Prima geregeld, levering op tijd

Ik had besteld en later nog extra plant pakket en alles werd prima samen geleverd. En precies op de afgesproken tijd en datum.

Heel tevreden

Mooie boom, goede prijs, snelle levering, vriendelijke bezorger

verder oke

een boom was beschadigd.

Beste Maurice, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat u, uw ervaring met ons als minder prettig heeft ervaren. Ik heb u een apart bericht gestuurd, om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Dominique | Bomenbezorgd.nl

Te weinig informatie over aanplanten en boomtype ( hoogte, kluit of pot)

De boom bleek veel kleiner dan ik mij voorstelde, zat ook in een pot , meestal is dat een kluit. ( zwaar niet te tillen) De sectie “ laten aanplanten” bleek ook geheel overbodig. Boompje had bijna geen gewicht, de bezorger ( heel attent overigens) was blij verrast want hij had maar 20 min tijd nodig om de kleine granaat appel boom te planten. Hij vermelde dat er meer tijd was berekend. Ook werd de boom niet tussen palen gezet, zoals gedacht. Dat werd in andere bestellingen wel gedaan. Al met al vind ik dat ik heel veel geld betaald heb voor heel weinig werk. Misschien had ik meer moeten informeren, maar tevens vind ik dat de verkoper als je online koopt voor dure zaken als bomen veel meer informatie moet geven en niet aan het toeval overlaten, zoals bij mij het geval was.

Beste Eveline, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Vervelend om te vernemen dat u, uw ervaring met ons als niet prettig heeft ervaren. Ik heb u een apart bericht gestuurd, om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Dominique | Bomenbezorgd.nl

Prima levering

De bomen worden mooi afgeleverd volgens afspraak. Kwaliteit van de bomen ook erg goed en je krijgt een schriftelijke boekje hoe je de bomen het beste kunt planten.

Complete levering, uitstekende kwaliteit

Onlangs twee leilaulieren en een toscaanse jasmijn besteld compleet met juiste aarde en paaltjes etcetera. Dit werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd en de chauffeur hielp ook mee om alles in de achtertuin te zetten. Door de duidelijke website met allerlei video's en ook nog eens een uitgebreide beschrijving die we meegeleverd kregen was het plaatsen van de bomen eenvoudig. Inmiddels slaan ze goed aan, hebben ze al jonge schuiten en kunnen we genieten van onze opgefriste tuin.

Goede kwaliteit, erg goede service

Boom was van goede kwaliteit en palen, band en grond netjes meegeleverd en tot in de garage geleverd, netjes. Boom was alleen 20 cm lager dan gedacht. De kluit was meegerekend in de totale hoogte, dat had wat duidelijker op de website vermeld kunnen worden. Na mijn initiële review met score 7 nam de klantservice zelf contact met mij op om te horen wat het probleem precies was. Zonder er om gevraagd te hebben werd een tegoed bon aangeboden. Top service!

Keurig als het hoort

Goede communicatie en afstemming bij levering.

De geleverde beukenhaag is van goede kwaliteit. Nu afwachten of ze aanslaan. De levering van het transport bedrijf was minder goed. Er is niet aangebeld. Ik heb op gegeven moment gewoon plastic zakken met bomen en zakken plantaarde in de oprit gevonden.

Snel bezorgd, boompjes waren ook nog eens wat groter dan waar ik voor betaald had (had de grootste maat uitgekozen), en krijg er een netjes boekje bij met tips hoe te verpoten enzo, dus al met al nette service

Perfecte service!

Snel, correct en enorm vriendelijk

Top boompje

Meerstammig krentenboompje besteld met aanplantservice. Het boompje begint nu al uit te komen, mooie hoogte, mooie stammen. Het aanplanten was fijn, snel, goed en mijn rug doet nu geen pijn ;)

Goede service, prachtige bomen!

Goed geregeld

De bezorger gaf adviezen voor het planten en was vriendelijk en behulpzaam

fantastisch

Het betellen en bezorgen en verwerken van alles perfect geregeld. Ook teveel bezorgde bomen mooi opgehaald.

vriendelijke chauffeur

goed goed goed de volg de chauffeur app is ook erg leuk vriendelijke chauff

Goed geregeld, prima kwaliteit

Bomen besteld met aanpoot service. Duidelijke communicatie via mail en ook het leveren en plaatsen van de bomen was netjes. Blij met de bomen, hoop dat ze het goed gaan doen.

Redelijke kwaliteit

Op de website ziet het er prachtig uit. Als de boom en vlinderstruik dan komt is het niks apart te lang droog gestaan dor enz... Verder netjes bezorgd en geplant door een aardige medewerker. Bezorging dagen later dan aangegeven bij aankoop.

Van het begin tot het einde alles goed verlopen

Zoals hier boven

Vlotte levering en een kwaliteits product

Kwaliteits product met een vlotte levering, zeer tevreden.

Goede service, bezorging kan duurzamer

Klantenservice, bezorger en levertijd allemaal een dikke 10. Enige puntje van verbetering is de duurzaamheid. Wij hadden een dag later een nabestelling gedaan omdat een boom niet zelfbestuivend was. Helaas kon dit niet meer bij de 1e bestelling gezet worden en moesten we opnieuw voor minimaal 95 euro bestellen. Daarbovenop kregen we 2 levermomenten van de boompjes, waar dit logistiek gezien gemakkelijk in 1 levering kon komen.

Beste Vincent, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Ik zie dat er een paar dagen tussen de bestellingen zit. Zodra het mogelijk is zullen wij meerdere bestellingen op het zelfde moment bezorgen. Doordat wij het momenteel drukker hebben, is het niet altijd mogelijk om een latere bestelling bij een eerdere bestelling toe te voegen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat wij u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat wij kunnen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl

Fijne website, goede communicatie en hele fijne levering. Gewoon top.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Site is helder en duidelijk. Prijzen zijn goed. Aanplanting en levering was prima. Track en Trace top!

Eerste keer dat ik besteld heb en zeer tevreden. Ook kan je de chauffeur volgen. De eerste bladeren komen uit. Zeer tevrewen van bomenbezorgd.nl.

Prachtige krentenboom, goed kwaliteit!

Na mailbericht werd er een prachtige krentenboom voor de deur gezet. Als even aangebeld was, had ik direct gezien dat de potgrond vergeten was. Maar deze kosten werden gecrediteerd.