snel duidelijk en makkelijk

snel duidelijk en makkelijk om te bestellen en te ontvangen

Hoi, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review achter te laten! Waarderen wij zeer! Groetjes team Creaplot :)

Bedankt voor de positieve review! Groetjes team Creaplot :)

B Vandaag besteld de dag nadien geleverd. Vlot en goed. Overzichtelijke webshop. En keuze genoeg.

Hoi hoi, Super bedankt voor je positieve review! Groetjes team Creaplot :)

Snel geleverd Zeer goed verpakt

Fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten :) Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit snel en goede service

Zie hierboven

Hoi, Super bedankt voor je positieve review. Groetjes team Creaplot :)

Klantvriendelijkheid

Snel antwoord op je vragen, zeer arrest.

Wat een leuke positieve review! Super bedankt :) Groetjes team Creaplot

De kwaliteit is super

Super bedankt voor je positieve review, leuk om te lezen! :) Groetjes team Creaplot

Fijne, goede en snelle service

Bedankt mooie en fijne materialen en voor snelle verwerking.

Bedankt voor je mooie review, daar worden we blij van! :) Groetjes team Creaplot

Snelle verzending, prima service!

Bestelling werd volgende dag al bezord, via mail op de hoogte gehouden en ook de handleiding werd direct na de bestelling gemaild.

Hi Anneke, Super bedankt voor je fijne positieve review! :) Tot een volgende keer, Groetjes team Creaplot

Ik ben weer snel geholpen

Hi Andy, Dank je wel voor je review :) Tot de volgende keer weer! Groetjes team Creaplot

Snelle bezorging en artikel perfect aangekomen

Hoi hoi, Hartelijk bedankt voor je review. Groetjes team Creaplot

Prima goed en snel

Levering volgens afspraak. Wel moeilijk om vanaf scherm een identieke kleur te kunnen bepalen.

Bedankt voor uw positieve review. Helaas zijn kleuren inderdaad altijd afwijkend op beeldschermen waardoor dit nooit een 100% garantie is. Wij bieden ook kleurenkaarten en waaiers aan mocht u hier vaker tegenaan lopen. Groetjes team Creaplot

Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes team Creaplot

Goede kwaliteit voor scherpe prijs

Voor het eerst vinyl en turbo flex hier besteld. Vinyl nog niet gebruikt, maar de flex werkte erg prettig. Supersnel verzonden en ontvangen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen

Hoi hoi, Wat leuk dat je eerste bestelling zo goed bevalt tot nu toe! Mocht je vragen hebben kan je ze uiteraard altijd stellen en we doen ons best zo snel mogelijk te antwoorden, ook kan je terecht bij onze facebookgroep :) Tot de volgende keer! Groetjes team Creaplot

Alles wordt heel snel en goed geleverd. Mooi/goed ingepakt.

Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes team Creaplot :)

Heel goeie service..kwaliteit en vlotte levering

Dank je wel voor je positieve review. Tot een volgende keer weer! :) Groetjes team Creaplot

Helemaal top

Nadat er contact geweest is een bestelling gedaan. Alles werd netjes en snel geleverd. Eerst een test gedaan met hoeveel laagjes etc en dat zag er veelbelovend uit. Nu bezig voor het eggie en het begint erg mooi te worden!

Hi Mark, Wat super dat het allemaal mooi wordt! Bedankt voor je review en veel plezier van het eindresultaat! Groetjes team Creaplot :)

Was iets fout gegaan met de bestelling. Super gelijk dezelfde dag opgelost.

Hi Gerda, Wat fijn dat we het gelijk konden oplossen! Super bedankt voor je review! Groetjes team Creaplot :)

komt welin erg grote verpakkingen

ik bestelde een accesorry voor een brothersnijmachinr.’Werd bezorgd in een gigantische doos.Papiervrrspilling.In een gewattterde kleine enveloppe had het prims verstuurd kunnen worden.

Hi, Bedankt voor u feedback, we zullen dit oppakken. Hopelijk bent u verder wel tevreden met de bestelling. Groetjes team Creaplot

Fijne service

Heel fijne service, er is ook gedacht om even een berichtje te sturen als een besteld product later geleverd wordt.

Hoi hoi, Dank je wel voor je positieve review! :) Groetjes team Creaplot

Heel vlot en correct

Er ontbrak een besteld artikel maar dat werd onmiddelijk rechtgezet. Heel tevreden!

Fijn dat we het direct op konden lossen. Hartelijk bedankt voor je fijne review! :) Groetjes team Creaplot!

Prima bedrijf

Heel attent, staan altijd voor je klaar.

Hi Ans, Heel erg bedankt voor je review! Tot een volgende keer :) Groetjes team Creaplot

Snelle verzending en kwaliteitsproducten!

Creaplot verkoopt perfecte kwaliteit producten. En verzenden snel! Ook zonder KVK inschrijving kan je hier materiaal bestellen voor belettering! Iedereen kan hier terecht!

Hoi hoi, Bedankt voor je positieve review! Bij ons is inderdaad altijd iedereen welkom :)

Goed materiaal , snel geleverd , goede website.

Materiaal was goed aan te brengen en na verwarming trok het goed strak aan.

Hartelijk bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens was! Groetjes team Creaplot

matig tevreden

als ik iets bestel en ik informeer telefonisch en krijg te horen dat het desbetreffende artikel op voorraad is verwacht ik dit ook geleverd te krijgen. na een week telefonisch contact opgenomen blijkt het bestelde artikel niet op voorraad te zijn. even een bericht sturen of bellen is dan blijkbaar te veel gevraagd, echter ook wij hebben afspraken gemaakt met onze opdrachtgevers en kunnen deze niet na komen wat zeer slecht is. dus een klein belletje of mailtje kan wonderen verrichten en maakt het zaken doen iets makkelijker en plezieriger ook al is het artikel dan niet direct leverbaar maar kunnen wij onze opdrachtgevers ook een eerlijk antwoord geven.

Goedemiddag, Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen. We doen altijd ons best de klant zo goed mogelijk te informeren, helaas is dat in dit geval niet gegaan zoals wij wensen. Wij hebben uw feedback besproken en nemen we zeker mee om dit niet meer te laten gebeuren. Wij hopen u een volgende keer weer terug te zien en dat alles dan verloopt zoals wij dat graag zien voor onze klanten :) Groetjes team Creaplot

Arkeneel 27

3905NS Veenendaal

Over Creaplot

Alles voor de creatieve hobbyist en startende ondernemer. Ons doel? Mensen helpen hun creativiteit te uiten door producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden.