Snelle en goede service

Mijn pakket de volgende dag al ontvangen.

Bedankt voor je review!

Geweldige service voor klanten en niet klanten

Creplot levert geweldige service, steeds maar weer. Bij problemen word altijd gezocht naar de beste oplossing voor de klant ook al dit niet de meest rendabele oplossing voor het bedrijf is. Service is niet alleen voor bij klachten, ook bij vragen over producten of de werking ervan kun je rekenen op een correct gebehulpzaam antwoord. Bereikbaarheid via sociale media is ook uitmuntend. Michel Noppen bewijst steeds maar weer dat er altijd nog een extra schepje bovenop gedaan kan worden qua service!!

Bedankt voor je leuke review Jeroen :)

Alles wordt netjes geleverd en de service en advies is perfect

Thnx Frieda!

goede en snelle levering

Bedankt Miranda :)

Goede kwaliteit, competitieve pricing en zeer informatieve website

Voor het snijden van de flex om onze doopsuikerzakjes te bedrukken overgegaan tot de aankoop van een Brother Scan n Cut snijmachine, flex en stickerfolie. Betaling en levering liepen allen zeer vlot, zelfs in Coronatijden. Al zeer veel plezier beleefd aan deze machine. Opvallend is ook dat de Brother handleiding soms wat onduidelijk is en net die informatie is dan terug te vinden op de Creaplot website. Voor mij een duidelijk signaal dat ze bij Creaplot goed weten waarmee ze bezig zijn!

Bedankt voor jouw leuke review Niki. Heel veel plezier van de machine!

Goede producten, snelle levering

Ruime keuze uit vinyls en folies, veel uitleg beschikbaar op de website. Mijn vraag via e-mail werd snel beantwoord en pakket was snel binnen.

Graag gedaan Nina, bedankt voor jouw review :)

ik ben super tevreden

ik volg eigenlijk niet zo ik zie wel wanner die komt

Bedankt Danique!

Vlotte communicatie en snelle levering

Van bestelling tot levering was hooguit 2 dagen. Bij de levering ontbrak er een mesje, even een mailtje naar de klantendienst en 3u later stond het bedrag terug op mijn rekening. Heel blij met mijn cm300, het is wat zoeken in het begin om de juiste instelling te vinden van het mes maar eenmaal ingesteld is het een vlotte machine.

Graag gedaan Sven, heel veel plezier van de machine!

Goede website, snelle levering en bovendien vriendelijk. Snelle reactie op problemen of vragen. Kan voor velen een voorbeeld zijn 😉💐

Bedankt voor jouw leuke review Marleen :) Heel veel plezier van de producten!

Goed product

Heeft een hoop mogelijkheden.

Bedankt voor jouw review Jauk! Veel plezier van de machine :)

Zeer goede service

Bedankt voor jouw review Christel!

Snelle en overzichtelijke bestelling. Fijne webshop ook

Thnx!

Veel uitleg en nette service

Ik kreeg bij mijn keuze voor een scan n cut veel uitleg en er werd meegedacht! Voor wat ik met de machine wilde doen hoefde ik niet heel uitgebreide te hebben en daar werd ook niet voor gepushed. Dat is fijn.

Fijn Maaike, Heel veel plezier van de machine!

Snel en goed uitgeleverd

Alles duidelijk en overzichtelijk op de website.

Bedankt voor de review Pim!

Jullie zeggen 1 keer gebruikt......

Ik ben mijn scan n cut cm 300 aan het uitproberen maar ik ben niet tevreden!

Ondertussen hebben wij elkaar gesproken en is alles in orde! Heel veel plezier met de machine. Met een creatieve groet, Team Creaplot

Heel tevreden van de service van Creaplot. Snelle levering, super klantenservice.

Thnx Sally!

Prima producten voor een mooie en aantrekkelijke prijs.

Voor mijn snijplotter folie besteld. Makkelijk via de website en al de volgende dag geleverd. Top.

Bedankt Rob!

Snel en correct

Bedankt voor de review Dirk!

Ziet er goed uit

Ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet.

Bedankt voor jouw review Wilma!

Goed product en snel geleverd

Veel keus op de site. Gelijk zichtbaar of het op voorraad is. Goede prijs en snelle levering.

Bedankt voor jouw review Peter!

Received what I've ordered

Gemakkelijke webshop om te bestellen. Ik mis wel hier en daar wat info over de producten. bvb de dikte van bepaalde folies enzo ... Zeker een site om aan te raden. Is ook goed van prijs in vergelijking met gelijkaardige shops.

Bedankt voor de review en de tip Wouter, we gaan hier mee aan de slag!

Bedankt voor de review Pascal!

materiaal is goed goede prijzen en snelle levering

Bedankt voor jouw review Johan :)

Snelle bezorging

Thnx!

Snel afgehandeld, goed product en goed verpakt. Bestelling netjes op tijd geleverd. Aanrader

Bedankt voor jouw review Hannes!