Snelle verzending, geweldige service!

Superbedrijf, altijd bereid om te helpen en heel klantvriendelijk!

heel goede service

zeer goede service

Bedankt voor de review Fancio :)

Zo mogen meer bedrijven werken!

Heldere omschrijving van product, nette prijzen (ook qua verzending), goed verpakt en ook nog eens prima en snel afgeleverd. Hier wordt een creabeest vrolijk van!

Haha leuke review :) Heel veel plezier met fröbelen!

Goede levering. Mis alleen garantiebewijs. Of is factuur garantiebewijs. Dit wordt niet aangegeven of hebben wij niet gevonden

Goedemiddag Jos, De Factuur is in combinatie met het serienummer tevens het garantiebewijs! Bedankt voor de review.

Super !

Voor mijn Stichting een hittepers besteld. Het was er eentje met lichte lakschade, maar die is bijna niet te zien ! Heel blij mee. Zo kan ik voor het geld dat ik aan korting kreeg, weer meer kinderen van een gratis traktatie voorzien. Helemaal super en supersnel geregeld en geleverd. Bedankt Creaplot !

Fijn dat we hebben kunnen helpen :)

goede ervaring wasniet de eerste keer dat we iets bij de firma bestelden

alles werd geleverd zoals was beloofd dank u

Bedankt Linda!

Snelle levering en ze vroegen spontaan even na of alles in orde was nadat de betaling mislukt was. Fijne service dus ook. Bedankt!

Graag gedaan Sarah :)

To the point

Snelle levering, vriendelijke hulp bij het betalen.

Bedankt voor de review François!

Snelle levering, vakkundige site

Goede website, vlotte levering.

Thnx Rudi!

SnelleLevering en zeer goede instructies

Eerste bestelling gedaan, de site bied goede uitleg met gebruik en instellingen om direct aan de slag te kunnen!

Thnx Mandy!

Snelle service maar m'n verwachting te hoog.

Snelle reactie snelle levering maar product is voor mij niet geschikt valt heel erg tegen kan aan mij liggen of aan het product dat laat ik in het midden. Maar ik ben teleurgesteld. Heb folie speciaal voor sjablonen te maken voor de airbrush dus de lijm mag niet te sterk zijn. Maar deze folie plakt op niks. Niet op metaal, aluminium,hout of op verf lagen en dat is juist waar ik het voor nodig heb.

Hi Mike, Jammer dat de folie niet bevalt. Nu kunnen we nagenoeg ieder probleem oplossen dus ongetwijfeld ook dat van jou. Wanneer er gebruik gemaakt wordt van sjabloonfolie is het bijvoorbeeld heel belangrijk dat de ondergrond goed schoon en ontvet is. Is de folie dan voor jouw project nog altijd niet sterk plakkend genoeg? Dan raad ik aan gewoon zelfklevend vinyl te gebruiken. Let er dan wel op dat deze veel sterker plakt en eventueel een verflaag mee kan trekken. Ik neem nog even contact met je op om ook jouw project tot een succes te maken. Groeten, Michiel Creaplot

Krijg wat je bestelt vriendelijk behulpzaam

Fijn :)

Correcte en snelle service

Expertise, vriendelijk en snelle service

We hebben telefonisch vele vragen gesteld, we kregen duidelijke antwoorden en werden vriendelijk te woord gestaan, de service is snel en goed

Heel veel plezier van de producten Marieke :)

Ik heb een workshop besteld en dat ging vlug

Bedankt :)

Snelle, nette levering en service

Snelle , nette levering en vakkundig advies en service.

Bedankt voor de review Frieda!

Top snelle levering

Snelle levering en uitstekend product.

Bedankt Linda :)

vlotte uitleg, vlotte service

Als beginneling uitleg gevraagd en gekregen. Daarna mijn bestelling gedaan die daags erop werd geleverd. Alleen de pers wordt nageleverd. Dus nu zien of deze toestellen ook doen wat ze zeggen

Thnx Marylou :)

Goed product

Goed producten en snelle levering

Fijn Samantha :)

Ontzettend snelle levering. Mooie producten, en fantastische klantenservice door Michiel!

Snelle levering, oplossing gericht en klantvriendelijk

Bedankt voor de review Monique :)

Goeie foli

Snelle levering super

Thnx Miranda!

Fantastische snelle levering.

keurige levering en snelle reactie

De bestelde materialen netjes afgeleverd, Vragen over de nabestelling zijn snel beantwoord. Dikke pluim aan creaplot.

Bedankt Ad :) Veel plezier van de producten!

Prima, en snel.

Thnx!