Snelle uitstekende service

Goede prijs snelle levering wij zijn erg tevreden

Beste Jacqueline, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

hele goede ervaring met dit bedrijf

Duidelijke communicatie wanneer de levering te verwachten. Behulpzame bezorger en prima producten.

Beste Jolanda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Zeer goede ervaring!

Een mooie catalpa besteld maar bij aflevering bleek deze erg beschadigd. Veel takken waren gescheurd tijdens het vervoer. Contact opgenomen met de klantenservice en een halve week later werd er keurig netjes een nieuwe boom geleverd. Bij de aflevering ontvang je tevens een brochure met zeer goede tips over het planten en onderhoudt! Erg fijn. Goede service en zeer vriendelijk! Aanrader!

Beste Sandy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat wij het netjes voor u hebben kunnen oplossen en dat u als nog tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

prima service en snel geleverd

De meerstammige boom snel gevonden op de duidelijke website met foto's en keurig op tijd geleverd.

Beste Michel, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Kan stukken beter!

De bomen zijn goed geplant door de chauffeur, maar de planten eromheen heeft hij plat gestampt / flink beschadigd. Geen verzorgingsadvies voor de bomen gekregen, maar toen ik er om vroeg was het antwoord “water geven”. De Catalpa heeft nog tape rond de ent: wanneer moet / kan dat er af? De Laurierbomen hebben bamboestok tegen de stam gebonden: wanneer kunnen die er af. Beide vragen gesteld aan de chauffeur , maar het antwoord was kort: “laten zitten”. De chauffeur kan bomen planten, maar heeft er verder geen bal verstand van.

Goede service en kwaliteit.

Snel en correct!

Beste Gustaaf, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle reactie

De levering verliep vlot. Wanneer je een vraag hebt wordt deze snel en zeer correct beantwoord.

Beste Bert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooie, gezonde, hoge Toscaanse Jasmijnplanten

Heb een paar dagen geleden 4 Toscaanse Jasmijn-planten besteld. Bomenbezorgd.nl heeft vervolgens netjes aangegeven wanneer ze bezorgd zouden worden en zich daar ook keurig aan gehouden. Ik kon de bezorger via track&trace volgen en wist precies hoe ver hij nog uit de buurt was en hoeveel bezorgingen er nog voor mij waren. Héél handig! Ik had planten besteld van ong. 1,50 meter hoog. Ik was voorbereid op 1,20 meter (is me bij andere websites meerdere malen overkomen), maar tot mijn volle tevredenheid waren ze ècht al ruim de bestelde hoogte !! Ik kreeg er ook nog een boekje met plantinstructies bij. Uitermate tevreden.

Beste Gerlien, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima en snelle service

10 met een griffel

Beste Winfried, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Een prima bedrijf waar ik zeker vaker ga bestellen

Ik heb nu voor de tweede keer twee bomen besteld bij Bomenbezorgd.nl en dat is goed bevallen. De bomen zijn beide keren binnen een week afgeleverd, hartstikke mooi. Eén klein dingetje..., één van de bomen van de laatste bestelling, een Juglans Buccaneer, was wel erg iel. Het was echt een tak met wat zijblaadjes. Maar uiteindelijk zal dat ook wel een boom worden denk ik dan maar. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Helemaal Top

Prima bomen en tot in de tuin geleverd

Beste Hans, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Verdroogd en veel te dun stammetje

Het boompje heeft een stam van 2 cm ipv 8 cm en was kurkdroog toen het werd bezorgd.. echt erg voor een bedrijf om zo slecht te zorgen voor je product!! Het boompje is nog steeds niet bij getrokken en wil graag een andere tel 06 22637393 met vriendelijke groet Marjan Goddijn

Beste Marjan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten. Uw feedback betekend enorm veel voor ons. We vinden het natuurlijk vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Hierom hebben wij telefonisch contact gehad. Het formaat van de stam wordt gemeten in stamomtrek en niet in de diameter. De boom is nog aan het wortelen en ziet er daarom momenteel nog niet uit zoals u had verwacht. Ik heb u in elk geval gegarandeerd dat de boom na een aantal maanden bij getrokken moet zijn. Mocht dit niet het geval zijn dan komen we de boom natuurlijk graag vervangen. We hebben afgesproken om in juli weer even opnieuw contact te hebben. Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

Prima levering en aanplantservice

Ons boompje werd op de afgesproken tijd bezorgd. De hovenier die het boompje heeft aangeplant was heel vriendelijk en professioneel. Hij heeft de bijgeleverde documentatie en tips goed met mij doorgesproken. Wel nog afwachten of het boompje goed aanslaat,

Beste Guido, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Helder, klantgericht, opgelossingsgericht, klasse.

Zeer prettige club mensen, die snappen hoe je klanten hoort te helpen en ondersteunen. Gewoon lekker bezig bij bomenbezorgd.nl Volgende bestelling alweer gedaan.

Beste Remco, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

matig

ik bestelde 2 planten van een bepaalde zelfde hoogte. Ontving 2 planten die sterk verschilde van omvang. Een te klein een te groot. De planten kwamen zonder pot of net om de kluit. Hetgeen me noopte ze onmiddellijk te planten. ook dit had ik niet verwacht. Wellicht mijn onnozelheid. Ik maak eerlijk gezegd zelf niet nog eens gebruik van jullie diensten

Mooi op tijd en goed verzorgd.

Boom is alleen aan een kant nogal kaal, maar dat zal wel goed komen.

Beste Jo, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de boom aan 1 kant nog kaal is. Wij hebben contact met u gehad en mocht de boom niet goed uitlopen aan deze kant, kunt u gebruik maken van de aangroeigarantie die u heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Jammer dat bomen weinig blad hebben de ene boom is voller dan de andere 1 boom zit alleen verdorde bladeren aan hoop dat hij aanslaat verder geen klachten

Snelle levering. Prima bezorger. Lekker vlot.

Erg vriendelijke behulpzame bezorger. Ook zeer vroeg, nog voordat ik moest werken. Duidelijk folder bij de levering met uitgebreidde instructie. Bomen waren mooi om te zien, netjes in blad met ene goede kluit. Aanrader

Beste Frank, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle, goede service

Prima kwaliteit

Beste Mieke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima levering

De boom werd correct geleverd en geplant door een vriendelijke dame, waarvoor dank. Hopelijk groeit de albizia waar ik al zo lang naar zocht snel.

Beste Lieve, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Na wat communicatie probleem heel netjes opgelost.

Een levering van een boompje in 2020 was onder de maat. Uiteindelijk is het boompje toch dood gegaan. Na een aantal keren reclameren was bomenbezorgd.nl ook overtuigd en hebben zelfs in 2022 een nieuw boompje gekregen. Heel netjes Alsnog bedankt.

Beste Henk, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat ondanks de eerdere boom dood is gegaan, wij met u tot een passende oplossing zijn gekomen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Efficiënt en goede kwaliteit

4 leibomen besteld incl palen etc traceren van de bezorging was perfect : duidelijke routeplanning en tijd van aankomst ….. 6 van de 8 aanpaalbanden ontbraken helaas , nu op nazending

Beste Garmt, Bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback enorm! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde bomen en dat alles via planning is gegaan. Echter vinden wij het vervelend dat u niet alles in een keer heeft gekregen. Excuus voor het ongemak! Telefonisch hebben wij contact gehad over de boombanden en spijkers, die ik de zelfde dag voor u op de post heb gedaan. In de toekomst staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Catharina | Bomenbezorgd.nl

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit. Snel geleverd en met duidelijke instructies.

Beste Paul, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Bomen zagen er niet helemaal top uit, wellicht kwam dit door het vervoer.

Beste Patrick, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de bomen van mindere kwaliteit waren. Wij hebben contact met u gehad en mochten de bomen niet goed aanslaan, kunt u gebruik maken van de aangroeigarantie die u heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Vriendelijke levering. Snel en behulpzaam

Heel vlotte levering. Vriendelijke bezorger! Duidelijke communicatie. 1 klein minpunt… van de 6 bomen, 1 redelijk slechte. We hopen dat deze alsnog opgang gaat.

Beste Roy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat 1 boom van mindere kwaliteit was. Wij hebben contact met u gehad en mocht de boom niet goed aanslaan, kunt u gebruik maken van de aangroeigarantie die u heeft. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl