Perfecte levering

Snel geleverd met nog extra aanvullende informatie bijgeleverd. De zomermix gelijk op het gras gestrooid, waar een goede regenbui van 30 mm opviel met als resultaat dat het gras weer groener is dan bij de buren!

komt afspraak na. levert snel

Besteld Artikel werd snel geleverd en werkt prima.

Snelle afhandeling en duidelijke info op de site.

Snelle afhandeling en duidelijke info op de site. Top geregeld.

Prima service snelle levering en goed advies!

Prima service snelle levering en goed advies!

goed bedrijf

er was bij DHL iets mis gegaan , maar Steenbergen graszoden deed er alles aan . goede service

Snel geleverd en goede informatie

Eerste bestelling en dus ervaring, mooi assortiment en zou zo weer bestellen.

Super goed

In het voorjaar prachtig gazon besteld is nog steeds mooi groen. Nu voor de winter meteen voeding besteld ook hier weer hele goede service!!

Overzichtelijke website. Goede berichtgeving over ontvangst bestelling. Duidelijke afspraak om bestelling op te halen in Donkerbroek. Persoonlijke afhandeling van bestelling.

Zoals het hoort

Levert volgens afspraak. Alleen de in veel stukken gebroken verpakkingstempex geven mijn inziens afbraak aan de vlotte service!

Dank voor de goede tip. Wij zullen het opvullen op een andere en nettere manier gaan doen

Snelle en correcte levering

Kan alleen een beoordeling geven op de levering aangezien ik nog geen ervaring heb met de kalk en najaarsbemesting. Levering was snel en correct

Goede materialen, snelle levering met extra info

Super service!!

Snel en goed!

Het gewenste product was er binnen 24 uur!

Vragen worden meteen beantwoord zelfs op zondag.

Goed assortiment snelle verzending toppie

Bij vragen goed en deskundig antwoord

Fijn bedrijf

Nadat een onderdeel van de beluchting schoenen kapot was gegaan kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Top service!

Zal Zeker Goedkomen!

Al jaren geleden is mijn verteld,dat ik hier moet zijn voor kwaliteit graszaden! volgen mij al in de jaren 80' Nu de gemeente onze straat aan het renoveren zijn en aan het afronden is,ga ik niet wachten tot er een meter 'onkruid' staat ofwel ga deze 'Wadi's - Delen' zelf aanpakken dat hier binnen een paar weken een stukje Top kwaliteit gras ligt!

Waar voor je geld

Stipt en netjes op tijd geleverd. Jammer dat ze niet in het weekend of iig zaterdag bezorgen. Mooi gras en netjes verpakt, rollen en wateren. Na 2 weken een super gazon liggen!

Compleet en op tijd de spullen geleverd

Prima bedrijf om artikelen te bestellen. De spullen worden op tijd en compleet geleverd en zijn van goede kwaliteit!

Correcte service

Correcte service

Goed spul en snel verzonden deze site heeft producten waarvan ik het staan niet wist.

Zoals altijd snelle levering en prima afhandeling

Zoals altijd snelle levering en prima afhandeling

Prima producten en levering

Ik word goed op de hoogte gehouden , krijg uitstekende producten en alles snel geleverd

Zeer snelle levering. Prima geregeld

Snelle levering met speciaal toegevoegde handleiding

Niet duur in vergelijking met tuincentra.

Betrouwbaar.

Kalk voor gazon besteld. Goed product voor een scherpe prijs en snel in huis.