Voldoet aan alle verwachtingen !

Voldoet aan alle verwachtingen !

perfectie levering.

Mijn levering kwam keurig op tijd. De bomen waren conform de afgesproken maat. kortom een keurige levering.

Top geregeld allemaal

Top geregeld allemaal

Helemaal tevreden

Mooi product, levering verliep prima!

Snelle levering. Prima service.

De eerste keer dat ik online coniferen kocht. Maar ben helemaal tevreden. Ze werden keurig bezorgd en in de tuin neergezet. Kon achteraf betalen.

moeilijk verkrijgbare soort hier wel kunnen kopen.

Er zit een klein gaatje in de onderstam. Het is maar net de vraag hoe goed de boom het gaat doen. Dat weten we volgend jaar pas. Kan het problemen opleveren?

Beter dan verwacht!

Mooie plant,groter dan verwacht. Werd tot vanachter op het terras gebracht.

Snelle correcte levering.

De bestelling voldeed aan de verwachtingen. Snelle levering.

Prima bezorging en mooie (walnoten)boompjes!

Prima bezorging en mooie (walnoten)boompjes!

Zeer goed. Mooie boom. Snelle bezorging. Goede service en goed telefonisch bereikbaar. Gewoon top!

Prima geregeld.

Boom besteld. Boomenbezorgd heeft een datum gepland, die mij uitstekend schikte. Verschenen op de afgesproken tijd. Boom keurig geplant zoals afgesproken met palen en grond. Instructies gekregen en als er iets mis is, klantenservice bellen. Wat wil je nog meer?

Mooie boom, snel bezorgd, goede communicatie

Blij met onze boom! Communicatie en bestellen verliep goed. Aflevering en plaatsing ook.

Zeer vakkundig en super service!

Ter plaatse zeer vakkundig en klantvriendelijke geholpen bij het uitzoeken van de bomen. Goede service ook nadat de bomen geleverd zijn. Top!

Super tevreden. Uitstekende service

Uitstekende service en kwaliteitsvolle planten.een aanrader­čĹŹ

Goede communicatie, netjes geleverd!!

Mooie bomen, keurig op de afgesproken tijd geleverd. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed.

Nadat bij verschillende kwekerijen de telefoon niet werd opgenomen, kwam ik terecht bij bomenbezorgd.nl. Meteen via de chat contact met een medewerker. Heel fijn geholpen. Super service!

Correcte & snelle levering, goede mail- en leveringscommunicatie. Voor herhaling vatbaar.

De bestelling en levering in BE verliepen sneller dan verwacht. Producten (set 3 witte berken 250cm) helemaal kwaliteitsgetrouw zoals beschreven op de website ontvangen.

Heel erg blij met Bomenbezorgd

Ik ben heel erg blij met Bomenbezorgd. In de eerste plaats hebben ze me heel goed geholpen met het maken van de juiste keus bomen voor in mijn tuin. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over de bezorging van de bomen. En toen de bomen kwamen, waren er twee buitengewoon vriendelijke mensen die ze voor mij in de grond hebben gezet, dat keurig hebben gedaan en zelfs na afloop alles nog even aanveegden, echt geweldig!

Overtroffen!

Geweldige service, wij wilden een boom cadeau geven en op een specifieke dag laten leveren - de medewerkers van Bomenbezorgd stonden mij direct te woord en hebben op de door ons gewenste dag kunnen bezorgen. Bij het benoemen dat het een cadeau betreft werd er zelfs nog een kaartje aan de boom gehangen. Top!

Kwaliteitsvol product.

Ben hoopvol over mijn boompje. Hopelijk groeid hij welig. Zeer vriendelijk personeel.

Fantastische service en levering

Super vriendelijk te woord gestaan. Super snelle levering. Gewoon alles fantastisch

Snel geholpen, meedenkende chat medewerker!

Snel advies, juiste boom keuze, en bestellen maar.

Mooie boom, netjes geleverd

goede service

vlotte en goede service van begin tot einde. Een dialoog waar ik wel van hou. Doe zo verder.

Topboompjes!

Ik had bij verschillende boombedrijven leifruit besteld. Die van Bomenbezorgd zagen er met stip het mooiste uit! Robuust, sterk en goed verzorgd.