Snel levering

product van goede kwaliteit

Mooi assortiment. Bestelling incompleet ontvangen, snel opgelost.

Bedankt Corinne!

Denken goed mee

Goed en snel geleverd

Bedankt Bert :)

Graag gedaan!

super snel geleverd

na bestelling is alles snel gelopen, de volgende dag was alles goed verpakt bezorgd.

Fijn! Veel plezier van de producten :)

Perfect, wat een fijne service

Super fijne mensen en snelle service.

Bedankt Henriette!

Prima bedrijf snelle levering

Alles wat je besteld is van prima kwaliteit en prijsverhouding en wordt snel geleverd.

Thnx Karl!

Ruim assortiment goede service en verzending

Bedankt voor de review!

Direct een reactie en snel afgehandeld

Thnx voor de review Agnes!

Goed programma

Mijn eerste ervaring is ok

Bedankt voor de review! :)

Fijn, veel plezier met de producten!

Goeie winkel

Zeer goeie winkel. Goed geholpen door klante service bij het kiezen van plottermachine. En snel in huis.

Bedankt voor de review Yvonne!

Top !!

Top !!!!

Bedankt voor de reactie M-Bro, Vervelend dat ons email verkeer elkaar een beetje heeft mis gelopen. Ondertussen hebben we contact gehad en is het probleem met de folie opgelost! Groetjes, Team Creaplot

Verkeerde folie geleverd.

Ik had rollen van 60cm breed besteld. Helaas is er 30cm breed geleverd.

Goedemorgen, Dit is uiteraard niet de bedoeling. Na het lezen van jouw review hebben we dan ook direct nieuwe folie opgestuurd, ik neem aan dat we hiermee op de best mogelijke manier hebben gehandeld. Mocht er in de toekomst iets mis gaan, dan is het wellicht handig eerst contact met ons op te nemen. We lossen problemen altijd direct en adequaat op. Met creatieve groet, Team Creaplot

Uitstekende klantenservice

Bij de levering van mijn Brother SDX1200 leek een van de mesjes kapot te zijn. Zonder problemen werd mij kostenloos een nieuw mesje opgestuurd. Super service.

Graag gedaan Silvia!

Lekker snel binnen

Snel en goed thuis bezorgd ,prima folie's

Bedankt Frieda :)

Goede en snelle service !

Vragen worden snel beantwoord en ook telefonisch word je netjes te woord gestaan. En bestellingen heb je snel in huis.

Bedankt!

Top service en erg vriendelijk en behulpzaam!

Mijn ervaringen met creaplot zijn heel positief. Raad iedereen aan om daar te shoppen. Maar ook de workshops zijn top, goed geregeld en duidelijke uitleg.

Bedankt Ingrid! En leuk je bij de workshop te zien!

Ik had eerst een paar vragen over de plotter en materialen om te bestellen en kreeg binnen een dag antwoord. dat is fijn. Ook de bestelling was binnen een dag verzonden en geleverd. Ben erg tevreden.

Bedankt Danny!

Binnen 2 dagen mn bestelling ontvangen. Had ik het voor 16.00 uur besteld dan had ik het de volgende dag binnen. Ze hadden een bepaalde afmeting niet op de site staan (50m rol vinyl) en hebben dit toen voor mij gelijk online gezet! Top service

Bedankt voor jouw review Sandra :)

Prima service!

Goede uitleg van materialen waardoor het bestellen simpel wordt. Levering op tijd en goed verzorgt.

Bedankt Jos!

Top !

Snelle levering, waar voor je geld.

Bedankt Peter!

De beste service gewoon!

Top !

Thnx!

Zeer tevereden! buiten de geweldige ruime keuze van de goeie materialen die jullie verkopen.Ben ik ook zeer tevreden over jullie service je hoeft maar te mailen en het is gelijk al geregeld. ik blijf graag bij jullie bestellen :)

Graag gedaan Debora :) En bedankt voor jouw bestelling!

GEWELDIG

Super goede service. Wordt heel snel gereageerd op de mail. Ik kreeg zelfs een mail of het allemaal lukte met mijn snijplotter een aantal weken nadat ik deze had aangeschaft. SUPER!

Bedankt voor de review Samantha :)