Alles dik in orde

Het bestellen van de bomen ging makkelijk en snel. Duidelijke website en uitleg daar. Ook de levering ging volgens afspraak en zeer vlot. Aanrader.

Beste Martin, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Super snelle en goede service!

Alles gemakkelijk online kunnen bestellen, inclusief aanplantservice. Nog geen week later werd alles op het afgesproken tijdstip bezorgd en aangeplant door een zeer vriendelijke chauffeur. Ik ben super tevreden met de service en levering! Zeker een aanrader!

Beste Evelin, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te horen dat alles van moment van bestellen tot aan de levering en aanplanten alles goed is verlopen. Leuk om te horen dat je ons zou aanbevelen. We wensen je veel plezier met jouw bol Photinia. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Gewoon klasse

Goede en mooie kwaliteit bomen keurig bezorgd en heel voordelig geprijsd

Beste Arie, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. We wensen je veel plezier met jouw rode sierappel leibomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Alles wordt altijd netjes en op de afgesproken tijd bezorgd

Positief, als ik volgende keer iets voor de tuin nodig heb bestel ik daar weer.

Beste Nicole, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

minstens duizend sterren.

Wat een boom, een sprookje zo mooi, een kerngezonde grote en volle Kaapse Jasmijn. Samen met mijn andere twee zijn nu alle drie pilaren van onze overkapping beplant. Ik kan er nog niet overuit. Bomen Bezorgd, hartstikke bedankt en natuurlijk VAN HARTE AANBEVOLEN

Beste Frits en Arina, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat de Jasmijn er prachtig bijstaat. We wensen jullie veel plezier met de Toscaanse Jasmijn. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

TOPPERS.

Correct en uitstekende service van levering bomen! Mooie en goede kwaliteit !

Beste Joel, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. We wensen je veel plezier met jouw bomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Goed en snel geleverd. Fijn in de ochtend

Mooie bomen. Al 2e keer dat we bomen hebben laten komen. Alles goed.

Beste Ralf, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te horen dat je al vaker bij ons hebt besteld en dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier met jouw Amber leibomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

PRIMA info en service

Eens de keuze gemaakt, dank zij de keuzehulp op de website, direct besteld. De verdere behandeling, van zelfs deze kleine bestelling, ging vlot en zonder problemen. Boompje geplaatst volgens de bijgeleverde instructies. Hij staat nu al te pronken.

Beste heer/ mevrouw Teugels, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. We wensen je veel plezier met jouw bol Photinia. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Goed bedrijf goede after sale

Wij hadden twee boompjes besteld die op de afgesproken tijd en plek zijn bezorgd. Die dag bleek 1 boompje het helaas niet goed te hebben gehaald. Bellen met de desk. Netjes te woord gestaan. Geen probleem, kan gebeuren. Met volgende rit wordt en werd het boompje omgewisseld voor een mooi goed exemplaar. TOP.

Beste Paul, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te horen dat ondanks bij de eerste levering 1 boom niet van de juiste kwaliteit was, we het netjes hebben opgelost. We wensen je veel plezier met jouw bol Catalpa bomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Boom besteld en vanaf het begin duidelijk wanneer hij er zou zijn ,track and trace perfect getimed .Chauffeur super vriendelijk en gaf de nodige uitleg ,en het voornaamste de boom was perfect en voldeed aan wat ik besteld had .Een echte aanrader voor iedereen .

Beste Thierry, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons en dat alles goed en duidelijk is verlopen. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Levering stipt op tijd, zoals aangegeven in de mail.

Mooi kwaliteit van de boom.

Beste Annie, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Helemaal top!

Het was een cadeautje voor me ma, en de boom kwam zeker als verassing. Bezorger hielp goed mee met het verplaatsen en de boom zag na het bezorgen er nog top uit. Complimenten!

Beste Amarin, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons en dat het cadeau goed is ontvangen. We wensen je moeder veel plezier met de meerstammige Perzische slaapboom. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snelle correcte levering Maten kloppen . Bestel zeker nog opnieuw

Beste Petra, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. We wensen je veel plezier met jouw meerstammige Krentenboom. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Erg blij met de bestelde bomen, sommige kluiten zaten in een te kleine pot en stonden erg droog. Maar de bomen zien er goed uit!

Beste Rachel, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Prima ervaring met Bomenbezorgd

Besteld, betaald en geleverd. Zien we prima uit

Beste Jan, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. We wensen je veel plezier met jouw Vlinderstruiken en Japanse notenbomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snelle levering enige transport schade

Overzichtelijke site, snelle levering. Ik had een grote palm besteld en die lag tussen de rest van de planten op een kleine vrachtauto. Ik heb de chauffeur geholpen met het afladen anders was dat niet gelukt. Bedrijf heeft snel gereageerd op mijn review kennelijk iets fout gegaan i.v.m. planning van dit zwaardere transport. We zijn samen tot een passende oplossing gekomen prima dus.

Beste Evert, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je onze chauffeur hebt moeten helpen en dat de bladeren geknakt zijn. Graag kijken we hierin met je en heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Ik heb je ook een mail gestuurd met hierin de vraag voor foto's, zodat we goed met je kunnen meekijken naar een passende oplossing. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Mooie producten voor goede prijs en prima service

Zeer goede ervaring, mooie site groot assortiment en prima service. Bezorging prima en zeer vriendelijk

Beste Monique, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Mooie bomen

Snelle service binnen 3 dagen geleverd. Ik kon gelijk beginnen met planten dankzij de bijgeleverde instructie Leibomen en planten staan nu een week en zien er goed uit

Beste Frank, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat de bomen snel geleverd werden en dat deze inmiddels al in de tuin staan. We hebben er alle vertrouwen in dat de bomen goed zullen aangroeien. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Mooie boom, snel geleverd. Prima

2e Keer een bestelling geplaatst en alles opnieuw piekfijn in orde.

Beste John, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat je al meerdere positieve ervaring met ons hebt ervaren. We wensen je veel plezier met jouw bestelde bomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Gewoon goed

Boom geleverd als beloofd. Netjes verpakt en daardoor geen transportschade. Op het afgesproken moment geleverd. Uitgebreide plantinstructies bijgeleverd. Kortom: een verzorgd geheel, zou hier zo weer bestellen (als ik plek had voor meer bomen in mijn kleine tuintje).

Beste Irma, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Wij proberen de boom altijd zo zorgvuldig mogelijk te beschermen tijdens het transport, fijn om te vernemen dat de boom goed en verzorgd is geleverd. We wensen je veel plezier met jouw bonte wilg op stam. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Klantvriendelijkheid is zeer goed

Meestal goede planten. De 2 notenbomen waren nu dunner en veel hoger dan verwacht. Dit wil zeggen dat ze zeer kwetsbaar zijn. Ik kocht 2 aanplantpakketten erbij maar de paaltjes waren te kort voor een boom van bijna 4 meter. Na een gesprek heeft het bedrijf een voorstel gedaan waarmee ik kon leven zodat ik uiteindelijk ook deze keer weer een tevreden klant ben

Beste Christel, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je over de laatste levering minder tevreden bent. Graag willen wij hierin met je meekijken en hebben we contact met je geprobeerd op te nemen. We komen graag met je in contact, om hierin met je mee te kijken. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Super fijne en snelle service

Bij vragen ontvang je heel snel reactie. De levering kun je volgen via een link, ideaal

Beste Fenne, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat we je goed en snel hebben kunnen helpen met je vragen en dat de levering goed te volgen was. Mocht je nog vragen hebben, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Prima kwaliteit op de afgesproken tijd

Precies op de afgesproken tijd heeft een vriendelijke bezorger vier Toscaanse Jasmijnplanten afgegeven. De kwaliteit ervan is prima.

Beste Marise, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat onze chauffeur naar tevredenheid 4 Toscaanse Jasmijn planten heeft bezorgd. We wensen je veel plezier met deze planten. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

geweldig

de bomen waren een kado. de bezorger gaf keurig door waar de bomen neergezet waren

Beste Jan, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier met het cadeau. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Super makkelijk

Bomenbezorgd heeft de bomen snel geleverd. Wij hebben gebruik gemaakt van de boom plant service. Dat werk uitstekend. De bomen zijn prima gepland compleet met palen en band. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Beste Ronald, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We wensen je veel plezier met jouw bol Amberbomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Nijburgsestraat 53

6668 AZ Randwijk