Mooie bomen

Kwaliteit moet ik nog afwachten aangezien de boom er net inzit. Track en trace kan beter. Zo staat ie nog in friesland en zo staat ie op de stoep veel te vroeg! En als je dan niet thuis bent, dan zetten ze alles neer en hopen dat er niks gejat word.

Goede kwaliteit en fijne bezorging

Super. Goede service en goede kwaliteit!

De bomen zijn snel geleverd. Ze werden door bomenbezorgd.nl zelf geleverd. Ik was positief verrast dat de bezorgers zelf ook kennis van zaken hebben en hebben mij diverse tips gegeven. De bomen zien er kwalitatief goed uit en voldoen aan de specificaties. Er is zelfs een instructie boekje erbij geleverd over hoe deze aan te planten. Nu hopen dat ze in de lente goed gaan aanslaan.

Netjes afgeleverd en geplant

Twee bolcatalpa afgeleverd en direct geplant met twee palen en een band. Keurig verzorgd.

De bomen zijn keurig geplaatst

Positief

Mooie planten met goed worlel gestel

Mooie planten met een goed wortelgestel. Wortelen beschermd tegen uitdroging.

Snelle en nette levering

Goede kwaliteit, snelle levering, laten op tijd weten wanneer boom bezorgd word.

Niet echt tevreden, hoop dat het boompje wel goed aanslaat

De afmeting viel me tegen, ik heb het nagemeten en vanaf de onderkant van de pot tot het bovenste sprietje voldeed de boom net aan de minimum maat. Het boompje betreft een viburnum Tinus op stam. De stamlengte was te kort, maar ik weet niet hoe jullie die meten. ( 80 cm ipv min 100 cm) De onderste helft van de pot was gevuld met zand en daar was geen wortel te bekennen, en dat wordt ook met de maat meeberekend door bomenbezorgd. Bovendien zat de boom op dit moment vol besjes en ik had eigenlijk knoppen verwacht in deze periode van het jaar. Dus ik hoop maar dat hij toch goed aanslaat en vanzelf wat gaat groeien. Maar ik vind niet dat de beloofde maat is geleverd.

Beste Nini, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben wij contact met elkaar gehad en zijn we tot een oplossing gekomen. Ondanks deze mindere ervaring, hopen wij u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen wij u veel plezier met uw bestelde boom. Met vriendelijk groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

TOP bomenbezorgd.nl

Het begon met een mooi ritje door de Betuwe en we mochten onverwacht het pontje nemen. Hartelijke ontvangst op het bedrijf en een kundige man adviseerde. Na thuiskomst besteld op de website en paar dagen incl kerstboom bezorgd. Duidelijke instructies, compleet echt top top top. Alles klopte. Dank je wel ! TOP

Ik kan pas de boom in het voorkaar beoordelen

Ik kan in het voorjaar pas de boom beoordelen

Snelle en correcte bezorging.

Overzichtelijke website.

Goed advies en top service!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door het team van Bomenbezorgd. Goede adviezen en fijn geholpen bij het maken van onze keuzen. Bij bezorging werkte de lift in ons gebouw niet.. en heeft de bezorgen de bomen naar de 4e verdieping gedragen! Ontzettend fijn en heel veel dank nogmaals voor die service!! Tot snel :) Groet, Herbert & Mandisa

Mooie producten, snel geleverd.

Goed en snel geholpen bij vragen via mail en tel.

Medewerker prima, gast snel met zijn werk en ervaren

100 %

100%

Een wezenlijke tak afgebroken bij stam. Verder prima levering.

Zie boven

Leuk dat het op zo een manier kan. Verse bloemen, top

Kan beter

Bestellen van je boom is heel makkelijk. Ik heb er de aanplantservice bij gedaan, heel handig. Echter wordt je een dag van tevoren gebeld dat je er dan ook een pakket bij moet nemen ( 20 euro meer ) vreemd dat dat niet vermeld staat. Er zou volgens de site contact opgenomen worden voor levering, niets is minder waar. Je krijgt een mail dat ze op zaterdag (in ons geval) komen leveren en op de dag zelf zie je in welk tijdsbestek. Het boompje, als ik het al zo mag noemen is volgens onze kinderen een stok in de grond :) Neem aan dat hij nog wel groeit maar hij heeft nog een paar jaar nodig

De bomen zien er goed uit en zijn keurig aan huis geleverd.

Zeer tevreden over de bomen. Ze leven nog steeds. Hopelijk na de winter ook nog.

snelle service en goede producten en aflevering

de aflevering van laurierstruiken aan de deur werd ook nog even in onze auto gelegd, fijne service en aardig.

Beste Reindert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Positief qua afspraken en kwaliteit

Afspraken mbt leveren perfect nagekomen. Geleverde boom is een sieraad in de tuin

Beste Arjen, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooie goudenregen bezorgd tot in het plantgat! Nog afwachten of de boom in het voorjaar gaat uitlopen, maar dat zal wel goedkomen.

Beste Maarten, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooi product, snelle levering

Vanaf bestellen tot levering super geregeld!!!

Beste Jan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Overzichtelijke website, goede foto's, duidelijke beschrijving. Snelle correcte levering. 5 smaragd coniferen besteld in 2 aparte leveringen, beide prima verlopen!

Beste Mijneke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Bezorgtijd klopte precies, g o ede schriftelijke informatie bij geleverd. Bomen zagen er prima uit. Goede prijs/kwaliteit. En vooral ook ; telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk. Ik neem zelden de moeite voor een review, maar deze verdienen jullie.

Beste Karin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl