Top service!!

Nadat mijn pakketje zoek was geraakt (bij de postbezorger) is er gelijk een nieuwe toegestuurd ! Top service

snelle service

snelle levering, en niets kapot aangekomen! prijs kwaliteit perfect!

Doorzettingsvermogen gevraagd

Wil je met de snijplotter gaan werken, dan lukt dat niet zomaar in één keer. Er zijn veel filmpjes die je op weg helpen. Daarnaast ga je dingen ontdekken zoals: recht invoeren, mat vaak schoonmaken, zelf ontwerpen, zorg dat er papier om je ontwerp zit, zodat de machine niet vanaf de zijkant van het papier snijdt en zo meer van dat soort ervaringsfeitjes. Als je doorzettingsvermogen hebt, dan is dit een fijne machine. Het zou fijn zijn als de mat stukken goedkoper zou zijn, dan zou ik de machine nog vaker gebruiken.

Bedankt voor je review! Als het goed is heb je na aankoop gelijk een email ontvangen met 10 tips om gelijk goed van start te gaan met de machine. Daar staat van alles in zodat je gelijk kunt starten. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je natuurlijk ook altijd even contact opnemen :)

Perfecte service en kwaliteitf

Product vlug ontvangen, goed verpakt en goede kwaliteit. Top...

Fijn om te horen Walter!

Vlugge levering

Groot gamma aan producten vlugge afhandeling van de bestellingen

Bedankt voor jouw review Chantal!

Geen ene reactie van creaplot

Bestelling was snel verzonden, echter maakte DPD er een zooi van en moest ik van DPD via de verzender informeren waar m’n pakket was.. helaas geen enkele reactie van creaplot… na veel moeite er achter gekomen waar het pakket was.. heel jammer !!!! En als je de reviews leest over DPD is dit ook niet positief.. misschien toch als Creaplot er overna denken om iets anders te doen! Want via DPD laten leveren doe ik niet meer en dus ook niet meer bij jullie bestellen

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Nu moet je er wel even rekening mee houden dat als je op zaterdag een e-mail stuurt, ik deze pas op maandag kan beantwoorden. Daarnaast zie ik op de track & trace dat er bij de eerste afleverpoging niemand thuis was om het pakket te ontvangen. Dat maakt het voor DPD natuurlijk ook niet makkelijk. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en is het pakket bij jou aangekomen. Heel veel plezier van de machine! Met een vriendelijke groet, Michiel

50/50

Mijn ervaring is goed behalve een ding.. Ik werd niet verwittigd dat een product nog niet in voorraad is. Het was een nieuw product en mocht blijkbaar nog niet op de webshop staan. Ik had een mail gestuurd en kreeg maar geen antwoord totdat ik gebeld had, maar dan waren we al een week verder.. helaas.

Super en duidelijk

Duidelijke en vriendelijke uitleg. Snelle reactie Kwalitatieve producten

Bedankt Karen! Heel fijn om te horen :)

Prima producten

Twee soorten flexfolie besteld. Keurig verpakt en op tijd geleverd. De kleur van één van de twee is iets afwijkend dan ik verwachtte maar uitstekend bruikbaar. In de toekomst bestel ik zeker vaker.

Fijn om te horen Yvette :) Bedankt voor je review. Kleuren kunnen op het scherm altijd iets afwijken. Ik raad daarom altijd aan een kleurenkaartje te bestellen! Je krijgt dan een kaart met echte stukjes van de folie.

G

Mooie produkten en snelle service

Bedankt voor je review Rita :)

Persoonlijke benadering

Bovenstaande vind ik heel belangrijk!

Super om te horen Thea :)

Altijd goede service

Geen opmerkingen

Bedankt voor de review Arno! Fijn om te horen :)

prima snel geleverd

snel geleverd en ook prima klanten service Enigste min puntje vind ik dat de klanten service slecht bereikbaar is als het druk is

Bedankt voor jouw review Bert. De klantenservice is momenteel inderdaad een beetje overbelast. Hierdoor zijn we telefonisch wat minder bereikbaar. We kunnen je in deze periode het snelst helpen via info@creaplot.nl.

Snelle levering. Tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop

Na vergelijking met overige leveranciers toch voor Creaplot gekozen voor wat betreft de apparatuur.

Bedankt voor je review Bryan!

Service is top

De service van creaplot is echt super. Snel geholpen, ook al snap je het niet in 1 keer. Ze blijven vriendelijk... Ik kan sommige dingen alleen niet zo makkelijk vinden op de site. Maar verder is het top. Goed materiaal!

Bedankt Myriam :) Zou je me willen laten weten wat je bijvoorbeeld minder goed kunt vinden? Dan gaan we daar aan werken!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding en duidelijke webshop

Aanschaf van scan n cut machine sdx1200. Goede prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. andere aanbieders. Overzichtelijke webshop en snel geleverd .

Bedankt voor de review Richard :) Fijn om te horen!

Bedankt voor je review Pam!

Creaplot is super; leverancier DPD verwarrend

Heel goeie ervaring met Creaplot. Heel duidelijke website met veel informatie, ook voor iemand die nieuw is in snijplotters, sublimatieprinters of transfereerden. Één kleine tip: laat een ITer even de responsiveness van de site nakijken. Er gebeuren soms rare dingen. Één minpuntje niet gelinkt aan Creaplot zelf: de levering door DPD was heel verwarrend waardoor ik op een bepaald moment niet meer wist waar mijn pakket nu was. Uiteindelijk teruggevonden bij de parcel delivery shop. Maar algemeen: een heel goede ervaring!

Hi Sven, Goed om te horen! We zijn inderdaad wat grote veranderingen aan het doorvoer op de website, dit kan hier en daar nog wat haperen. Maar we zijn hiermee bezig! Mocht je hier nu nog problemen mee ondervinden, dan is het verversen van de pagina of het verwijderen van de cache gegevens in de browser waarschijnlijk de oplossing. Bedankt voor je review :) Groeten, Michiel

Snelle levering!

Wist niet dat de zaak gesplitst was

Die snap ik niet. Toch bedankt voor de review!

Zeer snelle levering

Goed om te horen Sofie!

Toppie

Bedankt Hans!

Top services

Perfect . Zeeer goede services .

Bedankt voor jouw review David, fijn om te horen :)

Bestelling en levering snel en correct

Zie boven

Bedankt voor jouw review!

Super service Zeer snelle levering Mooie kwalteit van producten. Jammer dat er geen shop in belgie is.

Fijn om te horen :) Bedankt voor jouw review Jennifer!

Prima, op 1 maar

Prima webwinkel. Snelle levertijd. Vond het alleen raar dat ik een mail kreeg dat de bestelling afgehandeld was terwijl ik nog niks in huis had. Paar uur na die mail kreeg ik pas de mail van dpd. Dus zodoende wist ik dat het op de post zat.

Bedankt voor jouw review Joyce! Zodra de bestelling bij ons is ingepakt, wordt deze afgerond in het systeem. Dat betekent dus dat hij vanaf dat moment klaar ligt voor DPD. Je krijgt dan inderdaad aan het eind van de dag van DPD nog een track and trace link.

Over Creaplot

Alles voor hobbyisten en startende bedrijven. Ons doel? Creatieve mensen helpen hun creativiteit te uiten door echt goede producten en een uitstekende service.