Nette afhandeling conform afspraak, goed producr

Prettig zaken doen

Als altijd goed geregeld

Prettig en eerlijk met goed advies.

Uitstekend en geheel overeenkomstig jullie beleid.

Goede reactie op mijn bestelling. Puntuele bezorging van het bestelde. Prettige behandeling door bezorger tot bij het plantgat. Goede advisering ook met uw verzorgde boekwerkje.

De boom was in goede staat en hele goede service. Heldere uitleg over het planten. Het enige was dat de boom een stuk hoger was dan 80cm dat was voor mij niet helemaal helder.

Goede levering, goede boom

Boom werd in prima conditie op het afgesproken tijdstip geleverd.

Service zoals het hoort

Van de 28 plantjes was er wel één geleverd met overwegend bruine bladeren. Een week na het planten kwam die week vrieskou die ervoor heeft gezorgd dat +/- 10 plantjes grotendeels bruin zijn geworden. Nochtans stond op de website dat deze planten op ieder moment van het jaar veilig gepland konden worden. Misschien komen ze er nog door. Misschien de klant er toch voor waarschuwen dat dit best niet gebeurd bij aankomende vrieskou...

Goed advies, snelle levering, zeer tevreden

Een dakphotinia besteld vlak voor de vorstperiode. Advies was om de boom direct te planten en niet te wachten tot vorstperiode voorbij is. Geen spijt want de boom lijkt goed aan te slaan. Prettige communicatie via chat als telefoon. Ben zeer tevreden.

perfecte service

Boom keurig en zorgvuldig op het afgesproken tijdstip geleverd. Nu maar hopen dat ie aanslaat....

goede info, mooie bomen, komen afspraken na

Op zeer korte termijn 3 prachtige leibomen besteld en afgeleverd. Vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Heel erg goed en zeer snel

Goed bedrijf zeer snel en komt afspraken na top

Overzichtelijke website en goede kwaliteit

Website is duidelijk, bestellen en afrekening is makkelijk. Snel geleverd en de kwaliteit is prima

Keurig afgeleverd

Stipt op tijd geleverd. Goed product.

Prachtige boom zoals beloofd

Alles klopte zoals afgesproken: en ook nog kwaliteit

Het betreft het bestel en lever proces. De boom moet nog bewijzen dat hij het doet. De kwaliteit van de boom kan ik nog niet beoordelen

Prima bedrijf!

Makkelijke website, snelle bezorging en 3 mooie boompjes. Wel precies een paar cent onder de grens van gratis bezorging, dus moest je een paar perkplantjes erbij bestellen. Marketing technisch wel slim, maar voor de klant beetje onzin.

Boom was precies zoals aangeven

Super duidelijk en fijne gasten die de boom kwamen brenge

Wat voor vraag ik ook maar stelde via de chat daar kreeg ik antwoord op. Ook het bij bestellen van potgrond was geen probleem. Levering was ook netjes en verliep vlot. Volgend boompje bestel ik ook hun.

Goede service en mooie bomen

Vorig jaar een honingboom en dit jaar beukenhaag besteld. Snelle levering.

Alles netjes en op tijd gebracht.

Goede communicatie ivm levering vriendelijke bezorger. Mooie folder met veel informatie.

Super tevreden!

Ik ben heel tevreden! Mooi vijgenboom als cadeau gekocht met een goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt. Veel en duidelijk uitleg erbij! Kan niet wachten om hem te planten.

Super service en een super product geleverd

Een bestelling voor een lijsterbes geplaatst. Weinig geld en veel boom! Met andere woorden een prachtige boom van 5 meter voor nog geen 200 euro. Erg vlot geleverd en de persoon die hem afleverde was super aardig en behulpzaam. Volgende week gaan we weer een bestelling doen. Een echte aanrader!

Redelijke prijs en prima service

Prima, zoals op site, snel geleverd

Bomen op oprit gezet, mag volgende keer ook in achtertuin waar ze komen te staan

Geweldig snel geleverd

Dit bedrijf bevelen wij aan.