Filters

9

Prima

Snelle levering snel retouren geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Zeer goed! veel merken!en snelle levering !!

Een aanrader veel keuze snelle levering!! Maar ook retour zendingen worden snel verwerkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
9

prima service!

Keurig op tijd en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Zeer goed

Snelle vlotte correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
8

ok

levering verzorgd en wachttijd isb ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Prima service! Snel, gemakkelijk en zeer correct!

Erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
9

makkelijk besteld goede kwaliteit aan een goede prijs

voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
9

Prima

Goede kleding, bestelling geleverd volgens afspraak. Retourzending snel afgewerkt en terug betaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

prima

Alles gegaan zoals ik het verwachtte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Fijne winkel

Ruim assortiment en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Uitstekende service, snelle levering, mooie verpakking

Mooie mode en snelle levering en vooral ook prettig aan de telefoon. De verpakking van het bestelde is praktisch en elegant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
9

goed en snel bezorgd.

mijn ervaring met schulte herenmode is dat de kleding van goede kwaliteit is en snel en goed bezorg word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

klasse!

duidelijke webshop, mooi aanbod, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Perfect!

Gewoon, PERFECT!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Kwaliteit product en aflevering gewoonweg subliem!

Geen spijt over zaken doen met fa.Schulte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
5

Trage levering, slechte communicatie

Ik bestel een broek die op voorraad is. Dan krijg ik een mail dat de broek niet op voorraad is, maar al onderweg is vanuit de leverancier en dat het 2/3 dagen duurt. Een week later gemaild waar de broek bleef, weer een reactie dat het een paar dagen zou duren. Een week later weer gemaild, geen reactie gekregen, maar een paar dagen later wel de broek geleverd gekregen. Die is van goede kwaliteit. Er worden dus 3x beloftes gedaan die niet nagekomen worden. Beloof het dan niet. Het lijkt wel alsof Hugo de Jonge hier aan het roer staat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft, onze excuses hiervoor. Wanneer blijkt dat de bestelde maat niet meer op voorraad is, wordt van sommige artikelen de order meteen doorgezet naar de leverancier. Hierdoor kan uw bestelling vertraging oplopen. Het kan voorkomen dat er vertraging ontstaat vanuit de post. Wij hebben er inmiddels hard aan gewerkt om te zorgen dat onze communicatie richting de klant beter en duidelijker is.

10

Goede service en prima kwaliteit.

Product voldoet aan de verwachting. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
5

mijn meest gewenste model is uit de handel genomen

Ik vind het prettig om een button down overhemd te dragen. het model dat ik voorheen bij Schulte bestelde is echter uit de handel genomen. Nu rest er slechts nog een hemd met een piepklein boordje, weliswaar voorzien van button down knoopjes maar toch niet wat ik graag wil. ik heb twee overhemden besteld op dezelfde dag maar het tweede hemd kwam pas een maand na de eerste! Kortingsaanbiedingen zijn eigenlijk geen kortingen, de prijs blijft praktisch hetzelfde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Het uiterlijk van kleding gaat mee met de mode. Dat is de verklaring waarom de button down overhemden een andere kraag hebben. Wij zijn ons ervan bewust dat sommige leveringen in een bepaalde periode vertraging hebben opgelopen. Onze excuses hiervoor. Er is hard aan gewerkt om onze communicatie richting de klant te verbeteren en dat is inmiddels gelukt. Wij gaan ervan uit dat deze problemen in de toekomst niet meer voor zullen komen.

3

Matig

Heb 2 dingen besteld. 1 item was al niet op voorraad. Het andere item daar werd de verkeerde maat van verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het kan gebeuren dat twee klanten hetzelfde artikel bestellen terwijl er nog maar een op voorraad is. Het artikel gaat dan naar degene die als eerste de bestelling heeft afgerond en de andere klant ontvangt een e-mail dat het artikel helaas is uitverkocht en dat het aankoopbedrag retour is betaald. Het is nooit de bedoeling dat u een verkeerde maat of een verkeerd artikel krijgt opgestuurd. Ons verzoek is om in dat geval altijd contact op te nemen met de klantenservice zodat wij het voor u kunnen oplossen. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:30 uur op telefoonnummer 0252-700276.

5

Redelijk

Gekochte broek heeft niet de elastaan zoals belooft.andere broeken van gardeur ,die ik heb,hebben dat wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

De betreffende broek heeft 4% elastaan. Dit staat ook vermeld in de omschrijving onder de foto op de website. Als een artikel niet aan de verwachtingen voldoet kan het kosteloos retour worden gestuurd (vanuit Nederland en België) met behulp van het meegeleverde retourlabel.

9

geweldig

een goede service en altijd netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Fijn contactvriendeljk

Super fijn bedrijf. Qua afhandeling etc. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
8

goede website

goede website

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

perfect geregeld

goed begeleid bij retourzending en advies over de maat

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
10

Nooit meer ergens anders shoppen

Geweldig assortiment, snelle service, bij retour snelle afhandeling en terugbetaling en tegen goede prijzen. Tsja....wat wil je nog meer!! Ik koop in ieder geval bijna al mijn kleding bij Schulte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd