Hele goede service, mooi produkt

Goede bezorgservice, zo te zien mooie boom, mooie grote kluit die goed verpakt was.

Uitstekende voorservice en naservice

Voordat ik mijn bestelling via webshop deed, had ik vooraf informatie via chat en via telefoon opgevraagd aangezien ik voor het eerst een bestelling bij hun deed. Heldere en vriendelijke en geduldige uitleg op mijn vragen en telefonisch goed bereikbaar. Houdt zich perfect aan hun afspraak om mijn leveringsverzoek zo vroeg mogelijk in te plannen. Ook mooie brochure meegekregen over het hoe-wat-wanneer gepland moet worden. Top ! En zeer vriendelijke bezorger.

Heel mooie boom die bezorgd is.

Ik bestelde een Albizia en heb die snel gekregen. Het bezorgtijdstip was wat vroeg, om 6.45 uur stond de wagen voor de deur. de boom staat inmiddels in de tuin en de vogels zitten er al in.

Mooie boom snel en zorgvuldig bezorgd.

Boek voor plant instructies erbij. Ook nog gebeld en goed advies gekregen.

alles top geregeld

Na bestelling snelle levering goede info wanneer chauffeur komt aardige behulpzame chauffeur alles netjes op ze plek afgeleverd. Zeer tevreden.

Online besteld en prima thuis bezorgd. Via de chat ook nog goed geholpen.

Alles volgens wens, eerst goed geholpen online, de bezorging was ook zeer correct. Kortom heel tevreden!

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Goede service, snelle levering, goede prijs voor prima boom. Er zat een goede handleiding bij, zodat wij eenvoudig zelf de boom konden plaatsen.

Ok

BOMENBEZORGD.NL EEN ABSOLUTE AANRADER!!

In 2018 en 2019 al erg tevreden over de kwaliteit, service en klantgerichtheid van bomenbezorgd.nl We kochten toen een Amberboom, Zomereik en vier Leilindes. Later ook nog een Rode Beuk. En gisteren hebben drie professionals van bomenbezorgd.nl in no time maar liefst 21 leiboom sierperen (Chanticleer) bij ons geplaatst. Wat een vakmanschap... ondanks het slechte weer gewoon volop meters maken en doorbuffelen. Zonder ook maar iets in te leveren op de kwaliteit. Logisch dus dat het eindresultaat prachtig is! Bedankt mannen... we zijn superblij en heel trots op onze nieuwe bomenrij :) Wat ons betreft verdient bomenbezorgd.nl dan ook een dikke 10... én de ondernemersprijs van 2021!

Mooie planten en goede service

Het was handig op de dag van bezorging, dat je via een app kon zien waar de bezorger reed. Eén dag voor de bezorging hebben we nog wat extra planten besteld, via een kort belletje was het geregeld dat deze ook nog mee werden geleverd. Al met al, mooie planten en goede service.

Beste Frank, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Dik in orde,!

Fijne mensen, nog tijd voor een babbeltje, mooie bomen , snelle levering,alles prima!

Beste Christina, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Gewoon goed

Komen de afspraak naar. Bomen op de afgesproken tijd geleverd

Beste Jan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Het bestelde keurig op tijd bezorgd

Eentakje geknakt van het krentenboompje.. Verder maar afwachten hoe het boompje gaat groeien

Beste Tom, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat er een takje is geknakt, dit kan helaas gebeuren tijdens het transport. Graag wil ik u wijzen op de aangroeigarantie van 2 maanden die u heeft en welke dit voorjaar zal ingaan. Mocht de boom om wat voor reden niet uitgroeien, kunt u contact met ons opnemen. Ondanks de mindere ervaring, hopen wij u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen wij u veel plezier met u boom. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

uiteindelijke afhandeling prima, beantwoording vragen niet/onvoldoende

per mail gestelde vragen werden niet beantwoord. Pas na telefonisch contact werd actie ondernomen en de levering prima uitgevoerd.

Beste heer Fricke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hebben elkaar gisteren gesproken en de eerder verstuurde mails waren niet bij ons aangekomen, vandaar dat wij hier niet op hebben kunnen antwoorden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

De boom die ik had besteld kon niet door mijn huis en moest via de buren over de schuur naar mijn tuin. De heer van de bezorgdienst heeft mij daar uitstekend mee geholpen. Echt top service! Dikke 10!

Beste Monique, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Website is duidelijk, bestelling en levering zoals toegezegd

Snelle levering compleet inclusief handleiding en bijbehorende onderdelen

Beste Eric, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima kwaliteit en levering

Mooie bomen met grote, zware wortelkluit ontvangen. Geheel volgens afspraak en de juiste maten. Bomen zijn keurig neergelegd op de aangewezen plek. Handleiding en bestelde aanplantset ook correct meegeleverd. Volgens advies de draadkluit om de wortels laten zitten. Je hoort vaak dat het weggehaald moet worden maar Bomenbezorgd adviseert om dat niet te doen. Ben zeer benieuwd naar het komende voorjaar! Tot nu toe ben ik een zeer tevreden klant.

Was goed maar...

Mijn ervaring met jullie bij mijn eerste bestelling Perzische slaapboom was heel positief. Nu iets minder, van de 4 amberbomen waren er 2 met enkele beschadigde takken en zelfs afgebroken takken. Toch maar geplant gezien anders de rompslomp hieromtrent.

Beste Kurt, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Inmiddels hebben wij contact gehad. We hebben afgesproken, om dit voorjaar aan te kijken, mochten de 2 bomen dan niet aanslaan, zullen wij deze komen vervangen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst weer van dienst mogen zijn en wensen wij u veel plezier met uw bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

zeer goed

mooie kwaliteit geleide boompjes geleverd, de chauffeur heeft ze me netjes in de tuin gezet !

Beste Rob, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Alles dik in orde!!!!

Van begin tot eind alles in orde!!! Die service vinden wij hier in België nergens... Dankjewel daarvoor.

Beste Sammy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede kwaliteit

Mooie boom van kwaliteit zoals beschreven, fijne levering.

Beste Fabau, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede prijs en goede service

Naar volle tevredenheid

Beste Paul, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Perfecte service!

Snelle levering en uitstekende service.

Beste Pascalle, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

De boom is mooi maar de bezorging laat wel te wensen over

De boom is heel mooi en ik verwacht dat hij het ook goed gaat doen in onze tuin. De bezorging wel was wat ongelukkig. Ik was op het moment van bezorgen zelf niet thuis, dus mijn kleindochter heeft het meisje wat de boom kwam bezorgen moeten helpen. De boom met kunststof mand weegt zo'n 150kg. Ik vind het een beetje triest dat er dan een meisje op een wagen (zonder laad en los voorzieningen) gezet word, die dergelijke zware producten moet afleveren. Op dit punt kunnen jullie je duidelijk verbeteren!!

Beste Jan, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben wij elkaar gesproken via de mail. Dit is niet de werkwijze die wij hanteren en dit is ook absoluut niet de bedoeling. Vanwege het ongemak zullen wij u een Cadeaukaart toesturen. Ondanks deze mindere ervaring, hopen wij u in de toekomst weer van dienst te morgen zijn en wensen wij u veel plezier met uw boom. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl