Hele snelle levering Goed verpakt

Top, snelle levering

Ik dacht handig; voor 23u besteld de dag erna in huis. En inderdaad. De dag erna om 11:45 had ik mijn bestelling al. De Cola/Cherry is niet te pruimen dus die heb ik maar weggeflikkerd ­čśé

Nette onderneming

Producten overzichtelijk op de website. Bestelling duurde iets lang dan aangegeven, na contact vernomen dat het langer duurde door Black Friday etc. Mijn voorkeur zou hebben dat je dit communiceert via de website, omdat je wel werkt met een leverbelofte. Kwaliteit en service is goed en dat is het belangrijkst!

Beste Rutger, Bedankt voor je feedback, echt een topcijfer! We weten inderdaad dat dit een vervelende tijd en dat er veel vertragingen zijn. Daarom waarschuwen wij ook hierover op onze homepagina en in de orderbevestiging. Gelukkig is het pakketje wel aangekomen. Mocht er nou iets zijn in de toekomst, stuur ons gerust een berichtje, Met vriendelijke groet, NLDamp!

Ik wacht op mijn pods - 4 dagen geleden besteld - nig steeds niet ontvangen

I am still awaiting delivery of my pods ordered 4 days ago! I love the product

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Makkelijk en snel, de volgende keer bestel ik weer.

Excellent

Delivered the next morning after purchase. Nice flavors. Good price.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering, niks mis mee

Tevreden/Goed

Ik had een mail gestuurd met een vraag, binnen een paar uur antwoord. Snelle service van me bestelling, de smaken die ik heb besteld zijn ook goed. Ik ben een tevreden klant.

Binnen 1 dag het product in huis.

ZEER VLUGGE LEVERING

GOEDE SERVICE

Goede en snelle levering

Toppie!!!

Vandaag besteld,morgen al thuis!!

Volgende dag in huis! Top product!

Op zondagmiddag besteld en maandag al binnen. Geweldig!

Topper

Snelle levering 22:00 me besteling geplaatst, volgende octend 11:15 in de bus. Goed verpakt en alles zat erin wat ik heb besteld. Ik blijf hier bestellen prima zaak om je spullen te bestellen.

Snelle verzending

Had het de volgende dag al in huis.

Na telefonisch contact is t probleem opgelost

Geen reactie op gestuurde mail

Zeer klant vroendelijk

Na een miskoop van smaak erg goed geholpen! mijn product terug kunnen sturen en daar voor andere smaken smaken kunnen kiezen.

goede hulp en snelle levering

Had hulp nodig bij het kiezen en werd snel en vakkundig geholpen. Levering ook binnen 24 uur helemaal Top!!

Levering de volgende dag, groot assortiment

Zorgvuldig en klantgericht

Het door mij bestelde pakket werd door postnl werd niet afgeleverd. Zonder problemen kreeg ik een nieuw pakket toegestuurd. Dit verliep vlekkeloos.

Besteld en netjes geleverd

De bestelling was compleet en de volgende dag goed verpakt in huis

Goede verpakking en paste door de brievenbus. Compleet en snel geleverd.

De ene dag besteld en de volgende dag geleverd.

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.