Hij is handig in gebruik. Ik kan alleen zeggen geweldig

Snelle levering en de liquid smaak heerlijk

Altijd netjes en op tijd bezorgd

Snel en gemakkelijk, geen verzendkosten

Snel en gemakkelijk mijn e juices in huis, groot voordeel dat de verzending boven 10€ gratis is.

Herleijk aroma

Een echte aanrader!

Fijne webshop

Snel en goed geleverd...ruime keuze

Stelt niet telleur

Zeer snelle en goede levering en uitstekende producten.

Erg tevreden

Het gaat heel goed zo . Ik ben erg tevreden

Goed product snel en netjes g e leverd

Bestel al tijden bij damp.nl en er is nog nooit wat fout gegaan altijd goed en netjes en goede producten super tevreden

Alles perfect

Snel geleverd,alles prima.

Snelle levering. Betrouwbaar. Goed en niet al te duur product.

Zeer tevreden.

Ik heb al diverse keren een bestelling gedaan en ben erg tevreden. Ook de leveringen zijn er altijd lekker vlug.

jammer dat er geen revieuws zijn

in algemeen is mijn ervaring gewoon goed, maar helaas kom je weinig info op jullie site tegen met ervaringen van andere gerbuikers. ik ben op zoek naar een lekkere zoete smaak die in combinatie te gebruiken is met een juiste hoeveelheid Menthol liquid van de zelfde leverancier. ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is qua wetgeving maar 1 op 1 advies is mogelijk

De producten die ik heb besteld waren snel bezorgd en ze waren goed/netjes verpakt.

Super snel geleverd echt heel fijn

Netjes en snel

Helemaal top

Super snel levering.

Alles is goed geregeld

Heel goed te doen

Omdat ik eigenlijk heel weinig rook en soms trek heb in een sigaret is de NLDAMP voor mij een goede uitkomst.

Zou makkelijk zijn dat het in de brievenbus word bezorgd

Primadeluxe

Snel duidelijk en prima

Gewoon erg goed

Nog steeds uitstekend. Ben vaste klant !

Snel en goed verpakt geleverd!

Goede duidelijke webwinkel! Snelle levering! Alles netjes ingepakt!

Super tevreden, snelle service,

De liquid die ik normaal gebruik was niet op voorraad, ik kreeg na 2 dagen een mail dat hij er weer was, na 2 dagen wordt deze in huis bezorgd, top

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.