Goed geregeld.

Ik bestel er volgende keer weer.

snel geleverd

snel geleverd discreet verpakt keurig

Nergens meer vloeistof te bestellen! Jullie helpen me ik ben niet mobile helaas. Nou ik bestel weer bij jullie!

Helaas is deze bestelling nog niet bezorgd.

De kwaliteit van de producten is prima, maar misschien kunnen jullie uitzoeken waar deze bestelling blijft. Bij de app van PostNL staat deze bestelling bij hen nog steeds als niet ontvangen.

Beste T., Dank u wel voor uw bericht, wij waarderen uw feedback. Wij hopen dat u volgende keer direct contact met ons opneemt zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een oplossing voor uw klacht. Het is bij ons bekend dat in de week van uw review vertraging was bij PostNL, hiervoor bieden wij dan ook graag onze excuses aan. Zodra blijkt dat er sprake is van vertraging bij PostNL proberen we uiteraard met man en macht zo snel mogelijk te zorgen dat dit wordt verholpen en dat de pakketten terecht komen bij de klant. Excuses voor het ongemak, in het vervolg hopen we dat we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Sami van NL Damp

Ik wacht al 6 dagen op mijn bestelling

Ik bestel nooit meer wat bij NLDamp, veel beloofd en niets nagekomen. Ik kreeg afgelopen dinsdag een mail dat mijnpakket verstuurd werd, maar volgens post nl is alleen het ticket uitgeprint, het is nu zondag en is nog steeds niet het pakket bij post nl aangeboden. Ik bestel 10 flesjes per week en daarbij de accessoires, maar nooit meer bij NLDamp!! U moest zich schamen!!

Beste Hans, Dank voor uw feedback, wij vinden het erg vervelend dat u dit heeft moeten meemaken. Wij proberen met man en macht te zorgen dat de pakketten zo snel mogelijk de deur uit gaan, echter hebben wij soms helaas te maken met vertraging vanuit PostNL in verband met drukte bij de depots. Zodra een probleem bij ons bekend is proberen we uiteraard te zorgen dat het zo snel mogelijk worden verholpen. Excuses voor het ongemak, dit is een uitzonderlijke situatie geweest en wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Sami van NL Damp

Helemaal goed

Super goed!

Alles is makkelijk te vinden, en veel aanvullende informatie. Ook wordt je begeleid bij de keuzes.

Besteld en snel ontvangen, duidelijk met track en tracé, aanrader

Nog steeds niks ontvangen

Ik heb 2 bestellingen gedaan afgelopen week. De eerste bestelling moet nog binnen komen, de 2e is wel al binnen

Altijd en correct afgehandeld

Ik vind nl-damp een ontzettende klantvriendelijke Zaak !! Ik blijf trouwe klant en vind jullie in één woord geweldig !

Makkelijke site

De site is overzichtelijk en het is makkelijk om te bestellen. Keurig geleverd.

Altijd goed als je hier iets besteld!

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen.

Uistekend

Prima levering

Goede en duidelijke website, snelle levering.

Ik heb nu bijna 2 dagen geen sigaretten meer gerookt

Alles perfect geregeld, goed verpakt en de bezorging was op tijd.

Top!!!

Snelle levering..goede prijs..

Great service

Have the products I want, fast delivery. Very happy!

Goede service en uitgebreid assortiment. Levering kan/mag wat sneller gaan. Duurt toch enige dagen…..

Zeer ontevreden met hoe het is aangekomen.

Heb het product binnen gekregen als normaal. Vervolgens had ik het pakketje geopend en waren alle eliquids leeg gelopen omdat er in alle flesjes een klein scheurtje zat. Heb toen op het A4 papiertje gekeken over retouren of dat mogelijk was maar dat kan dus niet omdat het E-Liquids zijn.

Beste Delano, Wat vervelend om te horen! Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is jammer dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven op Kiyoh in plaats van contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we dit probleem direct met u hadden kunnen oplossen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar [email protected] met uw verhaal, een foto van de producten en de pakbon. Op die manier kunnen we de situatie beoordelen en een passende oplossing voorstellen. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Duur alleen 3 dagen. Maar alles was verder goed. Zal wel meer bestellen bij jullie.

Te lange levertijd

Voor de tweede keer al een heel lange levertijd. Dit is toch een erg groot nadeel waardoor ik hier niet meer ga bestellen.

Goede en snelle bezorging

Snelle bezorging,met informatie wanneer het pakket is verzonden

Geleverd wat besteld

Duidelijke bevestigd wat en wanneer geleverd. Goed verpakt

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar [email protected].