Super snelle service

Makkelijk opzoeken en snelle service !

een top firma

een bedrijf die alles doet wat ze zeggen en geven een super servive zeker aan te raden voor iedereen

Zeer teleurstellend

Besteld op 7 augustus. We zijn vandaag 17 augustus en nog steeds niets ontvangen. Het antwoord was dat ze wachten tot betaling binnen is bij nieuwe klanten. Ik ben zeker geen nieuwe klant en betaling is onmiddellijk gedaan! Juiste communicatie is ver zoek.

Helemaal geweldig

Mijn bestelling was compleet en prima op tijd geleverd. Ook de klantenservice was professioneel en dacht prima mee.

Ongelofelijk traag

Donderdag een pak kant-en-klare stickervellen besteld, en nu (maandag) staat de Verzendstatus bij de vervoerder nog steeds op "Door ons ontvangen".

Snelle levering, mooie site, makkelijk te bestellen.

Top snelle levering

Nette snelle levering en nette communicatie

Slecht

Verkeerde gestuurd en niet de telefoon binnen de beschikte tijd op nemen

Ik ben blij dat ik voor Creaplot heb gekozen. Ze hebben mijn bestelling erg snel op de post gedaan!

Creaplot leverd snel, plotter besteld en volgende dag al in huis.

Super goede snelle levering

Hele goede kwaliteit, super snelle levering en al met al echt onwijs tevreden. Zoals altijd goede service!

Super flex turbo ligt neon roze gehad

Supwr tevreden bedrukking is super gegaan

Tot nu toe erg goed

Snel en netjes

Top levering

De bestelde producten zijn stevig verpakt, en ik heb het supersnel mogen ontvangen. Complimenten daarvoor.

Complimenten voor de service

Mijn bestelling was goed verpakt en volgende dag bezorgd.

Klacht is netjes opgelost

Missende artikelen, verkeerde artikelen geleverd en dpd is een waardeloze bezorgdienst Klacht gemeld, keurig opnieuw de missende artikelen opgestuurd gekregen (helaas de bestelling niet op tijd kunnen leveren..) en heb telefonisch een klacht over de bezorging bij dpd gedeponeerd.

Het bestelde werd netjes afgeleverd.

Half min puntje. Een mesje zat in een veel te grote doos had makkelijk brievenbuspost kunnen zijn.

Goede en snelle service en top producten

Ik had per abuis inktcartridges ontvangen waarvan de datum was verlopen. Ik heb nadat ik daar melding van maakte nieuwe gekregen! Bedankt!

Top service!

Snelle bezorging & top communicatie zodra er iets gewijzigd moet worden! Zeer zeker een aanrader!

Supersnelle levering

Geweldige plakfolie voor op mijn fairing van de motor ,ideaal voor de snijplotter

Snel alles ontvangen

Alle artikelen, inclusief een plotter van € 400 binnen twee werkdagen in huis. Keurig verpakt.

Snelle bezorging

Snelle bezorging!! Alleen had er wel bij vermeld mogen worden, dat ze pers erg vast zit en met geweld losgetrokken moet worden!!

Top!!

Prima product, prima levering!

Verkeerde levering

Verkeerd artikel geleverd en vanaf donderdag 16 uur niet meer bereikbaar. Dus ook geen reactie op de mail hierover. Gelukkig maandag zonder problemen opgelost.

Storkstraat 24

3905KX Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.