Super levering en snel

Snelle levering voor 12 uur besteld volgende dag in huis alleen kwam er weekend tussen dan rijd dpd niet maar dat was geen ramp

super service.

dinsdag in de middag besteld. woensdagochtend in huis.

snel contact opgenomen

hopelijk weten we snel waar machine is waar ze het hebben geleverd.

Top shop

Alles wat wat je nodig heb onder één dak. Snel geleverd. Is er iets niet op voorraad, dan krijg je netjes een bericht dat het in backorder staat en wanneer het mogelijk geleverd gaat worden.

Pakket snel verstuurd, maar na 3 dagen nog steeds niet ontvangen door dhl.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen terwijl het 2 dagen terug een dhl bericht heb gekregen dat het bezorgd is.

goede en snelle service

besteld en de zelfde dag nog ophalen, top geregeld

Gewoon heel tevreden

Uitstekende kwaliteit en goeie service nadien

Top!! Snelle en goede levering.

Nog niet veel bij Creaplot besteld. Maar met deze service, zullen er zeker nog veel meer bestellingen volgen.

Snelle levering.

Altijd snel en compleet

Alle bestellingen van de afgelopen jaren kwamen snel en waren compleet. Heel fijn om te weten, en dus loyaal. Tip: iets meer variatie in Flexfolie kleuren. Zodat we de jongeren ook wat anders kunnen bieden :)

Helaas had ik gemist dat jullie Verhuisd waren, dus even een stukje om moeten rijden. Zag pas later dat er een brbriefje hing waar je moest zijn om bestelling op te halen, verder prima bestelling stond klaar

Netjes en verzorgd geleverd.

snel geleverd, zonder fouten

snel geleverd, zonder fouten

top

ruim mee gegeven en keurig ingepakt ik ben blij met jullie

Bestelling is snel en compleet afgeleverd

Netjes geleverd

Ik had raamfolie vier maal 35x 100 cm. Besteld. Ik dacht dat ik 4 stukken van 1 meter zou krijgen maar alles werd netjes aan 1 stuk op een rolletje geleverd. Hier was ik blij mee, nu hoef ik niet zo veel weg te gooien.

Qltijd top service !

Ik ben altijd super blij dat ik een pakje van jullie mag ontvangen altijd goed en verzorgd ! Top sercice

Telkens weer snel en goed geleverd

De website is overzichtelijk. Als je besteld is het meteen duidelijk wanneer geleverd wordt. Goede en snelle service. Top leverancier

Geweldige service

Ben wederom blij dat er een optie is tot afhalen. Materiaal is altijd goed.

Duidelijke communicatie. Perfecte stickers.

Snelle levering!

Het pakketje werd snel geleverd en intact!

Zeer vlotte service

Bestellen gaat zeervlotende leveringwas top

Top levering

De levering was super snel en het vinyl is echt top spul!!!

Snel geleverd en netjes geleverd!

Storkstraat 24

3905KX Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.