Perfecte service
Uitstekend bedrijf. Aan te bevelen
Hoi Gert, Bedankt voor je mooie review! ๐ Fijn om te horen dat de leibomen goed bevallen en dat alles perfect op tijd is geleverd. Bedankt voor de aanbeveling en veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
snel, vriendelijk, professioneel, goede service
Hoi Carine, Bedankt voor je enthousiaste review! ๐ Super om te horen dat je onze service als snel, vriendelijk en professioneel hebt ervaren. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
De boom was goed voorbereid op transport. Snelle levering. De hovenier van Bomenbezord was vriendelijk en heeft de boom perfect geplant. Niks meer te wensen. Top service.
Hoi Guido, Bedankt voor je mooie review! ๐ Fijn om te horen dat alles van transport tot het planten zo goed is verlopen. Leuk ook dat onze hovenier zo positief is bevallen! Veel plezier van de boom! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Netjes bezorgd en nog tips gekregen Vorige leibomen via een tuincentrum gekocht gingen dood. Hopelijk deze Portugese laurier wat sterker
Hartstikke fijn bedrijf. Er werd goed gecommuniceerd over de leverdatum en de bezorger was netjes binnen het aangegeven tijdvak langsgekomen. Verder ziet onze boom er prachtig uit in de tuin. Zeker een aanrader!
Hoi Rob, Bedankt voor je leuke review! ๐ Fijn om te horen dat de leiboom netjes is bezorgd en dat de tips gewaardeerd werden. We hopen dat de Portugese laurier het prachtig gaat doen bij jullie! Veel plezier van de boom. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Slechte kwaliteit. De planten kwamen half dood aan, met verwelkte bladeren, en veel takken waren tijdens het transport afgebroken. De meerstammige boom was bovendien totaal lelijk en misvormd, met twee hoofdstammen die elkaar kruisten (!).
Snelle levering, idem aanplanting met deskundig advies!
Hoi Patrick, Bedankt voor je mooie review! ๐ Fijn om te horen dat zowel de levering als de aanplanting goed zijn bevallen en dat het advies gewaardeerd werd. Veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Er zijn 3 pruimen bomen geleverd waarvan 1 te hoog is (Mirabella de Nancy, ) er is expliciet om gevraagd, maar niet gekregen
Hoi Gerard, Bedankt voor je review en feedback. Jammer om te horen dat รฉรฉn van de pruimenbomen niet aan de afgesproken hoogte voldoet, zeker omdat hier vooraf expliciet naar gevraagd was. We nemen hierover even contact met je op om samen naar een passende oplossing te kijken. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Lei laurier viel beetje tegen. Maar hele goede service
Hoi Claudia, Bedankt voor je eerlijke review! Jammer dat de lei laurier een beetje tegenviel, maar fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service ๐ Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Ik bestel al jaren bomen en planten...telkens tot grote tevredenheid
Hoi Hilde, Bedankt voor je mooie review รฉn het vertrouwen door de jaren heen ๐ Super om te horen dat je telkens weer tevreden bent! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Onze boom is goed afgeleverd en de chauffeur die de boom bezorgde heeft hem ook nog naar de achtertuin gebracht. Dat was heel fijn. Verder is het een mooie jonge hapanse sierkers als leiboom. Helemaal naar onze zin.
Hoi Henny, Bedankt voor je mooie review! ๐ Fijn om te horen dat de bezorging goed verliep en dat de chauffeur de boom netjes naar de achtertuin heeft gebracht. Veel plezier van jullie mooie Japanse sierkers! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Alles wat er bezorgd is komt mooi levend en verzorgd aan ! Met genoeg wortels. En fijne bezorg communicatie.
Hoi Marieke, Bedankt voor je leuke review! ๐ Fijn om te horen dat alles mooi en verzorgd is aangekomen en dat ook de communicatie goed beviel. Veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Het was voor mij de eerste keer om 2 grote leilindes via het Internet te bestellen. Normaal gesproken gooi je de aanhanger erachter en haal je op wat je zelf uitgezocht hebt. Maar dit was 100% prima, goede kwaliteit, snel en compleet. Wat ik iedereen aan kan raden is het aanvullen "plant" pakket erbij te kopen. Je bent dan in 1x klaar en alles is erbij, met uitleg van hoe of wat.
Hoi Harry, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat het online bestellen van de leilindes zo goed is bevallen ๐ Ook fijn dat het plantpakket handig was en alles compleet maakte. Veel plezier van de bomen! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
het beste vond ik nog de track&trace. Je kon op ieder moment inzien wanneer - middels gps - de bezorger arriveert. Verder een zeer vriendelijke bezorger. Alles ging goed van begin tot eind, vandaar 5 *
Hoi Harry, Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat alles van begin tot eind goed is verlopen. Fijn dat vooral de track & trace zo goed is bevallen, we vinden het belangrijk dat klanten precies weten waar ze aan toe zijn ๐ Ook leuk om te lezen dat onze bezorger zo vriendelijk was. Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Een heel positieve ervaring - snelle levering - duidelijke afspraken en track and trace tot op de minuut correct - extra * voor de onvermoeibare en supervriendelijke Sanne , die onze seringen struik een mooi plekje in de tuin heeft gegeven - kortom een aanrader
Hoi Werner, Bedankt voor deze geweldige review! Wat fijn om te horen dat alles van levering tot communicatie zo goed is verlopen. En natuurlijk extra leuk om te lezen dat Sanne zo positief is opgevallen ๐ Dat compliment geven we zeker aan haar door! We wensen jullie veel plezier van de seringenstruik en bedankt voor de aanrader! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Bomen een voordeligere prijs dan in tuincentrums. Nadeel was wel dat er met de levering waarschijnlijk een tak is afgebroken. Bladeren aan de tak waren daardoor kapot en dor. Bij een lindeboom is dit uiteraard wel vervelend omdat deze takken aan elkaar moeten groeien. De bomen zijn ook wat ruw op de aanhanger gelegd zag ik, bovenop andere bomen. Gr
Hoi Ferry, Bedankt voor je eerlijke review en feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs van de bomen. Jammer dat er tijdens het transport waarschijnlijk een tak beschadigd is geraakt, we begrijpen dat dit bij een lindeboom extra vervelend is. We nemen je opmerkingen over het vervoer en de manier van laden serieus en zullen dit intern meenemen om onze levering verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Wij hebben een mooie boom ontvangen. We zijn perfect op de hoogte gehouden van de levering en deze kwam keurig op tijd.
Hoi Lianne, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de boom goed is bevallen en dat de levering netjes en op tijd is verlopen. We vinden het belangrijk om klanten goed op de hoogte te houden, dus leuk dat dit zo positief is ervaren. Veel plezier van de boom! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Super
Goededag, Bedankt voor je review! Super om te horen dat alles heel goed is bevallen ๐ Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Via de overzichtelijke website was het makkelijk om een keuze te maken en een bestelling te plaatsen. Na de bevestiging van mijn bestelling. Vlot een bezorgdatum voorgesteld gekregen. Op de dag van de bezorging kun je de bezorger volgen en weet je vrij nauwkeurig wanneer hij er is. De bezorging zelf verloopt vlot en verzorgd door een vriendelijke bezorger. Nu 4 sterren, boom begint uit te lopen. Als dit zich goed doorzet wordt het zeker 5 sterren!
Hoi Luciรซn, Bedankt voor je uitgebreide en fijne review! Wat goed om te horen dat zowel het bestellen via de website als de bezorging soepel en prettig zijn verlopen. Fijn ook dat het volgen van de bezorger goed is bevallen. Leuk om te lezen dat de boom inmiddels begint uit te lopen ๐ We hopen natuurlijk dat dit mooi doorzet en dat die 4 sterren straks 5 sterren worden! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Goede communicatie en je kan je bestelling online volgen op de dag van bezorgen .
Hoi Linda, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en het online volgen van de bestelling. We doen ons best om het bezorgen zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken ๐ Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Mooie oude perenboom, keurig geplaatst. Vriendelijke klantenservice, snelle reactie en aardige bezorger. Aanrader!
Hoi Jolanda, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat de oude perenboom goed in de smaak valt en dat alles netjes is verlopen. Ook leuk dat je onze klantenservice en bezorger zo positief hebt ervaren. Bedankt voor de aanrader en veel plezier van de boom! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Het is dat mijn tuin niet groter is ander had ik nog meer besteld
Hoi Mark, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en de kwaliteit van de bomen. Wie weet komt er ooit nog wat extra tuinruimte bij ๐ Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Super vriendelijk klantenservice en alles keurig bezorgd. Nu werk bevordert in de tuin gaan wij morgen planten! Echt een aanrader want je hebt echt een boom ipv twijgjes! Bedankt voor een top service,.
Hoi Jill, Bedankt voor deze geweldige review! Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de keuze, de klantenservice en de levering. En helemaal mooi dat de bomen echt aan de verwachtingen voldoen ๐ Heel veel succes en plezier met het planten morgen, en bedankt voor de aanrader! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
Vlot,snel en vriendelijk.Gewoon top!
Hoi Marc, Bedankt voor je enthousiaste review! Geweldig om te horen dat alles vlot, snel en vriendelijk is verlopen. Daar doen we het voor ๐ Veel plezier van je bestelling en bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Dominique | Bomenbezorgd.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch โ iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.