Goeie service. Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Helemaal top!

Altijd snel en goed verpakt geleverd.Ben heel tevreden

Altijd goed

Al een aantal keer een bestelling geplaatst altijd de volgende dag al on huis De watermeloen liquid die ik altijd bestel is favoriet andere smaken ook geprobeerd maar watermeloen is voor ons het lekkerst

Lekker snel bezorgd

Veel keuzes

snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar

Snel geleverd. Keurig verpakt.

Goede webshop

Goede service en snel

Goede service, klantvriendelijk. Duidelijk voor bestellingen. Gewoon top

Heel goed.

Altijd netjes bezorgd op aangegeven dag, goede service.

Levering was correct

Levering van de bestelde goederen was correct

jullie leveren snel

jammer dat het pakket bij postnl nog dag langer blijft liggen in het magazijn ,dus is een dag later dan dat jullie garanderen

Snelle levering, prima producten

Zoals altijd snel geleverd

Fijn bedrijf , snelle levering

Verpakking helemaal kapot

Ik kreeg het apkketje binnen en de verpakking was helemaal gescheurd voor de rest was er niks mis mee maar wel erg zonde

Altijd snelle levering alles keurig verpakt

Makkelijk zoeken en snel geleverd

Altijd weer supersnel geleverd en ik ben blij met jullie

De levering was perfect

Prima kwaliteit en zeer vlotte levering.

Dit is mijn 2e e-sigaret, de eerste was om te proberen en daarna heb ik een gevorderde e-sigaret besteld en dat bevalt mij erg goed. Ik gebruik nu de Aspire bp 80 pro en ben er zeer tevreden mee. Na 45 jaar zware shag gerookt te hebben vape ik nu met de Aspire bp80 pro en het scheelt ontzettend veel geld in de week, ik kocht elke week iets van 50 euro aan zware shag in de week en nu kost het me ongeveer 5 euro per week met de vloeistof en coil. De vloeistof die ik gebruik is 18mg zware shag E-liquid. Ik had dit jaren geleden moeten doen om over te stappen om te gaan vapen.

Een top bedrijf

Zeer klantvriendelijk, producten zijn top, en snelle levering.

Betrouwbaar

Hetgeen wat je bestelt hebt wordt precies op de voorafgesproken dag bezorgt en is ook met zorg ingepakt.Hoef het eigenlijk niet na te kijken want het klopt altijd

Vlotte levering

Wederom zeer tevreden, super vlotte levering en netjes ingepakt, tot weer

Super net en goed

Altijd snelle en nette levering

perfect

pracht apparaat mooi design ligt lekker in de hand batterijen gaan lang mee uitstekende service

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.