De mooie walnoten boom werd netjes en op tijd afgeleverd.

Wij hadden een walnotenboom bij bomenbezorgd.nl besteld. Deze werd netjes bij ons gebracht en netjes geplant. Ook kregen wij een folder erbij geleverd met verzorgingstips.

Bomen keurig bezorgd en vroeg ivm dehitte die dag

Ivm de hitte, wat niet goed voor de bomen is in de vrachtwagen hebben ze de bomen extra vroeg gebracht. Netjes tot in de tuin gebracht. Bomen zagen er goed uut, groter dan ik gedacht had.

Gewoon heel goed geregeld!

Boom was erg kaal. Hoop dat deze zich mooi hersteld. Tov onze andere lei bomen is hij armzalig kaal. Dus we hopen dat hij deze zomer een herstel mag doormaken. Zal in vervolg eerst foto vragen van de boom voor ik bestel.

Goede kwaliteit vriendelijke snelle service.

Helemaal Goed

Helemaal aardig , professionele en lieve medewerkers . Top .

Goed geregeld allemaal, de plant is erg mooi.

bestelling en opvolging was prima! zou de volgende keer weer bij jullie bestellen!

Erg blij met Onze boom!

Wat een fijn bedrijf! Keurige aflevering, op tijd, goed overleg en prima adviezen! Een aanrader.

Gewoon perfect

Komen hun afspraak stipt na en de kwaliteit van het geleverde is uitmuntend

Super bedrijf

tevreden klant

Naaldbomen van zeer goede kwaliteit. Snelle reacties via e-mail. We voegden twee naaldbomen toe aan de eerste bestelling en er was geen enkel probleem om verzending te combineren. Het bezorgpersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn erg blij. We komen graag terug als klant. Dank u.

vlot en behulpzaam.

De levering, de plaatsing, de communicatie en natuurlijk de boom: allemaal top!!!

Mooie boom

Ons boom werd ik goede staat en op tijd afgeleverd.

Goed product en goed geregelde levering

Goed product, veel keuze en goed geregelde levering.

Super mooi gezonde bomen

Zeer mooie palmbomen. Zal er zeker nog een paar bestellen. Worden gratis geleverd.

Kon veel beter

2 dakbomen besteld (moeraseiken), beide bomen hadden bij nazocht een afgescheurde tak. Heb deze met doek omwonden in de hoop de takken alsnog te redden. Verder was de meerstammige Amerikaanse krentenboompje ziek. Alle bladeren zitten onder meeldauw.

Beste Stijn, bedankt voor uw review. U heeft erg veel pech gehad met de geleverde bomen. Gelukkig hebben we inmiddels contact met u gehad, en ziet het ernaar uit dat de moeraseiken goed aan het herstellen zijn. De knoppen lopen uit en de takken krijgen al nieuw blad. De meeldauw is een kenmerk van de meerstammige krentenboom in deze periode. Zoals u al zei, bent u bekend met de middeltjes die hiertegen helpen. U liet ons weten goed voor de bomen te zorgen, dat is erg fijn om te horen! Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn met de bomen, dan horen wij dat graag van u. Wij helpen u graag! Groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

Niet goed

Nadat ik de boom had besteld - mede op basis van 3 tot 5 dagen levertijd zoals prominent gemeld op jullie website - bleek dat geheel niet het geval. Argument? Corona crisis.... Die al weken gaande was... Vervolgens contact gehad en er bleek niets aan te doen anders dan afbestellen. Maar daar schoot ik niets mee op want tijd voor snelle levering door ander was niet meer haalbaar. Vervolgens is mij een dag van levering toegezegd maar is de boom alsnog - en zonder bericht - pas 3 dagen later geleverd. Al met al een slechte ervaring. Ik zal via jullie niets meer bestellen en zal deze slechte ervaring ook delen met anderen. Helaas. Groet, Mark.

Beste Mark, jammer dat uw ervaring met Bomenbezorgd.nl niet is zoals u wenste. Normaal gesproken hanteren wij een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Echter is wegens de drukte van dit voorjaar en inderdaad zoals u al noemt, ook de maatregelen rondom het RIVM, de levertijd wat langer. Wij hebben geen onbeperkt aantal chauffeurs, waardoor we niet bij iedereen op ieder gewenst moment kunnen komen leveren. Een inhaalslag door de drukte is daardoor niet a la minute gemaakt. De boom is bij u geleverd op de dag die wij in eerste instantie hadden aangegeven. Wij hopen dat de wat langere levertijd niet het plezier van uw boom afneemt. Nogmaals onze excuses. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft. Groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

Goeie kwaliteit palmboom geleverd met een zeer duidelijke plantbeschrijving

Duidelijk website en vlotte levering

Topservice en zeer klantvriendelijk

Het begint al bij de klantenservice welke zeer snel is en perfect werkt en zeer vriendelijk is. Daarnaast was het afleveren en planten van de boom voor onze vriend een feestje. Super bedankt.

Duidelijk, netjes, behulpzaam

Geweldige service! Had diverse vragen. Werd meteen via de app geholpen. Ook bij aflevering netjes de boompjes in de tuin gezet. Top!

Zeer goede service!

Voordat we onze boom hebben gekocht hebben we eerst online om advies gevraagd. We kregen snel en uitgebreid antwoord. De boom werd keurig afgeleverd en ook nadat we de boom hadden gepland konden we met vragen terecht. Kortom: prachtige boom en zeer goede service!

Topkwaliteit en topservice

Fantastisch getimede levering en deskundoge raadgeving

Betrouwbaar adres

Het is niet dichtbij mijn huis maar wat ik op internet bestel valt nooit tegen. Heb er nu een paar keer besteld en moet nog meer hebben dit jaar. Wordt altijd redelijk snel geleverd en het zijn goede producten. Erg tevreden, ook over de prijs. Ik heb geen reden om ergens anders te bestellen.