Alles perfect geregeld, goed verpakt en de bezorging was op tijd.

Top!!!

Snelle levering..goede prijs..

Great service

Have the products I want, fast delivery. Very happy!

Goede service en uitgebreid assortiment. Levering kan/mag wat sneller gaan. Duurt toch enige dagen…..

Zeer ontevreden met hoe het is aangekomen.

Heb het product binnen gekregen als normaal. Vervolgens had ik het pakketje geopend en waren alle eliquids leeg gelopen omdat er in alle flesjes een klein scheurtje zat. Heb toen op het A4 papiertje gekeken over retouren of dat mogelijk was maar dat kan dus niet omdat het E-Liquids zijn.

Beste Delano, Wat vervelend om te horen! Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is jammer dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven op Kiyoh in plaats van contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we dit probleem direct met u hadden kunnen oplossen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar contact@nldamp.nl met uw verhaal, een foto van de producten en de pakbon. Op die manier kunnen we de situatie beoordelen en een passende oplossing voorstellen. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Duur alleen 3 dagen. Maar alles was verder goed. Zal wel meer bestellen bij jullie.

Te lange levertijd

Voor de tweede keer al een heel lange levertijd. Dit is toch een erg groot nadeel waardoor ik hier niet meer ga bestellen.

Goede en snelle bezorging

Snelle bezorging,met informatie wanneer het pakket is verzonden

Geleverd wat besteld

Duidelijke bevestigd wat en wanneer geleverd. Goed verpakt

Alles netjes verpakt en keurig bezorgd

Super makkelijk te doen op de site, En snel geleverd. Top

Snelle levering Prima service !!

Snelle levering goede service ik kom zeker nog eens terug !

Erg fijn

Ik ben heel erg fijn geholpen

Fijne site en snelle levering keurig verpakt!

Altijd netjes en snel geleverd

Hele goede ervaring Alles netjes geleverd

Nvt.

Nvt.

Alles goed verpakt, neutrale envelop! Fijn vapers!

Altijd een snelle levering en steeds correct!!!

Kan nog weinig over zeggen

Ben nog niet thuis geweest. Zijn nog op vakantie.

Het gaat helemaal naar wens

Na een langzame start

Na mijn geplaatste bestelling alleen maar stilte ,na een week of drie gevraagd waar mijn bestelling bleef ....na meerdere excuses dat er wat fout was gegaan toch daarna binnen enkele dagen de bestelling binnen Ach een foutje kan gebeuren ..ik ben de moeilijkste niet. En heb geen haast Conclusie...goed opgelost mannen bedankt. En tot de volgende keer

geen klachten, netjes en optijd

Strijders

Prima alles naar wens verlopen

Helemaal tevreden!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Ruim assortiment!!

Snelle levering.

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.