zeer tevreden

Zeer tevreden ! Snelle levering en duidelijke site .

Prima afgewikkeld.

Zeer tevreden. Prima afwikkeling.

Fast and reliable

Every time I've ordered with NLDamp, the order has arrived on time or early. The order has always been complete and satisfactory.

Makkelijk bestellen, supersnelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit, en hoewel ik vaak laat bestel ivm werk worden ze altijd de volgende werkdag geleverd, geweldig!

Makkelijk bestellen en snel leveren!

Snel verzonden en bezorgd

Prima verzorging, snel verzonden.

Al jaren mijn vertrouwde site

Super service, lekkere smaken en vooral een betrouwbare Webshop. Mijn shop voor de toekomst en zeker aan te bevelen.

İk heb tot nu geen problemen met bestellen..Hoop ik ook zo doorgaat

Bestellingen is netjes de zelfde dag verzonden en volgende dag ontvangen. 2e X goede ervaring.

Altijd goed snel en kwalitatief verpakt zeer tevreden

Super goed ben er blij mee

Prima vapeshop

Prima vapeshop met goede service en snelle levering

vandaag besteld en snel in huis

fijne winkel waar veel te krijgen is en ook nog zo snel geregeld en niet duur helemaal top

Makkelijk!

Snel en makkelijk bestellen en aflevering.

Top beter als me zware shag

Topp

Topp product en nette service

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel vlug bezorgd, net als altijd

Nog niks ontvangen.!!!

Deze bestelling nog niet ontvangen. De ene keer heb je het een dag later en de andere keer gaat er 5 tot 7 dagen overheen!!!Jullie kunnen daar niets aandoen,maar toch.!!

Vandaag besteld meestal morgen in huis

Super smaak

Hij is handig in gebruik. Ik kan alleen zeggen geweldig

Snelle levering en de liquid smaak heerlijk

Altijd netjes en op tijd bezorgd

Snel en gemakkelijk, geen verzendkosten

Snel en gemakkelijk mijn e juices in huis, groot voordeel dat de verzending boven 10€ gratis is.

Herleijk aroma

Een echte aanrader!

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.