Mooi gezond boompje

Wat lange levertijd ( ongeveer 2 weken) maar verder heel tevreden

Van bestellen tot levering duidelijke communicatie

Van bestellen tot levering duidelijke communicatie. De producten (grote boom, kleinere planten) kwamen zoals afgesproken keurig verpakt en werd op de juiste plek neergezet. Instructie digitaal en op papier erbij en mijn boom kon ik planten. Erg tevreden over Bomenbezorgd.nl Daarnaast ook uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Van harte aanbevolen!

Mooie bomen, snelle levering en uitstekende service! Vaste klant en dat blijf ik ook!

Oorspronkelijk één boom besteld. Deze zou, door de drukte, 14 dagen later geleverd worden. 3 dagen voor de levering heb ik nog 3 bomen bijbesteld. Doordat deze reeds voorradig waren en in het magazijn aanwezig waren, zijn deze alsnog mee geleverd met de eerste bestelling. GEEN PROBLEEM, zeiden ze. Fantastisch. Echt een fijne ervaring, zeer klantgericht en super vriendelijk. Daarnaast zijn de bomen van topkwaliteit en staan ze ondertussen al even mooi te pronken in onze tuin. Niet te vergeten aan een aantrekkelijke prijs. Ook bij de levering: super vriendelijk en nog even een handje geholpen om de bomen achter het huis neer te zetten. Bedankt!

Alles ok

Gemakkelijk aan huis geleverd en vriendelijk afgezet

Perfect!

Heel mooie boom, perfect geleverd volgens afspraak!

Snelle en correcte levering!

Het bestelproces ging voorspoedig. De reden dat ik voor bomen bezorgd heb gekozen is dat de webshop gebruiksvriendelijk is. Verder is het beeldmateriaal bij de maatvoering ook heel fijn. Zo kun je goed inschatten welke maat je moet hebben. Hier kan de concurrentie wat van leren. De behulpzame (en sterke) bezorgers hebben de bomen netjes achter het huis getild.

Prima ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf,vlotte levering ,mooie boompjes die we besteld hadden.

Fijne shopervaring!

Overzichtelijke website... veel keus! De levering werd ruim van te voren aangekondigd ( duurde ook wel een aantal weken.) en was exact op tijd. Zeer vriendelijke jongen die ook nog tips gaf voor het aanplanten van het boompje. Zeer professioneel!

Goed op de hoogte wanneer de levering was. Mooie boom ontvangen en vooralsnog beginnen alle knoppen uit te komen. De boom doet het goed.

Ik ga nog bestellen in de toekomst.

Zeer tevreden . De levering toffe jongen .

Perfecte levering en kregen meer dan we verwacht hadde.

Positief bedrijf. We hadden enkele bomen besteld van een bepaalde afmeting. Deze waren kennelijk niet op voorraad. We kregen grotere exemplaren tegen dezelfde prijs. Prima geleverd met eigen vervoer. Perfect!

Prima bedrijf

Vlotte levering en goed begeleidend schrijven voor het planten.

goede service

Netjes gedaan allemaal. Goede informatie over de verzorging.

Top!!

Blij met de oude perenboom. Keurig bezorgd. Goede service!!

Heel tevreden van dit bedrijf

Ik heb vroeger hier Palmbomen gekocht en nu onlangs 2 Oude fruitbomen gekocht 1 fruitboom vertoonde 1 grote barst maar na contact met de verkoper hebben ze mijn garantie verlengd naar 6 maanden en indien de fruitboom het toch niet goed zou doen dan zou de verkoper die komen vervangen. Moet eerlijk toegeven dat dit bedrijf heel Correct gehandeld heeft we gaan zien binnen enkele maanden hoe het verder afloopt met de fruitboom Vind het alvast goed van de verkoper dat er iets aan gedaan wordt mocht het toch misgaan met de Appelboom. Voor mij is dit een Top bedrijf ik kom zeker terug.

Prima service en levering

Keurige bezorging, goede adviezen mbt aanplant en aanschaf van onze leibomen. Zeer tevreden.

Prima kwaliteit

Keurige levering volgens afspraak.

Goede service.

Snelle en goede service. Goede kwaliteit boompjes.

Het was een goede ervaring. 2 minpuntjes: * de plaatsing van de haag werd niet gedaan zoals beschreven in jullie brochure ttz geen paaltjes noch draad om de haag mooi recht te houden. * de plaatsers hadden volgens hun planning maar 1 uur voor 27 meter haag te plaatsen, dit is veel te weinig. Groeten

Beste Lena, Bedankt voor het achterlaten van uw review over Bomenbezorgd.nl! Betreft de tijd voor het aanplanten doen wij altijd een schatting. Toch is het lastig om te schatten hoe lang het aanplanten precies duurt, aangezien iedere situatie anders is. Daarom hanteren we een speling van 2 uur tijd, zodat de bezorgers altijd wat uit kunnen lopen, mocht het langer duren! Uiteraard doen we er alles aan om u goed te helpen. Daarom zouden wij graag nog even telefonisch contact met u hebben om de minpuntjes te bespreken en te kijken of we nog wat voor u kunnen betekenen betreft de palen en draad voor de haag. Deze worden namelijk niet standaard geplaatst. Zou u mij kunnen bellen ofwel uw telefoonnummer achter willen laten, zodat ik u kan bellen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Liset van Bomenbezorgd.nl

Stipt en kwaliteit

Stipte levering op zaterdag en leibomen in onberispelijke staat.

Goede communicatie en op tijd geleverd.

Vriendelijke bezorger.

Tenenkrommend

Tenenkrommend slecht bedrijf. Ohja en niet geheel onbelangrijk: slechte reviews hier worden goedgepraat en/of afgekocht. Je vind hier dus geen slechte reviews omdat ze mensen omkopen met cadeaubonnetjes. Erg sneu. Nu mijn ervaring. Levering duurde 3 weken ipv 5 dagen, en was niet compleet, zo bleek bij aflevering. Dat wist men zelf wel, maar ze dachten schijnbaar dat het niet nodig was om dat even vooraf te vermelden. De helft van de levering ontbrak en komt over een maand, net buiten het aanplantseizoen dus. Aflevering met aanplantservice is een grote grap, want je mag zelf de potgrond en palen aanleveren. En dan moeten ze je schop nog lenen ook. Uiteindelijk zelf het gat gegraven. Dit is een sneu bedrijf met service tot aan de iDeal betaalportaal.

Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Vervelend om te zien dat u een vervelende ervaring met ons hebt gehad. Wel is het jammer dat er ook onwaarheden in de review staan. Slechte reviews worden niet “omgekocht”. Zoals bij iedereen gaat er helaas weleens wat fout. Wij proberen dit altijd zo goed mogelijk met de klanten op te lossen en soms bieden we hierbij een financiële compensatie of een cadeaubon. Alle klanten vinden dit dan ook vriendelijk gebaar. De levertijd bedraagt in deze periode inderdaad erg lang, we proberen dit duidelijk te communiceren op onze website. Levertijd bedraagt 3-4 weken. We doen er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Verder klopt het dat de levering niet compleet was, hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden en een nalevering ingepland. Soms is het helaas is niet anders. Wij bieden naast de aanplantservice ook het aanplantpakket aan. Dit staat duidelijk bij het product vermeld. Als u de aanplantservice zonder aanplantpakketten bestelt betekent dit ook dat de potgrond en palen niet worden meegeleverd. Dan dient u daarbij het aanplantpakket te bestellen. Verder hebben wij de bomen niet aangeplant en het bedrag voor de aanplantservice netjes teruggestort. Kortom; we hebben inderdaad een foutje gemaakt maar verder hebben wij het ook op geen enkele manier goed voor u kunnen maken. Dat is uiteraard erg jammer! Als u naar de overige reviews kijkt proberen wij altijd het beste voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Tom van Bomenbezorgd.nl

Goede service en netjes oprijd bezorgd. De bomen doen het goed ! De bloesem boom staat al mooi in zijn knoppen te pronken.

Mijn bestelde krentenbomen zijn keurig gesnoeid bij mij afgeleverd.

Daarnaast een duidelijke handleiding ontvangen hoe de bomen geplant moeten worden. Ze staan nu een 2-tal weken in de grond en beginnen ze uit te lopen. Tot nu toe ben ik tevreden :)