Alles zoals beschreven op de website alles in goede orde ontvangen de volgende dag al, TOP

Zie boven

Besteld, betaald, verstuurd ontvangen, zoals altijd.

Snelle top service

Snelle service en goede kwaliteit. In 1 woord TOP !!!

Mijn pakketje de volgende dag reeds ontvangen .

Makkelijk bestellen en snel in huis

S avonds besteld dag erop geleverd

Uitstekende service!

Super tevreden zowel qua voorraad alsmede de snelle levering!

Prima levering

Een dagje later dan aangegeven maar goed

Ik ben zeer tevreden over nl.damp

Ik ben zeer tevreden over nl. damp. Snelle levering, besteld en de volgende dag al in huis.

snel en adequaat

fijne online wnkel ervaring

Goede levering

De levering was perfect ondanks de omstandigheden.

Mijn ervaring is goed

Besteld en 2 dagen later geleverd!! Toppers!!

Goede en snelle levering

Goede omschrijving van producten en snelle levering

Altijd okay

alles verloopt altijd naar wens!

Ben zeer tevreden over de service. Verzenden liep niet goed, maar door samen dit in de gaten te houden, heb ik het product toch nog ontvangen.

Netjes verpakt en snelle service

Snel verzonden. Goede prijs.

Mijn bestelling is zeer snel verzonden. Heb het alleen later ontvangen wegens de drukte bij de post.

super snel verzonden echt een aanrader

Ik ben er tevreden. Goede en snelle levering

Snelle levering helemaal goed.

Gewoon goed

Snelle, volgbare verzending, goede verpakking

Echter er zat geen enkele vorm van bruikbare, uitgebreid genoege gebruiksaanwijzing bij mijn product. Mijn product gaf dan ook errors en fouten, waardoor een deel van mijn product(en) kapot zijn gegaan. Na zelf online veel (buitenlands) research te doen, heb ik vervolgens "oplossingen" gevonden om mijn apparaat en een deel van de bijbehorende producten weer aan de praat gekregen. Had contact opgenomen, maar bleek dat dit algemene contactpunt mij weer doorverwees om contact op te nemen met een ander contactpunt. Iets wat ik niet klantvriendelijk vind. Dit contactpunt kan beter de zaak zelfstandig achter de schermen doorzetten naar de juiste "afdeling", zodat die "afdeling" de klant vervolgens rechtstreeks kan beantwoorden.

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.