Nu maar hopen dat we volgend jaar appels kunnen plukken

Niks aan te verbeteren

Was vanaf bestelling tot aflevering helemaal in orde. Echt niks aan toe te voegen.

Goede service en top kwaliteit bomen

Mooi grote planten voor de haag en mooie grote volle boom

Zeer tevreden zowel om de service, Boom en communicatie

Heel tevreden

Snelle en juiste levering.Heel vriendelijke chauffeur.

De klant is koning

Had contact opgenomen met klantenservice omdat ik graag de bomen aangeplant had met 3 palen. Was geen enkel probleem. Fijne communicatie gehad met klantendienst. Afspraak was nagekomen en bomen tijdig geleverd en gepland. Vriendelijke man die de bomen kwam planten. Nu hopen dat ze mooi aanpakken! Wij kopen hier zeker nog!

uitstekend

Het was precies de boom die ik besteld had

Enorm vlotte ervaring

Na lang online zoeken hier besteld vanwege het ruime aanbod, en de goede informatie over de effectief aangeboden bomen, die na levering trouwens ook perfect bleek te kloppen. Bij een vraag tijdens het aanplanten (ik heb geen groene vingers) heb ik de live chatdienst van de webshop gebruikt, waardoor ik na 5 minuten al geholpen was, veel extra info kreeg en de bomen meteen verder in de grond kon zetten.

SUPER

Na bestellen zeer goed emailcontact en bezorging als afgesproken. De bomen staan prima, nu op naar het voorjaar en kijken of ze gaan uitlopen.

Prima service.

Netjes voorgelicht over mogelijkheden. Kersenboompje gekocht. Netjes volgens afspraak geleverd. Niet te duur. Dik tevreden dus!

Uitstekend!

Alles ging prima

Goeie kwaliteit, prima aanplant service

Bestellen gaat eenvoudig, kwaliteit is goed en mensen zijn bekwaam

Levering keurig op afgesproken dag en tijd.

De bezorger was zo vriendelijk om mijn boom tot aan het plantgat te rijden. Gelukkig want de boom moest in mijn tuin op een recreatiepark komen en het was voor de chauffeur geen enkel bezwaar voorbij de slagboom naar het huisje te rijden en zelfs op steekkar de tuin in. Waarvoor veel dank.

Goed georganiseerd

Communicatie top Informatie duidelijk levering correct

heb deze aankoop als chaotisch ervaren

over deze aankoop heb ik lang nagedacht en rondgekeken. uiteindelijk aangekocht bij Bomenbezorgd.nl. de mails kwamen vlot, maar van verschillende personen/diensten. ik stuurde vooraf foto's omdat de boom (van meer dan 200euro) een blikvanger op mijn ruime oprit zou worden. Met die foto's is niets gebeurd, meer nog, na enkele dagen kwam een mail met vraag om foto's voor de plaatsing. De boom zou geplant worden, maar bij voorstel van datum was daar geen sprake van. Dat kon gelukkig bijgestuurd worden. tuinman kwam ter plaatse zonder schop of spade, was blijkbaar n beetje in de war welke boom voor wie was (de mijne was nochtans een zeer specifieke boom). hij heeft die netjes gepland, na afloop zag ik dat er een recent afgedekte grote wonde was op de stam. Jammer want die tak had zeker de boom meer karakter gegeven. ik mailde daar een foto van door, maar kreeg geen reactie. aanbevelen? het aanbod is niet duur & ik weet ook niet of het altijd zo loopt... vriendelijke groet

Beste Marjan, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wij vinden het erg belangrijk om te weten hoe onze klanten de aankoop ervaren hebben. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de levering en neem daarom graag contact met u op. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, maar kreeg helaas geen gehoor. U geeft aan dat de e-mails van verschillende personen komen. Dat klopt! Allereerst heeft u een orderbevestiging en factuur ontvangen. Daarna kreeg u een mail met de voorgestelde bezorgdag van mij. U stuurde foto's van de plek waar de boom zou komen. Wanneer u aanplantservice bestelt neemt mijn collega Marvin altijd contact op om de plek van de boom te bespreken. Dit doet hij zodat duidelijk wordt of de boom op die plek voldoende licht krijgt en om onze collega die de boom bij u komt aanplanten te informeren en alvast voor te bereiden op de aanplantservice. Ik heb zojuist de bezorger ook gesproken en hij liet me weten dat er inderdaad geen schop op de auto geladen was. Dat is erg slordig van ons. Fijn dat hij uw schop mocht gebruiken. De foto’s die u gestuurd had hebben wij helaas te laat gezien om direct al contact met u op te nemen, waarvoor onze excuses! De boom heeft een laagje balsem gekregen omdat deze wat schade had opgelopen. Na verloop van tijd trekt de balsem in en is hier niets meer van te zien. Ik begrijp dat u een wat chaotische ervaring met ons heeft. Wij willen dit graag met u oplossen, maar konden u helaas niet telefonisch bereiken. Zou u ons misschien willen bellen? Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Jocelyn van Bomenbezorgd.nl

Prima geregeld

Dakplatanen en beukenhaag via bomen bezorgd besteld. Alles geheel volgens afspraak en, voor zover al te zien, prima kwaliteit bomen en struiken. Het voorjaar zal uitwijzen of het zo is, maar ik heb alle vertrouwen in mijn aankopen. Wanneer ik weer iets nodig heb, zal ik zeker bij jullie kijken/kopen.

Top, snel en goed geleverd, met alle info

Bestelling en levering is vlgs afspraak gegaan. Nu alleen nog hopen dat de boom het gaat doen

mijn ervaring met bomenbezorgd is prima, ook het telefoon- en emailcontact na de levering was ok!

goede ervaring

Heel slechte ervaring met bomenbezorgd.nl

Mijn ervaring met bomenbezorgd.nl is heel slecht. De initiële leverdatum werd niet nagekomen. Op de dag van de levering werden de bomen anderhalve kilometer verder geleverd. De oplossing van bomenbezorgd.nl was om er te voet om te gaan want de 6 geleverde bomen zijn helemaal niet zwaar... (leibomen op leirek). Verder konden ze helemaal niets doen voor mij. Jammer bij een bestelling als deze. De bomen zijn niet goedkoop maar ik had wel een veel betere service verwacht. Dit is heel onprofessioneel en klantonvriendelijk. De geleverde bomen waren allemaal omgewaaid op de geleverde plek waarbij 2 leirekken losgekomen zijn. Twee van de bomen zijn veel te klein, zowel in omtrek als in hoogte.(110 met moeite terwijl 1m25-150 wordt beloofd op de site). Ik vrees ook voor 2 andere bomen waarbij er maar 2 leitakken zijn.... Ik krijg het gevoel dat ik ben bedrogen. Mooie woorden op de site maar daar heb ik niets van gemerkt. Zo jammer want ze hebben een mooi concept maar kan op deze manier niet blijven bestaan vrees ik. Update: men heeft mij achteraf nog gecontacteerd om een compensatie voor te stellen. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Men heeft ook nog eens de garantie verlengd dus de behandeling van de klacht was wel ok, als men deze keer wel hun beloftes nakomen... to be continued!

Beste Jonathan, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Helaas hebben wij niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen doordat er via een andere partij een andere dag was besproken. Wat betreft de levering zelf betreuren wij het dat het juiste afleveradres niet goed bij ons was binnen gekomen. Het moment dat wij dit constateerden was onze bezorger echter al weer terug, waardoor wij de fout niet gelijk konden herstellen. Inmiddels heb ik contact met u gehad omtrent de situatie en een compensatie aangeboden. Daarnaast verlengen wij graag uw garantie op de geleverde producten. Mocht er onverhoopt iets mee aan de hand zijn dan horen wij graag gelijk van u, zodat wij het voor u op kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Liset van Bomenbezorgd.nl

Duidelijk en voorspelbaar.

heel goed

snelle levering door een vriendelijke bezorger

heel fijn

De bezorger was bijzonder aardig. Hij gaf advies over het aanplanten en ook vertelde wat meer over de boom die ik gekocht had. Niet zomaar iemand die iets komt afleveren. Het was erg persoonlijk, hij had beslist vakkennis en dat vond ik prettig.

komen afspraken na

service tot aan de deur, maken waar goede leverancier te zijn