Goed assortiment, snelle verzending

Tevreden, maar jammer dat ik geen 2 bestellingen samen kon voegen, waardoor ik 2x verzendkosten moest betalen.

Zoals het hoort gewoon goed

Word goed en correct bezorg

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Heel vlotte bestelling en levering

Ik kon alles vlot terugvinden op de website zodat ik een vlotte bestelling kon doen. De dag nadien had ik al de levering.

Hi Dorine, Dank je wel voor je review! En fijn dat je je bestelling soepel verliep en dat deze snel binnen was! Tot een volgende keer :) Groetjes team Creaplot

goed geholpen makkelijk contact te krijgen super bedrijf

Hoi hoi, Super bedankt dat je een positieve review achter hebt gelaten! En fijn dat we je hebben kunnen helpen :) Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Goed product

Zoals altijd een goed product en snelle levering

Hi, Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten :) Groetjes team Creaplot

Hoi hoi, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

Super Mokken

Ik koop de mokken altijd, en ik ben erg blij met de kwaliteit en mooie resultaten.

Hi, Dank je wel voor je leuke positieve review! Groetjes team Creaplot

Service is goed

De service is goed, Het is alleen jammer dat jullie op vrijdag niet telefonisch bereikbaar zijn. En ik heb 4 weken geleden een mail gestuurd en geen antwoord op gekregen dat zijn 2 kleine min puntjes verders is alles goed

HI Karin, Excuus we hebben het even nagekeken en je mail was in de ongewenst map terechtgekomen. Helaas hebben wij momenteel niet zo een groot team en is het voor ons momenteel niet mogelijk telefonisch meer bereikbaar te zijn, dit gaat in de toekomst uiteraard veranderen! :) Groetjes team Creaplot

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit

Hoi hoi, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

correct maar wel deels foute bestelling

Mijn bestelling wordt heel snel geleverd maar deels met fout. Na contact wordt dit gelukkig snel opgelost.

Hi Elien, Excuus dat het mis is gegaan, maar fijn dat het probleem snel opgelost kon worden :) Groetjes team Creaplot

Zoals gewoonlijk nooit ontgoocheld

Top kwaliteit en service

Hoi hoi, Super bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

Snelle levering alleen jammer dat er feen pakbon bij zit waarop staat wat je hebt besteld met eventueel de pers instructies. Of wellicht op artikel sticker met naam en instructie. Nu had ik 1 artikel flex maar als ik meerdere artikelen had gejad was ik de weg kwijt geraakt.

Hoi Jose, Fijn dat je de bestelling vlot binnen had! Pakbonnen sturen wij inderdaad nooit mee, dat doen we milieu bewust :) De persinstelling zijn altijd terug te vinden op onze website bij de betreffende folie, mocht u daar niet uitkomen kunt u ons altijd contacten via [email protected] Omdat u inderdaad 1 kleur had besteld was er geen kleurnummer vermeld, wanneer er meerdere kleuren besteld worden doen we dat wel om verwarring voor de klant te voorkomen :) Groetjes team Creaplot

geweldige service

wat een fantastisch bedrijf.snelle verzending.vriendelijk aan de telefoon.denken met je mee.

Hi Gerda, Super bedankt voor je lieve review. Daar worden we blij van :) Tot een volgende keer. Groetjes team Creaplot

Vlotte en correcte levering, veilig verpakt.

Hi, Dank je wel voor je fijne review. Altijd leuk om te lezen :) Groetjes team Creaplot

De directe oplossing!

Beginnende. Snel geantwoord op vraag.

Dank je wel voor je review! We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden :) Mochten er vragen zijn stel je altijd! Groetjes team Creaplot

levering was vlot en netjes en goed verpakt.

De uitleg vind ik moeilijk. Weinig informatie wat bij de scan n cut zat. Het lukt mij nog steeds niet om de gewenste plaatjes goed uit gesneden te krijgen. De plaatjes worden stuk gesneden en onbruikbaar ik krijg t niet voor elkaar om dit te veranderen.

Hoi hoi, Dank je wel voor je review. Spijtig dat we een minder positief cijfer hebben vanwege de machine, de standaard uitleg kunnen wij helaas niks aan veranderen. Wat we wel kunnen en graag doen is helpen bij eventuele vragen, die kan je het beste stellen via [email protected]. Wel fijn om te zien dat de levering vlekkeloos is verlopen! Mochten er vragen zijn horen we het graag. Groetjes team Creaplot

Altijd bereid om te helpen

Dank je wel voor je fijne review! We helpen graag :) Groetjes team Creaplot

Spullen netjes verzorgd en tijdig binnen.

Wat ik niet begrijp is dat voor een brievenbuspakketje meer dan 8 euro betaald moet worden.

Hoi hoi, Dank je wel voor je review. Helaas is het momenteel niet mogelijk om anders te doen, maar ik zal de feedback zeker meenemen, zodat we dit hopelijk in de toekomst wel kunnen doen :) Groetjes team Creaplot

hi, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

geweldig goed

heel goed en degelijk netjes verpakt.

Hi, Dank je wel voor de fijne review! Daar worden we blij van. Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Makkelijk, duidelijk en snel

Zie boven

Dank u wel voor de positieve review! Groetjes team Creaplot

Lekker snel geleverd

Mooi sublimatie aluminium en snel geleverd

Wat fijn dat u tevreden bent met uw bestelling. Hartelijk bedankt voor uw positieve review Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit.

De kwaliteit is perfect, het advies is gied en een snelle levering.

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om zo een leuke review achter te laten! Groetjes team Creaplot

Vaste klant & altijd tevreden.

Altijd super snelle levering, producten zijn top. Snijmachine al 4 jaar lang doet het nog altijd super goed. Ook heel belangrijk de producten van dit machine zijn nog altijd te koop, dus hoef geen nieuw machine aan te schaffen. (Zoals bij andere winkels) Echt alleen maar complimenten.

Hoi hoi, Wat een superleuke review om terug te lezen! Fijn om te lezen dat je nog zo tevreden bent met je machine, mocht je iets willen en je kan het niet vinden stuur dan een mailtje :) Nog heel veel plezier van je machine en tot een volgende keer :) Groetjes team Creaplot

Bedrijfsgegevens

Arkeneel 27

3905NS Veenendaal

085-4018709

[email protected]

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.