Super makkelijk te doen op de site, En snel geleverd. Top

Snelle levering Prima service !!

Snelle levering goede service ik kom zeker nog eens terug !

Erg fijn

Ik ben heel erg fijn geholpen

Fijne site en snelle levering keurig verpakt!

Altijd netjes en snel geleverd

Hele goede ervaring Alles netjes geleverd

Nvt.

Nvt.

Alles goed verpakt, neutrale envelop! Fijn vapers!

Altijd een snelle levering en steeds correct!!!

Kan nog weinig over zeggen

Ben nog niet thuis geweest. Zijn nog op vakantie.

Het gaat helemaal naar wens

Na een langzame start

Na mijn geplaatste bestelling alleen maar stilte ,na een week of drie gevraagd waar mijn bestelling bleef ....na meerdere excuses dat er wat fout was gegaan toch daarna binnen enkele dagen de bestelling binnen Ach een foutje kan gebeuren ..ik ben de moeilijkste niet. En heb geen haast Conclusie...goed opgelost mannen bedankt. En tot de volgende keer

geen klachten, netjes en optijd

Strijders

Prima alles naar wens verlopen

Helemaal tevreden!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Ruim assortiment!!

Snelle levering.

Prima service, prima producten.

Netjes verpakt, lekkere smaakjes en vrij snel bezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Goed product

Goed product

Snelle levering en fijn als brievenbuspost

Duurt lang en geen feedback

Het is heel druk vanwege het verbod ik snap het, na een berichtje gestuurd te hebben naar de klanten service, en een standaard bericht terug gekregen te hebben heb ik verder niets meer vernomen ( wat ik heel jammer vind) na een tweede mail naar de klanten service waar ik helemaal geen antwoord op gekregen heb, nog steeds geen bestelling en bericht ontvangen of überhaupt mijn bestelling al onderweg is. Het zou wel fijn zijn als iemand mij kan vertellen of mijn bestellingen 2x überhaupt al verzonden zijn ik heb ze namelijk wel al betaald.

Zeer goede ervaring

Zoals altijd is de bestelling goed en ondanks te drukke i.v.m. het online verkoopverbod snel geleverd.

Makkelijke site en snelle levering

Heel tevreden over de service Jammer dat het mijn laatste bestelling is geweest

makkelijk en snel

groot assortiment makkelijk te bestellen en snel geleverd

Prima webwinkel

Door de trage levering van post Nl, duurde het even voordat pakket binnen was. Klantenservice van NL damp hield mij heel goed op de hoogte. Reageerde snel op vragen via klantenservice. Bedankt Serena van NL Damp!

Super snel geleverd

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd. Alleen het lijkt wel of ik een doosje heb ontvangen met vapes met een foutje . Ik heb altijd de Vozol vapes en deze zijn altijd tot het eind prima van smaak. Nu heb ik er al 5 uit dezelfde doos gehad die na een paar keer gebruik al verbrand smaken. Dat lijkt mij niet oke !!

Service fantastisch product dramatisch

Helaas zijn de ice mint weg werp vapes van upends die ik besteld heb in kwaliteit gedaald. Ik heb er 10 besteld. En die heben het allemaal maar 200 heisjes I.p.v. de beloofde 600. Erg zonde! De winkel vind ik verder top. Snel geleverd en makelijk bestellen!

Beste Carlos, Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de Ice Mint wegwerp vapes van Upends. We begrijpen je teleurstelling en willen graag uitleggen wat er mogelijk aan de hand is. Het is jammer dat je niet eerder contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, zodat we je direct hadden kunnen helpen. Bij een aankoop heb je altijd recht op garantie. We willen je vragen om een garantieaanvraag in te dienen via deze link: https://www.nldamp.nl/service/garantie/. Na goedkeuring van je aanvraag ontvang je een terugbetaling voor je aankoopbedrag. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee zitten, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar [email protected].