toppie

laatst een sublimatie printer gekocht . had er een klein probleempje mee . creaplot heeft het keurig opgelost in een snel tempo . blij met mijn printer . voor de gene die hem wil kopen een aanrader en hij spiegeld zelf de afbeeldingen erg makkelijk !!!

Hoi hoi Margaret, Super bedankt voor je positieve review! en heel fijn dat je blij bent met de printer :) Met creatieve groet, Team Creaplot

Fijn bedrijf dat goede service geeft

Ze geven altijd antwoord als ik bel

Hoi Hoi Ans, Super bedankt voor je positieve review! :) Groetjes, Team Creaplot

Snelle reactie

Hi Karin, Hartelijk bedankt voor je goede review :) Groetjes, team Creaplot

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Hoi Rick, Hartelijk bedankt voor je positieve review! :) Groetjes team Creaplot

was top in orde !

alles was top in orde ,zelfs de nabestelling

Hoi Hoi Mia, Bedankt voor je review! Daar worden we blij van :) Met creatieve groet, Team Creaplot

Heel goede service

Correct in prijs snelle verzending

Hoi, Super bedankt voor je positieve review! Met creatieve groet, Team Creaplot

Hartelijk bedankt voor uw review! Met creatieve groet, Team Creaplot

Perfect bedrijf

Snel geleverd en goed product

Hoi hoi Peter, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes Team Creaplot

Duidelijk, goed en snel geleverd

Goede kwalitiet, snelle levering

Hi Els, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Liefs Team Creaplot

zoals altijd , perfect

Bestellingen steeds netjes op tijd, en service na bestelling altijd zonder problemen.

Hoi hoi Carina, Hartelijk bedankt voor je review, daar worden we blij van! Onze klantenservice hechten we veel waarde aan dus zulke reviews doen ons dan extra goed :) Liefs Team Creaplot

Goede service, vlotte levering, normale prijs-kwaliteit

Ik ben tot nog toe zeer tevreden over mijn bestellingen, verzending en informatie op de website.

Hi, Wat fijn dat je zo tevreden bent, daar doen wij het allemaal voor! Liefs, Team Creaplot

Slecht!

Onhandig lijkt wel jaren 60! Het heeft me 1 week geduurd om bestanden van Usb om Vreaplot te zetten en van laptop naar creaplot ool hetzelfde. En NU pakt die de kleine letters niet. Dus heb ik hem voor niks aangeschraft.!

Beste Inal, Ik probeer echt te begrijpen waar deze recensie over gaat, maar ik kan het totaal niet volgen, wat een USB-stick, met ons bedrijf Creaplot te maken heeft. Enige wat ik kan bedenken is dat u bedoelt dat u een probleem ondervindt met het overzetten van bestanden naar de CM300 machines… Enige wat ik daar kan zeggen, het werkt voor alle scan en cut gebruikers.. dus enige wat ik me kan bedenken is dat u iets niet correct doet wat een probleem geeft. U heeft ons in deze niet benaderd, dus kunnen we ook niet echt helpen. Kan alleen zo wel zeggen dat niet elke USB-stick geschikt is en aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Er zijn lego gebruikers die u met raad en daad te hulp kunnen komen op onder andere onze forums. Denk dat dit constructiever is dan uw ongenoegen hier uiten over iets waar wij feitelijk niks mee van doen hebben en niet op onze service en levering is terug te voeren. Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op via info@creaplot.nl Met een creatieve groet, Team Creaplot

Verrassend snel geleverd

Tussen kerst en oud en nieuw een bestelling geplaatst. Op de website stond dat ze gesloten waren tot 3 januari. Krijg ik de bestelling gewoon de 2e al thuis bezorgd. Zoals altijd een goede en snelle levering. En goede kwaliteit van de producten.

Hoi Hoi Femke, Wat fijn om te horen dat je weer zo tevreden bent met onze service en levering! Daar worden wij blij van! :) Groetjes Team Creaplot.

Vriendelijk

Correcte snelle en vriendelijke informatie via mail. Jammer van de hoge vervoerskosten naar België maar wel te begrijpen.

Hi Katrien, bedankt voor je review. Super leuk dat je zo te spreken bent over onze service. Ik neem je feedback zeker mee wie weet kunnen we hier wat aan veranderen in de toekomst :) Liefs, Latoya team Creaplot

Super goed

Snelle levering prima spullen!

Hi Corina, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Ook super dat jouw bestelling zo snel was geleverd! Groetjes Team Creaplot

Dinsdag 16.00 uur besteld woensdag 12.00 uur bezorgd

Hi Jeannette, Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Liefs team Creaplot

Ik ben dik tevreden !!! Snelle service en goed materiaal Bij mij de 1e plaats om bestellingen te doen !

Hi Inge, Bedankt voor je je leuke review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de producten en service. Liefs, Latoya team Creaplot

Toopie

Mooi snel goed vwrzorgd

Hi Hans, bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Liefs team Creaplot

Vandaag besteld morgen in huis

Hi Gerda, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Liefs Latoya, Team Creaplot

Fijne service

Je hebt na bestelling snel je producten om mee aan de slag te kunnen gaan. Bij vragen krijg je altijd een fijn antwoord terug. Ben zeer tevreden.

Hi Miriam, Bedankt voor jouw prachtige review! Super om te horen dat jij zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Daar worden zij enorm gemotiveerd van! Ook fijn dat je zo te spreken bent over de levering van jouw order. Latoya Team Creaplot

Ben zeer tevreden, hebben topmateriaal en de bestellingen zijn snel binnen

Hi Tina, bedankt voor je review! Megaleuk om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en kwaliteit van Creaplot. Liefs, Latoya team Creaplot

Altijd snelle levering

Ik ontvang altijd kwaliteit, kon snelle verzending

Hi Klari, bedankt voor jouw de review! Veel plezier met je nieuwe item(s) gewenst! Liefs, Latoya Team Creaplot

Bestelling correct en vlot geleverd

Hi Marije, bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Liefs, Latoya Team Creaplot

Verkeerde bestelling gekregen had doosje al open gemaakt gebeld geen probleem opgestuurd en gelijk nieuwe toe gestuurd gekregen.TOP TOP!!!!!

Hi Andre, bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je zo te spreken bent over hoe onze klantenservice je probleem heeft opgelost. Dit vinden we erg fijn om te horen! Liefs, team Creaplot.

Top snelle verzending

Al jaren top

Hoi hoi! Enorm bedankt voor jouw prachtige review. We worden er helemaal happy van! Hopelijk tot snel! Liefs, Team Creaplot

Over Creaplot

Alles voor hobbyisten en startende bedrijven. Ons doel? Creatieve mensen helpen hun creativiteit te uiten door echt goede producten en een uitstekende service.