Mooie bomen, goede begeleiding nav vragen over bestelling. Werd gebeld over vraag die ik had gesteld. Keurig en correct geholpen

Waar voor m’n geld

Prachtige Olijfwilg aangeschaft, 100-125cm kreeg waar voor mn geld. Volle takken en goede lengte. Kreeg een instructie boekje erbij over de verzorging, wat echt waardevolle tips bevat. Bezorging verliep vlot. Service tot op het balkon. Ben aangenaam verrast en zou zo weer bestellen. Ik geniet elke dag van de prachtige Olijfwilg.

Beste Aafke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Olijfwilg. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Zeer goed komen afspreken na om te leveren

Beste Hans, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw rode zuilbeuken. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle levering, goede kwaliteit van product

In maart vijf coniferen Brabant besteld. Order werd netjes afgewikkeld en de bezorging was tip top. Nu een half jaar later staan de coniferen er nog prima bij, zelfs na de droge zomer.

Beste Sjaak, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw coniferen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goed contact en overleg via mail

Goede en snelle communicatie. Bomen zijn netjes geleverd.

Beste Linda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw lei sierperen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Top boom, snel geleverd

Makkelijk te bestellen, goed omschreven en advies. Keurig op tijd geleverd en fijne service.

Beste Timo, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Japanse treur sierkers. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Super service, vriendelijke mensen

Beste Liesje, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Treurwilg. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede ervaring

Duidelijke brochure waarin wordt aangegeven hoe je de boom moet planten en ook wat de kenmerken van de boom zijn.

Beste Peter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Correct, goede communicatie, snelle reactie en klantvriendelijk

Dankjewel, voor de fijne service

Beste Christel, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle bezorging en vriendelijke behulpzame medewerker

Snelle bezorging en vriendelijke behulpzame bezorger.

Beste Monique, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Leilindes. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede en snelle service

Zeer goed en nette levering en service

Beste Erwin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Italiaanse cipresbomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Zeer correct. Uitgebreide handleiding erbij voor optimaal resultaat.

Beste Leo, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Bol Amberboom. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Perfect!

Prachtig boompje. Keurig volgens afspraak. Bezorger heeft ondanks dat we geen achterom hebben toch nog even geholpen de boom in de tuin te krijgen. Zal zo weer bestellen bij jullie!

Beste Yvonne, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw dakplataan. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima en snelle service

Gekregen wat ik wilde en ook binnen afgesproken termijn. 7.15 uur was wel een beetje vroeg, mbt geluid van palen slaan, maar gelukkig snel gereed. Erg blij met het resultaat.

Beste Janine, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Portugese laurier leiboom. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Alles prima volgens afspraak!

Alles prima geleverd en geplant volgens afspraak

Beste heer/ mevrouw Smit, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prachtige boom en prettige service

De door ons bestelde boom oversteeg onze verwachtingen ruimschoots: prachtige boom ! De bezorging was uiterst correct, attent en vriendelijk, zo zien we dat graag !!

Beste Frank, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw rode Japanse sierkers. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Eenvoudig, snel en betrouwbaar

Eenvoudig online te bestellen, snelle en simpele afhandeling en snelle bezorging. Bomen zijn netjes verpakt met duidelijke aanplant instructies.

Beste Toon, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Via een duidelijke site een mooie boom uitgezocht. Bij de aflevering van de boom zat een goede brochure met instructies voor het planten van de boom

Beste Eddy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Op tijd geleverd vlgs afspraak.

Stammetje van Moerbei dakboom viel in het echt wel erg dun uit.

Beste Tom, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en gevraagd of u foto`s kunt doorsturen, zodat wij met u kunnen meekijken. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima, mooi op tijd en mooie boom

Beste John, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Italiaanse cipres. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

De bomen zijn netjes en snel bezorgd, na bestelling.

Beste Marijke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Portugese laurier leibomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Helemaal top

Mooie gezonde boompjes netjes afgeleverd echt top Aanrader

Beste Rinus, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Portugese laurierbomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

De boom is kleiner dan ik had verwacht En ik hoop dat de boom het blijft doen, Zag er al een beetje dor uit

Beste Ronald, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de boom niet helemaal aan de verwachting voldoet. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en gevraagd of u een foto kunt doorsturen, zodat wij met u kunnen meekijken. Ondanks deze ervaring hopen wij u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle service en betaalbaar

Makkelijk te bestellen en fijne levering tot aan de deur voor een mooie prijs.

Beste Renger, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw coniferen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

geheel naar verwachting

voldoende keuze/volledige noodzakelijke informatie/snelle levering door een vriendelijke chauffeuse/duidelijk een kwalitatief produkt

Beste Bas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw zoete pruim Victoria. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl