Filters

9

Snelle levering

Creaplot leverd snel, plotter besteld en volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goede snelle levering

Hele goede kwaliteit, super snelle levering en al met al echt onwijs tevreden. Zoals altijd goede service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Tamara, Bedankt voor de positieve feedback. Daar worden wij blij van! Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

10

Super flex turbo ligt neon roze gehad

Supwr tevreden bedrukking is super gegaan

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Miranda, Bedankt voor jouw positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met creatieve groet, Creaplot Team

8

Tot nu toe erg goed

Snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Harry, Dankjewel voor de positieve feedback. Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

10

Top levering

De bestelde producten zijn stevig verpakt, en ik heb het supersnel mogen ontvangen. Complimenten daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor je complimenten. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Met creatieve groet, Het Creaplot Team

9

Complimenten voor de service

Mijn bestelling was goed verpakt en volgende dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Jessica, Bedankt voor je review, we waarderen het enorm. Veel plezier met je aankopen. Met creatieve groet, Het Creaplot team

7

Klacht is netjes opgelost

Missende artikelen, verkeerde artikelen geleverd en dpd is een waardeloze bezorgdienst Klacht gemeld, keurig opnieuw de missende artikelen opgestuurd gekregen (helaas de bestelling niet op tijd kunnen leveren..) en heb telefonisch een klacht over de bezorging bij dpd gedeponeerd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Brigitte, Fijn dat het zo snel voor jou konden oplossen. Bedankt voor de feedback, die waarderen wij. Met vriendelijke groeten, Het Creaplot team

7

Het bestelde werd netjes afgeleverd.

Half min puntje. Een mesje zat in een veel te grote doos had makkelijk brievenbuspost kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Cobie, Dankjewel voor jouw reactie en feedback. We zullen dit zeker meenemen voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Het Creaplot team

10

Top service

Goede en snelle service en top producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik had per abuis inktcartridges ontvangen waarvan de datum was verlopen. Ik heb nadat ik daar melding van maakte nieuwe gekregen! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Anneke, Bedankt voor jouw reactie! We zijn blij dat we het probleem snel voor je konden oplossen. Met vriendelijke groet, Het Creaplot Team

10

Top service!

Snelle bezorging & top communicatie zodra er iets gewijzigd moet worden! Zeer zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Ashley, Dank je wel voor de positieve feedback. We hopen dat je veel plezier hebt van je aankopen! Met creatieve groet, Het Creaplot Team

10

Supersnelle levering

Geweldige plakfolie voor op mijn fairing van de motor ,ideaal voor de snijplotter

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Gert, We zijn blij te horen dat de plakfolie perfect werkt voor je motor fairing en snijplotter. Veel plezier met je project! Met vriendelijke groeten, Creaplot Team

10

Snel alles ontvangen

Alle artikelen, inclusief een plotter van € 400 binnen twee werkdagen in huis. Keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Patricia, Bedankt voor de positieve feedback. Veel plezier met de plotter. Met vriendelijke groet, Creaplot Team

7

Snelle bezorging

Snelle bezorging!! Alleen had er wel bij vermeld mogen worden, dat ze pers erg vast zit en met geweld losgetrokken moet worden!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi, Dank je wel voor je review. Het gebeurt inderdaad wel een dat een pers vacuüm trekt, dit is inderdaad met wat kracht los te krijgen, maar kan geen kwaad voor de pers :) Groetjes team Creaplot

10

Top!!

Prima product, prima levering!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi hoi, Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

7

Verkeerde levering

Verkeerd artikel geleverd en vanaf donderdag 16 uur niet meer bereikbaar. Dus ook geen reactie op de mail hierover. Gelukkig maandag zonder problemen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Joke, Nogmaals excuus voor het ongemak, maar fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Groetjes team Creaplot

6

Mail contact was prima

Alleen wij hebben donderdag een bestelling geplaatst. Hadden gehoopt dat we het zaterdag binnen zouden hebben. Maar helaas en vandaag ook nog geen bericht gehad van de bezorgdienst Dat het vandaag bezorgd zou worden. Heel jammer

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor jullie bestelling. Spijtig dat de vervoerder niet zo snel was als gehoopt, zodra een bestelling hier wordt opgehaald is de levertijd 1 à 2 werkdagen volgens het beleid, helaas is dit soms afwijkend. Voor dit soort zaken kunt u beter rechtstreeks contact met ons opnemen via [email protected], dan kunnen we namelijk verder kijken :) Zover ik nu kan zien is het pakket bezorgd. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Groetjes team Creaplot

8

Plakt goee

Folie om op de auto te plakken die ook weer te verwijderen is. Laat geen resten achter en plakt goed. Uitsnijden was even puzzelen welke instelling het beste werkte. Maar toen die goed stond goed en strak gesneden met de cricut maker 3

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Overzichtelijke website. Snelle levering. Blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor uw positieve review :) Groetjes team Creaplot

10

Super, en hele snelle levering.

Heel fijn . Het materiaal word heel snel geleverd.zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review. Veel plezier met je producten :) Groetjes team Creaplot

6

Goed assortiment, snelle verzending

Tevreden, maar jammer dat ik geen 2 bestellingen samen kon voegen, waardoor ik 2x verzendkosten moest betalen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi, Helaas kon er geen artikel bijgevoegd worden vanwege het gekozen betaalmiddel zoals we hadden aangegeven :) Fijn dat u verder wel tevreden bent. Groetjes team Creaplot

10

Zoals het hoort gewoon goed

Word goed en correct bezorg

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi hoi, dank je wel voor de review! Groetjes team Creaplot

10

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi, Dank je wel voor je review! Groetjes team Creaplot

10

Heel vlotte bestelling en levering

Ik kon alles vlot terugvinden op de website zodat ik een vlotte bestelling kon doen. De dag nadien had ik al de levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Dorine, Dank je wel voor je review! En fijn dat je je bestelling soepel verliep en dat deze snel binnen was! Tot een volgende keer :) Groetjes team Creaplot

10

top

goed geholpen makkelijk contact te krijgen super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi hoi, Super bedankt dat je een positieve review achter hebt gelaten! En fijn dat we je hebben kunnen helpen :) Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Bedrijfsgegevens

Storkstraat 24

3905KX Veenendaal

085-4018709

[email protected]

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.