Vijgenboom

Ik heb deze boom al een aantal weken maar hij kwam al met gedeeltelijk bruin blad aan maar heb daarna een goede service gekregen.

Beste Shirley, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat de boom geleverd is met gedeeltelijk bruine bladeren. Inmiddels hebben wij contact gehad en zijn wij tot een passende oplossing gekomen. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens van dienst te kunnen zijn. We laten u dan graag zien dat het ook anders kan! Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

Goede levering en mooie instructie bladen voor planten. Mooie bomen

Correct en goed

Goed levering met duidelijke info over aanplanten. Ook snelle en correcte nalevering. Snelle reactie van klantenservice.

Heel mooie boom

Een heel mooie boom voor de prijs (Perzische slaapboom) Levering op het uur zoals vermeld Grote van de boom zoals op foto Wij zijn enorm blij!!!!

Bestelling is zo geplaatst, de bezorging prima en op tijd!

Perfecte orderafhandeling en levering echter……

We hadden een Dak-Moerbei fruitless besteld die we ook gekregen hebben echter naast fruitless is de boom ook leafless! Familie vraagt dan ook of deze boom uit Wit-Rusland komt nabij Tsjernobyl. We wachten volgend jaar af en wanneer de boom dan geen blad geeft spreken we de garantie aan. Zie ook opmerking op pakbon en foto gemaakt door uw chauffeur/ planter.

Snel geleverd, goede kwaliteit en supervriendelijk!

Super klantvriendelijk

Op de locatie in Randwijk hebben we een mooie olijfboom uitgezocht, hier werden we meteen erg vriendelijk te woord gestaan, en kregen we goed advies. De volgende ochtend werd de olijfboom door een uiterst vriendelijke jongeman bezorgd, en dan niet aan de straat, maar hij werd keurig naar de plaats gebracht waar hij moest komen te staan. We kregen goed advies over het planten en het verzorgen van de boom, ook kregen we een uitgebreide brochure met tips en tricks over de boom. Kortom top service!

Slecht

Boom ontvangen met weinig wortels, waren afgehakt en geen haarwortels en geen aarde. Boom sloeg niet aan. Na mailtje het antwoord: te weinig water gegeven. Boom was in maart gekocht dus verwacht je dat 1x per week 10 liter water geven voldoende is.

geweldig

zoals afgesproken versprekingen zijn juist en de levering ging ook zoals gepland supper!

Goede service, mooie bomen

Mooie bomen, goede prijs en vriendelijke bezorger met uitgebreide uitleg.

Prima kwaliteit en keurige service door eigen bezorgdienst

slordige werkvoorbereiding

Aanplantservice niet in werkvoorbereiding meegenomen. Onverrichter zake retour.

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw beoordeling bij Bomenbezorgd.nl. Het is erg vervelend dat de aanplantservice in eerste instantie niet in werkvoorbereiding was meegenomen. Inmiddels hebben wij contact gehad en is de boom een paar dagen later door ons bij u aangeplant. U gaf hierbij aan alsnog tevreden te zijn over onze service en dat waarderen wij enorm. Wij hopen u dan ook in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl

De boom zag er wat pieterig uit, maar loopt inmiddels prima uit .

Online besteld, stamhoogte klopte precies, kluit viel uit elkaar ( was ook aanbieding laat in seizoen ) maar inmiddels loopt hij op alle geseltakken uit. Dus groei garantie klopt inderdaad.

Mooie bomen voor een nette prijs

Snelle en keurige levering. Aan de telefoon ook netjes geholpen en duidelijke uitleg d.m.v. een folder.

Goed en duidelijk geholpen en kwaliteit gekregen

Goed en duidelijk geholpen en kwaliteit gekregen

Goed opgelost

Prima levering

Steeneiken werden vroeg en snel geleverd.

Heel snel levering van de palmbomen

lei photinia

mooie krachtige boom voor een eerlijke prijs. Nette bezorging mooi op tijd conform afspraak. Boom was netjes onbeschadigd met een flinke kluit in de pot. Wat nathouden, planten me potgrond en de boom slaat goed aan. Aanbevelingswaardig, lei rek is ook netjes.

Positief

Prima ervaring. Echter, de betaalde aarde is niet geleverd en wel betaald. Graag regelen.

Prima bezorging

Prima bezorging

Prima afgehandeld

Eerste bomen die wij online besteld hadden vielen ons tegen, 1 telefoontje en alles was geregeld, bomen werden zoals afgesproken keurig opgehaald. Daarna andere bomen besteld en ook deze vlot geleverd.

Goed customers service

Ik was niet tevreden met mijn geleverd boompje ( was veel kleiner dan gevraagde exemplaar) Bomenbezorgd heeft mijn klacht snel en goed behandeld ,zodat wij snel tot een compromis gekomen zijn.