Mooi op tijd en goed verzorgd.

Boom is alleen aan een kant nogal kaal, maar dat zal wel goed komen.

Jammer dat bomen weinig blad hebben de ene boom is voller dan de andere 1 boom zit alleen verdorde bladeren aan hoop dat hij aanslaat verder geen klachten

Snelle levering. Prima bezorger. Lekker vlot.

Erg vriendelijke behulpzame bezorger. Ook zeer vroeg, nog voordat ik moest werken. Duidelijk folder bij de levering met uitgebreidde instructie. Bomen waren mooi om te zien, netjes in blad met ene goede kluit. Aanrader

Snelle, goede service

Prima kwaliteit

Prima levering

De boom werd correct geleverd en geplant door een vriendelijke dame, waarvoor dank. Hopelijk groeit de albizia waar ik al zo lang naar zocht snel.

Na wat communicatie probleem heel netjes opgelost.

Een levering van een boompje in 2020 was onder de maat. Uiteindelijk is het boompje toch dood gegaan. Na een aantal keren reclameren was bomenbezorgd.nl ook overtuigd en hebben zelfs in 2022 een nieuw boompje gekregen. Heel netjes Alsnog bedankt.

Efficiënt en goede kwaliteit

4 leibomen besteld incl palen etc traceren van de bezorging was perfect : duidelijke routeplanning en tijd van aankomst ….. 6 van de 8 aanpaalbanden ontbraken helaas , nu op nazending

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit. Snel geleverd en met duidelijke instructies.

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Bomen zagen er niet helemaal top uit, wellicht kwam dit door het vervoer.

Vriendelijke levering. Snel en behulpzaam

Heel vlotte levering. Vriendelijke bezorger! Duidelijke communicatie. 1 klein minpunt… van de 6 bomen, 1 redelijk slechte. We hopen dat deze alsnog opgang gaat.

Half Dead tree

The tree had one single branch and about 10-15 leafs when delivered, not corresponding with the picture from the website at all (crown size, fullness) The tree was also not in a good shape, very dehydrated and all leaves lifelessly hanging After planting it 5 days ago, following the instructions, the tree still shows no sign of recovery, the leafs just drying off and fall. The delivery person was nice and helpful, helped to carry the tree to my backyard through a longer route

Dear Tekla, Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback means a lot to us. We are sorry to read that you are not satisfied with the delivered tree. We have had telephone contact and I have asked you to send some pictures of the tree. Then I would be happy to take a look with you and we will of course come up with a suitable solution. We want nothing more than for you to be satisfied. I hope that you are open to this and that we can resolve this with you in an appropriate manner. I would love to hear from you. Kind regards, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

Duidelijk, snel zeker aan te raden

Via een collega bij bomenbezorgd.nl terecht gekomen. Bestelling (Palm) voldeed aan de verwachting. Prijs zeker concurrerend met Tuincentra.

Ontevreden

Boom is maar net 3meter net 10 cm omvang dus zomaar op de grens .bovendien ik vroeg een rechte !!!! Ding is behoorlijk krom

Beste Ton, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten. We vinden het natuurlijk erg jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We hebben dan ook contact gehad en u gerust gesteld dat de boom niet altijd recht kan zijn. De boom zal, zodra deze goed is geworteld, nieuwe takken en bladeren aanmaken. Mocht de boom niet goed uitlopen, dan kunt u dit ten alle tijden aan ons laten weten. Dan komen we de boom uiteraard voor u vervangen. Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

Super bezorging

De bezorger was keurig te volgen. De boompjes zijn keurig afgeleverd.

Tevreden met de aanschaf van de palmboompjes

Goede ervaring m.b.t. tot het gehele proces. De bevestiging van de bestelling bleef even hangen, maar daarna bijna van minuut tot minuut de status kunnen volgen.

Beste heer/ mevrouw Prins, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede boom, als op foto

Mooie boom welke echt lijkt op de foto's van de website. Ik zie ook dat deze twee weken na plaatsing al begint uit te lopen dus super kwaliteit. Goede service van levering. Wel vind ik de mogelijke bezorgtijd tussen 6.15 en 9.15 in de ochtend erg vroeg. Uiteindelijk werd de boom om 6.50u bezorgd. Opzich prima maar ik had wel een onrustig nachtje met een wekker om 6u. Wel fijn dat je realtime de bezorger kan volgen.

De service was snel goed en volledig.

De bomen zijn mooi van goede kwaliteit en alle informatie die nodig is voor het aanplanten en verzorgen was erbij geleverd. Ben er blij mee...

Beste Jiska, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Correct en mooie kwaliteit

Correcte bediening en goede kwaliteit van bomen

Beste Paul, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Klopt allemaal, boomspecificaties allemaal op het randje

Alles netjes verzorgd. Boomlengte op de cm minimaal net gehaald met hoogste blaadje. Stamomstrek ook onderaan op dikste punt. Gaf neit helemaal het goede gevoel. Ga ik de volgende keer niet weer zo doen. Groet Jos

Uitstekende service!

Je kunt ze volgen wanneer ze aankomen en zowel dame als heer hielpen bij het naar de achtertuin brengen.

Beste Linda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Vlotte bezorging van 2 mooie bomen.

Een duidelijke website, goede communicatie via de mail. En goede uitleg over hoe de bomen te planten en te onderhouden. We zijn erg blij met onze leilindes.

Beste Adrie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Het is kwaliteit en was snel geleverd

Goed. Eerst sceptisch over online planten bestellen maar nu weet ik dat het goed is.

Beste Michiel, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle levering, goede hulp bij problemen.

Beste Diana, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Slordig

Slordig verpakt, gesmeten ,vond het niet professioneel spijtig voor iemand die erg van planten houd.

Beste Patrick, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de levering niet helemaal goed is verlopen. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen met u, om tot een passende oplossing te komen. Wij hopen dat u hiervoor open staat. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

Heel fijn

Bezorging ging precies volgens plan. Prijs was goed. Als enige minpuntje zou ik willen geven dat onze 2 boompjes totaal verschillend waren en 1 van de 2 een hele rare vorm stam heeft, maar verder alles top