Laagste prijs en snelle levering

Top! Snelle en nette levering.

vlotte levering

nldamp doet wat het belooft

uitstekende service

Na verkeerde bestelling atomizers (mijn schuld, geen plaatjes meer he), keurig en snel binnen een week opgelost. Retour gestuurd, geld teruggestort, weer besteld, en ontvangen, allemaal binnen 1 week, complimenten. Bedankt voor de goede en snelle service.

Aanrader

Zoals altijd netjes afgeleverd

Zeer blij met mijn nieuwe istick Pico. Snel, netjes en goedverpakt afgeleverd. Heel blij dat de mogelijkheid tot bestellen zo snel bestaat. In avond sneuvelde mijn vorige Pico, de ochtend daarna had ik de nieuwe al in huis. Dankjewel

Goed verpakt snel ontvangen. Alles naar wens.

Hele goede service en snelle levering

Alles naar wens

Elke x als je hier besteld komt het gewoon keurig verpakt en op tijd aan. Het bestellen bij nldampt is ook erg makkelijk. Dus zeker aanbevelen

Goede service !

Goede service, prima verzending.

Snelle levering!

Vlotte bediening en afhandeling van de aankopen. Bij probleem snel geholpen op een professionele wijze.

Perfect!

Netjes en snel geleverd!

Goede vervanging van shag

De bedoeling is om via deze weg te gaan stoppen met roken door het nicotine gehalte in de liquid steeds te verlagen

Prima in orde.

Snelle levering alles goed zoals het moet.

Bestel s'avonds volgende dag als brievenbuspaje in huis

Super snel en goed geleverd!

Jullie zijn 1 van de weinigen die de smaak aardbei / watermeloen nog hebben super fijn! Netjes verpakt en super snel in huis wij gaan zeker nog meer bij jullie bestellen!

Jammer dat er geen afbeeldingen staan van de verschillende e sigaretten.

Altijd prima

Bij vragen helpen ze je snel. Snelle levering Top!

Heel tevreden

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snel besteld direct verzonden

Perfecte snelle levering

Super makkelijk en snel

Makkelijke site waarbij goed gefilterd kan worden op je wensen. Meteen duidelijk de smaak erbij zonder dat ik eerst erop moet klikken. En levering vaak zoals beloofd. Super

Veel keus en snel geleverd

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.