Goede en vlotte afhandeling van de bestelling.

Bestelling netjes bezorgt

De bestelling is netjes en goed aangekomen groetjes Ine Moors

Fijn om te horen, bedankt voor jouw review Ine! :)

Gewoon top

Snelle levering heldere website

Bedankt voor jouw review Harnold :)

correcte en snelle levering

positief

Fijn om te horen Fons!

Zeer fijn om hier te bestellen

Snelle levering en goede communicatie

Bedankt voor jouw fijne review Ton!

Bedankt Wil!

Ik voel me bedrogen met de aankoop van het . Nederlandstalig. Program

Ik moet alles opzoeken in een Engelstalige handleiding die ik op internet vond.

Goedemorgen Kris, Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, bij het product dat je besteld hebt zit een Nederlandse handleiding en is het product Nederlandstalig. Daarnaast mag je altijd even contact opnemen als je met vragen zit! Ik stuur je even een berichtje. Mvg, Team Creaplot

Snelle levering. En alles was naar wens. Alleen nu lastig vanwege corona kun je niet de juiste uitleg krijgen. Wel kijken ze gelijk mee als je belt hoe het moet.

Bedankt voor jouw review Gemma! Je mag inderdaad altijd even bellen :)

Snel en netjes

Een zeer goede em snelle service. Erg blij met mijn spullen.

Bedankt voor jouw review Edwina :)

Zijn heel vriendelijk en heel attent

Geweldig bedrijf

Bedankt Ans :) Veel plezier van je nieuwe machine!

Service, klantvriendelijk, levering alles super snel. Ook de klantenservice is top. Je kan bellen en ze helpen je gelijk met het vinden van een oplossing. Hier kunnen heel veel bedrijven nog van leren.

Bedankt voor jouw review Sam! Fijn om te horen :)

Snelle levering! Uitgebreid aanbod aan kwalitatieve producten met een correcte prijs!

Bedankt Stijn!

Prima ervaring met creaplot

Het bestelde artikel werd snel geleverd

Fijn om te horen Anneke :)

Super content

Verschillende bestellingen gedaan afgelopen maand en altijd supersnel.proper in dozen en als er iets mis is even mail sturen en is vlug opgelost.bedankt creaplot

Bedankt voor jouw review Filip!

Snel en klantgericht

Wij speelden met de gedachte om een snijplotter te kopen. Maar welke en waarom? Creaplot legde haarfijn het verschil uit op de website en dankzij de tijdelijke korting waren we verkocht. Na de bestelling werden we keurig op de hoogte gehouden over de bestelstatus en wanneer de bestelling is verzonden. Ook dit was snel geregeld. Super! Sindsdien kijken we regelmatig op hun website.

Bedankt voor jouw fijne review Anika! Heel veel plezier met de plotter. Mocht je ooit vragen hebben over het gebruik, dan helpen we je graag verder! Team Creaplot

Uitstekend service

Ik heb hier een snijmat besteld. Hiervan was het pakket zoek. Moest even formulier invullen dat het onderzocht worden kan. Dus is mij de volgende dag direct een nieuwe mat opgestuurd. Ben onzettend blij en dankbaar om deze top service. Ze zijn super vriendelijk en behulpzaam

Bedankt voor jouw review! Fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen :)

Goedgekeurd

Bedankt Jurmen :)

Makkelijk te bestellen product zoals omschreven en snel geleverd

Fijn! Bedankt voor jouw review Kim :)

Goede service erg behulpzaam en heel goed materiaal

Fijn om te horen Colette!

Niceee

Super service ik ben super tevreden. Snel geleverd ook.

Thnx Jessie :)

De e-mails worden vlot en snel beantwoord.

De e-mails die ik stuurde werden allen vlot en snel beantwoord. Het verzendproces was iets minder duidelijk doordat blijkbaar niet alles voorradig was (hoewel het als op voorraad op uw site stond) en we daar geen waarschuwing van hadden ontvangen via e-mail.

Dag Nina, Dan is daar iets fout gegaan in ons systeem, normaliter zou je daar altijd een mailtje van moeten hebben gehad. Bedankt voor jouw review!

Heel tevreden

Vlotte bestelling waarvoor dank

Bedankt voor jouw review Rita!

Makkelijk besteld, snelle levering

Besteld voor de ScanNCut en gevonden wat ik nodig had (en meer). Makkelijke, duidelijke site, simpel om te bestellen en snel geleverd. Prima ervaring dus

Fijn om te horen Patricia :)

Topservice

Altijd snelle levering! Superkwaliteit!

Bedankt voor jouw review Sofie :)

Perfect!

Ik ben heel content ! Levering is super snel. Flex is van goede kwaliteit . Echt wel top!

Fijn om te horen Viktoria, bedankt voor jouw review!

Over Creaplot

Alles voor hobbyisten en startende bedrijven. Ons doel? Creatieve mensen helpen hun creativiteit te uiten door echt goede producten en een uitstekende service.