NLDamp doet wat ze zeggen altijd mijn bestelling keurig op tijd

Deze winkel is netjes, leveren op tijd zoals aangegeven. Klantvriendelijk, een ruime keuze aan liquids. Goed en zorgvuldig ingepakt. Een aanrader om hier te bestellen.

Fantastisch!

Berry Fresh is de enige smaak wat ik het lekkerst vind!!

Alles was naar wens

Snelle levering, en klopt altijd.

Topv

Snelle levering en goede informatie

Producten worden snel geleverd en niet goed geld terug. Jammer dat het bedrijf door de overheid geen foto's meer mag plaatsen, dus dat is het even zoeken. En anders even chatten en dat helpen ze je perfect.

vlug

Vlot geleverd de volgende dag na bestelling

Snel bezorgd en goed verpakt. Top!

Bestel al langere tijd mijn e-liquids en andere benodigdheden bij NLDamp. Altijd goed verpakt en supersnel geleverd. Zeker de betere website die er te vinden is qua elektronisch roken! Ook heel leuk dat jullie ook aan de vaste klanten denken. Toppers!

Snel bezorgd

Prima en snelle bezorging

fantastische service

zoals altijd zeer goede ervaringen ook kwaliteit van de producten is top, Eric

Normaal snel binnen idd, alleen deze keer nog niet binnen ivm te druk post nl, al 2e keer dat ze niet zijn komen opdagen met deze bestelling. krijg nu ook geen nieuwe tijd of datum meer. Maar het zal wel goed komen..!

Super snelle levering

Gewoon top

Snelle levering, goed product

Ik meng het met cola smaak

Voor een lekker smaak en afwisseling van smaak.

Snel en eenvoudig

Goede website, snelle levering en prima kwaliteit

Betrouwbaar

Altijd op tijd en keurig verpakt

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Groot assortiment, veel op voorraad en snelle bezorging!

Snelle levering en goed verpakt

geweldig product en goede prijs

geweldig product en goede prijs en snel geleverd

super content

Prima deluxe

Lekker dampen

Snelle en correcte levering

Fijne webshop die snel en correct levert

Goede service en snelle levering

Alleen site door het niet mogen laten zien van afbeeldingen soms lastig iets anders te bestellen

Top!!

Overzichtelijke site. Snelle levering

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.