De artikelen wereen snel geleverd. Het zou fijn zijn als ze ook af te halen is. Het voelt heel raar dat ik verzendkosten moet betalen terwijl ik ook in Veenendaal woon en het af kan halen

Hi Yvonne, ik stuur je even een mailtje! :)

Snelle bezorging en ruim assortiment

Het assortiment wordt steeds ruimer en daardoor zijn er ook steeds meer leuke folies om uit te proberen en te gebruiken! Op de website staan in de omschrijvingen van de diverse folies de instructies helder beschreven en maken de filmpjes het nog eens extra duidelijk.

Hi Sally, bedankt voor jouw superfijne review :)

Snelle reactie

Ik heb mij aangemeld voor de cursus van Brother, gelijk al een bevestiging.

Leuk dat je meedoet Marjon! Tot dan :)

Zeer tevreden van Creaplot.

Overzichtelijke website, veel informatie, groot aanbod, goede prijs en snelle levering.

Bedankt voor jouw review Gia! Heel veel plezier met je pakket :)

Uistekend!

Goede service, snelle levering, snel Reactie! Echt een top hun zien mij vaak terug!

Fijn om te horen Wendy! Bedankt voor je review :)

Fijn om te horen! Bedankt voor jouw review Marie-Ange.

Alles prima!

Ik wou mijn eerste stappen in sublimatie zetten, en was van plan een Epson-sublimatieprinter te kopen. Ik had nog wat vraagjes en via e-mail waren deze snel beantwoord. Bestelling geplaatst, en zoals beloofd op de site was de volledige bestelling de volgende dag al in huis. Prima shop dus!

Fijn om te horen Björn, bedankt voor je review!

goeie mooie spullen alleen jammer dat het naar mijn man werd verstuurd via dhl ipv naar mij. Maar daar wordt aan gewerkt is mij verteld.

Hi Mirella, bedankt voor je review. Dit was inderdaad een foutje in het systeem. Ondertussen is dat verholpen!

Zenuwachtig om nog is te bestellen

Bedankt voor je review Siham, we zien je graag nog eens terug :)

Besteld en supersnel geleverd

Bedankt Marian!

Heb al enkele keren bestelt en snelle service ook goed ingepakt super…

Fijn om te horen Lydia, bedankt voor je review!

Slecht verpakt, zonder product omschrijving,

Hoe moet ik weten wanneer er geen beschrijving bij zit hoe het product te gebruiken, of dat ik überhaubt het juiste product heb ontvangen. Geen gratis product met fcm bestanden of link ontvangen, zoals belooft Na contact met klantenservice alles netjes uitgelegd en ontvangen. Ze hebben hun best gedaan.

Hoihoi Caroline, We hebben elkaar ondertussen al even gesproken. Beschrijving van de producten inclusief handleiding kun je altijd terugvinden bij het product op de website. Bestel je meerdere soorten folies, dan geven we altijd met een stickertje aan welke folie uit welke serie komt. Het Gratis FCM bestand kun je terugvinden in jouw Creaplot account. Daarnaast is deze ook naar jouw e-mail gestuurd. (wellicht in de spambox beland?). Wat betreft de verpakking, dit is doorgegeven aan het magazijn. Wel goed om te horen dat de materialen niet zijn beschadigd.

verrassend en blij

Ik kocht een pakket flex in de uitverkoop hoek. Deze bestond tot mijn grote vreugde uit allemaal verschillende kleuren. We kunnen weer aan de slag!

Heel veel plezier van je kleurrijke pakket!

Super snelle levering

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.

Bedankt voor je review Mieke!

Goede service.

De bestelde producten zijn netjes en goed verpakt aangekomen. Ook de volgende dag al in huis dat is ook super fijn. In het verleden ook wel eens vragen gehad maar na telefonisch contact of via de mail. Duidelijke uitleg gekregen.

Fijn om te horen Gemma :)

Netjes afgehandeld en verzonden. Bestel graag bij jullie!

Bedankt voor jouw review Yara, fijn om te horen :)

Werkt zoals verwacht

Ben nog alles aan het uit proberen hoe alles werkt en de juiste instelling.

Goed om te horen Jeroen. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd even een mailtje sturen.

Toppers!

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de producten en diensten van Creaplot. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en is er over de levering niets te klagen. Wel zou ik het fijn vinden als producten zoals flexfolie allemaal op de juiste maat worden gesneden.

Fijn om te horen Henk!

geen ervaring was een cadeau

Toch bedankt voor jouw review Willem! :)

Na een klein probleempje met een levering, waar ik nog nooit eerder mee te maken hebben gehad , heeft creaplot een goede oplossing geboden.! Verder is de service zeer prima en levert perfecte producten.!

Bedankt voor jouw review Mandy :) Fijn dat we je zo hebben kunnen helpen!

Snelle service en behulpzame verkoper.

Fijn om te horen Carina :) Veel plezier met je pakket!

Een snelle levering

Bedankt voor jouw review!

Top !!

Was snelle levering erg top!

Fijn om te horen Meinnilla :)

Handige linialen

Bedankt voor jouw review Jelle, Veel plezier van de linialen!

Producten van een goede kwaliteit. Vlotte snelle service.

Producten van een goede kwaliteit. Vlotte snelle service.

Bedankt Johnny, fijn om te horen :)

Over Creaplot

Alles voor hobbyisten en startende bedrijven. Ons doel? Creatieve mensen helpen hun creativiteit te uiten door echt goede producten en een uitstekende service.