In alle opzichten prima ervaringen met NL Damp.

Prima service en snelle levering

Ik had al ervaring met een E-sigaret wat me zeer slacht was bevallen. Maar na wat gemail met de klantenservice was ik overtuigd. Na de bestelling was er zeer snelle levering. De klantenservice is goed te bereiken en je krijgt eerlijk antwoord. Ik blijf mijn aankopen hier doen.

Al jaren een tevreden klant

Tja wat hier neer te zetten anders dan al jaren een zeer tevreden klant, goeie snelle service en ze zijn altijd bereikbaar voor het vragen van advies

Tervreden

Goede service in álle omstandigheden wat ook mag zijn, communicatie, betalingen en verzending.

Prima, alleen als iets door de brievenbus kan ia dat wel zo prettig

Precies zoals verwacht.

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede kwaliteit producten. Goede smaak aan de liquids. Zeker vaker bestellen.

Goede en snelle levering

Snel en netjes

De smaakjes vind ik persoonlijk niet zo. De shag is goed. Zal vaker bestellen.

Amazing

Always good quality, good price and service.

Snelle levering van top producten... niets meer en niet minder

Vooral de IVG disposables zijn wat mij betreft de beste uit duw product groep!!

Snelle bezorging, nette communicatie, top!

Super!!!

Bestelling altijd snel binnen, de juiste bestelling en goeie prijzen met veel keuze!!

Beste vape mod

Dit is een van de beste vape mod's die ik ooit had! Hele goede kwaliteit en voor de prijs is perfect, Toen mijn vrienden ook gezien hebben ze zeide dat ze ook gaan kopen! Dus ja een perfecte mod!

Overzichtelijke website en snelle levering

Kon op de website snel de producten vinden die ik wilde bestellen. Levering ook heel snel. Goede kwaliteit van de goederen

Altijd op tijd geleverd

Prima. Jammer dat er heel soms te weinig liquid is

Spijtige

Vrijdag om 15u besteld normaal volgende dag in huis, bijna maandag en nog niets ontvangen van trac and trace ook geen antwoord op mail en feacbook, spijtig en hopelijk maandag antwoord waar mijn bestelling is,voor 21u besteld volgende dag in huis staat op de website

De bestelling werd tijdig geleverd. Bij roken.nl wacht ik nog op een bestelling van 22.11.21.

Fijne zaak,snelle levering heerlijke liquit

goede wijn behoeft geen krans

het was snel in huis en het lijkt of je echt een sigaret rookt.

laten je niet in de steek

dinge ontvangen

dinge ontvangen

snelle en goede levering

deze heb ik voor mijn vrouw besteld zij vind deze smaak erg lekker. ik zelf heb graag de tabac smaak

Voortreffelijk

Alles dik naar wens

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.