De bestelling is snel verzonden

Dit was de 1e keer dat ik iets bij steenbergen heb besteld. Het werd snel afgehandeld. Jammer dat ik bijna een week heb moeten wachten voordat dhl het afleverde

Dank u wel voor uw reactie, Door de corona crisis hebben alle bezorgbedrijven momenteel vertraging in het bezorgen laten we hopen dat ook zij hun capaciteit kunnen opschalen! Wij wensen u in ieder geval veel plezier met uw gazon

de leverings problemen met HDL heeft steenbergen graszoden goed opgelost

de leverings problemen met HDL heeft steenbergen graszoden goed opgelost

Vervelend dat u niets heeft ontvangen. Wij hebben u een mail gestuurd naar de mogelijkheden via track and trace Graag helpen wij u dan verder met vriendelijke groeten Irma Steenbergen

Snelle levering, duidelijke info

Wat ik zo fijn vind aan de grasdokter, is dat je allerlei advies krijgt hoe je t beste je gazon in goede staat kunt houden

Goede informatie over het product en snelle levering.

Prima voor elkaar. Verpakken kan nog wel wat efficiënter. Graszaad is niet echt kwetsbaar dus wat mij betreft mag het wel wat krapper verpakt worden met minder vulmateriaal.

Dank u wel voor de tip, Wij zullen de verpakkingen hierop aanpassen vriendelijke groeten Irma Steenbergen

Snelle Service! en altijd goed advies

Altijd goede en snelle service!

Snelle levering, goed advies!

Bij de levering ontvang je handige documentatie mbt het gazon.

Snelle service, keurig. Ook mijn graszoden vorig jaar hier besteld, heel tevreden.

Ik koop al meerdere jaren mijn meststoffen bij Steenbergen. En ben heel erg tevreden! Mocht er een probleem zijn dan wordt dit meer dan geweldig opgelost.

Haal hier elk jaar gazonmest pakket

Al meer als 5 jaar top service. Ze bellen zelfs als de bestelling niet klopt om de laatste foutjes er uit te halen. Prima levering en klantgericht.

Heel prettige vriendelijke ondernemers

Alle wensen worden geheel naar wens uitgevoerd.

Meedenken met de klant: echt top!

Ik had meerdere losse zakken kalk van 4 kg besteld omdat ik een groot gazon heb. Word ik gebeld dat ik beter een grote zak van 20 kg kan bestellen omdat dat flink wat geld scheelt. Dat is klantgericht denken!

Goed en netjes

Goede prijs kwaliteit. Snel en netjes geholpen

Uitstende service en prijs/kwaliteitsverhouding

Omdat het maar een klein stukje gras was, wat niet direct in het zicht ligt, heb ik er “B-keus” graszoden ingelegd. De prijs was dan misschien wel b-keus, maar de kwaliteit was mi zeker a-kwaliteit!. Daarnaast heb ik goede leg-instructies gekregen. Kortom; een geweldig bedrijf.

goede service

goede tips voor problemen in het gazon. Gazon is weer mooi en gezond geworden

Pluspunten

Goed advies op gestelde vragen, veel informatie te vinden op de site.

Misschien een uitgebreidere uitleg over zaaien / bijzaaien op site.

Pluspunten

Makkelijk besteld goede feedback op vraag en conform toezegging geleverd!

Pluspunten

Informatieve website. Snelle levering.

Pluspunten

Goed advies en snelle levering

Nvt

Inhoud van doos was erg zwaar. Tijdens bezorging is doos daardoor vermoedelijk gevallen waardoor zak met mestkorrels was gescheurd

Dat is idd een goed verbeterpunt. Wij zullen nu pakketten niet zwaarder dan 20 kg verzenden. Bedankt voor uw tip

Pluspunten

Kwaliteit : Gras en adviezen

Pluspunten

Snelle levering en vorig jaar perfect gras dankzij de tips

Pluspunten

snelle beantwoording snelle levering bestelling handige tips uitgebreid assortiment 5 sterren!

Pluspunten

Goede nette service

Betere informatie op mail. Bv nu kalk op gras.....! Tips

Pluspunten

Snelle levering. Handig boekje met wanneer je welke bemesting voor het gazon moet geven.

Pluspunten

vorig jaar bemesting gebruikt. Prachtig gazon geworden, goed advies gekregen.