Betrouwbaar bedrijf

Heel tevreden

Traag

Een beoordeling geven is heel erg moeilijk, aangezien ik nu al bijna een week op mijn bestelling wacht. Vrijdag besteld en donderdag komt het pakket aan (als het goed is). We wachten af of het arriveert.

Beste Ina, Bedankt voor je feedback. Ten eerste onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je frustratie en willen graag uitleggen wat er aan de hand is. We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen via de klantenservice, dan hadden we je graag direct meer duidelijkheid gegeven. Vanwege het aankomende smaakverbod per 1 juli 2023 ervaren we momenteel een enorme drukte, aangezien veel mensen voor het laatst online bestellen. Dit heeft geleid tot een verhoogde vraag en extra druk op ons magazijnpersoneel, zelfs met extra uren en mankracht lukt het niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Bij jouw order zie ik inderdaad dat deze een dag later is meegegeven aan PostNL. Daarnaast kampt PostNL op dit moment met aanzienlijke vertragingen, wat tot veel problemen leidt. We merken dat de vertragingen soms meer dan een week kunnen duren. Door de enorme drukte lukt het PostNL niet om alle pakketjes direct te scannen, waardoor de track & trace-status langere tijd op "Delivery unknown" blijft staan. Dit betekent echter niet dat het pakket niet is meegenomen, maar dat de verdere verwerking door PostNL nog niet heeft plaatsgevonden. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben reeds contact opgenomen met PostNL om te achterhalen wat er precies aan de hand is en of er binnenkort een oplossing komt. Helaas hebben we tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Het spijt ons dat dit is gebeurd bij jouw order en we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en doen ons uiterste best om je te helpen. Met vriendelijke groet, Serena NLdamp

Lekkere vape

Top geregeld

Prima geregeld en snel bezorgd

Voortreffelijk

Voortreffelijk

Top smaken en top service

Snel en overzichtelijk bestellen met verschillende giga smaken

Wat aantallen besteld maar zaten 2 defecten tussen

Heb er voor 220 euro aan weg werp vapes besteld en helaas zaten er 2 tussen die defect zijn en heb er n melding van gemaakt maar om ze vergoedt te krijgen moet je n procedure doorheen en na de beoordeling ook nog s 5 dagen lang wachten op n beslissing ik heb het gelaten zoals het is Bij de concurrenten hebben ze dit veel beter voor mekaar en wordt het direct geregeld Jammer maar het is zoals het is ik ga weer naar de concurrent toe omdat ik toch wel op n wekelijke basis heel wat aantallen bestel Gr Richard

Beste Richard, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons enorm dat dit is gebeurd. We begrijpen je teleurstelling en frustratie. We hebben altijd geprobeerd om defecte wegwerpvapes te vergoeden voor onze klanten, maar helaas is het voor ons als bedrijf niet langer haalbaar om dit te blijven doen zonder vergoeding. We hopen dat je begrip hebt voor deze situatie, net zoals onze andere klanten. Wat betreft de garantieprocedure, de eisen die we stellen zijn afkomstig van onze leverancier en we moeten ons aan deze richtlijnen houden. We hebben je aangeboden om een foto van de defecte vapes te sturen voor de garantieafhandeling. Op die manier proberen we het zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken. Je kunt ons ook bereiken via e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je als klant en staan altijd klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, NLDamp

Groot assortiment en een snelle service!

Al 2 vipes die nog niet voor de helft vol was 1 bij de eerste dag al leeg

De tweede , twee dagen gebruik zeer zeker niet geen 6oo puf

Goedemorgen Petra Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend, mijn excuses. U heeft altijd recht op garantie bij ons https://www.nldamp.nl/service/garantie/. Deze kunt u invullen en dan zult u het aankoopbedrag terug ontvangen. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ons altijd mailen of bellen via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Heel goed bevallen makkelijk te bestellen en snel verstuurd, en heel netjes geholpen aan de telefoon.

Alles naar wens

Meer dan goed !

Ondanks drukte , snelle verzending. Beetje jammer is dat sommige dingen ook via de brievenbus verzonden hadden kunnen ipv pakketpost.

Hele goede (web)shop

De site is zeer overzichtelijk, overal een duidelijke beschrijving bij de producten. De bestelling wordt snel en netjes afgehandeld en verzonden. Dikke pluim voor NLDamp

Overzichtelijke site. Snelle levering

Voor het eerst slecht!

Altijd goed maar 2 van de 5 die ik heb gekocht was lek of deed helemaal niks! Dus viel heel erg tegen. Heel jammer dat de 0.0 nicotine slecht was. Normaal met Vozol of Lost Mary nooit last van!

Beste Charissa, Bedankt voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend, mijn excuses. We vinden het jammer dat u niet direct contact heeft opgenomen met onze klantenservice, we helpen u graag via de e-mail of telefoon! Bij NLDamp streven we naar snelle en nette bezorging, maar het is belangrijk dat onze producten ook aan uw verwachtingen voldoen. Daarom bieden wij altijd garantie op onze producten. Dit betekent dat u recht heeft op terugbetaling in geval van een defect product, na goedkeuring van de garantie. Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het indienen van een garantieclaim, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. We staan altijd klaar om u te helpen en een passende oplossing te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we waarderen uw feedback. We streven ernaar om onze producten en service continu te verbeteren en hopen dat we in de toekomst aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Serena NLDamp

Alles netjes en snel geleverd

Hebben veel soorten in de 0mg vapes.

Het was goed je konde zien waar je bestelling wah en als het laat kome kan je vragen of krijg je berigt

Gewoon super!

Ongelofelijke snelle levering alijd, goed verpakt, en makkelijke betalingmethodes

Netjes geleverd

De bestelling was onbeschadigd geleverd. Netjes verpakt.

ik heb hele goede ervaringen met jullie, alles atijd mooi op tijd. Gr Jolanda

top

maar wat ik minder top vind .. is dat ik na 1 juli niet meer kan bestellen . is dat echt zo of is er nog een optie dat dat niet doorgaat .

Snelle levering. Honey crunch is echt mijn favoriet

Magelhaenstraat 6

4812 RE Breda

Over NLDamp

NLDamp elektronisch roken. Specialist op het gebied van e-sigaretten, e-liquid en toebehoren. Kom langs in onze winkel in Breda of bestel online. Sinds 2014 zijn wij specialist op het gebied van elektronisch roken. Via onze webwinkel bieden we een groot assortiment aan van e-liquid en e-sigaretten. Voor vragen? Mail naar [email protected].