Mooie verf goede kwaliteit

Alles snel en correct geleverd en voordelig, voortaan bestel ik zeker bij jullie.

Eenvoudig te bestellen eerlijke prijzen. En een prima snelle levering.

Zeer snelle service

Zeer snelle service

Super snel geleverd, volgende dag in huis

geen gedoe gewoon geleverd

geen gedoe gewoon geleverd

Geen service

Zelf verkeerd product besteld. Door werk in het buitenland was de retournering niet mogelijk aangezien de 14 dagen voorbij waren.

Prima prijs- kwaliteit en goede service

Prima prijs- kwaliteit verhouding. Goede service en goed verpakt oogestuurd.

snelle reactie, snelle levering, TOP !

snelle reactie op mijn order, snelle levering, zeker voor herhaling vatbaar !

Goede levering, lekker snel, goed verpakt

Top! Goeie prijs voor merk verf.

Goederen besteld bij Verfonl8nr-XL. Duidelijke website. Echt de goedkoopste voor die artikelen. Keurig en snel bezorgd. Wel graag een bevestigingsmiddelen met daarin de te verwachten bezorging. Die miste ik even. Verder allemaal TOP.

Goed geleverd, netjes te woord gestaan

Mijn bestelling was niet compleet bij levering . Bij bellen werd er gelijk gezegd sorry er is een pallet hier blijven staan die naar de transporteur moest .zelfde dag hebben ze dat geregeld . Geen onzin verhaal maar gewoon hoe het zat . Alles is goed gekomen

Erg tevreden

Snel geleverd tegen een goede prijs

Mooi snel! En mooi resultaat!:-)

De goederen snel geleverd, maar de behanglijm was van mindere kwaliteit.

Kwaliteit-prijs plus snelle levering

Meerdere keren hier iets besteld, blij met de kwaliteit en de snelle levertijden.

Betrouwbaar

Ik bestelde een standaard kleur muurverf van het merk Histor, bijna de helft goedkoper dan in de plaatselijke doe-het-zelf zaak! Zowel het bestellen als de levering verliepen vlot en we ontvingen onze verf al na 2 dagen! Netjes en sterk ingepakt. Kwaliteit zoals aangegeven in de eerlijke productomschrijving. Kortom een tevreden klant!

Goede samenwerking

Groot assortiment, snelle levering, goede communicatie.

Slechte levering

Product pas na een week geleverd.

Goede levering

Uitstekende verf en vlotte levering

Alleen de verf bij het postnl ophaal aderre lag de emmer op zijn kant had zo leeg kunnen lopen er was wel wat uit maar niet veel zat net nog in de doos

Prima product en snelle levering

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Graag tot een volgende keer!! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Een goede service

Heel goed en snelle service

Beste Ruth, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons en onze service. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Verfonline-XL

Snelle reactie en levering

Goedemiddag Peter, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat alles naar uw wens en tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer!! Vriendelijke groeten, Team Verfonline-XL

Snelle levering,goede verf

Goedemiddag Ines, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons en onze service. Wij hopen u, bij een eventuele volgende bestelling, net zo goed van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Verfonline-XL