Snelle bezorging.

Binnen 24 uur was de bestelling binnen

Heeel goed

Zeer goede spullen, erg goedkoop, en zeer snel geleverd.

Alles verliep zoals afgesproken

Product en levering uitstekend

ZEER GOED

SNELLE LEVERING KLEURCODE WAS PERFECT.

prima verfwinkel, scherpe prijzen en snelle levering

Onlangs een paar blikken Sigma besteld en hoewel er 2 tot 3 dagen voor levering werd gesteld (was in het weekend), kwam Trunkrs de volgende dag al aan de deur. Uitstekende service dus en kwaliteitsverf voor een mooie prijs. Een aanrader!! Ik zal zeker nog terug keren voor meer.

Snel Correct & keurig verpakt

Snelle & correcte afhandeling

top en wat een service

De emmere was bij het vervoer stuk gegaan en zonder problemen een nieuwe gekregen. Top

Prima verf, goeie prijs

Wijzonol muurverf gekocht. Veel goedkoper dan de plaatselijke vervoer.

Duidelijke webshop snelle levering

We hadden het snel in huis goed verpakt en duidelijke webshop. We gaan hier vaker bestellen

Goede en snelle levering

Beschadigde pot verf

Wij hebben bij de levering een beschadigde pot verf gekregen, Proberen te bellen maar geen gehoor. Dan gemaild wederom geen gehoor Mvg Steven

Snel geleverd en stukken goedkoper dan bij de bouwmarkt. Zeker een aanrader om hier je verf te bestellen.

Top, gratis en snel geleverd maar ook supervoordelig

TOP

Vlot besteld en bezorgd

Prijsstelling goed, communicatie kan veel beter

Prijsstelling erg goed, duidelijke website. Producten netjes verpakt. Helaas Verkeerde kleur latex geleverd gekregen, op mail word niet erg snel gereageerd (meestal 1 a 2 dagen wachten) Vaak dezelfde vraag moeten stellen. 7-5 bestelling geplaatst, vandaag 23-5 de juiste kleur binnen. Ben op de hoogte van de Corona perikelen maar reageren kan veel sneller en vollediger.

Duidelijke site, goedkoop en snelle levering

Besteld en snel geleverd. Prima!!!

Tevreden met mijn bestelde goederen. Snel en compleet.

Snelle, nette levering

Aantrekkelijke prijs, snelle levering! Er zat zelfs een roerhoutje bij...

Super snelle en correcte levering.

Goede prijs kwaliteit/service verhouding.

goede snelle service.

Goede snelle service verfbus keurig afgeplakt ivm kleur mengen

Top service!!!

Snelle levering en top service!

Snel en netjes

Snel en netjes bezorgd.

Eeen aanrader door de zeer goede prijs kwaliteit verhouding van het renovlies behang en behanglijm

Ik had 150 grams renovlies behang (0,75 en 1 meter breed) en behanglijm (2 emmers van 10 kg per stuk) besteld. De volgende dag werd het allemaal goed stevig verpakt bezorgd. Het behang en de lijm voldeden ruimschoots aan de verwachtingen en kan ik daarom beiden als positief waarderen en iedereen aanraden. Bovendien is de prijs van het behang veel goedkoper dan bij de gangbare bouwmarkten en andere winkels waar renovlies behang wordt verkocht. Ik had 1 ongeopende rol over die ik retour kon zenden, het is logisch dat de verzendkosten dan voor eigen rekening zijn. Tatjana kreeg ik aan de telefoon toen ik een vraag had over het retourneren, zij kwam over als een vriendelijk, informeel en behulpzaam persoon.

Bestelling via de website ging goed, duidelijk. Vandaag besteld morgen in huis ondanks alle corona perikelen. Geweldig