Klantvriendelijk afspraak nakomen en pracht bomen

Goed geregeld snel en effectie

Zeer positief

Meedenkend en meewerkend. Snelle levering

Alles op tijd geleverd conform afspraak, niets op aan te werken!

Alles op tijd geleverd conform afspraak, niets op aan te werken!

Snel en professioneel

Wij hebben ons krentenboompje op dinsdagavond besteld en op vrijdag hebben twee vriendelijke en professionele mensen van bomenbezorgd het bij ons geplant, keurig op de afgesproken tijd.

Zeer positief

Een prachtige mooie Palmboom snel en netjes bezorgd aan huis.

Goed geregeld

Snel, vakkundig en vriendelijk

Ik was positief verrast over het advies dat gegeven werd bij de bezorging door de vriendelijke meneer.

Goede service, prima prijzen.

Heb gebeld met vragen en aanvulling op een bestelling; vriendelijke, flexibele service.

uitstekend

voordat ik een aankoop deed (perenboom) heb ik middels de chatfunctie contact gehad met een medewerker voor advies. Dit verliep erg vlot, ik kreeg snel duidelijk antwoord en degene dacht mee met de aankoop en bezorging.

Supermooie palm ontvangen

Schitterende volle palm ontvangen !!! Levering op tijd ! En aardige bezorger met goede uitleg

Snelle levering en deskundige plaatsing

Onze bomen werden snel en op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het eindresultaat voldoet aan onze verwachting.

Snelle levering en goede kwaliteit boom

Ruime keuze aan verschillende soorten en ook lengtes. Levering zeer snel en ook tijdvak indicatie van twee uur. Bestelde boom (japanse sierkers) was van goede kwaliteit en zag er mooi uit.

Mooie boom

Goede service en goed advies

Gezonde bomen en uitstekende service

Op zoek naar twee speciale bomen voor de verjaardag van mijn vrouw kwam ik bij Bomenbezorgd.nl uit; eigenlijk de enige die beide boomsoorten op voorraad had. De prijzen zijn prima en de service verrassend goed. De chat functie op de website is erg handig om nuttige informatie in te winnen - zowel voor de bestelling als na de levering. De levering zelf is verrassend compleet en de chauffeur geeft graag wat extra advies. De bomen worden goed beschermd geleverd en zijn in goede gezondheid. De aangegeven maten worden gemakkelijk gehaald. Het is duidelijk dat de collega's van Bomenbezorgd.nl volledig achter hun producten staan en waarde hechten aan goede service.

mooi product, snel en goed bezorgd

Via google de website gevonden. Kon snel een goede keuze maken. Duidelijke informatie en correcte levering. Heel goed hoe aangegeven werd hoe en wanneer de boom geleverd zouden worden.

Zeer goede levering

Kwaliteit prima Service ook prima

Zeer goede service, werken netjes en leveren hoge kwaliteit!

Zelfs wanneer een boom niet goed aanslaat met de aanplantservice verlenen ze zeer goede service, denken mee, geven advies en hebben zelfs een boom herplaats omdat deze niet goed aansloeg. De bomen zijn zeer netjes geplaatst, met oog voor perfectie. Een echte aanrader!

Goed en mooi op tijd ook! Fraaie Vijg bovendien.

Bovenstaande lijkt me voldoende, alleen wil ik nog toevoegen dat de boom uiterst kundig is geplaatst. Dank.

Klantvriendelijk.

Ben benieuwd of het boompje aanslaat.verder goede voorlichting en op tijd gebracht

perfect geregeld, 100% tevreden.

Zowel op de site met bestellen( met de chat) als telefonisch en niet te vergeten het bezorgen. Alles naar 100% tevredenheid geholpen. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Super service!

Heel erg service en klant gericht. Denken met je mee! Boom werd vervolgens bezorgd en geplant door hele(!!) vriendelijke en behulpzame mensen! Complimenten en zeker een aanrader! !!

Goede service, afspraken worden goed nagekomen

Boom besteld en netjes volgens afspraak geleverd. Bij levering nog tips/adviezen gekregen om de boom te planten en te verzorgen! Zeer tevreden!

Uitermate tevreden

Goed digitaal op de hoogte gehouden , levering e.d. Vriendelijke en professionele bezorger. Goede service !

Snel geleverd en keurig verzorgd!!

3 bomen,snel geleverd en keurig verzorgd met een goede omschrijving