perfect

perfect in elk opzicht

Prima verpakte kaas, heerlijk van smaak

Kaas is vacuum verpakt dus nog wel een poosje te bewaren. Ze verkopen Vleitegeit kaas, mijn favoriet die lang niet elke kaasboer verkoopt. De Solight kazen zijn mager maar ze smaken lekker romig.

Altijd mooi geleverd en lekkere kaas

schneller Service , super Qualität

Herzlichen Dank für die schnelle Lieferung und die super Qualität des Käses. Wir werden wieder bestellen. LG

Lekker

Het eten van jullie natrium arme kaas is voor mij een groot plezier en het is stukken beter voor mijn donor nier !!!!

Goed product voor een nette prijs

Goed geleverd; goed kaasproduct; langdurig houdbaar in de vacuümverpakking

Prima producten en perfecte levering.

Goed contact en netjes afgeleverd op de afgesproken datum. 👍🏻

Zeer smakelijke kaas en snelle levering een aanrader!

Top kaas netjes verpakt!

Wij zijn gek op de edammer kazen. Zijn hier niet overal verkrijgbaar dus via mijn moeder de tip om het via uwkaasboer te bestellen(zij koopt haar kaas in hun marktkraam). Snelle en prima service.

Einwandfreie Ware zu einem akzeptablenPreis.

Die Lieferung erfolgte zeitnah. Die Ware war wie erwartet.

Prima zeer goede kwaliteit en levering

Zeer goede service en kwaliteit.

Prima kaas en noten snel opgeleverd

Kan niet beter!

prima winkel

je bestelt kaas en krijgt kaas

vanaf de bestelling tot de aflevering was het contact zeer goed. De aflevering was netjes en correct. Het bestelde voldeed volledig aan de verwachting

Geweldige service. Heerlijke kaas.

In een woord voor herhaling vatbaar.

Lekker en vlot

Mijn bestelling kwam vlot binnen en de producten zijn heel vers en goed vacuüm verpakt. Netjes met een houdbaarheidsdatum en vellen papier om de aangebroken kaas in te bewaren. Gewicht ook dik in orde. We hebben lekker gesmikkeld, dus tot de volgende keer!

Heerlijke kaas

Bestelling snel in huis. Heerlijke kaas op zoutarm brood van de grill met tomaten ketchup. Ook heerlijk als kaastostie. Zeer tevreden mee.

lekkere kaas thuis bezorgd

heerlijk kaas gewoon thuis bezorg en zelfs gekoeld.

Goed en tevreden

Helemaal naar verwachting

Bestelde producten netjes (vacuum)verpakt afgeleverd, voorzien van etiketje met naam, gewicht en houdbaarheidsdatum. Kwaliteit helemaal goed.

PRIMA KAAS

Lekker kaas besteld. Goede side en vlotte bezorging

Prima service !

prime service goede betaalbare kwaliteit

Goede kwaliteit kaas voor de prijs

Ik bestel de kaas in een korte tijd om mee te nemen naar het buitenland, deze werd zeer snel geleverd en was perfect verpakt om aan de douane te voldoen.

Een goede service en snelle levering

Via google bij dit bedrijf gekomen. Een goede selectie van kazen en andere etenswaren. Duidelijke beschrijvingen en een overzichtelijke website. Als de kaas op is ga ik er weer bestellen.

Goede kwaliteit

Er is veel keus in binnen- en buitenlandse kazen. Alles wordt gevacumeerd en keurig ingepakt verzonden. Zelfs de kaas voor de kaasfondue was netjes in blokjes vacuüm ingepakt.