Snelle levering. Goede kwaliteit Vriendelijk en ervaren medewerkers.

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Website, boompjes, bezorging en instructies: alles perfect!

Hele duidelijke website, vanaf bestelling word je voortdurend op de hoogte gehouden van de status, zorgvuldige aflevering met duidelijke instructies. Maar bovenal: mooie boompjes :-)

Beste Angelique, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Top levering met goede service

Top levering: beukenhaag inclusief goede service gebruiksaanwijzing. Nette prijs, vlotte levering en gratis verzending

Beste Jaco, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Erg goede ervaring

Ondanks dat ik een verkeerd adres had opgegeven, konden we de bestelling opsporen dankzij de chauffeur van bomenbezorgd. Onverwacht goed dus.

Beste Henk, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

erg tevreden

De bestelling werd snel geleverd. Mooi verpakt en met info om de planten zo goed mogelijk in de grond te zetten. De planten zagen er perfect uit met veel wortels eraan. Ik heber veel vertrouwen in dat ze goed aan zullen slaan.

Beste Giel, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snel , betrouwbaar, goed advies

Vragen werden vakkundig beantwoord, vriendelijk en goed advies en snelle levering

Beste Herman, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede dienst verlening

Ik wilde een boom cadeau doen en was wat laat met bestellen. Maar door de planning werd keurig teruggebeld dat het nog wel ging lukken. Of de boom het goed doet zou ik niet kunnen zeggen.

Beste Jacquelien, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Jammer van de beschadiging van transport

Knappe website, scherpe prijzen, gemakkelijk te bestellen, uitstekende leversysteem: tot op de minuut te volgen van wanneer ze zullen leveren. Een extra gratis kerstboom maakte het plaatje compleet. Enig en toch wel belangrijk minpunt: ik had een twintigtal leibomen besteld. Door het transport zijn er een aantal toch redelijk beschadigd. Ik had dit niet onmiddellijk opgemerkt bij levering. Enkele dagen nadien bij plaatsing bekijkt men elke boom wel wat nauwkeuriger. Sommige twijgen waren volledig afgebroken van de stam en anderen wel serieus gescheurd/bijna afgebroken, eveneens aan de stam. De amberbomen lagen onderaan en deze hebben wel wat schade opgelopen. De portugese lauriers lagen boven en deze zijn bijna niet beschadigd. Eveneens waren wij de laatste van de chauffeur zijn tour. Er waren nog een aantal klanten voor mij. Er zou toch eens beter moeten nagedacht worden hoe een leiboom onbeschadigd kan getransporteerd worden. Aanbevelen voor leibomen zou ik niet doen aan iemand, toch niet als het een grotere hoeveelheid is.

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat u, uw ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Wij proberen de leibomen altijd zo zorgvuldig mogelijk te vervoeren, om hiermee de kwaliteit van de bomen te waarborgen. Ik heb u een apart bericht gestuurd, om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Boom is mooi, maar erg slordig geplaatst.

Ik ben niet tevreden met de bezorging, ten eerste kreeg ik erg laat pas bericht dat de volgende ochtend de levering zou zijn. Waardoor ik niet aanwezig kon zijn. De boom is niet professioneel gepland, en na een paar dagen lag hij al om.... Ik hoop dat jullie iets doen met deze kritiek want dit is niet netjes.

Beste Evert, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Ik heb u enkele keren geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen contact. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de boom niet goed is geplaatst! Excuus voor het ongemak. Ik wil graag met u mee kijken om zo tot een passende oplossing te komen. Zou u foto's willen sturen van de geplaatste boom? Wij zullen de foto's voor u beoordelen en reageren zo spoedig mogelijk. Graag hoor ik van u. Groet, Catharina | Bomenbezorgd.nl

Goede kwaliteit en opvolging

Bomenbezorgd levert arikelen van behoorlijk goede kwaliteit. Daarom dat ik telkens ik een plant nodig heb deze zondermeer via hen aankoop. De laatste aankoop is niet helemaal volgens plan verlopen maar Bomenbezorgd beloofde me om dit in het voorjaar recht te zetten. Dit valt uiteraard nog af te wachten maar gebaseerd op mijn ervaringen ben ik overtuigd dat dit in orde zal komen. In het beste bedrijf kan wel eens iets minder goed gaan maar het is precies dan dat je aan de hand van de geboden oplossing de kwaliteit van een bedrijf leert kennen. Bomenbezorgd is een aanrader! Mvg J.

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat u, uw laatste ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact gehad met u en komen wij dit voorjaar bij u langs, om dit recht te zetten. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Alles top geregeld

Rode beuken haag besteld op zondag avond en op zaterdag ochtend geleverd netjes af geleverd met een keurige beschrijving er bij.. top.

Beste Geert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Service en kwaliteit goed

Bij 1 van mijn vier bomen was een tak half afgescheurd. Dit had ik vermeld in de recensie. Bomenbezorgd heeft daarop volgend met mij contact opgenomen. Ze gaan de boom vervangen nadat ik een foto heb gemaild. Een mooie oplossing en een bedrijf dat actief iets doet met hun recensies. Top !

Beste Leon, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Nogmaals excuses voor de geleverde beschadigde boom, dit is niet de kwaliteit die wij nastreven. De nieuwe boom zullen wij zo snel mogelijk komen leveren. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooie gezonde bomen (geleverd) en top bezorging

In diverse bestellingen kleine en grote bomen laten bezorgen. Nu is immers de tijd om te poten (om te “voorkomen” dat je iedere zomeravond een uur in je tuin aan het sproeien bent) Planten en bomen zien er mooi uit! Even het voorjaar afwachten; maar dat komt wel goed. Poten heb ik zelf gedaan - maar de richtlijnen die zijn bijgesloten zijn voor de “onbekende poter” glashelder. Kortom: uitermate tevreden over prijs/kwaliteit en de levering altijd spot on (en vriendelijk)

Beste heer/ mevrouw van Holland, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooie bomen.

Snelle levering, volgens afspraak.

Beste Bert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima geregeld allemaal

Goed bedrijf snel geregeld prima bezorging helemaal top

Beste Anno, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Snelle, goede service, sympathieke bezorger, netjes geplaatst

Beste Bas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Ik bestel hier zeker nog eens. Super vriendelijke klantendienst, gekregen wat ik bestelde en snel geleverd!

Beste Sabine, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Mooie planten zoals beschreven in de cataloog

Beste Filip, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Nette levering met duidelijke bijgesloten handleiding

De bomen werden netjes neergelegd op mijn oprit omdat ik niet thuis was. In de brievenbus zat een zeer duidelijke handleiding hoe de bomen zelf te planten. De bomen zelf zien er uit zoals ze ook zeggen op de website. Netjes bij elkaar gebonden en een zak om de wortels heen zodat deze niet uitdrogen

Beste Kirsten, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prachtig product!

De boom is volgens verwachting! Prachtig. De levering qua tijd, en te volgen bezorging ook super.

Beste Angélique, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prachtige bloemen die lang staan

Elke 2 weken krijg ik een prachtig boeket die heel wisselend van samenstelling is. De bloemen staan erg lang. Vaak zijn er na 2 weken, als het nieuwe boeket komt, Nog een aantal bloemen mooi. Die zet ik dan op een kleiner vaasje. Kortom ik ben erg blij met mijn 2 wekelijks boeket

Beste Jacqueline, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima geregeld!

Goed advies bij de bestelling en vlot bezorgd. Dik tevreden!

Beste Eric, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Goede eerste ervaing

Heb reeds heel wat bomen besteld. Aangename verassing toen ik boom aanplantte, duidelijk kwaliteitsverschil merkbaar tov de "goedkopere sites". Kerstboom was wel niet in pot maar toch een heel mooi exemplaar!

Beste Hendrik, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Perfect, kan niks negatiefs verzinnen.

Was niet thuis bij levering, alles is netjes in de tuin gelegd. Duidelijke aanplantinstructies in een hele mooie folder. Geen gebruik gemaakt van de aanplantservice, ik wilde zelf ook nog wat doen. De kluit van de boom is goed verpakt met jute zak, geen beschadigingen, boompalen hebben de juiste lengte en alles staat er nu mooi bij.

Beste Xavier, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Prima kwaliteit en ook de service is uitstekend!

Een sierappel besteld en die is keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. Op verzoek is de hele bestelling keurig in de achtertuin geplaatst. Dat is echte service! De boom ziet er goed uit. Nu wachten tot hij in het voorjaar aan gaat slaan.

Beste Marc, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw boom/ bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl