Uiteindelijk is alles goed opgelost

Bestellen via de site verliep vlotjes. Dezelfde avond werd er een doos gebracht. Dit was onverwacht en het was maar 1 artikel van de hele bestelling. Volgende ochtend gebeld. De medewerker aan de telefoon vond dit ook vreemd omdat alles in 1x was meegegeven aan de vervoerder. De rest werd idd die avond nageleverd. Daar bleek een pickfout gemaakt te zijn in het magazijn waardoor er van 1 artikel slechts 1 stuk in de doos zat en niet de gevraagde 5. Dit stond wel op de pakbon. Mail gestuurd en de volgende dag kreeg ik antwoord dat de 4 ontbrekende artikelen werden nageleverd. Dit is ook idd gebeurd. Dus nu alles compleet en kunnen we aan de gang. Uiteindelijk alles dus netjes en snel opgelost.

Snel en compleet afgeleverd!

Gebruikersvriendelijke site, makkelijk bestellen, netjes geprijsd en snelle levering. Zoals het hoort!

Goede service.

Levering was volgens afspraak

Perfect!

De volgende dag al bezorgd!

Goed en snel geleverd

Bij VERFONLINE XL besteld. Goed verzorgd, pakket ingepakt, en snel bezorgd. Het was er zelfs een dag eerder dan gemeld. Daar was ik wel blij mee, kon ik gelijk beginnen. Groet Roel

Super snelle verzending, voor ons een topwinkel!!

Super snelle verzending! Goed verpakt in stevige doos!

Prima spullen, snelle levering!

Enig min punt is de vervoerder. Die is weinig van professioneel. Verpakking kwam behoorlijk beschadigd aan, gelukkig waren de behangrollen zelf niet beschadigd, maar slechts ingedeukt. Dit had voor de verwerking gelukkig geen consequenties.

Snelle nette levering en goed materiaal

Goede en snelle service

Fijn websitebezoek en makkelijk zoeken op product. Goede prijs kwaliteit verhouding, en snelle levering. Levering was door gooiende postbezorger niet goed gegaan maar werd snel opgelost door verf online xl.

Snel geleverd en een goede prijs

Slechte verpakking

De verf zonder enigescherming los inde doos met een flinke deuk aangetroffen.

Uitstekende service.

En perfecte verf voor buiten

Tot onze verbazing is de verf op de dag van bestelling ook al geleverd! Super snel.

De goedkoopste met ook nog eens een zeer vlotte levering. Alles netjes verpakt.

Snelle levering Prijs/kwaliteit

Snelle goede levering

Nicky

Snelle levering en alles klopt en goed verpakt.

Perfect en snel geleverd

Zondag besteld maandag bestelling al binnen

Snel, correct en topkwaliteit verf !!!

Alles is gegaan zoals beloofd.

Eerlijke prijs voor een kwaliteitsprodukt.

Zoals staat omschreven, vandaag besteld wordt de volgende dag geleverd.

Snelle & goede service

Helder

Snel

Foutje niet bedankt

Ze hebben mij de verkeerde kleur primer gestuurd Ik kan er mee uit de voeten Maar ik adviseer ze om beter te kijken wat de klant vraagt voordat het verstuurd wordt

Goede en snelle service.

Zeer goede en snelle levering en service van producten die van hoge kwaliteit zijn.

2 verfblikken van sikkens snel bezorgd.

De blikken hadden beiden een grote deuk, dus aan de verpakking kan nog wel iets verbeterd worden

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.