Professioneel

Snel en duidelijk in communicatie, en de producten zijn goed. Op tijd geleverd en met een duidelijke aanplant beschrijving. Heel tevreden.

Prima service, snelle reacties

Vooraf alle ruimte voor de vragen die ik had. Goede voorbereiding met tot plante en bezorgen. Super vriendelijke tuinman die uitstekend werk heeft verricht. De 5 sterren zijn pas echt verdiend als de boom het ook goed gaat doen deze zomer

Prachtige boom

Bedankt voor de prachtige boom. Ik had een leiboom besteld, om de foto op het internet stond ook een leirekje, ik was een beetje naief en dacht dat het rekje al aan de boom werd meegeleverd. We hebben nu zelf een rekje staan. Het boekje erbij vonden we erg fijn, want wij zijn leken.

Mooie bomen

Perfekte levering

Keurig op tijd en verzorgt geleverd Vrg Henk Mens

Mooi op tijd geleverd

Boompje een beetje iel maar zal wel goed komen.

Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw review! U vertelde dat de boom wat minder vol is dan u ervan had verwacht. Echter komt dit door de winter. Wij verwachten dat de boom goed aanslaat en dat deze uitgroeit tot een prachtige volle boom. Uiteraard heeft u recht op aangroeigarantie, dus mocht de boom niet aanslaan, dan komen wij uw boom vervangen. Fijn dat u tevreden bent en ik hoop u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijk groet, Lisanne | klantenservice Bomenbezorgd.nl

triestig

ik betaal voor mijn boom te planten en dan komen jullie hieraan en heb zelf mijn boom op zijn plaats moeten helpen zetten jullie hadden geen transport middel bij om de boom op zijn plaats te brengen en ik had voldoende foto's doorgestuurd hoe het moest gebeuren hoor

Beste Marcel, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Vervelend om te lezen dat u onze bezorging als 'triestig' hebt omschreven. Inmiddels hebben wij contact met u gehad omtrent de levering en gaf u aan dat u echt content bent met de mannen die de boom geplant hebben en dat het helpen naar de tuin vervoeren van de boom al met al een kleine moeite was en u het geen probleem vond om daar even mee te helpen. Ik ben blij dat u alsnog tevreden bent en hoop u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijk groet, Liset | klantenservice Bomenbezorgd.nl

prima kwaliteit

Mooi product, levering precies volgens afspraak

Mooie boom, goeie prijs, snelle levering!

Prima levering.

De boom is naar verwachting en er zit een duidelijke plantinstructie bij.

zeer tevreden

keurig op tijd geleverd, afspraak na gekomen perfecte telefoniste stond mij goed te woord kennis van zaken en een prettige levering van vakmensen kortom een aanbeveling op zijn plaats

Top levering

Snelle, goede levering. Met goede uitleg in het informatieboekje. Vriendelijke bezorger.

Goede service en correct.

De bezorgdienst waren netten mensen, behulpzaam en op tijd. Top!

uitstekend

keurig afgeleverd in dokkum mooie volle struiken we zijn prima tevreden

Er ontbrak iets aan onze levering.

Contact opgenomen met een nette medewerkster van de firma. Zij moest het uitzoeken en zou binnen een uur terug bellen. Zij belde binnen een uur netjes terug met een prima oplossing. Wij zijn erg blij en tevreden. Wij gaan hier in de toekomst zeker weer bestellen!

Snelle en nette levering volgens afspraak

Snelle en nette levering volgens afspraak. Personeel behulpzaam en netjes. Tevreden over de aankoop. Nu nog even wachten of de bomen ook aanslaan. Maar ik zal zeker nog eens iets bestellen bij deze online bomenshop

Snel en betrouwbaar

Ondanks een fouttive mailadres toch direct via chat gecorrigeerd

Goede service en de planten en bomen in goede kwaliteit geleverd

Geleverd conform afspraak. Planten en bomen van goede kwaliteit!

Service gericht bedrijf. Een goede ervaring

Goede kwaliteit en leveren conform afspraak.

Zie boven.

Perfecte service

Makkelijk. Goede, klare communicatie. Bezorging in orde op de gevraagde plaats en tijd.

Zeer mooi bedrijf en informatief

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Op tijd en correct bezorgd, goede planten

Prima planten in voldoende kluit