Vlotte levering en alles keurig verpakt.

Snelle service.

Snelle service.bedankt.

Uitstekend en snelle service

De levering was zoals gezegd de dag nadien. Netjes ingepakt en alles prima in orde.

Uitermate goede producten en service

Allereerste bestelling bij creaplot werd door de bezorgdienst verpest en eindigde weer terug bij creaplot. Ik werd netjes gebeld en en het pakket werd kosteloos nogmaals verzonden. Inmiddels zijn we zeker 20 bestellingen verder en al die tijd kan ik alleen maar zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de kwaliteit van de producten, en de snelheid van het verzenden.

Super snelle, complete levering

Thnx Ynske!

Snelle levering goede producten

snelle levering gehad alles was aanwezig top. 1 verbeterpunt misschien handig om een duidelijker kaart te maken wat de snij diepte moet zijn bij flexfolie ben 2 uur bezig geweest en 6 vellen verspeelt omdat ik de snijdiepte niet goed had en welke stand het mes moest hebben. Verder top producten.

Hi Johannes, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat je zoveel tijd en materiaal kwijt bent geweest met het testen. Wanneer je gaat testen met nieuw materiaal raad ik je aan altijd een testsnede te maken. Dit is een klein vierkantje dat standaard in de machine zit onder patroon>toevoegen>test. Wanneer dit vierkantje na het snijden gemakkelijk te verwijderen is, maar je de lijnen niet aan de onderkant van de plastic drager voelt, dan heb je goed gesneden. Voel je de lijnen wel, dan stel je het mesje minder diep in (stappen van 0,5), pelt het vierkantje niet makkelijk uit, zet het mesje dan dieper (stappen van 0,5). Mocht je verder ooit vragen hebben, dan kun je ook altijd even contact met ons opnemen! Met een Creatieve groet, Michiel

Prima en snelle service, goede materialen

tevreden

Thnx Kim!

Ruim assortiment en snelle levering.

Als beginnend plotter vind ik hier veel materialen én inspiratie. Top dus.

Bedankt voor jouw review Claudia!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Bedankt Steven!

Super service en snelle levering!

Klantvriendelijk, snelle levering en mooie producten!

Bedankt voor jouw review Anneloes!

top en snelle levering

Duidelijke site. Moeiteloos een bestelling geplaatst en snel geleverd

Snelle service en goed materiaal

Bedankt Willy!

Creaplot staat voor perfectie in vele opzichten

We worden altijd perfect geholpen, je krijgt wat je vraagt/besteld en ze staan altijd met raad en daad klaar. Ze zijn accuraat, up to date en steeds vernieuwend.

Bedankt Ivo :)

Positief

Bedankt!

Bestelling is sneller dan verwacht aangekomen

Bedankt voor jouw review Natascha!

Goede en snelle levering

Snelle levering netjes verpakt

Bedankt Lydia!

Verkeerde levering 2 maal 1 order

2x 10 cm aplicatie tape besteld verkeerd verzonden 1x 30cm daarna nieuwe verzending 1 x 10 cm verzonden ipv 2 beetje jammer. Bestelling was wel op tijd beide keren.

Hi Deniz, Bedankt voor jouw review. Mijn excuses voor de in eerste instantie verkeer geleverde afmeting. Let er wel op dat we meerdere meters zo veel mogelijk aan één stuk proberen te verzenden. Dus wanneer je 2 x 5 meter van hetzelfde product besteld ontvang je 1 x 10 meter. Met creatieve groet, Michiel

Prima, goede snelle service

Na bestellen stond mijn bestelling een half uur later klaar om te worden opgehaald.

Bedankt voor jouw bestelling en review Gijs!

Hele goede en attente hulp

Bedankt Fini!

Goede service, goed product!

Mijn ScanNCut en materialen komen van Creaplot. Bij problemen wordt je snel en goed geholpen.

Bedankt Paula!

Snelle levering en goed verzorgd

Snelle levering, goed verzorgd

Bedankt voor jouw review Lutgart!

Snelle levering, zeer oplossingsgericht en top service!

Bedankt voor jouw fijne review Mandy :)

Fijne webshop

Leuke spulletjes, snelle levering. Prima.

Bedankt Demy-leigh!

Je hoeft Michiel Noppen maar te bellen of mailen krijgt altijd hulp met je vraag. Of raad . Zeer tevreden over.

Thnx Margriet, jij nog bedankt voor jouw supergave inzending bij de tutorial challenge!

Super goede en snelle service

Via FB kreeg ik te horen iets beter te bedrukken met turbo flex, zo gezegd zo gedaan..... Gelijk besteld, kleurenkaart erbij gekregen en andere dag in huis! In 1 woord geweldig!!!

Bedankt voor jouw review Ilse :)