Snelle levering alleen jammer dat er feen pakbon bij zit waarop staat wat je hebt besteld met eventueel de pers instructies. Of wellicht op artikel sticker met naam en instructie. Nu had ik 1 artikel flex maar als ik meerdere artikelen had gejad was ik de weg kwijt geraakt.

geweldige service

wat een fantastisch bedrijf.snelle verzending.vriendelijk aan de telefoon.denken met je mee.

Vlotte en correcte levering, veilig verpakt.

Hi, Dank je wel voor je fijne review. Altijd leuk om te lezen :) Groetjes team Creaplot

De directe oplossing!

Beginnende. Snel geantwoord op vraag.

Dank je wel voor je review! We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden :) Mochten er vragen zijn stel je altijd! Groetjes team Creaplot

levering was vlot en netjes en goed verpakt.

De uitleg vind ik moeilijk. Weinig informatie wat bij de scan n cut zat. Het lukt mij nog steeds niet om de gewenste plaatjes goed uit gesneden te krijgen. De plaatjes worden stuk gesneden en onbruikbaar ik krijg t niet voor elkaar om dit te veranderen.

Hoi hoi, Dank je wel voor je review. Spijtig dat we een minder positief cijfer hebben vanwege de machine, de standaard uitleg kunnen wij helaas niks aan veranderen. Wat we wel kunnen en graag doen is helpen bij eventuele vragen, die kan je het beste stellen via [email protected]. Wel fijn om te zien dat de levering vlekkeloos is verlopen! Mochten er vragen zijn horen we het graag. Groetjes team Creaplot

Altijd bereid om te helpen

Dank je wel voor je fijne review! We helpen graag :) Groetjes team Creaplot

Spullen netjes verzorgd en tijdig binnen.

Wat ik niet begrijp is dat voor een brievenbuspakketje meer dan 8 euro betaald moet worden.

Hoi hoi, Dank je wel voor je review. Helaas is het momenteel niet mogelijk om anders te doen, maar ik zal de feedback zeker meenemen, zodat we dit hopelijk in de toekomst wel kunnen doen :) Groetjes team Creaplot

hi, Dank je wel voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

geweldig goed

heel goed en degelijk netjes verpakt.

Hi, Dank je wel voor de fijne review! Daar worden we blij van. Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Makkelijk, duidelijk en snel

Zie boven

Dank u wel voor de positieve review! Groetjes team Creaplot

Lekker snel geleverd

Mooi sublimatie aluminium en snel geleverd

Wat fijn dat u tevreden bent met uw bestelling. Hartelijk bedankt voor uw positieve review Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit.

De kwaliteit is perfect, het advies is gied en een snelle levering.

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om zo een leuke review achter te laten! Groetjes team Creaplot

Vaste klant & altijd tevreden.

Altijd super snelle levering, producten zijn top. Snijmachine al 4 jaar lang doet het nog altijd super goed. Ook heel belangrijk de producten van dit machine zijn nog altijd te koop, dus hoef geen nieuw machine aan te schaffen. (Zoals bij andere winkels) Echt alleen maar complimenten.

Hoi hoi, Wat een superleuke review om terug te lezen! Fijn om te lezen dat je nog zo tevreden bent met je machine, mocht je iets willen en je kan het niet vinden stuur dan een mailtje :) Nog heel veel plezier van je machine en tot een volgende keer :) Groetjes team Creaplot

Snelle levering , ik ben te vreden 5 sterren

Hi, Hartelijk bedankt voor je positieve review. Daar worden we blij van :) Groetjes team Creaplot

Het lag netjes klaar om afgehaald te worden. Voor 13 uur besteld,zelfde dag na 16 uur ophalen. Top service!

Hi, Super bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service :) Groetjes team Creaplot

leuke prijs en snel geleverd

vrijdag spullen besteld en vanmiddag al binnen. duidelijke website om spullen te bestellen. vanaf het moment van bestellen, makkelijk te volgen wanneer je je pakje kan verwachten.

Hoi hoi, Dank je wel voor je positieve review! Altijd leuk om te lezen :) Groetjes team Creaplot

Kwam er niet in me logins gegevens

Heb gemaakt met deze aardige mensen en later kon ik er wel in en heb ik me bestelling kunnen doen Super bedankt allemaal

Hi, Fijn dat het gelukt is allemaal! Dank je wel voor je positieve review :) Tot een volgende keer, Groetjes team Creaplot

Website niet duidelijk

Na 4 x geprobeerd te hebben een bestelling te plaatsen is het me uiteindelijk gelukt. Wat bleek alles ingevuld te hebben naam adres etc. Staat er wilt u een account aanmaken als je dat wilt kom je niet verder.

Hi, Het was inderdaad erg vervelend dat het niet lukte! Gelukkig is het alsnog gelukt en gebeurt dit in de toekomst niet meer. Groetjes team Creaplot

Klikken en betalen

Dat ging snel. Klikken, betalen en de volgende dag binnen. Foutje van mijn kant want verkeerde maat dus ik ga het retour zenden.

Hi, Dank je wel voor je positieve review! Iets retour sturen is geen probleem, meld deze wel even aan via [email protected] zodat wij u een retourformulier kunnen toesturen voor een correcte verwerking :) Groetjes team Creaplot

Vlotte bestelling

Op zondag bestelde ik mijn ScanNCut-machine en dinsdagochtend had ik 'm in huis. Keurig verpakt en duidelijke communicatie per mail. Prima!

Hi, Dank je wel voor je review! Heel veel plezier van je ScanNCut machine :) Mochten er vragen zijn stel ze en anders kan je altijd een kijkje nemen op onze facebook-groep. Groetjes team Creaplot

Een topbedrijf

Zeer goede service ook na verkoop

Hoi hoi, Goede service is voor ons erg belangrijk, fijn dat u zo tevreden bent :) Bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

Alles snel geregeld. Orders zijn snel af te halen. Niks op aan te merken.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Daar worden we blij van! Tot een volgende keer, Groetjes team Creaplot

Altijd top service en dezelfde dag verzonden

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om zo een positieve review achter te laten :) Daar doen we het voor :) Groetjes team Creaplot

Geweldige webshop

Altijd word de bestelling op tijd geleverd , alles netjes verpakt en het klopt altijd , jaar in jaar uit.....in 1 woord "SUPER,"

Wat worden wij blij van zo een positieve review :) Hartelijk bedankt en wat fijn dat u altijd zo tevreden bent! Tot een volgende keer weer :) Groetjes team Creaplot

Fijne website

Duidelijke informatie en product omschrijvingen, heel fijn! Pakketten worden goed ingepakt.

Hi, Dank je wel voor je positieve review :) Groetjes team Creaplot

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.