Prima ervaring

Enige puntje was dat 1 item niet was geleverd, en dat zelf moesten aangeven. De afhandeling daarvan en de nalevering zijn prima en naar tevredenheid verlopen.

Slechte bomen! Nog slechtere service.

En bijna alle reviews zijn nep! Ik ken niemand die tevreden is over iets (wat eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn) die zulke reviews schrijft. Alles is hier nep.

Goede kwaliteit. Goede bezorging

Vlotte levering, zeer goede kwaliteit!

Vlotte levering en topkwaliteit. Elk plantje heeft ´gepakt´

Top service en prachtige boom

Goed geholpen door bomenbezorgd. Snelle reactie en goede communicatie. Een oude perenboom besteld en prachtig in de tuin. De boom pakt het meteen goed op en staat al in bloei. De aanplantinstructies zijn erg fijn en informatie duidelijk. Mijn volgende boom bestel ik weer via bomenbezorgd.

Prima boom, snelle levering

Na bestellen online pijlsnel aan huis afgeleverd. Met aanplantpakket en duidelijke instructie. Boom staat nu vol in bloei. Heel tevreden.

Uitmuntend

Ik bestelde 2 bomen en grassen. Heel vriendelijke koerier en alles geleverd. Hele duidelijke folder gekregen waar alles instaat hoe te planten, wanneer te plantdn, ... ! Top service en gratis geleverd!

redelijk tevreden met aankoop

ik heb voor een groot bedrag bomen gekocht, en levering had beter gemogen in mijn optiek. Planten-bomen worden te kwetsbaar vervoerd, met als gevolg gebroken takken. ook als je na aankoop iemand wil bereiken, krijg je antwoord apparaat en word je teruggebeld. Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op een telefoontje, tot op heden niets. after-sales moet stukken beter.

Snelle en correcte afwikkeling

Van bestelproces tot afwikkeling correct verlopen

Netjes op tijd geleverd. Prettige tuinman. Keurig werk geleverd.

Nette levering en goede instructie

Op tijd geleverd en exact (hoogte etc) de boom wat wij besteld hadden. Handig dat je ziet waar de bezorger is. Meegeleverde instructie was goed te volgen waardoor het heel gemakkelijk was om alles zelf te doen.

gemakkelijk te bestellen, snel geleverd.

Was gemakkelijk om te bestellen ze werden snel geleverd en prima kwaliteit bomen. Staan volop in bloei nu.

Vooral de track en trace werkt perfect . Ik werk tien minuten van mijn huis . Kon op de volg app precies zien waar hij was zodat ik even naar huis kon om hem op te vangen. Ook om te kijken naar de boom . Maar was prima afgeleverd.

Prima boom

En snel geleverd.

Op tijd met vriendelijke, behulpzame chauffeur

Prima bomen. Op tijd en door vriendelijke chauffeur gebracht

Boom veel groter dan beloofd

Ik heb een oude appelboom besteld. Op de website stond een boomlengte van 200-220 cm met een diameter van 12-16 cm. Ik heb een kleine tuin en voor mij is het belangrijk om een kleine boom te hebben. Wat ik ontving was een boom met een stam van 260 cm (gemeten vanaf het grondoppervlak) en een diameter van 8-10 cm. Zo heel anders dan beloofd.

Zeer vlotte samenwerking van bestelling tot plaatsing

Onze bomen waren heel vlot besteld. We werden gecontacteerd om een moment af te spreken van plaatsing van de bomen. De personen die de bomen kwamen plaatsen waren heel beleefd en correct.

bestelling prima bezorgd conform afspraak

de hortensias van prima kwaliteit , afgeleverd conform afspraak, inmiddels staan ze al mooi in de tuin

Alles in prima staat geleverd volgens de gemaakte afspraken.

Alles in prima staat geleverd volgens de gemaakte afspraken.

uitstekend.

De bomen waren op tijd. Ook bij het uitladen en op de plaats in de tuin leggen heeft de bestuurder geholpen.

goede en duidelijke communicatie, netjes afgeleverd met informatie.

Fantastische koopervaring

Vlotte levering en een zeer kundige chauffeur, we kregen nog een aantal tips.

De beloofde hoogte was maar mager

We bestelden bomen van 175-00cm. Beide waren 173. Die twee centimeter vond ik niet genoeg om de klantenservice te bellen maar sowieso kon dit toch beter. Je betaalde namelijk volgens de hoogte, dus dan verwacht je meer.

Super product en levering

Tof om bij jullie te bestellen! We weten perfect wanneer de levering plaatsvindt! Kunnen de de route goed volgen. En wij zijn blij met de boom die wij besteld hadden. Juist volgens afspraak

Mooi op tijd geleverd, keurig en met zorg verpakt.

Blij met mijn nieuwe beukenhaag.(50 st) Bomenbezorgd heeft mooie grote en gezonde planten geleverd. Door mijn goede ervaring raad dit bedrijf te zeerste aan. Dat zegt veel, want ik schrijf nagenoeg geen reviews voor bedrijven. Voor dit bedrijf wel, ik ben zeer tevreden, nogmaals bedankt en tot de volgende bestelling, gr Kees uit Boerakker

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.