Gewoon super snel geleverd

De keuze is groot, duidelijke website en makkelijk betalen. Bestelling snel afgeleverd, ben dik tevreden

gewoon goed

snel, kwaliteit, goed verpakt

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar service, bijna alles is altijd in voorraad

uitstekend

gewoon goed

Bestellingen worden altijd snel en netjes geleverd, met goed bestel-proces via de website

Altijd op tijd en netjes bezorgd

Met Shag

Ik heb je product niet gebruikt omdat het walgelijk ruikt en ik dacht dat ik de smaak van aardbei wilde

In het weekend besteld en gistere thuis!

Vorig weekend besteld gistere in huis. Vandaag weer besteld en morgen in huis. Wel jammer dat nederlanders geen 50ml vloestoffen kunnen kopen.. kost nu wel stuk meer geld voor minder jammer genoeg. Met 50ml doe ik langer als met 10ml

Easy to order

Huge selection of stock , fantastic customer service

Zeer te vreden.

Voor de eerste keer besteld en dik te vreden.

Lekker goedkoop

Smaakt goed

Top top top.

Top top top. Dank u.

Snelle verzending

Makkelijke website met veel informatie. Bestelde was erg snel verzonden. Aanrader!

Prima zaak

Geen commentaar

Snelle levering maar liquid blijft niet zitten

Levering was snel, echter de liquid die ik ervij gekocht heb loopt uit het mondstukje. Hierdoor deed de vape het na 3 dagen al niet meer heel goed.

Good store

Everything was good.

perfect en snel

perfect en snel

super

Goede webshop met goede prijs

Goed en snel

Goede prijzen en snelle levering

Snelle levering en goede producten

Vloeistof nog steeds niet binnengekomen

Vanaf 3 jullie wacht ik al op mijn vape vloeistof. Paar keer al gebeld,maar moest maar wachten.

Beste Ferdi, Vervelend om te horen dat uw pakketje nog steeds niet binnen is. We zijn er hard mee bezig om te achterhalen wat er precies met het pakketje gebeurd is. We hebben een onderzoek gestart bij PostNL, helaas duurt het vaak wat langer tot wij een reactie ontvangen van PostNL. Zodra wij iets horen betreft het onderzoek zullen we u dat zo snel mogelijk laten weten.

Te laat

Er staat op de site dat wanneer je voor 24:00 uur besteld het de volgende dag in huis zou hebben en dat blijkt absoluut niet correct.

Beste Tim, Zoals via de mail besproken met u maken wij geen gebruik van een voor 24:00 besteld morgen in huis regel. Wij hanteren een voor 21:00 besteld morgen in huis beleid waarbij uw bestelling na 21:00 is aangemaakt. Hierdoor is er helaas een dag overheen gegaan. U heeft dan ook netjes het pakketje zoals beloofd op tijd geleverd gekregen. U kunt onze verzendinformatie vinden via de volgende link: https://www.nldamp.nl/service/shipping-returns/

heel goed en snel geleverd!

heb nog maar 1x een bestelling gedaan maar kom zeker terug!!

Fijn dat er veel extra info is

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.