Mijn bestelling in goede orde ontvangen, netjes verpakt.

Ik kreeg de bestellingen snel binnen Het materiaal werkt fantastich (flexfolie) Alleen een mini klein min puntje ik had 3 velletjes die scheef afgesneden waren Maar zoals u leest verder geweldig

Hi Sharon, Bedankt voor je review! Excuses voor de scheve velletjes. De machine die de rollen in velletjes omzet heeft wat kuren. Zou nu weer goed moeten zijn. Mvg, Team Creaplot

Bestelling was goed, klantenservice minder

Ik heb een volledig pakket besteld om mokken te sublimeren. Dit pakket kwam snel binnen en het pakket was ook goed verpakt. De printer was duidelijk met de handleiding erbij, alleen de calortranspers was voor mij niet helemaal duidelijk. Toen ik hier informatie over vroeg, kreeg ik een handleiding toegestuurd waar ik niet zoveel aan had (de knoppen op de handleiding waren anders op de pers dan in de handleiding). Toen ik er meer uitleg over vroeg met de knoppen die ik had, kreeg ik geen antwoord meer. Dat is jammer natuurlijk. Al zou er geen andere informatie over zijn, had ik nog wel een antwoord verwacht. Ik heb ondertussen zelf gevonden hoe de pers werkt... De aanbeveling staat dus op ‘ja’ voor het materiaal alleen.

Hi Dionne, Fijn dat de producten goed bevallen. Daarnaast is het erg jammer dat je van ons geen reactie meer hebt gehad, dat is zeker niet onze manier van klantenservice. Ik heb het direct even nagekeken en zie verder geen mails van jou in onze inbox. Wellicht is die ergens blijven hangen. Ik stuur je direct nog even de juiste handleiding zodat je verder kunt. Mvg, Michiel van Creaplot

Snel, ter zake kundig

Bestellen is eenvoudig, duidelijk, snelle levering.

Bedankt voor jouw fijne review Mac!

Zoals altijd weer alles perfect

Bedankt voor de review :)

snelle levering, duidelijke website

snelle levering, duidelijke website

Bedankt Ria :)

goede service

goede service

Thnx!

altijd perfect !

prima service altijd netjes geholpen ook bij speciale aanvragen !

Graag gedaan Shaggy!

Goed kwaliteits producten.

Bedankt Paul!

Geweldig te woord gestaan

Heel erg prettig snelle service

Bedankt Wilma!

Snelle service en mooi verpakt!

Enige verbeterpunt zou zijn verzendkosten gratis bij lagere bestelling.... 100 is voor een hobby klant echt heel veel....

Bedankt voor de review Natascha, We zijn aan het onderzoeken wat de mogelijkheden voor verzending zijn. Helaas is dit ook een erg hoge kostenpost voor kleine bedrijven zoals Creaplot, dus we zijn wat beperkt in de mogelijkheden..

Goede service en goede prijs/kwaliteit

Zeer tevreden, vlotte levering

Bedankt voor jouw review Ken!

Goede snelle service en goed materiaal

Prima en snelle service, goed materiaal, bereid om vragen te beantwoorden, kortom een goed bedrijf! bestel er regelmatig, alleen niet altijd boven de 100 euro, dan is t wel jammer van de verzendkosten telkens, mogelijk een idee om net als bij bol.com iets van verzendkosten af te kopen/regeling te treffen voor 20 euro voor een jaar ofzo?

Bedankt voor de positieve review Marieke :) En ook wij vinden de verzendkosten hoog, echter liggen de verzendkosten voor kleine bedrijven zoals Creaplot veel hoger dan die van van grote spelers zoals Bol.com. Dit maakt het erg lastig om hier nog verder in te zakken en het bedrijf draaiende te houden.

top!

ik ben zeer tevreden met creaplot, er word altijd met je mee gedacht, advies gegeven en als er een keer iets fout gaat dan word dat meer dan goed opgelost. ik ben een hele tevreden klant die creaplot alleen maar kan aanbevelen. dit omdat er deskundige medewerkers zijn en je bij dot bedrijf zeker weet dat alles goed komt.

Hartstikke bedankt voor je mooie review Jennifer :)

uitstekend

snelle en correcte afhandeling , prima producten

Graag gedaan Filip! Veel plezier van de producten.

Gewoon goed!

netjes en snel verzonden. Niks op aan te merken.

Bedankt Bjorn!

Vlotte en perfecte afhandeling van mijn bestelling

Altijd alles op voorraad, binnen 24 uur heb ik het in huis. Ben erg blij dat het af te halen is.

Bedankt voor je review Annelies!

perfect

perfect

Thnx!

Prachtige service

Bedankt!

Bedankt voor de review Pieter!

goed service snelle levering

fijn bedrijf wat een snelle levering heeft maar bovenal goed materiaal

Bedankt voor de fijne review :)

super

goede en snelle service

Bedankt voor de review Inge!

zeer tevreden over de levering

alles netjes en snel geleverd een tevreden klant hier.

Super! Bedankt Lilian :)

Mooi product, snelle levering en fijn site

Heel blij met het product (25x A4 stickervel, laserprinter, wit). Enige is dat er één blad bijzat wat al vies was bij aankomst dus geen idee of die nog te gebruiken is, maar die gebruik ik gewoon om het te testen. Verder dus erg tevreden!

Bedankt voor de review Marjolein, vervelend dat een vel vies is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.. Ik neem even contact met je op om dit op te lossen :) Mvg, Team Creaplot

Heel klantvriendelijk en servicegericht bedrijf! Snel in het afhandelen van vagen en bestellingen!

Super tevreden!

Bedankt voor de review Gabriela!

Perfect en snel

Al een paar keer besteld en altijd tevreden over resultaat

Bedankt voor het vertrouwen Filip :)