Prima service!

Erg vriendelijke en behulpzame bezorger

Boom is snel en goed (af) geleverd.

Vlotte levering en netjes gebracht op de plaats.

Makkelijk te vinden op de website wat je nodig hebt met een ruime keuze aan bomen van hetzelfde soort top gewoon. Ook wordt duidelijk aangegeven wat je extra nodig hebt om te planten. Met een duidelijke bijlage waarin staat hoe je moet planten de boom top gewoon.

Snelle levering en netjes geplaatst

Bomen zijn netjes bezorgd. Heb voor de optie plant service gekozen en daar was ik achteraf nog blijer mee! Had ik zelf niet zo vakkundig kunnen doen.. nu de nazorg goed handhaven. Kijk er nu al naar uit hoe ze volgend jaar nog voller bij staan.

Mooie boom, goede service

Wij hebben een boom cadeau gedaan. Bestellen was makkelijk. Communicatie over de bezorging was duidelijk. En de boom is prachtig. Dus niks anders dan lof!

Leilaurier

Wij hebben een leilaurier gekocht met de grootste stamomtrek: 14-18 cm. De stamomtrek van de geleverde boom is ca 11-12 cm is. Bomenbezorgd heeft ons hiervoor gecompenseerd met een creditfactuur van €50. Ondanks wat beschadigd blad, groeit er gelukkig ook nieuw blad. Wij verwachten daarom dat de leilaurier goed gaat groeien. Bomenbezorgd heeft overigens aangeboden om (kostenloos) een nieuw exemplaar te leveren, met de juiste stamomtrek en meer blad. Hun aanbod heb ik afgewezen, omdat het toch wel een klus is om de boom uit te graven en opnieuw te planten.

Goedemiddag Marc, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. We waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We wensen je veel plezier met de boom! Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij je in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl

Mooie bomen, goede service

Mooie amberleibomen ontvangen, heel vriendelijke service bij levering. Tot bij de plantplaats in de tuin geleverd. Heel tevreden. Levertijd was week langer dan voorzien, maar dat was geen probleem voor ons.

De bestelde boom werd snel afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Hoe het met de kwaliteit van de boom is, weet ik pas over een tijdje maar hij ziet er vooralsnog goed uit.

Voor dec3de keer een boom van jullie, perfecte service

Boom niet representatief icm verkoopinfo

2 sterren voor de bezorgservice. Die was nl. top! De geleverde boom is echter allesbehalve representatief met de verkoopinfo op de website. Een (meerstammige) amelanchier van 200cm met 3 schamele takken. Voortaan toch maar beter een goed exemplaar op locatie halen ipv online

Beste Roy, We waarderen de moeite om een beoordeling achter te laten. Fijn om te vernemen dat je de levering met ons als positief hebt ervaren. Graag komen we met je in contact over de geleverde, we hebben je apart een bericht gestuurd. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij je in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl

Volgens afspraak

Netjes, volgens afspraak geleverd. Helaas deze keer geen uitleg voor verzorging en snoeien erbij gekregen.

Beste Ad, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. We vinden het vervelend om te horen dat de aanplantinstructie boekje niet is mee geleverd tijdens de levering. Ik heb je een mail gestuurd, hierin heb ik alle benodigde informatie vermeld over het aanplanten en het snoeien van de bomen. Wij waarderen de feedback enorm. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl

Goede service en goed product

Vriendelijke bezorger en heel erg fijn dat de bezorging met track and trace te volgen is. Ook goed informatief boekje dat je bij de bestelling krijgt

Snelle levering. Chauffeur leverde bomen prima af.

Chaffeur was heel behulpzaam bij het lossen en op juiste plek neerzetten van de bomen. Bomen prima maat en mooi dicht. Precies gekregen wat we besteld hebben.

super

de aankoop liep perfect en de levering was stipt en door zeer vriendelijke bezorger...Bedankt

Klacht over levering boom werd prima opgelost

Tevreden over afhandeling.

Beste Hans, Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat de ervaring met ons als positief heeft ervaren na de afhandeling. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met de boom. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl

Fijne website, goede communicatie vooraf, aardige bezorging. Bomen precies juiste hoogte. Aardige bezorging en planten ook top. Helaas vier grote hoofdtakken gebroken. Is helft van boom. Compensatie ontvangen en aangroeigarantie.

Beste Olaf Hartelijk voor de moeite die je hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. We vinden het fijn dat we het zo konden oplossen samen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Grootte viel tegen

Wij hebben een Judasboom besteld van 200-250 cm hoog met een stamdikte van 5-8 cm. Natuurlijk begrijpen we dat het dan een dunne stam is, maar de grootte van de kroon viel zo tegen. Het waren slechts een paar dunne takjes met wat verlepte blaadjes. En dat voor €85… Na contact te hebben gehad met de klantenservice van Bomenbezorgd is dit goed opgelost.

Beste Patricia, Hartelijk dank dat je moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen de feedback enorm. We vinden het vervelend om te horen dat grootte tegen viel. Ik heb je een apart bericht gestuurd, om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Wij horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Zeer matig

Kreeg een boom bezorgd die bijna geen kluit had en er was een tak van de leiboom afgebroken. Hij lijkt het vooralsnog wel te gaan doen maar het houd niet over.

Beste Patrick, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Graag kijken we met u mee naar uw feedback. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Maat van boom viel tegen, goed afgehandeld

Boom werd keurig geleverd en was netjes verpakt. Goede instructies erbij. Echter bleek de boom maar net aan de gekochte maat (250-300 cm) te voldoen. Namelijk 255 cm vanaf bovenkant kluit. Volgens de letter van de advertentie klopt dit, maar tussen 249 en 255 cm zit €135 verschil. Uiteindelijk met de klantenservice contact opgenomen, en mijn klacht is naar tevredenheid afgeleverd, aangezien zich men wel kon vinden in mijn verhaal.

Beste Oscar, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Graag willen wij hierin met u meekijken en hebben wij u geprobeerd te bellen en een email gestuurd. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snel maar niet goed geleverd.

Waarom niet goed geleverd?Gelukkig was ik op de middag thuis en kon ik de geleverde bomen uit de vlakke zon halen,de kluit was kurkdroog.We hebben de bomen met hun kont int water gezet en de dag nadien gepland. Ik hoop dat ze goed komen want op de dag van vandaag hangen de blaren nog altijd naar beneden. Uw dienstverlening op zich is wel goed, u geeft tips mee en 3 mogelijkheden om ze aan te kopen. In de hoop u hiermee van dienst te zijn wens ik jullie veel succes !

Beste Hilde, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Graag willen wij hierin met u meekijken en hebben wij u geprobeerd te bellen en een email gestuurd. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Jammer van het vervoer maar goed opgepakt..

Na mijn klacht over het vervoer heeft bomenbezorgd meteen gereageerd en aangeboden dat als de bomen niet aanslaan ik ze alsnog kan laten vervangen. Goed opgepakt naar mijn mening.

Beste Herre, Hartelijk dank dat je de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn dat we zo tot een oplossing konden komen. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met jouw boom. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Zeer goed werk

Degelijk en vriendelijk

Altijd top

Zeer goede service, en hele mooie bomen. Al diverse malen besteld en elke keer is het weer prima. Prijs van de bomen is netjes. Gratis bezorgd en uitleg erbij van zeer aardige medewerkers.

Mooie bomen en nette levering

De bomen zagen eruit als besteld. Ook goed advies gekregen van chauffeur/ hovenier en een schriftelijk plantadvies

Goed uitleg van de verzorging en planten van de boom

Bedrijfsgegevens

Nijburgsestraat 53

6668 AZ Randwijk

06 51974044

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.