Prima webwinkel

Door de trage levering van post Nl, duurde het even voordat pakket binnen was. Klantenservice van NL damp hield mij heel goed op de hoogte. Reageerde snel op vragen via klantenservice. Bedankt Serena van NL Damp!

Super snel geleverd

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd. Alleen het lijkt wel of ik een doosje heb ontvangen met vapes met een foutje . Ik heb altijd de Vozol vapes en deze zijn altijd tot het eind prima van smaak. Nu heb ik er al 5 uit dezelfde doos gehad die na een paar keer gebruik al verbrand smaken. Dat lijkt mij niet oke !!

Service fantastisch product dramatisch

Helaas zijn de ice mint weg werp vapes van upends die ik besteld heb in kwaliteit gedaald. Ik heb er 10 besteld. En die heben het allemaal maar 200 heisjes I.p.v. de beloofde 600. Erg zonde! De winkel vind ik verder top. Snel geleverd en makelijk bestellen!

Beste Carlos, Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de Ice Mint wegwerp vapes van Upends. We begrijpen je teleurstelling en willen graag uitleggen wat er mogelijk aan de hand is. Het is jammer dat je niet eerder contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, zodat we je direct hadden kunnen helpen. Bij een aankoop heb je altijd recht op garantie. We willen je vragen om een garantieaanvraag in te dienen via deze link: https://www.nldamp.nl/service/garantie/. Na goedkeuring van je aanvraag ontvang je een terugbetaling voor je aankoopbedrag. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee zitten, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Snelle levering en goede producten

NLDamp is Top

Veel keus, snelle levering .! Jammer dat ik weinig leefgeld heb, ik zal proberen om voor 1 juli nog in te slaan. Groetjes Carla

Snel en netjes geleverd

Bestelling wordt snel geleverd in een nette verpakking. Super ben er blij mee

Uitstekend!

Mijn bestelling keurig op tijd bezorg! Hulde!

perfect

Tot binnenkort in de shop België

SUPER !!!

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit !!!

Verwarrend.

Op woensdag kreeg ik bericht dat t die dag geleverd zou worden Niks ontvangen, en zag dat t nog niet bij Postnl bezorgd was. Op vrijdag heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik ging zondag op vakantie , en hoopte de bestelling mee te kunnen nemen op vakantie. Helaas. Maandag kreeg ik een mail waarin gevraagd werd om mijn beoordeling. Tsja, niet goed dus. Even later kreeg ik een mail van de klantenservice waarin vermeld werd, standaardbericht, dat er vertraging is . Dinsdag kreeg ik een mail over mijn negatieve beoordeling: ik had beter eerst de klantenservice kunnen berichten. (????) Dinsdagavond is de bestelling geleverd. Ik zit in Griekenland, dus zie de bestelling als ik weer thuis kom.

Beste Janet, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

We hebben nog steeds niets..

We hebben nog steeds niets binnen

Beste Lizzy, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

Snel geleverd en prima product

Veel keus

Pakket niet ontvangen

Ik heb coils besteld vorige week zondag, maar de bestelling is er nog steeds niet

Beste Jasper, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

Helaas de laatste bestelling nog steeds niet binnen hoop dat die nog binnen komt ik wacht nog even af

Vapes zijn goed

Ik heb na 8 dagen de rookwaar ontvangen

Beste Johan, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

Bestelling tot nu toe niet gekregen

Normaal als ik.bij jullie bestel heb ik het uiterlijk na 2 dagen Wacht nu al langer als een week!!!! Zeer slecht!

Beste Engel, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

Heel tevreden

Fijne vapes! Goed van smaak en ook nog eens snel bezorgd! Dag later al in huis! :)

Altijd tevreden

Ze houden je goed op de hoogte, nu even wat vertraging door drukte maar dat is natuurlijk door uitzonderlijke omstandigheden. Daarvoor was de bestelling altijd de volgende dag al in huis.

De beste winkel, gemakkelijke levering!

Dit is de beste winkel. Product van zeer hoge kwaliteit.

heel goed

heel snel en netjes verpakt

Ik bestel regelmatig, ik ben heel tevreden en een snelle levering

Helemaal goed

Prima gegaan met bestellen, afleveren

Ik vind het echt super!!

Maar ik weet niet zo goed wat nu wel en niet kan aan vloeistof. Ik begreep 50/50 maar vaak is het 70/30 en kan dat dan ook. Dit kan ik eigenlijk nergens vinden.

Betrouwbaar bedrijf

Heel tevreden

Magelhaenstraat 6 4812 RE Breda

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar [email protected].