Betrouwbare partij, top service

Mijn bestelling was niet helemaal goed. Had een kleiner blik ontvangen dan besteld. Nadat ik het meldde direct het juiste blik nagestuurd gekregen. Zo hoort het.

Zeer positief

Vlotte levering, correcte prijs

Altijd tevreden

Heb hier alle verf voor mijn huis gekocht en het ging altijd goed. Snelle levering, goed ingepakt. Gewoon top!

Vlotte en snelle service/levering

Al 2 maal besteld. Zeer tevreden over de producten. Zeker een aanrader!

snelle levering. goede prijs

de bestelde verf had ik de volgende avond in huis. Helaas werd het pakket toch op het huisadres afgeleverd, terwijl ik aangegeven had om het bij een Postnl depot af te leveren. Gelukkig waren thuis...

Correcte snelle levering

Site, duidelijk, aantrekkelijk en prijsgunstig. Snelle levering van het bestelde.

Super goede prijs en super snel geleverd

Heel betrouwbare verfpartner! Goede prijs en heel snelle levering

Goede kwaliteit en service is prima

Goede leveringen netjes op tijd

Prima ervaring

De eerste bestelling was met een dag binnen, uitstekende informatievoorziening. De tweede bestelling was klaarblijkelijk niet op voorraad en duurde iets langer, maar evengoed binnen de aangegeven levertijd. Echter was er geen info over de levertijd verstuurd. Uiteindelijk heb ik zelf via mail contact gezocht en had ik binnen een uur antwoord en was het artikel de volgende dag binnen.

Super snel en goed verpakt en goede verf

Snel en kwaliteit

Goede klantenservice, keurig op tijd geleverd en super spullen!!

Super snel

In de avond besteld dag erop in huis

Prima bedrijf

Verf besteld en kort daarna ontvangen. Prima kwaliteit prijsverhouding. Zeer tevreden!!

Top verf en top service voor een kleur die moeilijk te krijgen is

Ik heb plafondverf gekocht voor de douche. Spetterde niet zoals ook geadverteerd en was streeploos in een keer dekkend. Sigmapearl plafond voor een goede prijs.

Zeer goed verpakt!

Alles super en snelle verzending.

Snel en goed geleverd

Snel en goed voordelig

Nette winkel met goede prijzen

Producten zijn netjes afgeleverd en hebben een gunstige prijsstelling. Het moment van levering zou ik graag meer invloed op hebben. De levertijd van het door mij bestelde behang was 2 tot 4 werkdagen, maar werd de volgende dag al in de avond geleverd. Ik had dit moment graag zelf gekozen.

Snel geleverd in een verzorgd pakket. Maar verf was niet de verwachte kwaliteit. Dikke brij en dekte niet genoeg.

Bij een zending ontbrak 1 emmer verf. Met een telefoontje werd het direct opgelost.

Zeer snelle levering

Een zeer snelle levering.

Goede kwaliteit schuurpapier

Een van uw medewerkers heeft mij keurig geholpen met de maten van het schuurpapier. Ze heeft er zelfs even een meetlint bij gepakt en mij zo een duidelijk beeld gegeven over het schuurpapier wat ik zocht. Super service en het schuurpapier past perfect op mijn schuurmachine.

Goed geregeld

Bestellen, bevestigen en leveren met de juiste communicatie en de juiste snelheid.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Sochtens besteld savonds in huis

Goede en snelle levering.