lekkere kaas thuis bezorgd

heerlijk kaas gewoon thuis bezorg en zelfs gekoeld.

Goed en tevreden

Helemaal naar verwachting

Bestelde producten netjes (vacuum)verpakt afgeleverd, voorzien van etiketje met naam, gewicht en houdbaarheidsdatum. Kwaliteit helemaal goed.

PRIMA KAAS

Lekker kaas besteld. Goede side en vlotte bezorging

Prima service !

prime service goede betaalbare kwaliteit

Goede kwaliteit kaas voor de prijs

Ik bestel de kaas in een korte tijd om mee te nemen naar het buitenland, deze werd zeer snel geleverd en was perfect verpakt om aan de douane te voldoen.

Een goede service en snelle levering

Via google bij dit bedrijf gekomen. Een goede selectie van kazen en andere etenswaren. Duidelijke beschrijvingen en een overzichtelijke website. Als de kaas op is ga ik er weer bestellen.

Goede kwaliteit

Er is veel keus in binnen- en buitenlandse kazen. Alles wordt gevacumeerd en keurig ingepakt verzonden. Zelfs de kaas voor de kaasfondue was netjes in blokjes vacuüm ingepakt.

de juiste kaas die o

goede kwaliteit kaas en netjes bezorgd

Heerlijke kaas en snelle levering en zorgvuldig verpakt!

De kaas komt goed verpakt aan, is heerlijk. Veel keus!

Geweldige service en kaas goed vacuüm verpakt

Heb meerdere keren besteld en ben super tevreden. Ga gelijk weer bestellen

Lekkere kaas met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

In eerste instantie probleem met verzending van bestelling. Maar dit is tot voller tevredenheid opgelost. Goede service.

Duidelijke webshop, goede communicatie, snelle levering

Heerlijke oude solight besteld. Keurig vacuum verpakt. Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

Perfecte levering!

Pluspunten

voor de eerste keer een bestelling gedaan en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle Levering , keurig verpakt , top kwaliteit , mooi en ruim assortiment , Zeker een aanrader !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ich habe in Deutschland noch keinen besseren Käse kaufen können. Sehr schnelle Lieferung, verständnisvolle und freundliche Mitarbeiter, nette deutsche Vertretung (Herr Heim), sehr gute Präsentation der Ware auf dem Markt in Groningen. Ich empfehle meinen Freunden/Freundinnen eine Bestellung.

- keine, alles gut. Das einzige Manko der Vergangenheit war der (manchmal unzuverlässige) Lieferdienst DPD. Dieser wurde mittlerweile durch DHL ersetzt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle verzending en een zeer goede kwaliteit kaas. Prima service en communicatie, kortom heel tevreden!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

De ziutloze kaas met bijv kruiden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Onze bestelling was kwijt geraakt. Ze hebben gelijk gebeld en gevraagd of we ons geld terug wilde! Dit was niet nodig want na een paar dagen was de bestelling was terecht en nog op tijd!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle respons.

Ik heb houten snijplankjes gekocht. Het was handig geweest indien er een onderhouds beschrijving was meegegeven. Nu moet ik dat zelf uitzoeken.

• Kennis & Vakmanschap

Response from the business owner

Goedemorgen, Dat is goede feedback, dank u wel. We gaan er in het nieuwe jaar werk van maken. Behandeling van het producten kan met natuurlijke olie. Door ze hiermee te behandelen droogt de plank niet uit en ontstaan er geen scheuren. U kunt de plank niet in de vaatwasser of in de koelkast doen. We hopen dat de rest naar wens was. mvg Uw kaasboer!

Voor een bestelling van 9 pakken kaasfondue viel het gratis meegeleverde stukje kaas wat tegen.

Nach Sprache filtern