Zeer tevreden over de kwaliteit van de artikelen en de snelle levering. Bedankt!

Duidelijk en accuraat

De bestelde artikelen worden verzonden zoals het hoort, zonder poespas, maar duidelijk en accuraat

De uitleg van de produkten staat goed beschreven. En ook als je wat gekocht heb, word je niet aan je lot overgelaten, Geweldige service.

Snel geleverd, overzichtelijke website. Prima orijs

Goed!

Duidelijk omschreven allemaal. Snelle service!

Gewoon uitstekend

Ik ben zeer tevreden

Geweldig bedrijf

Webside uitstekend. Service uitstekend. Contact altijd uitstekend en ik ben al jaren klant.

Vlot en goed.

Bestelling wordt zeer snel verzonden

perfect

toegankelijke site. snelle levering.

Geweldig ik voer dit alleen in omdat ik die mail elke dag krijg en wil er van

uitstekend!

uitstekend!

Snelle levering en normale prijzen !

Snelle levering.

Ruime keuze .

Alles was prima.

Ik kon alles makelijk kiezen. En ook betalen was makelijk. Snel geleverd ook :D

Superrr

Zeer correcte en snelle levering!

super snelle levering de volgende dag al in huis.

Goed opgezette website, snelle betrouwbare levering

Levering altijd keurig op tijd. Laatst moest er iets omgeruild worden, ook geen probleem. Prima service!

Zeer Goed

Super snelle levering.

Elke bestelling prima afgeleverd.

Prima winkel

Wanneer ik bestel wordt het altijd de dag erna geleverd. Meer kan ik niet vragen. Het assortiment is uitgebreid en meestal op voorraad. Ik ben een tevreden klant.

Vriendelijke klantenservice, snelle bezorging.

Zie boven.

Kwaliteit

Top bedrijf, en mocht er iets niet oké zijn word t direct opgelost. Dank jullie wel....

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.