Tevreden, voldaan en naar verwachting

Goede service, altijd paraat voor vragen te beantwoorden. Bomen worden zorgzaam vervoerd

Top,supertevreden!!! Correcte en vriendelijke levering!

Ben supertevreden! Correcte levering en afhandeling!

Mooie oude perenboom volgens afspraak geleverd

De boom werd in de tuin neergezet door zeer vriendelijke bezorger. Bij het planten merk ik jammer genoeg dat er een 10tal kleine maar ook 2 grote mooie takken gebroken zijn tijdens transport. Hopelijk slaat de boom aan en groeien er snel nieuwe in de plaats.

Gewoon zoals t hoort.

Alles goed geregeld

Mooie olijfboom

Mooie olijfboom en palmboom. Goeie service.

Keurig op tijd geleverd

Denk al aan een volgende bestelling.

Uitstekend, 1 van de 2 was krom, is keurig vervangen

Keurig en op tijd geleverd. 1 van de 2 bonen was krom. Deze is keurig vervangen door een rechte.

Keurige service

recent 1 boom besteld deze voldeed aan de verwachtingen en werd netjes verpakt afgeleverd conform het aangegeven tijdstip

Goede kwaliteit!

Door de drukte werd er niet binnen 5 dagen geleverd zoals op de site staat aangegeven, maar dit werd bij bestelling duidelijk gecommuniceerd. De kwaliteit planten en bomen maakt dit ruimschoots goed, op de dag van levering werd ik keurig op de hoogte gehouden waar de chauffeur was. Heldere communicatie vooraf!

2 cipressen besteld. Nette boompjes en goede service. Fijne communicatie.

Top service!

Op tijd, kwaliteit en zelfs een handje geholpen!

Heel keurig

Netje op tijd . prbleemloos.. bezorger erg behulpzaam. Mooie bomen en staan perfect

Gewoon volgens afspraak zo als het hoort

Gewoon volgens afspraak zoals het hoort

helemaal tevreden !

De levering van onze 3 bomen verliep helemaal zoals gepland, de kwaliteit van de producten is heel goed en de leverdienst was super vriendelijk !

Goede klantendienst,zijn zeer hulpvaardig als je iets te vragen of te melden hebt.

Matig

De bezorger stond op dag van de levering zonder de juiste boom in de bestelwagen, dus is moeten terugrijden naar zijn voorgaande adres(sen) om een boom te wisselen voor de juiste.

Beste Timo, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Zojuist heb ik u gesproken over de levering. Wij vinden het prettig om te weten hoe de levering verlopen is, zodat wij dit kunnen bespreken met onze bezorgers. Zo proberen wij als bedrijf te leren en alle processen binnen het bedrijf steeds te verbeteren. U liet me weten dat zodra u en de bezorger opmerkten dat de juiste boom niet meer in de bezorgauto lag, hij direct terug is gereden naar het eerdere adres. Daar heeft hij uw boom per ongeluk verwisseld met een boom voor de andere klant. Dat is natuurlijk vervelend, maar het is fijn dat het op die manier snel opgelost is! Wij wensen u veel plezier toe met uw walnotenboom, en hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn! Groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

alles volgens planning.

Stipte levering

Goede verzorgde bomen

De bomen waren goed verzorgd en de materialen erbij waren oké.

Stipte bezorging tot op de plek in de tuin.

Correcte planning en tracking info. Stipte levering tot op de gewenste plek op het terras.

zeer, zeer goede service en klantvriendelijkheid, naast kennis van bomen!

Ik heb gebeld en kreeg een prachtige prunusboom geadviseerd, om cadeau te geven aan een vriend. De boom was ook prachtig, alleen /wat ik niet wist/ het tuintje van de betreffende vriend was te klein. De vriendelijkheid waarmee en het tempo waarin de boom is teruggehaald en de financiele afhandeling van de terugzending waren buitengewoon goed, begripvol, mooi!

Perfekte service

Ik heb 2 soorten bomen besteld in verschillende maten en deze zijn in perfekte staat en maten aangekomen . Vriendelijke service en goed op de hoogte gehouden van de levering.

Nette bezorging

Product zoals omschreven

Bomen netjes ingepakt, goede instructies

De leilinde bomen kwamen kwamen goed ingepakt binnen. Knoppen al in de boom. Bladeren ontvouwen zich op dit moment. Goede instructies en materialen erbij geleverd.

De levering duurde door Corona iets langer maar dat maakte voor ons niks uit, er was geen haast bij. Ik ben keurig op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats zou vinden. De levering verliep soepel en de bestelling was compleet. De boom staat inmiddels in bloei en doet het super goed. Blij mee!