Correcte levering

Levering correct maar de boom was niet in balans Een kant van de boom zitten weinig takken

Uitstekend 10

Het ziet er prachtig uit! Heel mooie palmboom!

Snelle perfecte service

Snelle service nog ectra tips gekregen voor het poten van de haag

Goede service, mooie boom

Goede communicatie, tips en uitleg. Vriendelijk. Levering was goed spijtig van covid19 anders had ik het product eerder, maar ik begrijp de situatie wel!!

Levering compleet en mooi op tijd en de boom ziet er prima uit.

Levering compleet en mooi op tijd en de boom ziet er prima uit.

Zie boven

Prima geregeld

Prima geregeld

Heel snelle en degelijke service

Ik had haagbeuk besteld en dit kwam netjes, snel en met handleiding geleverd uit Nederland.

prima service

fijne beschrijving erbij zodat zelfs onervaren collega's de bomen kunnen planten

Super bedrijf

Feedback,bestelling,kwaliteit/prijs allemaal dik voormekaar

Erg aardig geholpen via de site en daarna uitstekend op de hoogte gehouden wanneer de boom zou komen

Fantastisch geholpen via de site. Kreeg een foto te zien van de boom die ik uiteindelijk zou kopen. Daarna netjes en vriendelijk afgeleverd. Wij komen bij jullie terug!!

Perfect!

Mooi product geleverd door behulpzame mensen!

Levering in aangegeven tijdvak

Levering was zoals aangegeven, in het doorgegeven tijdvak op de aangegeven dag geleverd. Er waren wel een paar takjes afgebroken, vermoedelijk omdat de bezorg bus niet zo handig was ingepakt, mijn boom stond tussen allerlei anderen halverwege de bus. Bezorger was vriendelijk. Ik zou in het vervolg hier weer kopen!

Snel geleverd, goed contact. In eerste instantie te grote boompjes geleverd. Binnen 2 dagen nieuwe.

Keurig op tijd netjes geleverd

De bezorger was ruim op tijd (eerder te vroeg) en hielp prima mee om alles even achterom te sjouwen. Vriendelijk en er zat een erg duidelijke instructie bij; zo hoort het!

keurig alles volgens afspraak

bestelling ging gemakkelijk en bezorging was vriendelijk en op het afgesproken tijdstip

Prima, niets op aan te merken

Alles netjes bezorgd en afgehandeld !!

Top, mooie boom

Vijgenboom besteld. Boom netjes geleverd en was groter dan verwacht. Helemaal prima.

Keurig

Goede en nette bezorging. Ivm Corona geen direct contact gehad met bezorgers. Het boompje inclusief aanplantmateriaal is netjes bij de deur gezet. Het boompje zag er goed uit en samen met de bijgeleverd beschrijving, ging het aanplanten prima.

Niets op aan te merken

Bij het brengen en later telefonisch hele goede adviezen.

zeer goede cervice

korekte levertijd prima boom

goede kwaliteit en tijdige levering

Voor de doe-het-zelver een compleet meegeleverde handleiding.

Mooie bomen, goede uitleg, snel bezorgd.

De website geeft een goede uitleg over de verschillende bomen en de eigenschappen van elk. Vijf bomen besteld, zijn afgeleverd met een mooie grote kluit en een handleiding mbt ingraven en water geven. De bomen zijn niet heel goedkoop maar tot nu toe heb ik vertrouwen in de kwaliteit. Hopelijk doen ze het goed.

Super bedrijf