Top en altijd snel geleverd

Nvt

Goed geregeld.

hele snelle levering

Goede levering

Bestelling snel en alles overzichtelijk

Prima levering

Wat ik alleen jammer vind is, dat er op de website staat voor 21:00 bestellen de volgende dag in huis. Maar dit is misleiden. Want ik heb nu twee keer besteld en er heeft twee keer een werkdag tussen gezeten. Ik zou zeggen pas je website aan of lever op de tijd die jullie beloven. Verder alles goed en goedkope prijzen

Duidelijke website snelle levering

Jullie hebben het snel verstuurd helaas gaat het bij post.nl zoals wel vaker mis. Zou vandaag geleverd worden staat in de app helaas geen pakketje nu weer een dag opgeschoven

Geweldig product Super snelle levering

Zeer snelle levering en goed contact

Goede en snelle levering top!

Betrouwbaar en snel

Niets negatiefs op aan te merken. Er is nog geen bestelling te laat bezorgd en de site werkt altijd.

prima !

altijd zo snel als de brandweer bezorgd in een stevige verpakking die door de brievenbus past .de site is overzichtelijk en duidelijk, alleen jammer dat er geen afbeeldingen meer mogen. maar ik ben tevreden!! gr.adriana

Goede service & kwaliteit. Tevens een groot aanbod.

Zeer snel en compleet geleverd, TOP

Zeer zeker aan te bevelen

Geweldige service ! Jammer dat de vloeistof tabacco Nr 1 niet meer leverbaar is Nu rookte ik dessert ook die is er niet meer! Heel vervelend.

Precies zoals ik het graag wil!

Helemaal goed, op tijd geleverd, alles erbij! en vriendelijke hulp!

Super tevreden

Ben heel tevreden snelle levering gaat met betalen altijd goed,

Gewoon goed

snel,en goed

de service is goed de kwalitijd is goed en betaalbaar is het ook de groeten

Perfecte levering en een perfect product

Ik ben heel erg tevreden er over

Het is gewoon perfect toppie

goede service

prima advies gehad , zeer snelle levering , het bestelde goed verpakt ,kortom heel tevreden

Goede service en vlot.

goede service

Makkelijk bestellen en super dnel in huis, wat wil je nog meer..

Goede ervaringen

Goede smaak

Informatieve website, goede producten en snelle levering

Reeds meerdere keren besteld. Goed product, overzichtelijke website en snelle levering.

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar contact@nldamp.nl.