alles voorradig en snel bezorgd voor een goede prijs

veel keuze en wat je bestelt, wordt snel thuisbezorgd.

Super snel

Savonds mijn vloeistoffen besteld en volgende ochtend al in huis. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle service. Een keer bestelling niet ontvangen, na telefoontje kreeg ik alsnog de bestelling geleverd. En de prijs is een stuk lager dan in de winkels.

Ondanks de coronatijden snelle levering Goeie service

Super snelle levering

Super snelle levering. Goed verpakt.

Snel en correct.

Volledig naar verwachting. Ook voor Belgie.

In één woord perfect

Perfect. Netjes en snel bezorgd.

Goede en snelle service

Snelle levering van de goederen

Snelle bezorging. Prima producten

Snelle bezorging. Prima producten. Wel duurder dan in de winkel.

Schitterend.

Perfect op één punt na

Alles was in orde , enkel jammer dat ik mijn bestelling één dag later kreeg dan aangegeven. Ik snap dat het moeilijke en drukke tijden zijn, maar dan mag je niet beloven dat de bestelling de volgende dag geleverd zal worden.

top !!

snelle levering,ruime keus toppie

geweldig bedrijf

ik heb inmiddels 5 smaken vape juice gekocht bij nl damp en het was elke keer weer binnen 24 uur al bij me thuis, meestal rond 8 uurs savonds besteld en de volgende ochtend al in huis, mochten jullie nog een ambassadeur zoeken die jullie producten in het licht zet, wil ik graag meedoen! echt een topbedrijf

Uitstekende online servicr

Snelle bezorging zelfs naar België en kwaliteitsproduct

Simpel en snel

Binnen 1 dag mijn liquids en een goeie prijs

Goede snelle service alleen producten verbruiken veel sneller als andere die ik koop

Deze producten verbruik je in euro’s zeker net zo veel als duurdere die ik in de winkel koop. Vergelijkbaar in verhouding, maar je gebruikt gewoon veel meer.

uitstekend

snelle levering en goed verpakt

Netjes

Keurig verpakt en netjes op tijd 👍👍👍

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

Geweldige service!

Geweldige service. Nog nooit problemen gehad. Zeer aan te bevelen.

Heel goed.

Bedankt om dit op te sturen het waren de juiste artikelen. Heb al andere ervaringen gehad. Mvg

PRIMA

UITSTEKENDE EN ZEER SNELLE LEVERING VAN PRODUKTEN.DANK JULLIE.

Geweldige service

Betrouwbaar, super service en heel behulpzaam!

Kan volgens mij niet beter !

Mijn ervaring was vlot en simpel, geen gedoe ! Perfect geïnformeerd !

Makkelijk te bestellen snelle levering thx

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.