Goed product, snelle levering

Vandaag besteld, morgen netjes in huis. Kan niet anders zeggen dan goede service.

Bedankt voor uw positieve review en het achterlaten van een bericht. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze service en uw bestelling. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Zeer goed en razend snel

besteld en razend snel in huis

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en de snelle levering van uw bestelling Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Top verf van Sikkens.

Plafondverf van Sikkens die niet spat. Aanrader.

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de plafondverf van Sikkens. Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

snel en goed verpakt en laagste prijs

snel en goed verpakt en laagste prijs

Bedankt voor het achterlaten van een review en bericht. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prima, snelle levering en mooie producten

Duidelijke website met precies de producten die ik zocht voor mijn project. Netjes geleverd en goed verpakt.

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. We zijn blij dat u precies heeft kunnen vinden bij ons wat u zocht. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Top geregeld !

Ik had per abuis een cijfer van de kleurcode verkeerd doorgegeven, dit per mail recht kunnen zetten en de verf is gemengd en per post verzonden. Snelle levering en prima service !

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en snelle levering. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Snel en goed afgeleverd

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prima adres voor een goede kwaliteit

Snelle levering en duidelijke communicatie?

Perfect en snelle levering

Goede service snel geleverd

Bedankt voor het achterlaten van een positieve review Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Verzending prima en top advies.

Had na aankoop een vraag betreffende watergedragen verf op alkyd grondverf waarmee ik door een specialist perfect ben geholpen.

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de hulp die u heeft gekregen van een van onze specialisten. Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Verbazend goed

Zeer snel geleverd goed advies via mail en heel goed verpakt en alles kompleet geleverd.

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en complete levering Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

goede snelle levering

Goede overzichtelijke site, vlotte levering, alles netjes egdocumenteerd en verpakt, gunstige prijzen

We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en service. We waarderen het dat u hiervoor een positieve review heeft geplaatst Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Vlot geleverd Jammer dat ik op de website niet helder kreeg hoeveel vierkante meter ik kan plakken met een emmer lijm van 10 liter

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Onze excuses dat niet alles geheel duidelijk was op onze site. In het vervolg kunt u altijd even bellen dan kunnen wij u advies geven of u doorverbinden met een specialist. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Super, en snelle levering.

2x order besteld, snel en correct geleverd.

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw orders en de levering van uw bestelling. Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Perfect.

Telefonisch advies gevraagd alvorens te bestellen. Goed, degelijk en vriendelijk te woord gestaan, kennis van zaken en producten. Snelle, keurige levering. Prijzen zijn scherp, producten in orde.

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze webshop, de prijzen en onze service. Heel erg bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Goede en nette leverig volgens afspraak

Top alles netjes en corect geleverd

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en snelle levering Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

goede verf, snelle levering

De bestelde verf werd netjes afgeleverd, wat wil je nog meer. fijne verf, wateroplosbaar dus makkelijk schoonmaken van kwasten, rollers, handen etc na gebruik.

Bedankt voor het achterlaten van een positieve review Fijn te horen dat u tevreden bent over onze producten en levering. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Zeer tevreden!

De kleur was opmerkelijk goed.

Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review en bericht. Wat fijn te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de kleur van de verf. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Snelle afhandeling

Prima zaak Overzichtelijk en snel en netjes geleverd

We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze webshop en de levering van uw bestelling. Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

2 verfemmers waren lek

Ik heb in tolaal 6 emmers besteld waarvan 2 kapot waren en daardoor de helft van de verf van die emmers moest weggooien.

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u bestelling beschadigd is bezorgd. We begrijpen dat dit niet uw verwachting is. Helaas werkt onze vervoerder met automatiseringssystemen waardoor dit soms voor kan komen. We vinden dit uiteraard erg vervelend. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er aan oplossing is aangeboden. We hopen dat u hiermee tevreden bent en u deze verf in goede orde ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Super bedrijf!

Zeer klantgericht! Goed bereikbaar! Geven goed advies! Kortom de klant is koning mentaliteit!

We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en service en we waarderen het dat u hiervoor een positieve review en reactie heeft achtergelaten. Heel erg bedankt! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Goede communicatie.

Bedankt voor uw review en bericht. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over onze service, Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Goed verpakt...de bezorgservice is uitstekend!

We zijn blij dat uw bestelling snel en in goede orde is bezorgd. Dank voor uw review en bericht. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

zeer goed

volgende dag bezorgd al belooft

Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en snelle levering Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prima service!

Was iets vergeten te melden met kleurcode, ze hebben mij een mail gestuurd of dit correct was en daarna bestelling in orde gemaakt. Prima initiatief.

Bedankt voor uw bericht en het achterlaten van een positieve review en bericht. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Hopelijk kunnen we u nog vaker van dienst zijn. Tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL