Snelle en goede levering.

Duidelijke website, snelle levering

Snelle levering, duidelijke website. Jammer dat er geen afbeeldingen meer zijn van de producten, maar hier kan NLDamp natuurlijk niets aan doen vanwege de wet.

Ze hebben alles in één!

Snelle bezorging, kwaliteit liquids, zitten daar niet stil! Toppersss tot snel!

Prima.

Niks op aan te merken. Zal hier beslist weer bestellen.

snel geleverd en goede producten goedkoper dan in andere winkels

ik had zaterdag besteld en zondag was het al binnen de producten waren uitstekend! en goedkoper dan bij andere webshops/winkels ik ga hier zeker meer bestellen!!! de site is legit en de spullen komen echt aan!!!

Top geweldig

Goed geholpen

s'middags besteld de volgende dag al in huis ga zeker weer bestellen

Vlot correct en probleemloos

Goede ervaring

Snelle levering,goede producten

Super snelle levering

Ik ben pas begonnen met de just fog Q16 en rookte een pakje shag in 2.5 dag leeg en nu met de fog heb ik al tot nu toe 20 euro gespaard omdat ik met die liquids net zo lang doe maar elke liquid 4 euro spaar heb nu nog met nicotine maar over een tijd wil ik afbouwen van 6 mg naar 3 mg en dan helemaal geen nicotine meer.

Goef

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goed!

Blij mee. Behalve dat er een gratis Organic liquid bijzat! Deze smaak is niet te pruimen! Vind het jammer dat je geen fijn smaakje erbij had gekregen.

Goede ervaring

Mooie producten

Zoals verwacht

Pakket savonds besteld, volgende middag al binnen. Super! Prijzen zijn ok, producten goed ingepakt. Mij hoor je dus niet klagen

top producten en snelle levering

fantastisch

Perfect!

My package came the next day after I placed my order. Super :) That means that I can count on them getting my order faster than from other companies. Next time I will try this site while being abroad :)

Snel geleverd bij het aangegeven afhaalpunt

Snelle bezorging en kwaliteit is prima. Alleen is het jammer dat er geen foto’s meer bij staan. Ik snap dat dit ook niet kan vanwege de regelgeving, maar illustraties die het product beschrijven lijken mij wel fijn. Ik denk niet dat dit ook verboden is?

Super snel en goed

Super snel en goed

De ervaring is gewoon goed

De producten zijn van goede kwaliteit en werd ook snel aan huis geleverd.

Heelsnel geleverd

Genoeg keuze...

Erg goede webshop keep it up!

Heel snelle levering

Goed product en snelle levering

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.