Snelle levering, goed product

Goede pasvorm

Mijn bestelling werd supersnel geleverd in een zeer nette verpakking. Ik ben zeer tevreden!

Fijne sokken goede prijs

Fijne sokken voor een goede prijs. Gaan ook lang mee

Pakket nooit ontvangen

Post nl heeft mij n mail gestuurd dat het pakket op mijn adres is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen en buren ook niet.

Alle naar wens

TOPPIE

Goede website

Hele overzichtelijke website, ik bestel er om de 2 maanden ongeveer, boven de 60 euro is de verzending gratis... Het duurt tegenwoordig wat langer dat mijn bestelling binnen is,, weet niet of dat door de post komt of dat de verwerking wat langer duurt,..maar heel erg tevreden hoe het ingepakt zit...

Snelle levering en goed verpakt. Zeer tevreden.

een prima zaak en goede panty netjes bezorgt en verzorgt

ik zou geen andere aanraden om ze te kopen, het klinkt stom altijd vers

Altijd keurig optijd geleverd!

Fijn bedrijf

Maakt belofte waar

Snel, adequaat afgehandeld en goed bezorgd.

Fijne kwaliteit en goede pasvorm

Zoals hierboven beschreven. Fijne kwaliteit en goede pasvorm. Ook de bezorging was prima. Dank je wel.

Alles in orde en persoonlijk contact

We hadden wat sokken en handschoenen nodig en bestelden die online bij Corry Kousen en sokken, om ze een paar dagen later bij de markt om de hoek op te halen. De sokken bleken niet in de bestelde kleur (blauw) op voorraad te zijn, maar er was nog wel zwart. Daarover werden we gebeld en omdat er mogelijk nog een bestelling kwam was de vraag of zwart eventueel een goed alternatief was. Dat was akkoord, maar toen we de bestelling ophaalden waren de blauwe inmiddels geleverd en zo kregen we toch precies wat we besteld hadden. Super fijn dat er zo persoonlijk contact over was. Oh en de handschoenen zonder vingertoppen waar het vooral om ging waren nog eens goedkoper dan bij de meeste andere (online) winkels ook. Het scheelt zo'n 30% of zelfs meer met Bol.com! Zie je waarom het goed is om (ook) lokaal te kopen?

Top!!

Ik kon mijn panty's bestellen en s'avonds direct ophalen. De winter panty's zijn een must have in de winter!!

Super snelle levering en top kwaliteit sokken.

Snel, betrouwbaar, top kwaliteit en eerlijke prijs.

Online bestellen

Online bestelling gedaan en een dag later in huis. Snelle service

oersterk en degelijk

deze sokken zijn heel behaaglijk en warm; mijn man draagt ze nu ook.

Mooie fijne sokken

Mooie fijne sokken voor mijn kinderen. Zijn ook snel geleverd. Top bestelling en product,

Heerlijke sokken

Ons gezin (en dan met name de kindjes) is al jaren heel blij met deze sokken. Net nieuwe maten laten komen omdat de vorige lading nu wel erg krap werd. Vooral nu in de winter willen mijn kinderen alleen nog maar deze sokken aan.

Kwaliteit en snel

De bestelde sokken waren er al de volgende dag. Kwaliteit heel erg goed, zoals ik ook bij eerdere bestellingen heb ervaren.

Duidelijke website, zeer snelle verzending, keurig verpakt. Ook op mailvraag wordt snel en met goede uitleg geantwoord. Naast besteld ben ik ook fysiek op de markt geweest, zeer vriendelijke mensen achter de kraam! Ik ben erg blij met mijn merinowollen sokken, met een goed meegekregen behandel/was advies. Bij bestellen op de site kan je ook kiezen voor afhalen op de markt, dat is dan gratis. Erg fijn. Maar net als op de site is het assortiment op de markt erg groot, komt vrijwel niet voor dat ze iets niet bij zich hebben.

Snelle levering.

Snelle leveringen. Goede kwaliteit panty's

Super fijne service

Snelle service en hele goede kwaliteit

prima service

Goede kwaliteit en goede service