Erg goede en professionele service

Snelle antwoorden en goed advies!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en bezorgers waren heel behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bezorging ok goed geinfomeerd bezorging ok goed geinfomeerd hij was 3.01m haha viel een paar cm tege

bezorging ok goed geinfomeerd alleen de boom zou tussen de 3.00m en 4.00m zijn hij was 3.01m haha viel een paar cm tegen

Fatastisch

Goede. Kwaliteit volcano dwergplant

Leiboom en haagbeuk besteld

Hulpvaardige bezorgers

Uitstekende bezorging, mooi op tijd.

Goede communicatie, prima service

De bomen werden keurig op tijd aangeleverd en geplant. De bomen zien er goed uit en de afmetingen zijn zoals op de website wordt vermeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Als je klachten goed oplost krijg je een hoge waardering!

een bestelde boom deed het niet, na 2 mailtjes werd er een nieuwe bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snelle reactie via mail en de bomen zien er goed uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van een mooi boompje!!

Na veel zoeken hebben we een mooi soort boompje gevonden. Deze werd snel geleverd en was al groter dan we hadden verwacht: fantastisch!

Fantastisch!!!

Zeer goede service! Aangepaste levering wegens weersomstandigheden en zonder probleem de leverdatum kunnen aanpassen. Ook de communicatie via mail/telefoon verliep zeer vlot.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben erg tevreden met de service van Bomenverzord.nl! De levering was snel en een probleem met 1 boom was snel opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles prima verzorgd van het bestellen tot levering!

Voortreffelijke service!

Behalve dan de "verplichting" om mijn ervaring te delen

Prima!! Voor herhaling vatbaar

Op mail krijg je duidelijk en snel antwoord en de levering verliep goed.

Super medewerking

Als vriendengroep een boom aangeschaft ter ere van de geboorte in onze groep. Niet wetende welke boom advies gevraagd, samen met hun tot de bestelling gekomen. Ze reageren snel, helpen mee en denken mee. Echt top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

TOP! Super goede service en contact!

In één woord: GEWELDIG! Erg prettig contact waar bij al mijn vragen werden beantwoord. Zelfs foto's sturen van de boompjes was geen enkel probleem. Wat we besteld hadden was ook precies wat wij geleverd hebben gekregen. Ik zou iedereen bomenbezorgd.nl aanbevelen! Hier bij onze complimenten voor Liset, zij heeft ons heel goed geholpen, waar voor bedankt!

goed opvolging

goede service maar bij levering waren wij thuis maar chauffeur zette de boompjes vlug af zonder dzt wij woordje uitleg konden krijgen.Chauffeur was stiekem vertrokken.Had niet eens aangebeld. geleverde boompjes ok.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede assortiment overzicht en snelle levering

Uitgebreid assortiment en goede product omschrijving met diverse extra opties. Zeer snel geleverd en product was uitstekend. Boompjes doen het goed.

Een 9

Snel en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel bezorgd, top service!

3 bomen (bol catalpa) online besteld. Binnen enkele dagen geplaatst en aangeplant. We zijn er blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb een geweldige ervaring beleefd met deze winkel. Telefonisch een palmboom gekocht,en netjes bezorgd op de afgesproken dag. We waren niet thuis die dag maar is netjes in de tuin achter gezet. Mensen bedankt voor die mooie palmboom

Prima contact en bezorging

Paar weken geleden haagbeuk als leiboompjes besteld, super makkelijk trouwens, het contact is vriendelijk en zo ook de bezorging. Nu is het afwachten of ze aanslaan want ze hebben al heel wat doorstaan aan veel wind, enorm veel regen en nu de hitte maar heb er alle vertrouwen in.

Topservice

Topservice. Boom besteld, zeer vriendelijk telefonisch contact, snelle service en goed advies. Wat een verademing vergeleken onze hovenier die het in deze tijden veel te druk heeft voor ons en een half jaar nodig heeft om een nieuwe boom te planten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tevreden over de hele lijn.

Zowel correspondentie via mail of chat verliep naar wens en alsook over de aanplanting ben ik zeer tevreden.

Filter op Taal