Prima coniferen, correct geleverd

Snel geleverd op de samen afgesproken tijd. Keurige bezorger met hart voor de zaak en planten. Prima coniferen. Wat meer kan ik zeggen: gewoon goed.

Geleverde bomen zijn van goede kwaliteit, medewerker had onvoldoende kennis

Bomen werden op afgesproken dag geleverd. Wij hadden ook aanplant service bijbesteld en dat was geen succes. Medewerker had geen goed gereedschap bij zich. Geen steekschep, zware hamer en geen goed schoeisel. Tuin was erg nat en op gympjes een boom plaatsen was geen succes. Ook de steunpalen in de grond slaan met een klauwhamer werd geen succes. Gelukkig heb ik zelf een zware moker in de schuur staan anders was hij nu nog bezig geweest. Kortom. Bomen zijn van goede kwaliteit en slaan goed aan. Medewerker dient beter op pad te gaan met het juiste gereedschap en Pbm's.

Alles volgens afspraak geregeld

De boom werd keurig afgeleverd op de juiste datum en tijd. Ook toen door omstandigheden de datum van aflevering moest worden veranderd was dit geen enkel probleem.

Kan wat klant vriendelijker.

Ze kwamen mijn struik brengen zonder aan te bellen . Plof , op de oprit én weg . Vanuit de raam zag ik ze nog net wegrijden de straat uit . Dat kan ook anders . Groetje Mart Klerx Drunen

Bomen hebben rare vorm

Bestelproces verliep prima, bezorging ook. Vriendelijke bezorger. De bomen zelf lijken van goede kwaliteit (kan ik na 3 weken nog weinig van zeggen), maar ze hebben allebei wel iets raars. De lijsterbes is raar van vorm. Alsof ‘ie gekweekt is tegen een muur ofzo: aan een kant staan de takken strak lang de stam omhoog en aan de andere kant staan de takken normaal. En de meidoorn heeft in het midden van de stam een heel kaal stuk waar geen takken zitten. Die lijken afgebroken. Misschien tijdens het vervoer?

Meestal goed

Meestal prima, laatste keer echter boom die zo opgevouwen en opgebonden is geweest dat alle taken nu strak omhoog groeien. Enzskken na paar weken nog altijd niet uit. Ik hoop dat het goed komt.

Keurig en netjes

Bestelling netjes, afhandeling netjes en bezorging netjes aangemeld en keurig op tijd. Aaanrader voor mooie en sterke bomen en planten.

Keurig geleverd en zorgvuldig aangeplant

Mooie boom, netjes volgens afspraak geleverd en in continue overleg zorgvuldig aangeplant

Volgends afspraak op tijd geleverd. Waren netjes verpakt.

Mooie boom en door jullie geplant zo als afgesproken

De volgende staat al weer in gepland

Heel tevreden over Bomenbezorgd!

Mijn tulpenboom werd volgens afspraak bezorgd. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam. De boom was gezond, voldeed aan de verwachtingen en lijkt goed aangeslagen te zijn.

Oplichters! Leveren als garantie product iets totaal niet vergelijkbaars

Leibomen met volle schermen aangekocht. Specifiek zo besteld! Op 1 na allemaal omgewaaid bij de eerste beste wind nog geen 3 maanden later. Versterkende bamboe stokken bleken rot (de enige nog staande boom had een nieuwe stok ) alles vervangen voor nieuwe komen ze aan met veel jongere bomen met volledig kale schermen. Absoluut niet wat ik gekocht heb!! Geen enkele mogelijk van compensatie, alles retour en geld terug of andere bomen. Wel de belofte dat ik via mail zwart op wit zou krijgen dat de bomen na de zomer eens zo vol zouden zijn als nu. Maar die mail hebben ze natuurlijk nooit gestuurd. Het zal nog jaren duren voor deze schermen dezelfde dichtheid zullen hebben als de eerst geplaatste bomen. Oplichters! Dit is niet waar ik voor betaald heb!

Bomen besteld, werden optijd geleverd. De bezorger is exact te tracken. Zeer goede kwaliteit bomen.

Mooie boom gekocht! Ik ontving een schitterend model, geen rare onke vorm ofzo. Ik had met aanplant service besteld, want dat is Bomenbezorgd.nl super goedkoop! Heel vakkundig is hij geplant en verstevigd met 2 palen. Enige noemenswaardige puntje is dat de levering een dag moest worden uitgesteld omdat de chauffeur / hovenier ziek was, maar dat is overmacht. Keurig opgelost door mij al in de ochtend telefonisch op de hoogte te te stellen, ik hoefde niet voor niets te wachten. Goed opgelost door de dag erna te leveren!

Weet ik nog niet!!

Boom 3weken geleden geleverd zit nog geen blad in de Perzische slaspboom

De bomen waren kleiner en dunner dan gedacht en de foto's

Bezorging ging top precies de aangegeven tijd.

Zeer tevreden en aanrader voor nieuwe kopers.

Prima levering en heel vriendelijke bezorger. Alleen heeft hij de pech dat hij vitesse fan is. Maar verder alles top .

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes afgeleverd, fijne ervaring

Mooi product en uitstekende service!

Mooie krentenboom besteld. Ze hebben de levering kunnen aanpassen aan de planning van de tuin en we kregen zelf tot zeer nauwkeurig door wat de bezorgtijd was. En een mooie boom ontvangen! Hij staat al mooi te bloeien!

Prima, zeer tevreden!

Scherpe marktprijs, goede kwaliteit en prima afleverplanning.

Duidelijke communicatie en correcte levering

Vriendelijke bezorger! Duidelijke communicatie en correcte leveringsafspraken. Misschien 1 punt ter verbetering: de 2 geleverde Ilex hoogstam hadden een kleine kluit, wat ze, naar mijn mening, kwetsbaar het 1ste groeiseizoen doen ingaan. Verder tevreden. Mvg!

Alles prima op tijd volgens afspraak

Mooie bomen en snel bezorgd

Mooie bomen, duidelijke communicatie over de levering en binnen een week geleverd.