Snelle levering, idem aanplanting met deskundig advies!
Er zijn 3 pruimen bomen geleverd waarvan 1 te hoog is (Mirabella de Nancy, ) er is expliciet om gevraagd, maar niet gekregen
Lei laurier viel beetje tegen. Maar hele goede service
Ik bestel al jaren bomen en planten...telkens tot grote tevredenheid
Onze boom is goed afgeleverd en de chauffeur die de boom bezorgde heeft hem ook nog naar de achtertuin gebracht. Dat was heel fijn. Verder is het een mooie jonge hapanse sierkers als leiboom. Helemaal naar onze zin.
Alles wat er bezorgd is komt mooi levend en verzorgd aan ! Met genoeg wortels. En fijne bezorg communicatie.
Het was voor mij de eerste keer om 2 grote leilindes via het Internet te bestellen. Normaal gesproken gooi je de aanhanger erachter en haal je op wat je zelf uitgezocht hebt. Maar dit was 100% prima, goede kwaliteit, snel en compleet. Wat ik iedereen aan kan raden is het aanvullen "plant" pakket erbij te kopen. Je bent dan in 1x klaar en alles is erbij, met uitleg van hoe of wat.
het beste vond ik nog de track&trace. Je kon op ieder moment inzien wanneer - middels gps - de bezorger arriveert. Verder een zeer vriendelijke bezorger. Alles ging goed van begin tot eind, vandaar 5 *
Een heel positieve ervaring - snelle levering - duidelijke afspraken en track and trace tot op de minuut correct - extra * voor de onvermoeibare en supervriendelijke Sanne , die onze seringen struik een mooi plekje in de tuin heeft gegeven - kortom een aanrader
Bomen een voordeligere prijs dan in tuincentrums. Nadeel was wel dat er met de levering waarschijnlijk een tak is afgebroken. Bladeren aan de tak waren daardoor kapot en dor. Bij een lindeboom is dit uiteraard wel vervelend omdat deze takken aan elkaar moeten groeien. De bomen zijn ook wat ruw op de aanhanger gelegd zag ik, bovenop andere bomen. Gr
Wij hebben een mooie boom ontvangen. We zijn perfect op de hoogte gehouden van de levering en deze kwam keurig op tijd.
Super
Via de overzichtelijke website was het makkelijk om een keuze te maken en een bestelling te plaatsen. Na de bevestiging van mijn bestelling. Vlot een bezorgdatum voorgesteld gekregen. Op de dag van de bezorging kun je de bezorger volgen en weet je vrij nauwkeurig wanneer hij er is. De bezorging zelf verloopt vlot en verzorgd door een vriendelijke bezorger. Nu 4 sterren, boom begint uit te lopen. Als dit zich goed doorzet wordt het zeker 5 sterren!
Hoi Luciën, Bedankt voor je uitgebreide en fijne review! Wat goed om te horen dat zowel het bestellen via de website als de bezorging soepel en prettig zijn verlopen. Fijn ook dat het volgen van de bezorger goed is bevallen. Leuk om te lezen dat de boom inmiddels begint uit te lopen 😊 We hopen natuurlijk dat dit mooi doorzet en dat die 4 sterren straks 5 sterren worden! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Goede communicatie en je kan je bestelling online volgen op de dag van bezorgen .
Hoi Linda, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en het online volgen van de bestelling. We doen ons best om het bezorgen zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken 😊 Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Mooie oude perenboom, keurig geplaatst. Vriendelijke klantenservice, snelle reactie en aardige bezorger. Aanrader!
Hoi Jolanda, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat de oude perenboom goed in de smaak valt en dat alles netjes is verlopen. Ook leuk dat je onze klantenservice en bezorger zo positief hebt ervaren. Bedankt voor de aanrader en veel plezier van de boom! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Het is dat mijn tuin niet groter is ander had ik nog meer besteld
Hoi Mark, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en de kwaliteit van de bomen. Wie weet komt er ooit nog wat extra tuinruimte bij 😊 Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Super vriendelijk klantenservice en alles keurig bezorgd. Nu werk bevordert in de tuin gaan wij morgen planten! Echt een aanrader want je hebt echt een boom ipv twijgjes! Bedankt voor een top service,.
Hoi Jill, Bedankt voor deze geweldige review! Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de keuze, de klantenservice en de levering. En helemaal mooi dat de bomen echt aan de verwachtingen voldoen 😊 Heel veel succes en plezier met het planten morgen, en bedankt voor de aanrader! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Vlot,snel en vriendelijk.Gewoon top!
Hoi Marc, Bedankt voor je enthousiaste review! Geweldig om te horen dat alles vlot, snel en vriendelijk is verlopen. Daar doen we het voor 😊 Veel plezier van je bestelling en bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Deze keer niet tevreden. Lei Sierpeer. Zeer slecht geleid “scheef” en magertjes deze boom. Heb al vier besteld gehad en waren toen super goed.
Hoi Raoul, Bedankt voor je eerlijke review en het vertrouwen dat je al vaker in ons hebt gehad. Jammer om te horen dat deze Lei Sierpeer niet aan je verwachtingen voldoet, zeker omdat je eerdere bestellingen juist zo goed waren. We nemen je feedback serieus en gaan dit intern bespreken. Ondanks je mindere ervaring waarderen we het enorm dat je ons nog steeds aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Prettig
Hoi Yvonne, Bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad. Natuurlijk lossen we het graag netjes op wanneer er onverhoopt beschadigde boompjes aankomen. Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Ik kon snel iemand telefonisch bereiken om de bezorg plek te wijzigen. Uiteindelijk is de boom daar niet neergelegd. In eerste instantie was ik een beetje geïrriteerd, maar toen ik verder dacht zag ik dat de boom op de nieuwe plek juist in de schaduw lag. Goed meegedacht. Verder was de boom stevig verpakt met een dikke bamboe stok.
Hoi Natasja, Bedankt voor je eerlijke en mooie review! Fijn om te horen dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren en dat er goed met je is meegedacht over de beste plek voor de boom. Gelukkig bleek dit uiteindelijk toch de juiste keuze te zijn. Ook goed om te lezen dat de verpakking en ondersteuning van de boom naar wens waren. We wensen je veel plezier van de boom! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
2 prachtige Japanse sierkers besteld bij Bomenbezorgd. Erg duidelijke website over de bomen, levering en hoe en wat op te letten. Erg snel geleverd door een vriendelijke bezorger en een handig boekje voor duidelijke plant instructies.
Hoi Randy, Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, van de duidelijke informatie op de website tot de snelle levering. Geweldig dat de Japanse sierkersen goed zijn bevallen en dat ook de plantinstructies handig waren. We wensen je veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Positieve ervaring
Hoi Lieve, Bedankt voor je mooie review en het vertrouwen in Bomenbezorgd.nl! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad en onze service als top hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Altijd spannend om dit soort dingen per website te bestellen, maar het boompje is mooi. Precies wat ikzelf had uitgezocht met een mooie rechte stam. Bezorging zelf daarvan was de communicatie ook meer dan goed. En aardig personeel!
Hoi Shelly! Wat leuk om te horen, dank je wel voor je mooie review! 😊 Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo blij bent met de leiboom. Mike, team Bomenbezorgd
Snelle en nette levering, vriendelijk personeel
Hoi Sylvia! Dank je wel voor je review 🙂 Fijn om te horen dat alles snel en netjes is verlopen en dat je tevreden bent! Mike, team Bomenbezorgd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.