Goede prijs/kwaliteit

Bezorging ivm grote drukte pas na 1,5 week en dan ‘s ochtends om 6.30 uur. Verder prima.

Fragiele boom, nette levering

Wij hebben een dakplantaan besteld met vierkant dak. Het boompje werd netjes geleverd. Ik schrok wel een beetje van de dunne boom met vier kleine takjes als ‘dak’. Wij hebben de boom dezelfde avond in de grond gezet met twee boompalen ter ondersteuning. Door de zwaarte van het geraamte bij het dak zwiepte de boom bij wind alsnog veel heen en weer. We hebben zelfs besloten een derde paal erbij te zetten. Op dit moment (na 4 weken) wachten we in spanning af of de boom het gaat redden, hij heeft het zwaar. Al met al had ik voor deze prijs een iets stevigere boom verwacht en niet verwacht dat er ook nog een kans zou bestaan dat ie het niet overleeft.

Teleurstellende ervaring met Bomenbezorgd.nl

Teleurstellende ervaring met Bomenbezorgd.nl! Helaas hebben we 3 zuil amberbomen ontvangen van afwijkende kwaliteit. Ze voldoen in geen enkele mate aan de definitie en beschrijving van een zuilboom (zichtbaar getopt, slecht vertakt en veel kale plekken). Bovendien is het verzoek om bomen van ca. dezelfde hoogte totaal genegeerd. De klantenservice reageert traag en komt afspraken niet na. Om de teleurstelling nog erger te maken konden we, na een lang en vermoeiend proces, de boompjes eindelijk retourneren voor €40,- extra retourkosten (!). Dit was naast de teleurstelling, de vertraging en extra kosten nóg een extra last die we niet hadden verwacht. Al met al heeft deze bestelling bij Bomebezorg.nl gezorgd voor veel frustratie en ongenoegen. Wil je deze ellende zelf niet meemaken? Dan is mijn advies om absoluut elders te bestellen!

Beste D, Bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wij betreuren het dan onze service niet naar wens is geweest en komen graag met je in contact om dit te bespreken. Ook hopen we samen met jou alsnog tot een oplossing te komen, zodat we hopelijk wat onvrede weg kunnen halen. We hopen dat je hier voor open staat en ik spreek je graag via telefoon of mail. Groet, Team Bomenbezorgd.nl

Duidelijke communicatie en mooie bomen geleverd

Heldere communicatie omtrent het lever proces en planten van de bomen. Fijne website ook met duidelijke en overzichtelijke informatie. De geleverde bomen waren ook geheel naar wens.

Goed maar dunne stammen

Mooie bomen. Hoogte als besteld maar de stamdikte viel tegen

Nette bomen, snelle levering

Bestelling ging gemakkelijk. Nette prijs. Snelle levering, goed te volgen. Wel een duidelijk verschil in volhoud tussen de bomen. Heldere plantinstructie.

Prima service en advies. Alle tijd en aandacht bij t brengen.

Veel keuze. Niet duur

Goede communicatie, mooie planten en advies!

Keurig geregeld.

Bomen waren netjes. Bezorger belde bij aankomst. Bomen achter de poort gelegd zoals verzocht. Blij mee

toch nog netjes afgehandeld….

Mijn eerste ervaring was eigenlijk top. Totdat de boom met een te kleine kluit snel dood ging. Na wat aandringen heb ik toch een nieuwe boom gekregen. Deze keer geen kluitboom, maar een die in de een pot ‘vet gemest’ is. Eind goed al goed! Ik ben blij met mijn boom!

Tja… wat verder te melden? Niets! Procedures goed, bezorging goed. Product goed.

Goed materiaal

4 bomen besteld , datum inplannen en keurig bijna op de minuut af op juiste tijd bezorgd. Erg tevreden!!

Goed en vriendelijk

Was ff weg met honden bij trrug komst lag alles netjes in me tuin

Goede ervarong alles netjes geregeld

Goede bezorging, goede jasmijnplanten

Bezorging correct en mooi aangegeven. Kwaliteitsvolle producten. Gelukkig met onze aankoop.

Bestel palmen (Washingtonia's)

Washingtonia palmen besteld en betaald. Nadat er in eerste instantie wat mis is gegaan is dit prima opgelost door het bedrijf. Nu alsnog de juiste maat ontvangen. Ze zien er top ui!

Fijne ervaring.

Fijne ervaring, aardige bezorger. Gewoon top!

Boom bezorgd volgens afspraak

Via de website een boom besteld. Zelfde dag bevesting met afspraak over de bezorging. Op de beziegdag is de chauffeur te traceren dus je weet hoelaat de bezorging plaatsvindt. Aardige chauffeur dus geen klagen. Nu maar hopen dat de boom aanslaat..

goede service

goede aflevering

Plezierig, stipt en correct

Kwalitatieve mooie boom, goeie aflevering en aanplantservice echt een aanrader !

Goeie en betrouwbare informatie op de website. Snelle levering. Fijne bezorger en mooie plaatsing van de boom in de voortuin. Alles verliep zeer voorspoedig.

Heel praktisch maar toch liever zelf een boom kiezen

Ik had een treurwilgje besteld voor onze tuin aan het water. Ik heb nu een boompje gekregen met een kaarsrecht stammetje, zo groeien ze volgens mij niet in het wild ; ). Ik zou toch liever zelf een boompje uitzoeken met een meer natuurlijk karakter. Bezorging was verder heel goed. Aardige jongens.

Beste Tanja, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Bij het kweken van de bomen wordt een bamboestok gebruikt die tegen de stam geplaatst wordt. Dit zorgt ervoor dat de boom mooi recht groeit. De vorm kan hierdoor altijd afwijken. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

zie toelichting

De bezorger was op de afgesproken tijd hier. Alleen jammer dat hij zich niet even meldt. Belt niet even aan maar schuift de bestelling gewoon op het tuinpad in de voortuin. En dan vertrekt hij weer.

Top aanbeveling

Prachtige japanse sierkers gekocht. Vriendelijke hovenier die ook nig netjes werkt. Ik ben zeer tevreden. Aanrader

Nijburgsestraat 53

6668 AZ Randwijk