Ik ben zeer vriendelijk, servicegericht en met mij meedenkend geholpen. Eerst (voor zover dat vriendelijk kan - maar snel ging het zeker) on-line. Daarna door de klantenservice en tenslotte in de winkel.
Product (Paul and Shark vest) voldoet volledig aan verwachting. Materiaal, pasvorm en draagcomfort top.
had product en retour gestuurd. Retourprocedure is goed geregeld. Heldere site met mooie kleding, en snelle levering
Mooie, stevige overhemden van een degelijke kwaliteit en op de maat die je wil.
Gewoon prima afhandeling
Retouren worden ook snel afgehandeld . Ik ben al jarenlang een tevreden klant.
Ze doen wat ze beloven.
Goeie kwaliteit voor een prima prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer.
Goed
Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van het verzendproces.
Artikel besteld en binnen 2 dagen in huis.
Mooie website, en snelle en goede levering
goede kwaliteit, snelle levering
We hebben een online voor een kleinzoon gekochte winterjas ter plekke kunnen ruilen en tegelijk zelf in de schitterende modezaak in Hillegom nog meer mooie kleding kunnen aanschaffen. De retourbetaling van de teruggegeven jas hebben we, ondanks de jaarwisseling die er tussen zat, binnen enkele dagen ontvangen.
vlotte en snelle levering en indien iets niet op voorraad blijkt te zijn keurig een berichtje dat het product iets later komt
Prima in orde. Regelmatig bestel ik hier iets en nooit iets te klagen gehad.
Ik vind uw website echt goed en u heeft heel mooie producten. Ik woon in België en dat vul ik in op het bestelformulier op de website, ik blijf het ideal logo zien, dus ik denk dat gaat goed. Totdat ik op het laatste icoontje klik en dan bij betalen is opeens het logo van Ideal verdwenen en kan ik met paypal, een creditcard of met bankcontact betalen. Waarom niet met Ideal, daar kan je ook met een Belgische kaart betalen? Wanneer u bankcontact verwijdert en er Ideal voor in de plaats zet. Dan kan iedereen met z'n bankkaart betalen.
gewoon goed altijd , ik ben voor deze mensen goed en hun voor mij zo eerlijk moet ik zijn . klant is koning . wat ik koop is goed en is het te klein doen hun ook niet moelijk krijg altijd mijn geld weer netjes terug . zo hoort het ook . daarom kom ik ook steeds terug met kleren kopen . .
ccc
Uitstekende service. Bestellingen worden snel verwerkt en evt. Retouren idem !
Snel en correct
goede kwaliteit en snelle service
De bestelling is voor mij altijd oké Mvg H.J.IJzerman Bathmen
snelle en correcte levering en ook snelle en correcte retournen behandeling
Ik heb altijd al Tenson jacks gedragen en die bevallen mij zeer goed.
106-110 Hoofdstraat
Hillegom 2181 EG
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer