Prima service en advies. Alle tijd en aandacht bij t brengen.

Veel keuze. Niet duur

Goede communicatie, mooie planten en advies!

Keurig geregeld.

Bomen waren netjes. Bezorger belde bij aankomst. Bomen achter de poort gelegd zoals verzocht. Blij mee

Tja… wat verder te melden? Niets! Procedures goed, bezorging goed. Product goed.

Goed materiaal

4 bomen besteld , datum inplannen en keurig bijna op de minuut af op juiste tijd bezorgd. Erg tevreden!!

Goed en vriendelijk

Was ff weg met honden bij trrug komst lag alles netjes in me tuin

Goede ervarong alles netjes geregeld

Goede bezorging, goede jasmijnplanten

Bezorging correct en mooi aangegeven. Kwaliteitsvolle producten. Gelukkig met onze aankoop.

Palmen besteld en veel te klein geleverd.

Washingtonia palmen besteld en betaald met stamhoogte 40-50 cm en vervolgens stamphoogte 20-30cm geleverd

Fijne ervaring.

Fijne ervaring, aardige bezorger. Gewoon top!

Boom bezorgd volgens afspraak

Via de website een boom besteld. Zelfde dag bevesting met afspraak over de bezorging. Op de beziegdag is de chauffeur te traceren dus je weet hoelaat de bezorging plaatsvindt. Aardige chauffeur dus geen klagen. Nu maar hopen dat de boom aanslaat..

goede service

goede aflevering

Plezierig, stipt en correct

Kwalitatieve mooie boom, goeie aflevering en aanplantservice echt een aanrader !

Goeie en betrouwbare informatie op de website. Snelle levering. Fijne bezorger en mooie plaatsing van de boom in de voortuin. Alles verliep zeer voorspoedig.

Heel praktisch maar toch liever zelf een boom kiezen

Ik had een treurwilgje besteld voor onze tuin aan het water. Ik heb nu een boompje gekregen met een kaarsrecht stammetje, zo groeien ze volgens mij niet in het wild ; ). Ik zou toch liever zelf een boompje uitzoeken met een meer natuurlijk karakter. Bezorging was verder heel goed. Aardige jongens.

zie toelichting

De bezorger was op de afgesproken tijd hier. Alleen jammer dat hij zich niet even meldt. Belt niet even aan maar schuift de bestelling gewoon op het tuinpad in de voortuin. En dan vertrekt hij weer.

Top aanbeveling

Prachtige japanse sierkers gekocht. Vriendelijke hovenier die ook nig netjes werkt. Ik ben zeer tevreden. Aanrader

Goede communicatie en snelle levering.

Prima.

Goede informatie, mooie boom die nu uitloopt, goed afgeleverd door prettige mensen.

Prima levering

De boom is op een zeer goede manier geleverd en geplaatst, prima.

Scheve boom geleverd voor 450 euro.

teleurstellend en ook geen excuus gedaan. volgens klanten service is dat de natuur. maar waarom moet ik de volle prijs betalen voor een scheve boom?

hele goede service

Wij zijn erg blij met de keuze voor bomen bezorgd. Ze hebben duidelijke instructies, zijn op meerdere manieren bereikbaar bij vragen, en doen wat ze beloven.

Keurig geleverd en mooie volle beukenhaag. Had nog meer willen bestellen maar net te laat in het seizoen. In het najaar dan maar weer...

prima bedrijf met een duidelijke en correcte afhandeling van de bestelde bomen. Duidelijke service.

wij zijn heel tevreden met de manier waarop de bestelling is afgehandeld. Duidelijke afspraken die worden nagekomen.