Good price, quick delivery

Good price, quick delivery

Onvolledige bestelling

Geen reactie op vermelding onvolledige bestelling.

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Wij gaan direct contact met u opnemen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Flinke deuk in het blik , verder prima

Goede verf helaas was het blik behoorlijk ingedeukt met dichtpersen maar het was wel te gebruiken. Verder goed product

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u blik beschadigd is geleverd. We nemen hiervoor direct contact met u op! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Nog steeds niets ontvangen

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat uw bestelling nog niet is bezorgd. We gaan het voor u uitzoeken en nemen direct contact met u op! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prettige site en snelle levering

Fijne website, geeft ook andere opties aan zodat je rustig kan kijken wat je handig vindt. Levering is echt super snel!

Prima verf, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Op de verf, Boonstoppel, niets aan te merken. Wel op de bezorging via Post.nl. De muurverfemmer is open gegaan tijdens het bezorgen. Je rook het al bij aankomst. De doos was op z’n zijde gezet en zo kwam de bezorger hem ook afgeven. Zeker een liter verloren gegaan. Gelukkig was de emmer verpakt in een plastic zak in een doos. Wel jammer van het geklieder en de verf.

Goed afgehandeld

Zeer snel geleverd, fijn dat je kan aangeven om de bestelling in de namiddag/avond te laten bezorgen.

Super snelle levering, maar check het product

Omdat de te behandelen muren redelijk strak waren (maar wel risico op scheuren) had een bestelling powervlies 130 gram gedaan (niet te dik). Tijdens het verwerken kom ik er achter dat ik 150 gram geleverd heb gekregen. Op zich geen probleem, maar beetje zonde, ook omdat t eigenlijk duurder is. Levering was wel super snel via trunkrs, ik had 's morgens vroeg besteld, zelfde dag vroeg in de avond al geleverd gekregen!

Goed en snel

Verf was hier de helft goedkoper dan bij mijn vertrouwde webwinkel. Dus ondanks wat minder goede recensies toch de gok gewaagd. Dat pakte heel goed uit! Volgende dag al alles, goed verpakt, binnen. Dik tevreden!

Verf snel en volgens schema geleverd, en makkelijk vanuit je luie stoel besteld.

Uitstekende klantenservice

Pakketje was vermist geraakt bij PostNL terwijl ik midden in een verhuizing/verbouwing zit en de bestelling spoedig nodig had. Verfonline-Xl reageerde heel vriendelijk en behulpzaam en hebben dezelfde dag de bestelling opnieuw verzonden waardoor het alsnog goed ontvangen heb. Alles kwam in goede staat aan en het contact verliep soepel.

Top product

Snel geleverd en goede kwaliteit producten

goede levering

Snelle en nette levering

Goede dekkende verf.

Fijne verf, goed verpakt en snel geleverd.

Erg tevreden,precies de kleur

goede bezorging

Precies zoals beschreven

Fijne mensen die de tijd voor je nemen.

Fijne mensen die de tijd voor je nemen.

Géén probleem

Supersnel geleverd

Super snel geleverd

Snelle levering van top verf. Echt een aanrader.

degelijk kwasten

Zeer goede kwasten. Netjes bezorgd. Goede communicatie per mail.

Gedaan wat beloofd is

Snelle en goede levering tegen goede prijzen

Top geleverd

Top geleverd

snelle en goede levering

makelijke overzichtelijke site en snelle levering . enig minpuntje is dat de blikken behoorlijke schade hebben dus voortaan beter verpakken of de transporteur er over aanspreken.

Super, snelle levering na bestelling

Makkelijk te vinden wat je zoekt. Klik en bestel en volgende dag al geleverd.