Boom is dood gegaan

Bladeren waren al droog toen de boom Binnen kwam. Heb de klanten service benaderd maar geen reactie.

Beste Romy, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de boom al verdroogd was bij levering.. Wij hebben telefonisch contact met elkaar gehad en kijken graag met je mee naar de boom. We komen graag tot een passende oplossing. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn, om te laten zien hoe onze service is. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Prima.

Prima levering met eigen vervoer. Volgens afspraak bezorgd. De bezorger heeft de bomen goed behandeld bij het afleveren. Goed gewortelde bomen.

Beste Paul, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Heel tevreden met onze nieuwe haag!

Heldere overzichtelijke site. De haag werd snel geleverd. Wij hebben gekozen voor aanplantservice en daar hebben we geen spijt van. De communicatie over de datum van levering en plaatsing was helder en kregen de dag van tevoren keurig de tijd door. Ze waren op tijd en da haag was snel en vakkundig geplaatst. Nette en aardige medewerkers. Kortom wij zijn erg tevreden.

Beste Hanneke, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons, dat vanaf het moment van bestellen tot aan de levering alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier met jouw groene beukenhagen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Goede bomen en Goede klantenservice

Goede bomen. Probleem met de levering meteen goed opgelost.

Beste Jan, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat beide bomen identiek waren bij levering. Wij hebben telefonisch contact met elkaar gehad en hebben ook foto's van de geleverde bomen ontvangen. Hierin zijn we tot een passende oplossing gekomen. Ondanks dat de bomen van dezelfde hoogte waren, willen we je veel plezier wensen met de Glansmispel bomen. En staan we graag in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Product snel geleverd lichte transport schade maar netjes gecompenseerd door Bomenbezorgd. Wij kopen ons product met vertrouwen bij deze leverancier.

Beste Ger, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. We waarderen de feedback enorm. Fijn om te vernemen dat de ervaring met ons als positief heeft ervaren. We staan graag klaar voor onze klanten om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, met hun vragen en eventuele problemen. Wij hopen je in het toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Eerste bestelling. Goed verlopen en goede kwaliteit van planten. Zal positieve ervaring doorgeven aan andere potentiële kopers.

Beste Alfons, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons en dat je ons ook zult aanbevelen. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Toppers!

De bezorger kwam mooi op tijd en bracht prachtige bomen voor ons mee. Echt een aanrader!

Beste Yvonne, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Wat een miezerige boom is er afgeleverd.

Miezerig als met nauwelijks bladeren er aan die ook nog afvallen. Was de boom al uitgedroogd? Toevoeging, en beoordeling omhoog gebracht met een ster. Inmiddels hebben ze een nieuwe boom afgeleverd. Die is prima. Mijn tuinman gaf aan dat de eerste boom nauwelijks kluit had, recent in een pot was gepropt waarbij de hoofdwortel was doorgeknipt. De nieuwe boom was prima. Vol wortels en al lang in pot. Afwerking klacht prima bij bomen bezorgd, maar, doe het in één keer goed!

Goedemiddag, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. We hebben inmiddels contact met elkaar gehad en willen als passende oplossing zoals besproken een nieuwe Perzische slaapboom bij je komen bezorgen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn, om te laten zien hoe onze service is. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Goede service, keurige bezorging en aanpant

Fijne site waarop bomen goed te vinden zijn en te bestellen. Zeer aardige bezorger die de boom goed heeft aangeplant. Daarnaast nog wat handige tips voor de verzorging met duidelijke folder.

Beste Olav, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. Fijn om te horen dat de informatie op onze website en ook het boekje bij levering duidelijk is. We wensen je veel plezier met jouw Leilaurier. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Uitstekende levering

Uitstekende levering, artikel gehaal volgens verwachting.

Beste José, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snelle levering, boom werd keurig geplaatst door de medewerkers. Prima prijs. Goede duidelijke verzorginstructies. Kleine tip: als de bezorgtijd wijzigd is het fijn als je dat als klant ook mede gedeeld krijgt. Voorkomt dat de bezorging niet plaats vind en er extra kosten bij komen

Beste Sandra, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. Bedankt voor de tip wij zullen dit meenemen. Wij proberen bij wijzigingen altijd tijdig persoonlijk contact op te nemen. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Dat ze oplossingsgericht zijn

Na de eerste communicatie waar het niet helemaal goed gegaan was, is er goede oplossing gekomen en gelijk leverings afspraak gemaakt, waar we erg bij mee zijn.

Beste H, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Fijn om te horen dat we het zo konden oplossen! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. We wensen je veel plezier met jouw bomen. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Goede communicatie.

Jammer dat de boom niet in tuin gezet werd. Moest daar iemand voor bellen. Zelf slecht ter been.

Beste Christina, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de chauffeur niet heeft geholpen bij het brengen van de boom naar de tuin. Wij proberen hier altijd in mee te kijken wat hierin mogelijk is. Dit zullen wij als feedback meenemen. Ondanks deze ervaring, staan we graag nog een keer voor je klaar en wensen we je veel plezier met jouw Italiaanse cipresboom. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Zij hebben helaas geen express levering

Bomen zij mooie. Duurt 10 dagen te peveren. Zij hebben helaas geen express levering zelfs als de klant kan extra te betalen.

Beste Jemima, Bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent over ons bedrijf. Wij hebben inmiddels contact opgenomen omtrent jouw klacht. Wij hebben binnen onze 5 werkdagen jouw bestelling bezorgd. Doordat we jouw bestelde bomen niet op onze locatie hadden staan, konden we helaas in overleg de bomen niet eerder leveren. We hopen hiermee dat je alsnog tevreden bent. Mocht er toch iets zijn met jouw bestelling of heb je ergens vragen over, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij helpen je graag! Groet, Team Bomenbezorgd.nl

Snel, vriendelijk en de bomen zijn super

Beste Anneke, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring met ons. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

snelle levering en topkwaliteit planten

geweldig goede levering, en heel goede planten met veel keuze. aanrader !

Beste Frank, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Niet tevreden.

Niet tevreden over zowel de bezorging als de bomen. De bomen zijn gewoon op het pad gezet, zonder dat er aangebeld was. De bomen zijn kleiner dan besteld en dit hebben wij dus niet bij bezorging kunnen melden.

Beste Susanne, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat je, de ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. We vinden het vervelend om te horen dat onze chauffeur niet heeft aangebeld, we zullen jouw ervaring mee nemen, zodat het niet opnieuw gebeurd. We komen graag met je in contact om te kijken naar een passende oplossing. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij je in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snelle kevering

Heel tevreden , wel 2 plantjes waarvan takjes zyn gekraakt

Beste Marina, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring. Vervelend dat er bij 2 plantjes een aantal takjes zijn geknakt. Wij proberen de planten altijd zo zorgvuldig mogelijk te beschermen tijdens transport. Mochten deze planten toch niet goed aanslaan, kun je binnen de garantieperiode contact met ons opnemen en kijken wij graag mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

De struiktakken zijn niet echt fijn. … oud en droogDe kerstboom is helemaal oké.

Fhjj

Beste Natka, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Graag willen we hierin met je meekijken en hebben we geprobeerd contact met je op te nemen via de telefoon en via de email. We komen graag met je in contact om mee te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Niet goed

De 2 boompjes op stam zijn alle takken naar 1 kant gegroeid ze hebben blijkbaar tegen een muur of iets dergelijks gestaan de ent is niet mooi rond

Beste B, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat je, de ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Graag komen we met je in contact om mee te kijken naar de boom en met een passende oplossing te kijken. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij je in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Aanrader

Snel en goed op tijd geleverd

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Boom staat er stralend bij. Bezorging perfect. 5 sterren waard.

Beste Herman, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat de boom er stralend bij staat, we hebben er alle vertrouwen in dat de boom goed zal aangroeien. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Super georganiseerde bedrijfsvoering

Op tijd geleverd na prima overleg met deskundige informatie

Beste Joop, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen dat we je goed hebben kunnen informeren bij het plaatsen van je bestelling. Graag staan we in de toekomst weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Red robin leiboom besteld

Op hun website een leiboom besteld. Deze is een week later netjes thuis bezorgd. Wij zijn er blij mee.

Beste Erik, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Leuk om te horen over je ervaring. We wensen je veel plezier met je Glansmispel leiboom. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Snelle levering en mooie boom!

Beste Jos, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen jouw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat je ervaring met ons als positief hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en we wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team | Bomenbezorgd.nl

Nijburgsestraat 53

6668 AZ Randwijk