

  • Aanbevelen? Ja
9

Was er op de juiste dag en tijd

Boom in goede staat aangetroffen.

  • Aanbevelen? Ja
7

mooie boom

de boom is erg moor, info over hoe aan te planten was ook erg fijn. Duidelijke info over bezorging en die was erg vroeg!

  • Aanbevelen? Ja
4

Goede mensen voor het planten

Prijs kwaliteit redelijk, beplanting is goed en netjes. Bij vragen krijg je een antwoord over wat je niet vraagt, met de belofte dat er per mail uitleg gegeven wordt wat niet gebeurd. Zal niet zo snel weer iets kopen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw Groeneweg, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling over Bomenbezorgd.nl. Inmiddels hebben ik contact met u gehad en alsnog de gevraagde uitleg gegeven. U gaf aan hiermee alsnog tevreden te zijn, gelukkig :-). Mocht ik in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, Liset | Bomenbezorgd.nl

6

Twijfels

Twee Cordyline Red geleverd,wortelkluit kletsnat,waar de omschrijving vermeld dat deze plant geen nattigheid verdraagt. Heb direct in ruimere potten met een mengsel van meegeleverde meditterane grond en goede bloemaarde de planten verplant waarbij werd vastgesteld dat bij één plant de onderste verdorde bladeren zomaar afgerot los kwamen. Ik wacht de verdere groei af en hoop dat er geen blijvende schade is door veel nattigheid. Zijn er verder problemen dat meld ik dat direct gezien er een waarborg bestaat ! De chauffeur leek mij ook geen te handig en snugger persoon,wel vriendelijk !

  • Aanbevelen? Ja
1

1 keer en nooit meer

Wij hebben 8 palmbomen gekocht. Bomen werden afgeleverd in zwakke staat. Bij warm weer en in superkleine potjes met amper een wortel aan. Wij hebben de planten meteen verpot in goede grond. Maar het mocht niet baten. Intussen zijn ze allemaal kapot.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kristof, Bedankt voor het achterlaten van uw review bij Bomenbezorgd.nl. Wij hebben inmiddels contact gehad en u gaat foto's van de levering sturen. Zodra wij de foto's hebben ontvangen ga ik een passende oplossing voor u zoeken! Met vriendelijke groet, Liset | Bomenbezorgd.nl

4

Zwaar bedchadigde bomen

De bomen waren klein, met bijna geen blad en de schors was beschadigd. Erg jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Olivier, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Inmiddels heb ik contact met u gehad en is de garantie op uw bomen verlengd. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met de bomen dan horen wij graag van uw, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Liset | Bomenbezorgd.nl

8

Goede service en betrouwbaar

Levering is wel wat chaotisch geweest door ziekte van uw chauffeur maar goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en goede kwaliteit bomen.

De bestelde Lei-amberbomen werden binnen 10 dagen aan de deur geleverd. Waren knap beschermd vervoert en de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Er kwam goede documentatie bij de boompjes. Wij zijn dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging van mooie bomen

Ik was op zoek naar 2 aparte boompjes. En vond op jullie site de olijfbomen mez spiraalstam. Besteld en binnen 5 dagen bezorgd. Mooie uitgebreide folder erbij. En vrolijke bezorger. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snel besteld,snel geleverd op tijd en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service.

Prijs en kwaliteit uitstekend. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel telefonisch en bij de leveringen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd