Netjes afgeleverd. Track & trace werkt perfect.

Beste Etiënne, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze service positieve feedback ontvangt. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Tevreden klanten komen ALTIJD terug!

Voor de 3de keer een aakoop (2 bomen) gedaan bij bomenbezorgd.nl En terug zéér tevreden van de service!!! Het was ook tof om de plaatser van de 1ste boom terug te zien, ook hij was aangenaam verrast om te zien dat de 1ste boom het uitstekend doet. Wij blijven zeker terug komen :D

Beste Tom, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze service positieve feedback ontvangt. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Heel prettige ervaring

Beste cor, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Neerzetten en dan weglopen! getuigd niet van 100%

Van 100% service!.

Beste Siem, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Zoals telefonisch besproken heb ik genoteerd wat niet zo goed is gegaan en heb dit ook doorgegeven aan mijn collega. Wij vertrouwen erop dat de boom prachtig zal aanslaan en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Uitstekende service en advies op maat.

Beste Bjorn, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze service positieve feedback ontvangt. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Zeer doeltreffende interactie en prima afwerking

---

Beste Vincent, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Uitstekend product, keurig geleverd.

Duidelijke website, prachtige boom en snel, vriendelijk en precies op het afgesproken moment geleverd. 10/10.

Beste Hjalmar, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Zeer tevreden super dame die kwam leveren.

Beste Diane, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze chauffeuse ook door de klant gewaardeerd wordt. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Altijd goed

Ik vergelijk altijd, maar kom toch aldoor weer bij bomenbezorgd.nl uit. Ze hebben goede producten voor een redelijke prijs. Snelle levering en duidelijke instructies voor het aanplanten. Gewoon een betrouwbaar adres om je bomen en hagen te kopen.

Beste Robbert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u gerust bij ons terecht kunt en dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw besteling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Prima kwaliteit en levering

Prima kwaliteit en levering

Beste Tjerkinus, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Netjes afgeleverd

De boompjes waren exact op de plek neergelegd die ik aangegeven had! Keurig verpakte kluit. Nette gebruiksaanwijzing voor het planten van de boompjes erbij.

Beste Ivonne, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boompjes. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Bomen snel geleverd inc aanplant pakket en verbindingsset voor de leibomen. Goed verpakt, duidelijke aanplanitnstructie. Super gewoon. Wel nog even afwachten of ze aanslaan, maar aan het wortelgestel te zien moet dat wel goedkomen

Beste Jacqueline, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij vertrouwen erop dat de bomen zullen aanslaan! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Leibomen. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Super goed!

- mega snelle levering - prachtige boom - aardige bezorgers

Beste Gabriella, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze chauffeurs ook door de klant gewaardeerd worden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Mooie boom en goed verzorgd.

Blij met uitvoerige en duidelijke plantinstructies.

Beste Peter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze aanplantfolder ook een positieve feedback ontvangt. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

super tevreden ,hopende op flinke groei

Beste, Het was bij jullie de eerste maal dat ik een boom kocht, de dienstverlening was perfect! zeker de bezorging! De bezorger was uiterst vriendelijk.. Nu maar hopen dat de boom deze lente mij een mooie bloesem bezorgd!!! Hartelijke groeten, Agnes Reekmans

Beste Agnes, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat onze chauffeurs ook door de klant gewaardeerd worden. Wij hebben er alle vertrouwen in dat de boom mooi zal uitlopen dit voorjaar en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

dik tevreden

ik kocht een boom. met een redelijke prijs gratis bezorgt door een dame met zorg geplant op een prima wijze ook dit gebeurde met een redelijke prijs kort om "dik tevreden"

Beste Ruud, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en u uw ervaring als positief heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Perfecte levering, bomen zijn kleiner en minder ontwikkeld dan voorgesteld

Duur voor de geleverde kwaliteit.

Goede prijs/kwaliteit verhouding helaas ging de eerste levering foutief

Zeer correcte afhandeling na eerder foutief bezorgde bomen

Beste Derk, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat alles verder na de eerste levering goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Beste Yvonne, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima levering en advies

Beste Theo, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Telefonisch niet te bereiken (nummer isniet in gebruik) Via een mail sta er een link als m.n wil reageren als er een bezorgdaum sta gepland wil men hierop reageren werkt de link niet Qua kwaliteit van bomen ben ik zover tevreden en moetnog ff wachten of ze aanslaan quagroei moet wel zeggen dat er een goede wortel aan de boomstronk zit dus hoop vol Maar verder tot nog toe tevreden

Beste heer/ mevrouw Boer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat wij niet bereikbaar zijn en dat de link ook niet werkte. Graag komen wij met u in contact, ik heb u hiervoor een apart bericht gestuurd. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Topkwaliteit

Zeer snelle levering en goed uitleg hoe je het moet doen met de beplanting.

Beste Michel, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goed, vriendelijk, professioneel maar maakt ook foutjes.

Goed bereikbaar en professionele mensen. Jammer dat mijn bestelling niet compleet was, aanplant aarde niet geleverd, maar dit werd snel en goed opgelost.

Beste Rob, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de bestelling niet compleet was, maar dat we dit wel netjes hebben kunnen oplossen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

mooie gezonde struiken

Zeer duidelijk aangegeven wanneer de bestelling zou komen. Vervolgens mooie en gezonde struiken geleverd gekregen.

Beste Annemiek, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren en dat alles goed duidelijk is geweest! We hopen dat u geniet van uw struiken en kijken er naar uit om u nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl

Snelle, en goede levering van een mooie boom. Vriendelijke chauffeur

Ik ben heel tevreden en zal zeker nog opnieuw bestellen.

Beste Walter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren! We hopen dat u geniet van uw boom en kijken er naar uit om u nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Roberta | Bomenbezorgd.nl