Ik ben zeer tevreden

Een hele goede begeleiding en afwikkeling vanaf het plaatsen van de bestelling, hartelijk dank voor dit.

Zoals verwacht en volgens afspraak

De boom was netjes op de juiste plaats achter in de tuin en op tijd afgeleverd, kwaliteit kan ik niet beoordelen maar ziet er mooi en gezond uit. Valt geen blad af na 2 weken. Kortom, alles naar wens.

Prima service en dito coniferen

We kochten vijf coniferen met een lengte van 250cm per stuk. Ze werden volgens afspraak snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over bomenbezorgd.nl.

Netjes verzorgt en behulpzaam

een praktische en vlotte aanpak met vriendelijk onthaal

een praktische en vlotte aanpak met vriendelijk onthaal

Keurige levering volgens afspraak met plaatsing in het boomgat.

Goede communicatie vooraf aan de levering. Bezorgd volgens planning. Bezorger heeft de boom zelf in het plantgat gezet.

Prachtige boom nette levering en op tijd

Aanvankelijk was in sceptisch om een boom via internet te bestellen. Maar dit was een zeer prettige ervaring en twee mooie volle bomen voor betrekkelijk goede prijs. Ontzettend aardige koerier die de boom op de juiste plaats in de tuin heeft gezet. Al met al een dikke 10

Alles is vlot verlopen. Prima kwaliteit

Netjes op tijd, aflevering liep soepel

Prachtige leiboom ontvangen volgens afspraak

Wij hebben een mirabellenboom in leivorm besteld en helemaal volgens vooraf duidelijk gemaakte afspraak ontvangen. Top bedrijf!

Gewoon goed, doen wat ze beloven!

Netjes geregeld, duidelijke communicatie. Komen afspraken na!

uitstekend

geen probleem

Uitstekende snelle beantwoording vragen, correcte levering op de afgesproken dag en tijd.

Haagbeukplanten zijn van goede kwaliteit, idem leipeer. Natuurlijk moeten we volgend jaar even kijken hoe het aanslaat maar daar heb ik alle vertrouwen in.

goed bedrijf

alles volgens afspraak

Goede service en goede bezorging.

Goede service, fijn via de app en zelfs in het weekend is de mogelijkheid op hulp. Bezorging met aandacht voor klantvriendelijkheid. Iets verder moeten meelopen om de boom naar de plantlocatie te brengen is geen probleem. En leveringsmoment op de afgesproken tijd.

1e levering 2 bomen die niet aansloegen bij ons in de tuin, bomen bezorgd heeft ons 2 gratis nieuwe leilindes geleverd zonder bijkomende kosten. Service Top

Nu maar hopen dat we volgend jaar appels kunnen plukken

Niks aan te verbeteren

Was vanaf bestelling tot aflevering helemaal in orde. Echt niks aan toe te voegen.

Goede service en top kwaliteit bomen

Mooi grote planten voor de haag en mooie grote volle boom

Zeer tevreden zowel om de service, Boom en communicatie

Heel tevreden

Snelle en juiste levering.Heel vriendelijke chauffeur.

De klant is koning

Had contact opgenomen met klantenservice omdat ik graag de bomen aangeplant had met 3 palen. Was geen enkel probleem. Fijne communicatie gehad met klantendienst. Afspraak was nagekomen en bomen tijdig geleverd en gepland. Vriendelijke man die de bomen kwam planten. Nu hopen dat ze mooi aanpakken! Wij kopen hier zeker nog!

uitstekend

Het was precies de boom die ik besteld had

Enorm vlotte ervaring

Na lang online zoeken hier besteld vanwege het ruime aanbod, en de goede informatie over de effectief aangeboden bomen, die na levering trouwens ook perfect bleek te kloppen. Bij een vraag tijdens het aanplanten (ik heb geen groene vingers) heb ik de live chatdienst van de webshop gebruikt, waardoor ik na 5 minuten al geholpen was, veel extra info kreeg en de bomen meteen verder in de grond kon zetten.

SUPER

Na bestellen zeer goed emailcontact en bezorging als afgesproken. De bomen staan prima, nu op naar het voorjaar en kijken of ze gaan uitlopen.