Klantenservice is uitstekend !!

Overzichtelijke site Bestelling snel geleverd & Keurige bezorgdienst Bestelling : een aantal groenblijvende haagelementen tbv privacy Vanwege dat het niet helemaal aan de verwachting en vooraf ingewonnen info voldeed, zijn we er middels uitstekend overleg ( contactpersoon Catharina ) tot een prima oplossing gekomen. MET DANK !!!

Bomen prima geleverd

Twee leibeuken besteld en prima op de hoogte gehouden voor wat betreft bestelling en levering. Aangezien de aanplantgrond vergeten was om bij te leveren telefonisch overeengekomen dat ik dat in de buurt zou kopen. Een credit nota zou volgen en het bedrag terug gestort op de rekening. Dat is na bijna 2 weken en 2 telefoontjes en een email helaas nog niet gelukt. Anders was de score hoger geweest.

Uitstekende informatie en service

Service is perfect

Prima materialen planten bomen. Klantenservice is optimaal en service bereid ook om een bestelling vlak voor vertrek nog even aan te passen. Daar kan menige collega in de planten en bomen een voorbeeld aan nemen

Prima ervaring en kwaliteit

Ik heb een laurier leiboom online gekocht. Het bestellen en leveren zijn prima verlopen. Daarnaast was de leiboom prima van kwaliteit.

Duidelijke aflevering van mooi product

prima service, netjes afgeleverd

voldeed geheel aan de verwachting

Instructie voor de bezorger wederzijds gewaardeerd

De eerste boom voor onze nieuwbouwtuin is door bomenbezorgd.nl snel en zorgvuldig geleverd. De nieuwbouwwijk staat nog niet in google maps, dus is een uitgebreide instructie toegevoegd voor de bezorger; hij reed direct naar de aangewezen locatie waar wij de boom in ontvangst namen. Erg blij mee.

Bestellen en ophalen was allemaal prima. De planten zien er goed uit.

Snelle levering, mooie bomen. Top service met een mooi aanplant boekje erbij.

Top service en kwaliteit

Mooie kwaliteit

Jammer dat er een mooie zij tak isafgebroken.

Vlot geleverd en prima kwaliteit bomen en haag

Ik had twee leiboompjes en een heg gekocht. De levering was goed gepland op vrijdag en ik kon de chauffeur volgen. De levering zag er goed uit. Zowel de boompjes als heg (kale wortel) zag er prima uit. Nu maar hopen dat met het naderende voorjaar het pakt en mooi gaat groeien en bloeien.

klantgericht

goed geanticipeerd op slecht weer; goed gecommuniceerd mbt aflevering

Alles Top!!!

Alles top!!!

Ik was wat sceptisch om leibomen via internet te bestellen, zonder ze in het echt gezien te hebben. Gezien deze scherp geprijsd zijn bij Bomenbezorgd en het daarmee te veel geld scheelde, toch besloten om de gok te wagen. De bomen voldeden precies aan de omschrijving op de site. Erg blij mee en top dat ze deze met eigen chauffeur kwamen brengen. Ik kan het iedereen aan beelden en als ik straks wederom planten nodig heb zal ik zeker ook bij Bomenbezorgd kijken wat ze te bieden hebben.

prima geregeld

snel en correct geleverd

Goede bezorgservice

Fijn bedrijf met duidelijke communicatie. Nu paar keer bestelling geplaatst. Door track and trace duidelijk qua bezorging en altijd vriendelijk personeel

goed in meerdere opzichten

De bomen arriveerden keurig op tijd. Plezierige bezorger. Bomen zagen er prima uit. En dan ook nog een brochure met plant instrructies (mij wel bekend, maar toch) Dus: lof! wel had ik op; de website van De Batterijen niets over accessoires gevonden, anders zou ik nog een paar palen besteld hebben. (Heb me weten te redden)

Zeer tevreden over Bomenbezorgd

Ik heb een Hymalayaberk besteld, afmeting klopte precies zoals besteld, werd zeer professioneel geplant, ben zeer tevreden en zal zeker mijn volgende boom bij hen bestellen.

We hebben 3 prachtige platanen gekocht

Zelf afgehaald. Heel goed geholpen. Ik ga nog wat meer bomen bestellen. Groet. Bert Loozen

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit en de bezorging is goed te volgen. Zeker een aanrader!

Alles volgens afspraak. Erg tevreden

Goede communicatie over bezorging

Geheel volgens toezegging bezorgd, met een glimlach. Struiken zien er goed uit maar zijn nog in de winterstand dus geduld is een schone zaak

Betrouwbaar en snel bedrijf met prima informatieve website

Zeer goede website met meer dan volledige beschrijving en uitleg. Snel bezorgd door een vriendelijke bezorger die nog een woordje extra uitleg gaf.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.