Niks te klagen

Thnx!

Vriendelijk en snelle service

Altijd vriendelijk en behulpzaam via de mail, snel antwoord en snelle levering. Zeer tevreden!

Bedankt voor de review Gemma, fijn dat we hebben kunnen helpen :) !

Gebeld met vragen en kreeg gelijk goed en duidelijk antwoord.

Bedankt voor jouw review Jody!

goede producten, goeie omschrijving op de website

Bedankt Jurmen :)

Snel. Geleverd

Bedankt voor de goede afhandeling

Bedankt voor jouw review Hans!

Mooi assortiment en snel in huis

Bedankt voor jouw review Karin!

Tegek

Heel mooi alleen het transportbedrijf dpd is waardeloos

Bedankt voor jouw review Angela. Vervelend dat jouw ervaring met DPD wat minder is geweest. Hopelijk de volgende keer beter!

Thnx!

Snel en netjes geleverd

Onze eerste bestelling was snel en netjes geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor jouw review Alice!

Super bedrijf

Super bedrijf met super producten alleen jammer dan mijn bestelling niet compleet was op 1 kleur zelfklevende vinyl na Maar dat was ook begrijpelijk met zo een grote bestelling Gelukkig kreeg ik een hele vriendelijke dame aan de telefoon en het werd meteen na gestuurd Veder perfect zal zeker vaker bestellen Toppers ga zo door

Bedankt voor jouw review Raymon en fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen :)

Super! Snel en goed!

snel, goed, niets op aan te merken in negatieve zin, alleen maar lof!

Bedankt voor jouw review Willemijn!

Vlotte levering en perfecte service.

Bedankt voor jouw review Jolanda!

Had laatst een opmerking over de afmeting maar die is naar grote tevredenheid opgelost. Heel netjes

Bedankt voor jouw review, fijn dat we het op hebben kunnen lossen!

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering in België, Geen minpuntjes

Thnx Erik!

Snelle levering, prima!

Zie boven!

Bedankt!

TOP!!

Besteld ,verbazing volgende dag binnen!! Nou dat zijn de beste bedrijven kan niet anders zeggen!Klasse en het materiaal heel erg mooi.Bestel beslist nog eens bij jullie!

Bedankt voor jouw review Maria! Heel veel plezier van de producten :)

Enorm blij mee!

Snijplotter gekregen voor mijn verjaardag. Werkt fantastisch! Heel tevreden van.

Gefeliciteerd met jouw nieuwe machine :)

Correct

Alles correct verlopen. Kon niet betalen met creditcard dus iets meer geduld moeten hebben.

Bedankt voor jouw review Linda! :)

Alles picco Bello in orde

Overzichtige website. Snelle levering. Alles is zeer correct. Het zou wel eens fijn zijn als je na een aantal bestellingen een korting kreeg, als trouwe klant, of een extraatje.

Bedankt voor jouw review Vanessa, we waarderen jou zeer als vaste klant!

Alles oke

Alles in orde. Vind wel dat het lang onderweg was.

Bedankt voor jouw review Stella! Ik heb het even gekeken waarom jouw bestelling er langer over heeft gedaan. Ik zie dat je op vrijdag na werktijd hebt besteld. Wij zijn in het weekend gesloten dus dan verzenden we het pakketje op maandag en is deze netjes op dinsdag geleverd!

Na een compleet pakket aangeschaft te hebben . Helaas tot groot verdriet erachter moeten komen dat het niet is wat ik wilde . Na telefonisch contact met Michiel van creaplot super fijn opgelost . De spullen mochten retour En tot mijn verbazing was het geld binnen een half uur op de rekening . Zeer net en meedenkend bedrijf Begrip vol . En dat maakt het voor mij een top bedrijf . Zonder enige tegenstribbelen van retour zo netjes geholpen . Kunnen andere bedrijven nog van leren Creaplot dankje wel voor de nette oplossing

Fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen :) Heel veel succes met het vinden van een pakket dat goed bij jou past!

Super goeie service!

Super goeie service!

Thnx Angelique! :)

Ruim assortiment. Heldere website. Supersnel geleverd

De website van Creaplot is eenvoudig maar overzichtelijk. Alles is op voorraad en wordt de volgende dag geleverd.

Bedankt Theo!

bedankt voor de snelle levering

Thnx Marie!

Fijne website, snelle reactie

FIjne website, maar ook zeker fijne klantenservice. Snelle reacties en service toen een artikel niet geleverd was. Ook de hulpgroep op facebook is top !

Bedankt Annet :) Leuk dat je lid bent van de facebook groep!