Snelle en duidelijke service

Bedankt Cheryl!

Snelle service en deskundig

Goede adviezen gekregen over te gebruiken materialen i.c.m. bepaalde apparatuur en stoffen. Snelle levering. En er werd ook niet moeilijk gedaan m.b.t. omruilen/naleveren toen er een product net niet helemaal goed was.

Bedankt voor jouw review Ferdy :)

Mijn ervaring is altijd goed en positief bij Creaplot! Lang wachten? Dat doe ik zeker niet.

Fijn om te horen Saloua! :D

Alles perfect en zeer snel geleverd

Gewoon alles super

Thnx!

Net wat ik nodig had !!!!

Was al hele tijd op zoek naar de tape !..ennu gevonden wat iknodig had !..super !...en zeer vlugge bediening ...besteld en de dag erna reeds ontvangen !..prima produkt !

Fijn om te horen Robert! :)

Super snelle service

vond het jammer om te zien dat de kleine hoeveelheid die ik had besteld in een veel te grote doos zat, had makkelijk in een brievenbus pakje gekund wat voor de klant ook goedkoper is. Voor de rest super snelle service en veel keus

Bedankt voor jouw review Astrid! We verzenden onze pakketjes via een centraal magazijn, hierdoor is het helaas niet mogelijk om brievenbus pakketten te verzenden. Heel veel plezier met de producten! Met een creatieve groet, Michiel

Altijd tevreden

Bestellingen worden altijd goed en netjes verstuurd. Bij vragen via mail krijg je snel en vriendelijk antwoord en ze hebben nieuwe artikelen snel in hun assortiment.

Bedankt voor jouw review Ester :)

Uitmuntend

Zeer snelle en vlotte afwerking en levering waarvoor dank.

Bedankt voor jouw review Abdelilah! :)

Helemaal top!

Binnen 24 uur geleverd en helemaal kompleet

Bedankt Erna!

Als iets niet lukt met installeren helpen ze je net zo lang tot het gelukt is. Top service

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Hetty :) Heel veel plezier van jouw nieuwe product! :D

Snelle Levering

Gewoon goed

Thnx Femke!

Makkelijk en snel

Gemakkelijk en snel bestellen. Volgende dag (goed verpakt) geleverd.

Bedankt Pim!

Snelle levering en netjes verpakt

De bestelde stickervellen werden snel en keurig verpakt geleverd. Over de stickervellen zelf ben ik overigens ook uitermate tevreden. Eenvoudig te printen (met een laserprinter) en ze plakken goed!

Fijn om te horen Marco, bedankt voor jouw review!

Eerste keer besteld

Mijn eerste bestelling is tot nu toe goed bevallen, vlot een netjes geleverd.

Bedankt voor jouw review Harold :)

Helemaal top

Bestelling de ene dag geplaatst andere dag in huis. Echt super snel.

Bedankt :)

Voor het eerst een bestelling gedaan, er zat een mesje te weinig in. Ik heb gemaild en kreeg gelijk mail terug, de volgende dag was het mesje al in huis. Bestelling ziet er verder ook verzorgd uit en de verzending super snel.

Bedankt voor jouw review :) Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen.

super direkt bericht terug na 1 dag de bestelling

toppie

Thnx Linda!

Erg tevreden en snel geleverd! Bedankt, ik heb ze nog niet kunnen testen maar als ze meevallen bestel ik zeker meer

Bedankt voor jouw review Michelle!

Super service !

vandaag besteld, morgenvroeg in huis,

Bedankt Marcel!

zeer goed

vandaag besteld, morgen in huis, geen gezeur, en volgens mij hebben jullie een van de beste pakketdiensten uitgekozen....als de tijd bestemd wordt, zijn de heren ook altijd op tijd en vriendelijk,...chappeau

FIjn om te horen Claudia :) Heel veel plezier van jouw producten!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Bedankt voor jouw review Wilma!

Goede producten Snelle service

Goede kwaliteit van producten. Goede product omschrijving. Snelle bezorging. Je wordt goed op de hoogte gesteld vanaf het moment van bestelling tot aan het leveren van je product aan huis. Ik ben zeer tevreden daarmee.

Super snel en kwaliteit

Super snelle en goede kwaliteit spullen. Werd door de klantenservice vriendelijk en adequaat geholpen!

Bedankt voor jouw review Suzanne!

vlotte snelle service

Vlotte snelle service met goede raadgever

Bedankt! :)

Meedenkend en servicegericht bedrijf

Zeer goede service en dit bedrijf denkt altijd met je mee om de beste oplossingen te vinden. Kennis wordt rijkelijk gedeeld en je wordt echt op weg geholpen. Ook bij leveringen wordt meegedacht en is veel mogelijk. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Fijn om te horen Danielle :) Bedankt voor je review en bestelling!