Niet gekregen wat ik had besteld maar wel nageleverd

Snel geleverd. Rol van 30 breed besteld en 10 breed gekregen. Deze werd nabesteld. In orde zo.

Goedemiddag, Inmiddels hebben wij contact gehad en is alles correct opgelost :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes team Creaplot

Super snelle levering

Dank je wel voor je positieve review! Groetjes team Creaplot :)

Goed maar niet gekregen waar ik om vroeg

de kwaliteit en prijs zijn heel goed. ook de levering is snel wat erg fijn is.. alleen had ik laatst 5 meter vinyl besteld van 60cm breed. en dan krijg ik 2 stukken 1 van 2 meter en 1 van 3 meter. daar heb ik niet om gevraagd. en dit was ook erg vervelend, heb het kunnen oplossen maar koste me 1,5 uur meer werk. volgende keer ga ik zeker wel aangeven dat ik de bestelde vinyl aan 1 stuk wil.. verder een fijn bedrijf en zal zeker vaker bestellen.

Hoi Harry, Wat vervelend dat je het zo hebt ontvangen! Neem volgende keer even contact met onze klantenservice op via [email protected] dan kunnen we een passende oplossing vinden :) Je feedback neem ik mee en geef ik door aan me collega's van het magazijn dat hier in het vervolg op gelet wordt. Groetjes team Creaplot!

Tevreden.

Nvt

Bedankt voor je review! Groetjes team Creaplot :)

Vriendelijke klantenservice

Ik had van een product 3 stuks besteld in mijn doos zat er maar 1 Na enkele keren heen en terug mailen te weten gekomen dat er een nalevering ging zijn van 2 stuks. De na levering komt toe zat er ook maar 1 stuks in Dus weer wat heen en weer mailen en dan bevestigd dat nummer 3 ook nagestuurd ging worden. Misschien direct laten weten aan de mensen dat er een naleving gaat zijn dan was de eerste keer heen en terug mailen niet nodig geweest. Maar verder wel super vriendelijk geholpen

Hi Isabel, Het naleveren ging helaas iets minder soepel dan hoe het normaal gaat, ons excuus daarvoor. Gelukkig konden we het wel oplossen :) Intern pakken we dit ook op zodat dit niet nogmaals zo gaat. Veel plezier van je bestelling en tot een volgende keer! Groetjes team Creaplot :)

Ben gewend super snelle levering alleen nu kwam dpd niet aan de deur gaven pakket elders af Baalde als een stekker want heel de dag voor thuis geweest en slecht ter been moest andere kant van woonplaats pakket gaan halen Heb klacht ingediend Dit is wel jammer voor jullie bedrijf terwijl jullie er niks aan kunnen doen Dacht laat wel even weten

Hoi hoi, Wat balen dat je zo moest wachten op DPD! Wij kunnen daar helaas niet zoveel aan doen inderdaad, wat ik wel kan doen is je feedback doorsturen en dat heb ik ook gedaan :) Verder hopen we dat je verder tevreden bent met je bestelling! Groetjes team Creaplot

snel geleverd en corect

Bedankt voor de review! Groetjes team Creaplot

prima service en snel thuis geleverd

goede ervaring

Super bedankt voor uw review! Fijn dat alles naar wens is :) Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit

Altijd goede kwaliteit spullen.

Hartelijk bedankt voor je fijne review! Groetjes team Creaplot

Folie trekt op niet veel heel dunne slechte kwaliteit

Heel dun niets waard

Goedemorgen Thomas, Wat vervelend dat u dat zo ervaart met de folie. We willen u graag naar tevredenheid helpen, dus als u contact op wilt nemen met onze klantenservice kunnen we kijken hoe we dat kunnen doen. Dit kan via [email protected] Graag horen wij dan ook om welke folie het exact gaat, want ik zag dat u meerdere folies had besteld. Groetjes team Creaplot

Snelle levering, netjes verpakt, en mocht er een probleem zijn, wordt er direct een oplossing voor gezocht.

Hoi hoi, Wat een fijne review, super bedankt! Groetjes team Creaplot

Super snelle levering

Als de verpakking iets steviger was geweest, was het een tien geweest

Hoi hoi, Dank je wel voor je review en ook voor de feedback. Mocht er iets met de verpakking zijn gebeurd ontvangen wij graag foto's, deze kan je sturen naar [email protected]. Groetjes team Creaplot

Snel gelevert

Heel snel gelevert mooi verpakt en ook goed materiaal

Hi, Dank je wel dat je even de tijd nam om een leuke positieve review te schrijven :) Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit

Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

Snelle levering en interessante producten.

Super bedankt voor je leuke review! Er staan nieuwe producten op de planning, dus hou onze website zeker in de gaten! Groetjes team Creaplot!

Zeer tevreden over alles, bestellen,snel bezorgd

Ik ben heel blij met mijn nieuwe brother scan en cut 1250, Bestellen ging gemakkelijk, En de bezorging heel snel

Wat fijn om te lezen dat je helemaal blij bent je de SDX1250! En natuurlijk ook heel fijn dat je zo tevreden bent over alles, daar worden wij blij van! :) Groetjes team Creaplot

goede service

had mokken besteld netjes in een doos verpakt zo dat ze niet stuk kunnen gaan en binnen twee dagen bezorgt Super fijn om bij jullie te bestellen

Wat leuk om je review te lezen! Daar worden we blij van :) Groetjes team Creaplot!

perfect

Ondanks klein misverstand van derden toch de moeite gedaan om klaarheid in te brengen.

Hartelijk bedankt voor je review! Het was een kleine moeite en fijn dat alles zo snel op zijn plek was! Groetjes team Creaplot

Altijd de afspraak nakomen, of er duidelijk over communiceren als het niet lukt.

Geen omschrijving

Super bedankt voor uw positieve review! Groetjes team Creaplot

Zeer correct en snel geleverd

Hoi hoi, Super bedankt voor je review! Groetjes team Creaplot :)

Nette snelle levering

Snelle levering Pakbon miste, maar heel snel en netjes geholpen bij een missend artikel. Heel netjes opgelost!

Hoi hoi, Fijn dat we het zo snel konden oplossen :) Hartelijk bedankt voor je review, daar worden we blij van! Groetjes team Creaplot

Gewoon simpel bestellen en op tijd ontvangen.

De titel zegt het al :)

Hartelijk bedankt voor de review! Groetjes team Creaplot :)

snel duidelijk en makkelijk

snel duidelijk en makkelijk om te bestellen en te ontvangen

Hoi, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review achter te laten! Waarderen wij zeer! Groetjes team Creaplot :)

Bedankt voor de positieve review! Groetjes team Creaplot :)

B Vandaag besteld de dag nadien geleverd. Vlot en goed. Overzichtelijke webshop. En keuze genoeg.

Hoi hoi, Super bedankt voor je positieve review! Groetjes team Creaplot :)

Arkeneel 27 3905NS Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.