Slecht

Verkeerde gestuurd en niet de telefoon binnen de beschikte tijd op nemen

Ik ben blij dat ik voor Creaplot heb gekozen. Ze hebben mijn bestelling erg snel op de post gedaan!

Creaplot leverd snel, plotter besteld en volgende dag al in huis.

Hi Erik, Bedankt voor jouw positieve reactie. We wensen je veel plezier met jouw aankopen. Met vriendelijke groeten, Het Creaplot Team

Super goede snelle levering

Hele goede kwaliteit, super snelle levering en al met al echt onwijs tevreden. Zoals altijd goede service!

Hi Tamara, Bedankt voor de positieve feedback. Daar worden wij blij van! Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

Super flex turbo ligt neon roze gehad

Supwr tevreden bedrukking is super gegaan

Hi Miranda, Bedankt voor jouw positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met creatieve groet, Creaplot Team

Tot nu toe erg goed

Snel en netjes

Hi Harry, Dankjewel voor de positieve feedback. Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

Top levering

De bestelde producten zijn stevig verpakt, en ik heb het supersnel mogen ontvangen. Complimenten daarvoor.

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor je complimenten. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

Complimenten voor de service

Mijn bestelling was goed verpakt en volgende dag bezorgd.

Hi Jessica, Bedankt voor je review, we waarderen het enorm. Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot team

Klacht is netjes opgelost

Missende artikelen, verkeerde artikelen geleverd en dpd is een waardeloze bezorgdienst Klacht gemeld, keurig opnieuw de missende artikelen opgestuurd gekregen (helaas de bestelling niet op tijd kunnen leveren..) en heb telefonisch een klacht over de bezorging bij dpd gedeponeerd.

Hi Brigitte, Fijn dat het zo snel voor jou konden oplossen. Bedankt voor de feedback, die waarderen wij. Met vriendelijke groeten, Het Creaplot team

Het bestelde werd netjes afgeleverd.

Half min puntje. Een mesje zat in een veel te grote doos had makkelijk brievenbuspost kunnen zijn.

Hi Cobie, Dankjewel voor jouw reactie en feedback. We zullen dit zeker meenemen voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Het Creaplot team

Goede en snelle service en top producten

Ik had per abuis inktcartridges ontvangen waarvan de datum was verlopen. Ik heb nadat ik daar melding van maakte nieuwe gekregen! Bedankt!

Hi Anneke, Bedankt voor jouw reactie! We zijn blij dat we het probleem snel voor je konden oplossen. Met vriendelijke groet, Het Creaplot Team

Top service!

Snelle bezorging & top communicatie zodra er iets gewijzigd moet worden! Zeer zeker een aanrader!

Hi Ashley, Dank je wel voor de positieve feedback. We hopen dat je veel plezier hebt van je aankopen! Met creatieve groet, Het Creaplot Team

Supersnelle levering

Geweldige plakfolie voor op mijn fairing van de motor ,ideaal voor de snijplotter

Hi Gert, We zijn blij te horen dat de plakfolie perfect werkt voor je motor fairing en snijplotter. Veel plezier met je project! Met vriendelijke groeten, Creaplot Team

Snel alles ontvangen

Alle artikelen, inclusief een plotter van € 400 binnen twee werkdagen in huis. Keurig verpakt.

Hi Patricia, Bedankt voor de positieve feedback. Veel plezier met de plotter. Met vriendelijke groet, Creaplot Team

Snelle bezorging

Snelle bezorging!! Alleen had er wel bij vermeld mogen worden, dat ze pers erg vast zit en met geweld losgetrokken moet worden!!

Hi, Dank je wel voor je review. Het gebeurt inderdaad wel een dat een pers vacuüm trekt, dit is inderdaad met wat kracht los te krijgen, maar kan geen kwaad voor de pers :) Groetjes team Creaplot

Top!!

Prima product, prima levering!

Hoi hoi, Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

Verkeerde levering

Verkeerd artikel geleverd en vanaf donderdag 16 uur niet meer bereikbaar. Dus ook geen reactie op de mail hierover. Gelukkig maandag zonder problemen opgelost.

Hoi Joke, Nogmaals excuus voor het ongemak, maar fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Groetjes team Creaplot

Mail contact was prima

Alleen wij hebben donderdag een bestelling geplaatst. Hadden gehoopt dat we het zaterdag binnen zouden hebben. Maar helaas en vandaag ook nog geen bericht gehad van de bezorgdienst Dat het vandaag bezorgd zou worden. Heel jammer

Hartelijk bedankt voor jullie bestelling. Spijtig dat de vervoerder niet zo snel was als gehoopt, zodra een bestelling hier wordt opgehaald is de levertijd 1 à 2 werkdagen volgens het beleid, helaas is dit soms afwijkend. Voor dit soort zaken kunt u beter rechtstreeks contact met ons opnemen via [email protected], dan kunnen we namelijk verder kijken :) Zover ik nu kan zien is het pakket bezorgd. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Groetjes team Creaplot

Plakt goee

Folie om op de auto te plakken die ook weer te verwijderen is. Laat geen resten achter en plakt goed. Uitsnijden was even puzzelen welke instelling het beste werkte. Maar toen die goed stond goed en strak gesneden met de cricut maker 3

Overzichtelijke website. Snelle levering. Blij mee.

Super bedankt voor uw positieve review :) Groetjes team Creaplot

Super, en hele snelle levering.

Heel fijn . Het materiaal word heel snel geleverd.zeer tevreden.

Bedankt voor je review. Veel plezier met je producten :) Groetjes team Creaplot

Goed assortiment, snelle verzending

Tevreden, maar jammer dat ik geen 2 bestellingen samen kon voegen, waardoor ik 2x verzendkosten moest betalen.

Hi, Helaas kon er geen artikel bijgevoegd worden vanwege het gekozen betaalmiddel zoals we hadden aangegeven :) Fijn dat u verder wel tevreden bent. Groetjes team Creaplot

Zoals het hoort gewoon goed

Word goed en correct bezorg

Hoi hoi, dank je wel voor de review! Groetjes team Creaplot

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Hi, Dank je wel voor je review! Groetjes team Creaplot

Storkstraat 24

3905KX Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.