Zoals het hoort

Levert volgens afspraak. Alleen de in veel stukken gebroken verpakkingstempex geven mijn inziens afbraak aan de vlotte service!

Dank voor de goede tip. Wij zullen het opvullen op een andere en nettere manier gaan doen

Snelle en correcte levering

Kan alleen een beoordeling geven op de levering aangezien ik nog geen ervaring heb met de kalk en najaarsbemesting. Levering was snel en correct

Goede materialen, snelle levering met extra info

Super service!!

Snel en goed!

Het gewenste product was er binnen 24 uur!

Vragen worden meteen beantwoord zelfs op zondag.

Goed assortiment snelle verzending toppie

Bij vragen goed en deskundig antwoord

Fijn bedrijf

Nadat een onderdeel van de beluchting schoenen kapot was gegaan kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Top service!

Zal Zeker Goedkomen!

Al jaren geleden is mijn verteld,dat ik hier moet zijn voor kwaliteit graszaden! volgen mij al in de jaren 80' Nu de gemeente onze straat aan het renoveren zijn en aan het afronden is,ga ik niet wachten tot er een meter 'onkruid' staat ofwel ga deze 'Wadi's - Delen' zelf aanpakken dat hier binnen een paar weken een stukje Top kwaliteit gras ligt!

Waar voor je geld

Stipt en netjes op tijd geleverd. Jammer dat ze niet in het weekend of iig zaterdag bezorgen. Mooi gras en netjes verpakt, rollen en wateren. Na 2 weken een super gazon liggen!

Compleet en op tijd de spullen geleverd

Prima bedrijf om artikelen te bestellen. De spullen worden op tijd en compleet geleverd en zijn van goede kwaliteit!

Correcte service

Correcte service

Goed spul en snel verzonden deze site heeft producten waarvan ik het staan niet wist.

Zoals altijd snelle levering en prima afhandeling

Zoals altijd snelle levering en prima afhandeling

Prima producten en levering

Ik word goed op de hoogte gehouden , krijg uitstekende producten en alles snel geleverd

Zeer snelle levering. Prima geregeld

Snelle levering met speciaal toegevoegde handleiding

Niet duur in vergelijking met tuincentra.

Betrouwbaar.

Kalk voor gazon besteld. Goed product voor een scherpe prijs en snel in huis.

Snelle levering. Kleine compacte verpakkingen. Kan nog niets zeggen over de producten daar ik afgelopen week producten gebruikt heb om tuin winterklaar te maken.

alles duidelijk en snel geregeld

een positieve ervaring bezorging was wel laat in de avond

Goede productomschrijving en gebruiksaanwijzing

Eerst mailcontact met een foto van het probleem. Gevold door een advies en de te bestellen producten. Snel in huis a d slag probleem solved

professionele uitleg en zeer goed geholpen. Top bedrijf.

Goed met aandachtspunt

De doos met graszaad gelieve niet onder de zakken kunstmest te verpakken. Het wordt dan geplet en het graszaad zit dan niet meer in de doos.

excuses, ik dacht dat ik het goed verpakt had, ik weet niet hoe het met het vervoer is gegaan. Ik zal u een nieuwe zak opsturen

Goed advies duidelijke site

Snelle levering gemakkelijk te verwerken

Top..

Goede en snelle reactie op een vraag. Gelijk een bestelling gedaan. Deze was binnen 2 dagen bezorgd. Ik ga als het nodig is hier weer bestellen.