Een topbedrijf

Zeer goede service ook na verkoop

Hoi hoi, Goede service is voor ons erg belangrijk, fijn dat u zo tevreden bent :) Bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

Alles snel geregeld. Orders zijn snel af te halen. Niks op aan te merken.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Daar worden we blij van! Tot een volgende keer, Groetjes team Creaplot

Altijd top service en dezelfde dag verzonden

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om zo een positieve review achter te laten :) Daar doen we het voor :) Groetjes team Creaplot

Geweldige webshop

Altijd word de bestelling op tijd geleverd , alles netjes verpakt en het klopt altijd , jaar in jaar uit.....in 1 woord "SUPER,"

Wat worden wij blij van zo een positieve review :) Hartelijk bedankt en wat fijn dat u altijd zo tevreden bent! Tot een volgende keer weer :) Groetjes team Creaplot

Fijne website

Duidelijke informatie en product omschrijvingen, heel fijn! Pakketten worden goed ingepakt.

Hi, Dank je wel voor je positieve review :) Groetjes team Creaplot

Vlotte verzending en kwaliteitsproducten

Voor het eerst besteld. Binnen een uur was de bestelling verzonden. Prachtige kwaliteit bekers besteld waar ik naar hartelust op kan sublimeren. Ik ga zeker terugkomen!

Hoi Hoi, Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn dat het zo goed is bevallen :) Tot de volgende keer! Groetjes team Creaplot

Eerlijk bedrijf eerlijke prijzen

Ik ben al jaren een tevreden klant van creaplot. Heb ik vragen dan wordt ik direct geholpen.

Goedemiddag Harry, Wat worden wij blij jouw review! Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze achter te laten en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes team Creaplot

Creaplot heeft goede service materialen worden snel geleverd en goed verpakt. Weten waar ze over praten

Hoi hoi Jolanda, Wat een leuke positieve review! Super bedankt dat je deze achter hebt gelaten. Tot een volgende keer weer :) Groetjes team Creaplot

Fijne service

Elke bestelling is snel geleverd, de service is perfect. Je kunt altijd met vragen bij creaplot terecht. De kwaliteit is super goed.Ik ben erg tevreden.

Hi Henriette, Fijn dat je zo tevreden bent! Daar worden wij blij van :) Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Fijne online winkel

Vandaag besteld morgen in huis en altijd fijn om de doos open te maken om al die mooie kleurtjes te zien . Bestel er graag en je word goed behandeld als je iets verkeerd besteld hebt .

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Altijd fijn om te horen als een klant tevreden is met onze producten, service en levertijd. Wij wensen u alvast hele fijne feestdagen, Groetjes team Creaplot!

Geweldige service

Ik had een bestelling afgerond en bedacht mij dat ik van 2 kleuren flex te weinig had besteld. Dus via de mail contact gezocht met Creaplot of ik een nabestelling kon doen in dezelfde verzending. Ik kreeg nagenoeg direct een reactie wat ik graag wilde bijbestellen. Toen ik daarop antwoordde wat ik nodig had, werd het direct in de bestelling toegevoegd. Ik kreeg een betaal link om deze aanvullende bestelling te voldoen. Keurig werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bezoek. Latoya, dikke 10 voor jou. En nogmaals bedankt voor de snelle service

Hoi hoi, Super bedankt voor je lieve positieve review! :) Was een kleine moeite. Tot een volgende keer! Groetjes Latoya van team Creaplot :)

10+ super goede service en oplossingsgericht mee denken.

medio 2020 heel veel informatie en ondersteuning tijdens het opzetten eigenbedrijf. Ook de cursus voor de Brother perfect geregeld. Nu recentelijk had ik voor de eerste keer een probleem bij levering van mijn bestelling ging tot nu toe nooit mis maar ja het kan dus een keer gebeuren. Maar hoe ze met mij mee dachten en dit hebben opgelost zodat ik toch binnen mijn deadline het werk kon leveren. Als iedereen deze service zou leveren werd ons landje een stuk geweldiger een 10+ met een griffel. Natuurlijk moet er niets fout gaan maar gaat er toch iets fout hou dan deze werkwijze om het probleem op te lossen vast. Top

Hoi hoi Corina, Hartelijk bedankt voor je review! En fijn dat me collega het zo allemaal heeft kunnen oplossen met je! Tot een volgende keer weer! Groetjes team Creaplot

Ik ben zeer tevreden over Creaplot, lossen alles netjes als er iets fout gaat.

Hoi Silvia, Super bedankt voor je review! Daar worden we blij van :) Tot de volgende keer weer! Groetjes team Creaplot

Top snelle levering

Super bedankt voor je review! :) Groetjes team Creaplot

goede service

Prima site , duidelijk. Ook fijn dat je kan afhalen. Kwalitatief goede spullen.

Hoi hoi, Super bedankt voor je leuke review! Tot een volgende keer weer :) Groetjes team Creaplot :)

Producten snel geleverd, zeer tevreden

Super bedankt voor uw review! Groetjes Latoya van Creaplot :)

Mijn ervaring met creaplot is goed ,

Levering

Produkt wat ik besteld had, nog niet binnen, nu bijna week geleden!

Hoi Jan, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! In zo een geval kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice via [email protected], dan kunnen wij nakijken wat er met je bestelling is gebeurd en het zo snel mogelijk oplossen. In vrijwel alle gevallen is het dat DPD iets ergens anders heeft afgeleverd en/of hier iets fout gaat. Daar hebben wij geen controle over, maar kunnen we zeker in bemiddelen als hier iets is fout gegaan. Groetjes team Creaplot

Super vriendelijk

Reageren snel op mails als je vragen hebt. Levering komt altijd snel toe en artikelen zijn altijd goed verpakt Een echte aanrader

Hoi hoi, Wat een leuke positieve review! Daar worden we blij van :) Tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot

Goed materiaal, goed verpakt en snel geleverd.

Goed materiaal, netjes verpakt en snelle levering.

Hartelijk bedankt voor je positieve review Joni! Groetjes team Creaplot!

supersnelle levering

Snelle levering, goed en mooi materiaal, Deskundig advies.

Hoi hoi, Hartelijk bedankt voor je review! Heel veel plezier van je nieuwe spullen :) Tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Creaplot

Slecht bereikbaar.

Creaplot is op zich een prima winkel als alles goed gaat. Echter als er iets mis gaat is het behoorlijk vervelend. Ik had maandag iets besteld dat ik zaterdag echt nodig had. Op woensdag kwam de bestelling aan en juist hetgene dat ik nodig had ontbrak. Geen probleem, creaplot heeft conform de wet een telefoonnummer op de website staan om bereikbaar te zijn, dus woensdag binnen de bereikbaarheidstijden op meerdere momenten gebeld. Bij alle keren kregen we echter een bandje die ons vertelde te bellen binnen de tijden genoemd op de website, dat deden we al bedankt. Dus een mail gestuurd dat er iets ontbrak en we dat toch echt zaterdag nodig hadden. Op donderdag, nog een dag waarop je kunt bellen conform de website, meerdere momenten gebeld met wederom een bandje. Donderdag nogmaals een mailtje gestuurd als antwoord op de bestelbevestiging dat iets uit de order ontbrak. Hierop donderdagmiddag een mailtje gekregen "of het er echt niet in zat, want het zit vaak in elkaar gerold.", daarop meteen geantwoord dat dit niet zo is en we het echt nodig hebben. Hierop geen antwoord meer. Op vrijdag, de dag dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn conform de website, nog maar een paar keer gebeld en nogmaals een mail gestuurd. Hierop antwoord gehad op vrijdag met "ik heb vrijdag een vrije dag en ben geen bol.com die altijd bereikbaar is.". Daarna werd eindelijk het ontbrekende velletje opgestuurd dat helaas er zaterdag nog niet is, dus zal wel maandag pas komen. Te laat. Ik heb alle respect voor een kleine ondernemer, die hoeft echt niet elk moment bereikbaar te zijn want is inderdaad geen bol.com. Maar als je op je website aangeeft telefonisch bereikbaar te zijn op woensdag en donderdag doe dat dan. We hebben nu vanaf woensdag t/m vrijdag op meerdere manieren geprobeerd de fout recht te zetten met een enorm onbevredigende uitkomst.

Beste Stephanie, Bedankt voor je feedback. Allereerst vind ik het erg vervelend dat het niet juist is gegaan met de levering. Echter ben ik wel gewoon bereikbaar op de aangegeven tijden, heb gewoon telefonisch contact gehad met klanten, daar ligt het dus niet aan. De vraag of het in elkaar gerold zat is voor mij geen gekke vraag omdat dit wel eens gebeurt, hierdoor gebruik je namelijk minder ruimte in de doos en hoeven wij geen grotere dozen de gebruiken dan nodig. Echter was dit bij u inderdaad niet het geval en dat vind ik zeer spijtig. Het missende artikel is zo snel mogelijk nagestuurd en helaas is deze door de pakketdienst niet op tijd bij u afgeleverd. Alleen klopt de reactie die u vrijdag gehad heeft niet helemaal. Op vrijdag ben ik telefonisch niet bereikbaar en ben ik inderdaad vrij. Helaas hebben wij niet zoals bij bol heel veel mensen op de klantenservice, desondanks ben ik er wel op afstand voor u mee bezig geweest en zijn er nieuwe vellen verstuurd. Ik doe altijd mijn best klanten telefonisch te woord te staan op de aangegeven tijden en op mails altijd dezelfde dag te beantwoorden. Helaas is dit niet altijd haalbaar. Met vriendelijke groet, Creaplot

leuke prijs

Goede prijs en snelle levering

Geen Service

Dure apparaten gekocht bij Creaplot. Helaas komen ze niet langs om de apparaten eens per jaar te checken. nu hebben ze helaas beiden gebreken, kunnen ze geen monteur langs sturen en krijgen we als advies, nieuw apparaat kopen. en de pers moesten wij opsturen, helaas geen leen apparaat en weten ze niet hoelang dit zou gaan duren (ipv monteur langs sturen) helaas vinden wij dit geen oplossing.

Beste, Vervelend dat het niet naar uw tevredenheid is opgelost. Wat ik alleen mis in uw review is dat de machine al 3 jaar oud is en intensief wordt gebruikt in jullie winkel. Dan kan het zo zijn dat de snijplotter na 3 jaar zijn beste tijd gehad heeft, bij zulk intensief gebruikt kunt u beter naar professionele snijplotters gaan kijken. Reparaties worden uitgevoerd door de fabrikant (wij zijn leverancier) Daar komt bij dat de kosten om op locatie te komen zo hoog zouden uitvallen (denk aan voorrijkosten, uurloon etc) dat het goedkoper is om een nieuwe machine aan te schaffen. De fabrikant heeft ook geen 'mobiele' monteur, deze zit gevestigd in Groningen en daar moet het aangeleverd worden ter reparatie, dit is de officiële monteur van Brother en het is ook niet mogelijk voor ons om vervangende onderdelen te krijgen. Hetzelfde geldt voor de persen, deze kunnen wij nakijken en repareren waar nodig is, alleen is dit niet mogelijk om op locatie te doen, gezien de bijkomende kosten. Mocht u nog verdere vragen hebben of toch akkoord gaan met de stappen voor de reparatie neem contact op via [email protected] en we helpen u graag verder. Groetjes team Creaplot

Nvt

Nvt

Super bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot :)

Arkeneel 27 3905NS Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.