Alles snel en netjes afgehandeld. En snel bezorgd.

Goed product en snel geleverd

Goed product

Mijn ervaring ga vooral zo door

Verrassend

Verrast door de producten in het assortiment, snelle levering en het extraatje.

vlotte afhandeling

Duidelijk bestelproces met vlotte afhandeling

Topservice en goede kwaliteit

Zeer snelle en correcte afwerkingen de order en de volgende dag al bezorgd

Zeer duidelijke en vriendelijke ervaring

Communicatie zeer duidelijk en vriendelijk, ik wist gelijk wat ik kon verwachten en waar ik aan toe was tav bestelling. Heel fijn!

Goede service en snelle levering

Bij NL damp en falcon pijp besteld. Ik had hierover een vraag welke snel per mail werd beantwoord. De volgende dag werd de pijpbezorgd. Een dag later een extra kop besteld ( een beetje dom dit niet in 1 x heb gedaan achteraf) eveneens de volgende dag bezorgd. Enige puntje is dat ik mij afvraag waarom een pijpenkop van 4 x 4 cm. Verpakt moet worden in een doos van 20 x 15 x 6 cm. Lijkt mij wat overdreven.

Goede ervaring, zeker aan te raden

Ik heb enkele keren besteld via NLdamp (voordat de vape ban in ging) en ben zeer tevreden. De klantenservice is fijn, ik kreeg snel en duidelijk antwoord op m'n vragen. Als er problemen waren, werd hier ook naar gekeken. Uiteindelijk een bestelling gedaan op 20-12 (verzendtijd was toen 1-2 weken). Rustig gewacht en af en toe geinformeerd. Toen duidelijk antwoord gekregen over de verhuizing van de fabrikant en dat mijn bestelling er zsm aan zou komen en dat was ook zo. Toen een van de vapes het niet bleek te doen was het super gemakkelijk om een garantie aanvraag in te dienen en deze is professioneel behandeld. Zeker een goede website/verkoper met duidelijke informatie & goede klantenservice!

Altijd fijne service en communicatie!

Voor het verbod meermaals online besteld, levertijd liep logischerwijs op richting het einde van het jaar maar hier werd via de website helder over gecommuniceerd. Eenmaal een kapotte vape ontvangen, dit is snel en netjes opgelost. Ook in de winkel in België goede service.

Bijna 4 weken aan het wachten

Nogsteeds niks. Bestelling gedaan van bijna 150 euro. Krijg steeds een automatisch bericht terug ...

Niks ontvangen

Ik heb op 17 december besteld en nog niks mogen ontvangen. Begrip voor drukte en met feestdagen, maar dit is belachelijk!!!

14 december besteld en nog niks ontvangen

Ik heb 14 december besteld en nog niks mogen ontvangen . Lang gewacht met deze review maar na zo lang moeten wachten en op de site reclame maken voor snelle levering en ook nog is dikke verzendkosten te hebben betaald. En vanaf nu 0 , 0 reactie vanuit NL damp klantenservice heb ik dit toch gedaan . Los het op of stort mijn geld terug zou ik zeggen .

Lange levering

Toen ik bestelde stond erbij dat er een levering van 1 tot 3 werkdagen was. Inmiddels wacht ik 6 werkdagen op mijn pakket en nog steeds niks gehoord. Erg teleurstellend en kan niet begrijpen dat het zo lang moet duren..

Helaas veel te lange levertijd.

Zou binnen 1-2 werkdagen verzonden worden Gisterochtend om 10 uur besteld nu 22.30 en nog niet verzonden. Nu moet ik Dalijk alsnog ergens anders gaan halen. Als ik dat geweten had had ik toch maar beter zelf kunnen halen. Dalijk zit ik alsnog zonder helaas

Opgelost

laat maar

Beste heer/mevrouw, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat uw pakket vermist is geraakt, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Helaas is het zo dat wanneer een pakket vermist raakt wij over en weer contact dienen te leggen met PostNL om te achterhalen wat er is gebeurd met uw pakket. Soms gaat hier helaas wat tijd overheen, wij proberen echter zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Hierbij zijn wij ook afhankelijk van PostNL omdat zij beschikken over informatie omtrent de bezorging. Wij worden helaas niet op de hoogte gesteld wanneer een pakket niet is aangekomen bij de klant, echter nemen wij het uiterst serieus wanneer een klant contact opneemt over het feit dat hun bestelling nooit is aangekomen en zullen wij zo snel mogelijk proberen een onderzoek te starten en tot een oplossing te komen. Natuurlijk begrijpen we dat het uiterst vervelend is dat uw pakket vermist is geraakt! We waarderen uw geduld en willen voor alsnog onze excuses aanbieden voor de vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Sami van NL Damp

most horrible online shopping experience!

first of all,very slow delivery!i ordered 4 vapes on sunday it comes on the next Friday however on the website they promise you they will deliver between 1 and 3 working days! secondly after 5 days waiting they delivered me wrong product!i ordered two times strawberry ice but what i received is only strawberry i sent email afterwards and until today nobody respond me! will never use this website anymore!

Dear Chengchen, Thank you for your review, I am sad to hear about your experience with us. At this point in time, we have experienced a significant increase in orders, leading to an extended processing time. We change our expected delivery time on our website according to the current situation. When we recieve message we respond to all of them, if we didn't respond to you it must have been by mistake. Please reach out to us on [email protected] so we can solve the problem. When things like this happen we can investigate the problem and develop a proper solution. We sincerely apologize for the inconvenience, and would love to come to a proper solution! Best regards, Sami NLdamp

Slow shipping, avoid

Website promise for shipping is untrue, can take 5 working days to be shipped, order elsewhere.

Dear Nick, Thank you for your message. We appreciate your feedback and sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. We regret that you had this experience and understand your disappointment. You are correct that our website currently indicates a shipping time of 2-5 working days. We have clearly stated this on our website to avoid any confusion. We understand that this may differ from your expectations, and we want to extend our apologies for this. In recent times, we have experienced a significant increase in orders, leading to an extended processing time. We want to assure you that our staff is working diligently to dispatch all orders as swiftly as possible. If you placed an order on September 1st, you can expect your package to be dispatched by Wednesday. Please note that our warehouses are closed during the weekend, these are not working days. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact us at [email protected] or by phone. We are here to help. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience, and we hope for your understanding in this exceptional situation. Best regards, Serena NLdamp

Bizar lange levertijd.

Langer dan een week wachten tot een bestelling verzonden wordt, echt belachelijk. Eens, maar nooit meer.

Beste Bas, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je ontevreden bent over de levertijd van je bestelling. Je mag altijd direct contact met ons opnemen! We staan altijd klaar om je vragen en zorgen te beantwoorden en meer duidelijkheid te verschaffen. Op onze website geven we momenteel een levertijd van 2-5 werkdagen aan. Jouw bestelling is binnen deze periode verzonden en gelukkig gisteren afgeleverd. We begrijpen dat het wachten op een bestelling vervelend kan zijn en willen je verzekeren dat ons team hard werkt, zelfs dag en nacht, om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We betreuren de eventuele overlast die deze vertraging heeft veroorzaakt. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze diensten te verbeteren. Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen op je begrip en waarderen je geduld. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

constant problem with post.nl

The package was ordered on Tuesday from two companies. the first one came after two days and from NL Damp still nothing. I won't order from them anymore

Beste Patryk, Bedankt voor je bericht. We betreuren het dat je een minder positieve ervaring hebt gehad met de levertijd van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Op onze website vermelden we momenteel een levertijd van 2-5 werkdagen. Ik zie dat je bestelling binnen deze periode is verzonden. Het is belangrijk om te vermelden dat het weekend niet wordt meegerekend als werkdagen, omdat ons magazijn dan gesloten is. We begrijpen dat wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, vooral wanneer je andere bedrijven vergelijkt die mogelijk sneller hebben geleverd. Het is echter goed om te weten dat de drukte en het aantal bestellingen per bedrijf kunnen variëren, wat van invloed is op de levertijd. We waarderen je begrip en geduld in deze situatie. Als je in de toekomst nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Gewoon prima

Gelukkig kan ik de producten die ik zocht hier nog bestellen. Netjes verpakt en tijd van bezorging zoals aangegeven.

Nvt

Erg lange wachttijd

14 Aug besteld zou 17 geleverd worden. Nu hoor ik vertraging post nl. Ik krijg mijn andere pakjes netjes op tijd binnen. Deze niet. Laatste keer besteld hier.

Beste Linda, Bedankt voor je bericht. We betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring met onze service hebt gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. Op 14 augustus hebben we inderdaad problemen ondervonden met de bezorging van je bestelling. Hoewel de order op tijd ons magazijn heeft verlaten, is er helaas vertraging opgetreden bij PostNL, wat resulteerde in een verlate levering. We willen benadrukken dat we geen vinger willen wijzen, maar we hopen dat je begrijpt dat we afhankelijk zijn van hun bezorgingsdiensten. We hebben dagelijks contact opgenomen met PostNL in de hoop het proces te versnellen. Inmiddels is het probleem opgelost en we doen ons uiterste best om te zorgen dat zulke situaties niet meer voorkomen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Pakket niet aangekomen

Pakket is er na 1 week nog niet, bovendien is het volgens de klantenservice geduld hebben.

Goedemiddag Bob, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering van je pakket. We begrijpen je ongenoegen en het spijt ons dat je dit hebt moeten ervaren. Onze klantenservice heeft aangegeven om geduld te hebben, maar we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We willen benadrukken dat we inderdaad te maken hebben gehad met leveringsproblemen. Hoewel we je bestelling op tijd hebben verzonden vanuit ons magazijn, heeft PostNL helaas vertraging opgelopen, wat heeft geleid tot een vertraging van twee weken. We hebben ons uiterste best gedaan om dit proces te versnellen, maar we begrijpen dat dit niet de ervaring is die je van ons had verwacht. Onze excuses hiervoor. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie willen, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Normaal gesproken goed.

Grappig dat ik een mail krijg terwijl ik de bestelling nog niet binnen heb. Ik ben deze keer dus minder tevreden want ik weet niet wanneer ik mijn bestelling kan verwachten!

Beste Tessa, Bedankt voor je bericht. We waarderen je eerlijke feedback en we begrijpen je frustratie volledig. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij het ontvangen van onze e-mail terwijl je bestelling nog niet is aangekomen. We hebben gemerkt dat je bestelling viel in de periode waarin er problemen waren met de leveringstijden van PostNL. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Hoewel we in het verleden positieve ervaringen hebben gehad, begrijpen we dat deze ene ervaring nu een andere indruk heeft achtergelaten. We hopen dat je ondanks deze situatie toch in de toekomst onze klant blijft. Als er ooit iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar [email protected].