Snel en betrouwbaar

Vaak een klein presentje erbij. Alles goed verzorgd, goede prijzen!, gewoon top!

Zeer snelle levering

Mooi

Ik ben zeer tevreden over de diensten van nl damp, de gehele afhandeling van de bestelling gaat snel. Het pakket is altijd op tijd.

Vandaag besteld morgen in huis

Vlugge levering en alles netjes verzorgd.

Goede snelle levering

Afhandeling is uitstekend.

Gevonden wat ik zocht, supersnel geleverd.

In de avond iets voor 9 besteld. Volgende ochtend voor 10 uur al geleverd.

Top kwaliteit en optijd bezorgd

Top service en snel

Snelle levering. Top service

Snelle levering en goede en snelle reactie op vragen.

Na een klacht over een product, waarvan de fout overigens ligt bij de fabrikant en niet bij dit bedrijf, kreeg ik meteen reactie en werd dit adequaat opgelost.

Super snelle levering en goede producten

Heel veel keus en snelle levering. Heel tevreden

Zeer tevreden over de levering.

Ik ben zeer tevreden met de snelle levering van het bestelde product. Ik zal zeker blijven bestellen bij dit bedrijf.

Prima geregeld

Ze doen wat er beloofd wordt

Duidelijk, snel.

Makkelijk gevonden, besteld en geleverd.

Goed verpakt, snelle levering

De site is duidelijk.Het bestelde word iedere keer ook geleverd.Verpakking is helemaal goed en de snelheid van het thuis ontvangen is meer dan goed.

Werd gelijk de vgl.dag bezorgd.

Ik had zelf het verkeerde postcode erbij gezet per ongeluk en toch kreeg ik een week later alsnog mijn vape en de rest. Echt super fijn.

Hele snelle service

Ik had het de ene dag besteld en onveer 1 a 2 dagen later al in huis. Super tevreden met mijn bestelling. En met de snelle service. Zeker een aanrader

Heb nog geen kanker binnen

Kowed

Altijd goed

Makkelijk bestellen en vlot in huis.

Duidelijk..

Heldere website, goede procesafhandeling, snelle levering waar je niet voor thuis hoeft te blijven.

Gewoon alles goed

Ik heb geen pakket ontvangen

Hallo, mijn pakket zou op 30 december bezorgd moeten zijn, ik was heel de dag thuis maar heb niks ontvangen, ik heb wel een mail gehad van post.nl dat het pakket afgeleverd is op mijn adres. Ik heb vervolgens contact met post.nl opgenomen, En zij adviseerde mij dat ik contact met jullie op moet nemen, aangezien zij alleen op verzoek van de verzender een onderzoek kunnen starten. Ik heb jullie vervolgens via de chat benaderd op jullie website, maar heb hier nooit een reactie op gehad. Vandaar dus de slechte beoordeling. Nu is mijn vraag: kan ik nog rekenen op mijn pakketje dat ik besteld heb?

Geweldige service

Geweldig gewoon ! Zeer snelle service!

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.