gewoon ok

gewoon ok

Zaterdag besteld en maandagavond al geleverd.

Goede prijs, supersnelle levering.

prima, op tijd en goed verpakt

Op tijd geleverd en geheel volgens verwachting

Verkeerde levering, goed opgelost!

Goede prijs, jammer van fors gedeukt blik

Heb hoogwaardige dure verf besteld. Is na langer dan verwacht geleverd voor een goede prijs. Helaas bleek bij het uitpakken dat het blik fors gedeukt was. Heb hierover een mail gestuurd met als reactie terug dat ik het met het gedeukte blik moest doen..

Hi Jeroen, Bedankt voor je bestelling! Wat vervelend om te horen dat je langer dan nodig hebt moeten wachten en dat het blik dan gedeukt is. Echter is het nog steeds mogelijk om met een gedeukt blik te werken. Mocht de kwaliteit van de verf er toch onder te lijden hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team VerfonlineXL

Op klachten wordt niet gereageerd.

Muurverf van Histor besteld. Deze werd binnen een paar dagen geleverd waar we tevreden mee zijn. Echter, er blijken klontjes in de verf te zitten. Mail met foto's gezonden op 3 mei jl. Op 5 mei antwoord dat de mail is doorgezet. Tot op heden, 10 mei, nog steeds geen antwoord. We zijn een kus begonnen die we graag af willen maken. Zeer slechte service.

Geen probleem alles goed geregeld

Snelle en perfecte levering en bij klachten snelle en perfecte oplossing

Bijzonder betrouwbare firma om te bestellen!

Snelle levering, top

Goede service en vlotte levering.

Omdat mijn bestelling behoorlijk groot was, was niet alles op voorraad. Toen ik hiervoor belde werd meteen actie ondernomen en was mijn bestelling keurig op tijd.

Prima service voor lage prijs

Latex was zeer scherp geprijsd en netjes en snel geleverd.

Klantvriendelijk

Top en tweede bestelling waren nummers identiek

Snelle en correcte levering, Top.

eenvoudig, snel en klantvriendelijk

Keurig op tijd geleverd

excellent service!

Delivery did not arrive, Verfonline send a new one as soon as I contacted them. It turned out that it was delivered at another address and the neighbour was kind enough to bring it back. I refused the second delivery as instructed by Verfonline. I was amazed that they sent the goods again, no questions asked! Super customer service, thank you!

makkelijk en zeer goed

gebeld en de juiste info gekregen . verder zijn d producten zeer goed.

Snelle levering en een prima prijs

Snel, makkelijk, en goede prijs. Goede bezorgservice.

Goede ervaring

Alles goed prima zelfs alleen twee zendingen gehad zonder een roerhoutje dat vind ik wel raar hoor maar verder geen klachten.

snelle service

bezorging post nl wij waren niet thuis pakket werd bij de deur gezet volgens ons is dit niet de bedoeling gelukkig waren de buren zo alert om het even binnen te halen groet jan bakker

Snel het juiste product geleverd

Volgens planning is de verf afgeleverd

Goede kwaliteit. Duurde even ivm drukte, verder alles prima.