snelle service en levering

snel geholpen met mijn vraag en goed advies gekregen. de levering is binnen een dag wat ook superfijn is. goede service ook met iets terug sturen. fijne website en duidelijk om iets te bestellen hier.

klasse

bestellen en afleveren goed geregeld

Snelle levering en goede prijs

Belde voor info voorraad. Dame zei dat ze er op zaten te wachten. Groot was mijn verbazing dat de volgende dag berichtje kwam dat mijn bestelling was verzonden. Top

prima verf (ouderwetse Histor terpentine basis) snelle levering .Prima !!

Prima verf ("ouderwetse" Histor terpentine basis) snelle levering .Prima !! Uitstekend resultaat op buitendeuren etc.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service, producten en levering. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Helemaal TOP!

Levering prima op tijd. Helaas was hoekje van de brede verfbak afgebroken door transport. Heb dit opgelost door deze op een andere bak te plaatsen.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak, fijn te horen dat u het zelf zo goed heeft kunnen oplossen. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Zeer snelle en goede aflevdring

Verf besteld en de volgende dag in huis. Uitstekend!

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Eenvoudig bestellen, snel geleverd

Ik had snel verf op kleur nodig om mijn trap te schilderen. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag geleverd.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Zeer positief

Vlotte en perfecte levering van alle potten. Levering de volgende dag.

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. We zijn blij dat bij u alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Goede service en levering

Snelle levering.

Naar aanleiding van uw bericht, hebben we direct contact met u opgenomen. Waarin we zeker een passende oplossing hebben geboden en u de situatie rondom dit hebben uitgelegd. We hopen dat het voor u wat duidelijker is. Onze welgemeende excuses voor de ontstane ongemakken. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Heel tevreden

Super snelle en correcte levering top top

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

De 1 dag bestellen en de andere dag is het in huis.

Dit was voor ons de eerste keer maar een snellen levering en een goede servies. Ik ben er blij mee.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Was goed geregeld

Goede prijs en snel geleverd

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding en levering. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Snel geleverd zonder problemen

Gewoon goed en snel

Verf was niet voorradig, keurige mail met uitleg en alsnog snel binnen!

Bedankt voor uw review. We proberen al onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te brengen van de bestelling. Fijn te horen dat bij u alles naar wens is geweest en u tevreden bent over de snelle levering en onze service. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Super tevreden

Super tevreden, Super snelle bezorging

Na een probleem netjes opgelost

Na de vervelende handelingen van PostNL hebben jullie het probleem netjes opgelosten

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat we het voor u allemaal naar wens en netjes hebben opgelost. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Scherp geprijsd, snelle levering

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Snelle levering!

keigoed

het is netjes afgeleverd volgens afspraak

Doen wat jullie beloven.

Volgende dag geleverd, is ook wat jullie doen.

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze levering en onze service. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Volgens afspraak

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

TOP!

Scherpe prijs en snelle levering.

Zéér goede kwaliteit

De verf was van zéér goede kwaliteit, mooie kleur!

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn over het product en al helemaal als ook nog uw gewenste kleur naar tevredenheid is. Graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL