Prima service.

Vlot geregeld. Geleverd volgens afspraak.

Prima assortiment en prijzen. Wordt netjes gecommuniceerd en de afspraken worden nagekomen. Aanrader!

Goede prijs kwaliteit en adequate klantenservice

Wij hebben onlangs een boom gekocht als kado en deze kon bij de ontvanger worden bezorgd, klantenservice hielp ons goed om de mogelijkheden uit te leggen. De boom is kwalitatief erg goed, erg blij mee! Het enige jammere was dat je een dag van te voren het tijdsblok door kreeg en dit was heel vroeg in de ochtend. De bezorgers waren er om 07.15 uur wat voor de ontvangers erg vroeg was, we konden dit helaas niet veranderen.

Beste Cynthia, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Qua bezorgtijd is het voor ons helaas nog niet mogelijk om op het laatste moment aanpassingen te doen. De chauffeurs vertrekken al vroeg in de ochtend, waardoor we in sommige gevallen inderdaad vroeg voor de deur kunnen staan. Voor de één fijn, voor de ander helaas wat minder prettig. We nemen uw feedback mee, en gaan kijken of we hier in de toekomst wellicht wat flexibeler in kunnen zijn. Wij hopen uiteraard dat de ontvangers blij zijn met hun cadeau! Groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

tevreden onder voorbehoud

boom volgens voorschrift geplant op 2 maart j.l. tot op heden[16 april] nog geen verandering kunnen waarnemen

Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Ik zie dat u nog geen veranderingen opmerkt aan uw boom. Nadat de boom aangeplant is, zal hij zich eerst focussen op het groeien van wortels, om zichzelf te verankeren. Na verloop van tijd wordt de groei boven de grond ook zichtbaar. Voor nu wens ik u veel plezier met uw boom! Mocht u vragen hebben, dan helpen we u uiteraard graag verder. Groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

Top bedrijf !

Fijne duidelijke site en de jongens die de bomen kwamen zetten erg netjes en goed gewerkt!

snelle en correcte levering

Tevreden over de gekochte boom met alle plantbenodigdheden. Prijs goed. Kwaliteit ook goed voor zover nu al te beoordelen. Boom moet nog meer uitlopen, knoppen wel al enigszins zichtbaar. Bovendien snelle en correcte levering

Goede ervaring

Nette service, mooie leibomen groene beuk tegen een goede prijs. Ziet er professioneel uit allemaal. Ben benieuwd naar het resultaat als ze straks allemaal uitschieten.

Geen verbeter punten!

in een woord prima!

waren keurig op tijd en voldeden aan onze verwachting, nu wachten we op mooi weer!

Top geregeld

De boom is door 2 zeer vriendelijke medewerkers bij ons afgeleverd conform bestelling. Heel fijn was ook de duidelijke handleiding voor het planten van de boom. We hopen er veel plezier van te krijgen. De knoppen zijn inmiddels zichtbaar ondanks de frisse weersomstandigheden. Hartelijk dank en voor herhaling vatbaar.

Super service en mooie palmen

Super service en mooie palmen heb ik ontvangen !! Ze zijn nog mooier als op de foto van de site en een leverservice palmen netjes achter in de tuin gezet

Mooi gezond boompje

Wat lange levertijd ( ongeveer 2 weken) maar verder heel tevreden

Van bestellen tot levering duidelijke communicatie

Van bestellen tot levering duidelijke communicatie. De producten (grote boom, kleinere planten) kwamen zoals afgesproken keurig verpakt en werd op de juiste plek neergezet. Instructie digitaal en op papier erbij en mijn boom kon ik planten. Erg tevreden over Bomenbezorgd.nl Daarnaast ook uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Van harte aanbevolen!

Mooie bomen, snelle levering en uitstekende service! Vaste klant en dat blijf ik ook!

Oorspronkelijk één boom besteld. Deze zou, door de drukte, 14 dagen later geleverd worden. 3 dagen voor de levering heb ik nog 3 bomen bijbesteld. Doordat deze reeds voorradig waren en in het magazijn aanwezig waren, zijn deze alsnog mee geleverd met de eerste bestelling. GEEN PROBLEEM, zeiden ze. Fantastisch. Echt een fijne ervaring, zeer klantgericht en super vriendelijk. Daarnaast zijn de bomen van topkwaliteit en staan ze ondertussen al even mooi te pronken in onze tuin. Niet te vergeten aan een aantrekkelijke prijs. Ook bij de levering: super vriendelijk en nog even een handje geholpen om de bomen achter het huis neer te zetten. Bedankt!

Alles ok

Gemakkelijk aan huis geleverd en vriendelijk afgezet

Perfect!

Heel mooie boom, perfect geleverd volgens afspraak!

Snelle en correcte levering!

Het bestelproces ging voorspoedig. De reden dat ik voor bomen bezorgd heb gekozen is dat de webshop gebruiksvriendelijk is. Verder is het beeldmateriaal bij de maatvoering ook heel fijn. Zo kun je goed inschatten welke maat je moet hebben. Hier kan de concurrentie wat van leren. De behulpzame (en sterke) bezorgers hebben de bomen netjes achter het huis getild.

Prima ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf,vlotte levering ,mooie boompjes die we besteld hadden.

Fijne shopervaring!

Overzichtelijke website... veel keus! De levering werd ruim van te voren aangekondigd ( duurde ook wel een aantal weken.) en was exact op tijd. Zeer vriendelijke jongen die ook nog tips gaf voor het aanplanten van het boompje. Zeer professioneel!

Goed op de hoogte wanneer de levering was. Mooie boom ontvangen en vooralsnog beginnen alle knoppen uit te komen. De boom doet het goed.

Ik ga nog bestellen in de toekomst.

Zeer tevreden . De levering toffe jongen .

Perfecte levering en kregen meer dan we verwacht hadde.

Positief bedrijf. We hadden enkele bomen besteld van een bepaalde afmeting. Deze waren kennelijk niet op voorraad. We kregen grotere exemplaren tegen dezelfde prijs. Prima geleverd met eigen vervoer. Perfect!

Prima bedrijf

Vlotte levering en goed begeleidend schrijven voor het planten.

goede service

Netjes gedaan allemaal. Goede informatie over de verzorging.