zeer goed

zeer goed

• Kwaliteit

Prima kwaliteit en duidelijke produktinformatie

Kopen van kleding via internet is niet mijn geliefde aktiviteit. Om mijn vrouw niet te belasten met strijken van overhemden heb ik jaren geleden besloten om vooral poloshirts te kopen. Het probleem met poloshirts is dat ze vaak te kort zijn. Wat dat betreft zijn kledingwinkels niet erg vooruitstrevend. Uw website geeft duidelijke informatie hoe ik aan een kwalitatief prima poloshirt kan komen met de juiste lengte. Kortom ik ben zeer tevreden over mijn geslaagde aankoop. Kompliment voor uw webwinkel.

Snelle levering van artikel

Artikel was snel binnen en was goed verzorgd en verpakt. Helaas moet ik het retour zenden omdat de mouwen van de trui te lang waren.

• Kwaliteit

Geweldig en flexibel bedrijf!!

Fantastische service!

een echte aanrader

Bezorging volgens afspraak, deugdelijke verpakking en een mooie kwaliteit overhemden. De webshop was telefonisch goed bereikbaar en ik werd corrrect en naar tevredenheid te woord gestaan met een vraag over de kortingscode. De volgende keer zal ik weer bij Schulte bestellen.

• Kwaliteit

Snel en correct geleverd.

Prima service, netjes verpakt.

• Kwaliteit

Snelle levering,Goeie kwaliteit voor een mooie prijs.

• Kwaliteit

Fijn dat betalen achteraf mogelijk is en de artikelen waren snel binnen

Prima verzorgt

Snel en goed geleverd

• Kwaliteit

Eerste ervaring met u via webshop .

Alles zoals besteld is precies op tijd en juist geleverd. Jammer dat we 1 poloshirt moesten ruilen. Maar ook dit is perfect opgelost.

• Kwaliteit

Goede prijs en snelle levering

Nvt

Een zeer fijne zaak

Broek keurig op tijd bezorgt

Mooie stoffen, goede kwaliteit

Snel verzonden, keurig verzorgd, overhemd wat aan de kleine kant, heel gemakkelijk terug te sturen door al bijgevoegde stikker.

• Kwaliteit

Product komt exact overeen met website

Overzichtelijk, goede zoekfunctie, snell gevonden Product komt overeen met webwinkel

• Kwaliteit

Goeie service en snelle levering!

Prima voor elkaar!

DE bestelling was gemakkelijk te plaatsen. De aflevering van het pakket is goed verlopen. Het artikel (pyjama) was wat ik ervan verwacht had.

gewoon goed.

Voor mij functioneert dit goed.

Kwaliteit en goede service

Kwaliteit en goede service zijn 100%

• Kwaliteit

goede snelle levering in degelijke verpakking.

Ben al enkele jaren een tevreden klant

topen snelle levering

top en snelle levering

• Kwaliteit

Vlotte levering van de gewenste produkten

Het was mijn eerste bestelling bij deze handelaar en ik ben bijzonder tevreden met de geleverde service.

Kan niet beter.

Een online kledingwinkel is er niet.

Allees was goed geregeld

Netjes en vlot afgehandeld

• Kwaliteit

Veel keus in grotere maten.

Snelle afhandeling en levering van kwalitatief goede en mooie kleren.

• Kwaliteit

kwaliteit in levertijd en betrouwbaarheid

Schulte heeft snelle levertijden, goede merken, en voldoende maat keuze. Ik heb er veel aangeschaft, daarvoor zou ik wel wat meer beloond willen worden. Wellicht komt dit omdat ik geen account heb, maar ze zien toch je bestelfrquentie.