Zoals altijd perfect verzorgd afgeleverd

Lekkere kaas. :-)

Wir waren rundum zufrieden

Wir haben den Käse den wir für ein Rezept aus einem holländischen Kochbuch benötigten bei Ihnen bekommen. Die Lieferung erfolgte sehr schnell und es war alles gut verpackt

Gut gelaufen

War sehr zufrieden

De bestelde boerenkaas was heerlijk, vooral de Fenegriekkaas!

Hoewel de kaas er door de postvertraging lang over deed, was de kwaliteit nog goed. De helaas bedorven grillworst werd door Uwkaasboer vergoed.

perfect

perfect in elk opzicht

Prima verpakte kaas, heerlijk van smaak

Kaas is vacuum verpakt dus nog wel een poosje te bewaren. Ze verkopen Vleitegeit kaas, mijn favoriet die lang niet elke kaasboer verkoopt. De Solight kazen zijn mager maar ze smaken lekker romig.

Altijd mooi geleverd en lekkere kaas

schneller Service , super Qualität

Herzlichen Dank für die schnelle Lieferung und die super Qualität des Käses. Wir werden wieder bestellen. LG

Lekker

Het eten van jullie natrium arme kaas is voor mij een groot plezier en het is stukken beter voor mijn donor nier !!!!

Goed product voor een nette prijs

Goed geleverd; goed kaasproduct; langdurig houdbaar in de vacuümverpakking

Prima producten en perfecte levering.

Goed contact en netjes afgeleverd op de afgesproken datum. 👍🏻

Zeer smakelijke kaas en snelle levering een aanrader!

Top kaas netjes verpakt!

Wij zijn gek op de edammer kazen. Zijn hier niet overal verkrijgbaar dus via mijn moeder de tip om het via uwkaasboer te bestellen(zij koopt haar kaas in hun marktkraam). Snelle en prima service.

Einwandfreie Ware zu einem akzeptablenPreis.

Die Lieferung erfolgte zeitnah. Die Ware war wie erwartet.

Prima zeer goede kwaliteit en levering

Zeer goede service en kwaliteit.

Prima kaas en noten snel opgeleverd

Kan niet beter!

prima winkel

je bestelt kaas en krijgt kaas

vanaf de bestelling tot de aflevering was het contact zeer goed. De aflevering was netjes en correct. Het bestelde voldeed volledig aan de verwachting

Geweldige service. Heerlijke kaas.

In een woord voor herhaling vatbaar.

Lekker en vlot

Mijn bestelling kwam vlot binnen en de producten zijn heel vers en goed vacuüm verpakt. Netjes met een houdbaarheidsdatum en vellen papier om de aangebroken kaas in te bewaren. Gewicht ook dik in orde. We hebben lekker gesmikkeld, dus tot de volgende keer!

Heerlijke kaas

Bestelling snel in huis. Heerlijke kaas op zoutarm brood van de grill met tomaten ketchup. Ook heerlijk als kaastostie. Zeer tevreden mee.

lekkere kaas thuis bezorgd

heerlijk kaas gewoon thuis bezorg en zelfs gekoeld.

Goed en tevreden

Helemaal naar verwachting

Bestelde producten netjes (vacuum)verpakt afgeleverd, voorzien van etiketje met naam, gewicht en houdbaarheidsdatum. Kwaliteit helemaal goed.

PRIMA KAAS

Lekker kaas besteld. Goede side en vlotte bezorging