Snelle en vriendelijke bezorging, goede kwaliteit.

Mooie leibomen en super vriendelijke dame die de bomen kwam brengen.

Mooie boom

Goede kwaliteit boom, mooie hoogstam tevreden

Kwalitatief goede bomen met nette aflevering

Bomen staan bij aflevering in goede grond, blad ziet er goed en verzorgd uit. Levering is netjes, afgeleverd tot in de tuin op juiste plaats. Had niet gehoeven, wel gedaan. Verder nog wat tips over verzorging ontvangen. Duidelijk iemand met een groen hart.

Perfecte service

Er werd meegedacht en goed advies gegeven.

Dolgelukkig!

Keurig op tijd! Een bijzonder aardige medewerker, behulpzaam, geduldig en we konden goed met hem overleggen. De boom was prachtig, precies wat we hoopten. Hij staat op de goeie plek en is zorgvuldig recht gezet! Echt een aanwinst Dank jullie wel!

Gewoon goed en snel!

Vanaf de bestelling tot en met het aanplanten was de ervaring goed. De boom slaat goed aan en is mooi om te zien.

Mega relaxed dat je de bezorger live kan volgen! Daardoor heb ik niet thuis hoeven wachten :-) De bezorger was ook erg vriendelijk. Oh ja, de boom is ook prima ;-) en de bij bezorgde materialen, erg handig.

Mooie boom en vlotte levering, goed verzorgd en informatief.

Positief

Alles top!

Zeer vriendelijk personeel. Levering correct geleverd.

vriendelijk en goede service

Komen afspraken na, mooie bomen

Goed en snel een dakboom op zijn plek

Hoewel de vorige keer doortastender werd gehandeld, staat de boom na een tweede bezoek nu helemaal naar tevredenheid. Top gehandeld heren van Bomenbezorgd!

Prima service en goed product!

Er werd een prachtige boom afgeleverd, op het van te voren goed gecommuniceerde tijdstip. En dat alles tegen een redelijke prijs. Niets op aan te merken dus!

Snelle levering en mooie planten

Afspraak netjes nagekomen, boom geplant. Maar boom niet ok.

Na planten is de boom niet goed aangeslagen. Misschien komt t nog maar ziet er nu niet goed uit.

Uitmuntende service!

Onder de indruk van de snelle en goede service. Op een slechts een paar dagen geleverd en zorgvuldig geplant. Bovendien was de uitleg ook duidelijk en was de chauffeur supervriendelijk. Doe zo verder!

Excellente service

Uitstekende communicatie

Ik had een potentiële reclame mbt de levering van een bestelde en geleverde boom. Door een interne dubbele planning werd er een tweede exemplaar geleverd. Nadat ik dit had gemeld en tevens een aanbod had gedaan om een financiële toegemoetkoming van mijn kant af te spreken kreeg ik de mededeling dat er geen verdere actie wordt ondernomen.

top producten

top product hele mooie palm netjes op tijd geleverd volgens afspraak

Uitstekende bezorging

Omdat wij de dag van bezorging afwezig zouden zijn verzocht om de boom in de achtertuin neer te zetten. Hieraan is probleemloos gevolg gegeven. Uitstekende levering

Zeer positief

Overzichtelijke side. En een snelle gratis levering. Top.

mooie Sweet Carolina Sersis boom

Mooie boom , licht beschadigd door slordige opeen gestapelde lading

Zeer tevreden met de twee lei laurierbomen

Samen met de bezorger de twee bomen naar de tuin gebracht. Goed advies gekregen. Die zelfde dag de twee bomen zelf geplaatst. De reacties zijn geweldig. Kortom zeer tevreden.

Voldeed aan verwachting!

Prachtige grote boom zoals ik besteld had is geleverd, wel heel vroeg in de ochtend, maar voldeed aan verwachting!

tevreden

Na tweede poging zeer vriendelijk geholpen met de levering van een tweede Cipres. Helaas is deze tweede versie nog steeds dun en iel en valt qua vorm nog steeds tegen. Zal wel bij dit type Cipres horen dus houden we het op een hopelijke groeispurt naar een vollere boom.

Beste Ph. van Houwelingen, Hartelijk dank voor uw beoordeling bij Bomenbezorgd.nl. Wat jammer om te horen dat de nieuw geleverde boom nog niet geheel naar wens is. De jonge cipressen zijn inderdaad nog vrij smal. De takken blijven dicht tegen de stam waardoor deze cipres mooi compact in de hoogte groeit. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Lisanne | Bomenbezorgd.nl