Uitstekende service, maar kleinere boom dan besteld

Uitstekende service, maar de boom was significant kleiner dan besteld. In gesnoeide vorm (-/- 50 cm) was de boom slechts een dikke 4 meter, terwijl ik een boom van 550-700 cm had besteld. Hierover gecorrespondeerd met de klantenservice maar die vond het normaal...Ik niet...

Perfect.

Vriendelijk en snel , alles volgens afspraak. Foto´s van twee bomen werden zelfs gemailt, zodat ik kon kiezen op afstand. De boom staat inmiddels glunderend in verse grond. Top. Dank dus en gegroet, Joop.

Goed advies per chat, ik wist niet dat het kon

Goed advies gekregen per chatgesprek, meteen bezorgtijd/dag duidelijk, ik wist niet dat zo makkelijk kon.

Het was een gok om bij jullie te bestellen maar ben zeer tevreden

Goede sortering , duidelijke website en vlotte bezorging

Duidelijke website, heldere communicatie . Boom netjes afgeleverd incl palen en band. Voor herhaling vatbaar !

Bomen werden thuis afgeleverd. Keurig op de afgesproken plek.

Uitstekend!!!!!

Mooie fruitboompjes. Tijdig en volgens afspraak geleverd. Uitstekende service. Zeer betrouwbaar! Dank je wel!

Kan niet beter

Snelle afhandeling en precies op tijd en met oog voor detail geplant

Super!!

Geweldige bomen,super bezorger met tips voor het planten van de bomen

Mooie boom als omschreven.

Zeer netjes en mooie producten

Paar hele mooie leibomen gekocht. Werden netjes optijd bezorg en bezorger was zeer behulpzaam en vriendelijk. Bomen zien er perfect uit heel blij mee. Volgende bestelling zeker weer

Snel een mooie amberboom bezorgd!

Na bestelling ontvangen wij binnen enkele dagen onze boom in goede staat.

Heel goede ervaring

Alles is perfect verlopen van de bestelling tot de levering. De boom werd op een veilige beschutte plaats afgeleverd en staat momenteel al te pronken in mijn tuin. Ik kijk ernaar uit om hem te zien groeien. Ik zal jullie zéker aanbevelen bij mijn vrienden. Mvg Monique Conard

Voldeed aan alle verwachtingen

Op tijd bezorgd , bomen prima volgens maat en volgroeid. Aanbevolen aan anderen .

Zeer duidelijke informatie, heel klantvriendelijk, uitstekende afhandeling

Keurige service en prachtige boom

Zeer netjes afgeleverd en een aardige bezorger met kennis En uitleg over de boom. De boom ziet er heel goed uit.

Op tijd en zelfde boom als op de foto

Duidelijke grootte van de boom door het poppetje ernaast op de site. Klopt helemaal met de geleverde boom, idem de vertakking . Zat goed in de kluit en binnen een week thuis. Top.

Netjes afgehandeld en geleverd. Goede communicatie.

Gewoon goed

Prima ervaring!

Snelle en punctuele levering een goede kwaliteit bomen.

Klantvriendelijk en ze beloven wat ze zeggen

Informatieve website, goed bereikbaar voor vragen, klantvriendelijk aan de telefoon, keurig afgeleverd in de achtertuin, met gelegenheid tot stellen van vragen. Kortom, tevreden!

Ik werd serieus genomen nadat een aantal coniferen niet aansloegen.

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen door de telefoniste. Zij boden zelf aan de bomen gratis na te leveren. Zonder zelf erachter aan hoeven te gaan werden de bomen in de afgesproken periode bezorgd. Kom je niet vaak meer tegen. Chapeau!!

De leibomen zijn prachtig en vakkundig door Bomenbezorgd geplant.

De leibomen zijn door de medewerkers van Bomenbezorgd prachtig en vakkundig geplant.

Netjes opgeleverd, afspraak is afspraak

1e ervaring goed.2e ervaring minder goed

We zijn niet helemaal tevreden over onze bezorging.we hadden 4 thuja's besteld maar bij de bezorging bleek 1 van de bomen er erg slecht uit te zien die we niet accepteerden.we hebben daarom maar een kleinere genomen die er ook nog anders van kleur is(geler).Jammer !

prima en netjes alles volgens afspraak