Retouren worden traag verwerkt.

Mooie kleding, maar nu blijkt het retourbedrag pas volgende maand terug te worden gestort. Slecht!!!

• Kwaliteit

Beste meneer, Bedankt voor uw feedback via KiyOh. Wij verwerken de retourzending zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Zoals vermeld op onze website. Hiervan ontvangt u een bevestiging via het door u opgegeven e-mail adres. Wij hebben uw retourzending inmiddels verwerkt en een refund aangevraagd op 25-11-2019. Het bedrag zal inmiddels op uw rekening bij geschreven moeten zijn. Met vriendelijke groet, Schulte Herenmode

Efficiënt en snel

Bestelling snel en efficiënt afgehandeld. Kwaliteit van de bestelling bleek uitstekend te zijn.

• Kwaliteit

Keurig verlopen bestelling en prima geleverd

Via de webshop een colbert besteld wat twee dagen later keurig thuis werd bezorgd. Alles netjes volgens de regels der kunst verpakt en geleverd. Complimenten aan Schulte Herenmode.

• Kwaliteit

Snelle levering, altijd conform afspraak. Super, kwaliteit!

Regelmatig een bestelling geplaatst en altijd keurig geleverd. Een betrouwbare site. Helemaal top

• Kwaliteit

Zo tevreden dat we zeker terugkomen!!

Duidelijk, snel, klantvriendelijk en online-bestelde artikelen worden met grote zorg verstuurd..!!

Fantastisch en mensvriendelijk

Door grove nalatigheid van Post.nl heeft Schulte het pakje terug moeten halen en opnieuw verstuurd. Na het verhaal te hebben besproken hebben ze kosten noch moeite gespaard om aan de bezorger duidelijk te maken 'waar' ik woon... Helaas is de trui veel te klein en gaat hij retour. Maakt mij niet minder dankbaar en hoopvol voor de toekomst dat er wel degelijk bedrijven bestaan die weten wat 'klantenservice' is. Ere wie ere toekomt.

• Kwaliteit

Prima, zoals altijd netjes en tijdig geleverd.

Bestel al enig jaren bij Schulte Herenmode, destijds gewoon een keuze gemaakt op beschikbaar aanbod. Gezien nette afhandeling en assortiment/prijs klant gebleven!

Goed, als altijd.

Goede producten, prijs, prijs/kwaliteitverhouding en snelle en correcte levering

Alles netjes geregeld En op tijd geleverd Super netjes verpakt 👍

goed en snel geleverd

• Kwaliteit

Prima service, bestelling snel binnen!

Snel, makkelijk, keurig verpakt! En betrouwbaar!

• Kwaliteit

Nieuw assortiment, klantvriendelijk en snelle leveringen

Geen aanvullende informatie

servicegericht

Super dat de zending toch kwam ondanks dat 1 artikel nabesteld moest worden, zodoende leuk kado voor sinterklaas toch op tijd in huis! TOP

Goede website, fantastische collectie

Website voor mij zeer goed hanteerbaar en prima collectie

Perfect!!

Perfect product en perfecte snelle levering!!!

Alles naar wens

Snelle verzending, Veel keus.

• Kwaliteit

Zeer fijn om bij Schulte Herenmode online te winkelen.

Groot aanbod, snelle levering en goede prijzen. De foto's zijn duidelijk en overzichtelijk.

Op alle onderdelen TOP!!

Kan geen minpunten benoemen.

Goed 👍👍

Goeie winkel

Goed,snelle levering.

Voor de eerste keer een bestelling bij jullie geplaatst.Zeer tevreden! Vele kwaliteitsmodemerken aanwezig.Ook grote maten spreken mij aan. Snelle levering. Ga in de toekomst,indien nodig, zeker nog bestellingen plaatsen!

• Kwaliteit

Goe is goed en beer kan het niet.

Zeer degelijk

Product beantwoordt perfect aan mijn verwachtingen. Daarom heb ik dan ook bijbesteld. Dienstverlening / support Schulte Herenmode is snel en ad rem.

• Kwaliteit

Fantastische snelle levering, ondanks dat het bestelde niet in voorraadwas.

Voor het eerst online overhemden besteld. Goede communicatie. We kregen gelijk bericht dat de overhemden niet in voorraad waren, maar dat ze bij de leverancier besteld moesten worden. De levering Kong daardoor wat langer duren. Dinsdag besteld, vrijdag in huis. Fantastisch.

• Kwaliteit

Snelle levering en mooie kleding

Snel in huis Afbeeldingen op de website kloppen met wat je besteld hebt.

Uitstekend!

Ik heb tot driemaal kledingartikelen besteld en deze zijn alle drie keer prima verpakt afgeleverd. Ook de "aftersales" (retourzending van de kledingartikelen, terugstorting van het reeds betaalde bedrag en retour gezonden artikelen, terugstorting van het verschil van het teveel betaalde bedrag van het kledingartikel zoals op de factuur aangegeven en de daadwerkelijke prijs van het kledingartikel) beoordeel ik zonder meer als uitstekend!