makkelijk besteld en het wordt bij je thuisbezorgd

Ik had een meerstammige boom besteld maar helaas was de top van 1 stam gebroken. Dat werd met er voor mijn neus met een mesje afgesneden met de boodschap dat het wel weer aangroeid. Vind ik wel slordig als je toch een forse prijs betaald.

Heel snel reactie en goed geholpen.

Meteen een datum via de chat kunnen prikken. Woensdag besteld en zaterdag ochtend bezorgd. Heel fijn. Top service.

Bomenbezorgd, ze zijn echt bezorgd om het welzijn van de boom

Afgelopen maand bestelde ik een boom bij Bomenbezorgd met het idee dat het wel makkelijk zou zijn om de boom thuis te laten bezorgen. De boom werd een korte tijd later afgeleverd en ik kon gelijk zien dat kwaliteit voorop staat bij Bomenbezorgd, ze zijn echt bezorgd om de boom. Netjes ingepakte kluit en een uitgebreide beschrijving hoe de boom te planten en verzorgen. Nu pas begrijp ik wat ik bij het vorige boompje verkeerd heb gedaan en voel me enigszins schuldig niet eerder bij deze kweker te hebben gekocht, dan was het meteen goed gegaan. De nieuwe boom staat alweer in de volle grond en ik kan al zien binnen twee dagen dat het boompje aanslaat. De omschrijving mbt draadkluit en wat wel en niet moet en mag kan iets verbeteren door dit vooraan te plaatsen en niet de informatie te splitsen, anders was het een dikke 10.

Snelle administratieve afhandeling, bevestigIng en aflevering. Super boom, precies wat we besteld hadden via de website (hoogte en omtrek) voor een normale prijs.

Weeral een goede ervaring met Bomenbezorgd.nl

Inmiddels mijn twee bestelling. Mooie boom, keurig geleverd zoals afgesproken. Ik krijg haast spijt dat ik geen plaats meer heb om meer bomen te planten...

Klantvriendelijk van bestelling tot zelfs na de levering!

Duidelijke en vlotte communicatie over levering, het planten en het verzorgen van je producten!

prima ervaring

snel, correct en prima advies

Zeer goede service

Boom geleverd volgens de afspraak door zeer vriendelijke medewerker, heel duidelijke en professionele uitleg gekregen. Boom was mooi verzorgd. Absolute aanrader!

Beter dan verwacht

Snelle levering, mooie boom met knoppen.goede beschrijving erbij. Top!

Prima Service

Onze haag werd geleverd zoals afgesproken. Correcte prijs en goede service. Bij de levering ontvingen wij een informatiebrochure omtrent de plaatsing en onderhoud van de haag. Ook mensen die weinig tot geen ervaring hebben kunnen hier dus met een gerust hart bestellen!

Prima ondersteuning via de chat functie. Levering helaas twee dagen later dan in de chat was afgesproken maar dat was gelukkig geen probleem (en nog ok; maandag besteld, zaterdag geleverd). Nu hopen dat de bomen ook aanslaan 😉

Goed advies en goede service

Levering op de afgesproken tijd.

Prima, bezorgd zoals was afgesproken

Alles klopte

Ik kreeg wat ik bestelde. Heb alleen wat twijfel bij het verschil in lengtes van de rode en groene breukjes.

Vriendelijk en goede service

Alles volgens afspraak!

Super snelle en goede levering. Alles netjes achter in de tuin gezet. Duidelijke beschrijving hoe je de bomen moet verzorgen. Top!

Van juiste boom vinden t/m planten goed geregeld.

Goed werk, bezorging keurig! Prettige website, goede voorlichting bij aankoop t/m planten en verzorging. Zeldzaam goede service, erg goed.

Correcte levering

Levering correct maar de boom was niet in balans Een kant van de boom zitten weinig takken

Uitstekend 10

Het ziet er prachtig uit! Heel mooie palmboom!

Nette mensen word fatsoenlijk te woord gestaan

Verder super service netje op tijd geleverd volgens afspraak

Snelle perfecte service

Snelle service nog ectra tips gekregen voor het poten van de haag

Goede service, mooie boom

Goede communicatie, tips en uitleg. Vriendelijk. Levering was goed spijtig van covid19 anders had ik het product eerder, maar ik begrijp de situatie wel!!

Levering compleet en mooi op tijd en de boom ziet er prima uit.

Levering compleet en mooi op tijd en de boom ziet er prima uit.

Zie boven