Goede service en erg vriendelijk

Ben erg blij met jullie site Erg goed klanten service Top echt

Goede snelle levering.

Alles goed op voorraad, goed verpakt en zeer snelle afhandeling. Mijn favoriete e-shop

Goeie prijzen, diep assortiment

Vele merken in zowel e-liquid als vapes. Goeie prijs en snelle levering

Gewoon heel prima

Makkelijke site Snelle levering

Groot assortiment, snelle levering

Kwam bij NL Damp terecht omdat zij als enige wél mijn favoriete merk dampvloeistof nog leveren. Service/hulp kan ik nog niet beoordelen. Wel zeer prettig dat de PG/VG-verhouding van de dampvloeistof op de website staat. Geeft me een beter inzicht waarom bepaalde merken mij wellicht niet bevielen.

goed en betrouwbaar

goed en betrouwbaar

Ik ben er goed tevreden over. Behalve ben erg op zoek naar een goede smaak wie bij mij past.

Beste Tineke, Bedankt voor jouw feedback, wat fijn dat u zo tevreden bent. Ik zie dat u op zoek bent naar een smaak die bij u past. Kunt u misschien een berichtje sturen naar contact@nldamp.nl, dan gaan we u helpen. Ik hoor graag van u, Met vriendelijke groet, NLDamp

Snelle levering, goede klantenservice!

Zo makkelijk, als je het laatste flesje aanbreekt bestel je nieuwe en de volgende dag ligt je bestelling in de bus, zeer tevreden!

Uitstekende e liquids. van Hollandse bodem! Goede klantenservice !

Werkt super makkelijk

De smaak die je besteld proef je ook duidelijk terug en het werkt super makkelijk om in onder andere je shisha pen te doen

Gewoon goed.

Snelle levering.

Prima service en snelle levering

...

Betrouwbaar.

Elke bestelling is altijd aangekomen, zelfs tijdens de december maand. Goede snelle betrouwbare levering.

Perfecte zaak met perfected liquids

Heel goede liquidsen heeeeeele goede verpakking

goede service.

Snelle levering.

Goede en snelle levering

Ik bestel hier altijd. Makkelijk en snelle levering

Ik ben heel tevreden met nl damp.

Snelle levering, duidelijke site

Assortiment coils uitbreiden

Snelle levering!

Overzichtelijke site en snel geleverd

Nice experience: something went wrong and they managed the customer support in a great way

My first package got lost. Customer service was really helpful in the process. And they sent it back to me within less than 2 weeks. Thank you!

Goede service en snelle levering

Goede producten voor een goede prijs

Heel tevreden

snel geleverd goede services

s'avond besteld en snel geleverd en op de hoogte gehouden van levering

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.