Snel geleverd en met zorg verpakt

Mooi product, mooie prijs, snelle aflevering

ok

snelle levering, alleen was het deksel van verfpot niet zo goed afgetaped waardoor er wel wat verf uitgelopen was.

Prima levering

levering vlot goede prijs kwaliteit

Kwaliteit en top service

Zeer goede kwaliteit van het bestelde materiaal. Snelle levering

Goed product

Prima !

Goede feedback en informatie , snelle levering en de kwaliteitsproducten tegen een mooie prijs.

Geweldige service

Door een foutje was verkeerde kleur geleverd, kan altijd gebeuren maar de. Omheinde dag al het juiste product in huis. Elke reactie vriendelijk en snel. Top service zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen!!

Kon beter

Had vorige week donderdag besteld en was al vrijdag binnen dat was lekker. Helaas ontbrak er 10 liter lijm. Twee besteld 1 binnen. Meteen gebeld en ze zou meteen opsturen en zou maandag binnen zijn. Hoogstens dinsdag. Helaas kwam het gister pas. Moest extra verf nu kopen wat stuk duurder was en zit nog met zeker vijf liter lijm extra nu. Scannen moet morge. Klaar zijn. Denk dat ik nu zo’n 8 liter overhoud wat beetje zonde is. Hopelijk vlgnde x beter. GreetZ Bernd-Guido Gerrits.

Vervelend te horen dat uw ervaring met onze levering niet helemaal goed is. Helaas kunnen de vervoerders er zelf voor kiezen om in grote bestellingen het een de ene dag te leveren en het andere de andere of latere dag. Natuurlijk is dit uiterst vervelend als u het dringend nodig heeft. We nemen graag even contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Snelle en correcte levering

Bestelde emmer verf op kleur. Goed verpakt en tijdig geleverd

Bedankt voor het achterlaten van een review en positief bericht. We zijn erg blij dat u zo te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Weinig keus. Geschikt voor basics.

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u niet de producten heeft gevonden die u wenste te bestellen. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

snel besteld, snel geleverd

Makkelijke website, goed te vinden via Google. Snel besteld en een dag ofzo later al bezorgd. Met een roerhoutje!

Bedankt voor uw positieve review. Prettig te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Fijn dat uw ervaring met onze webshop goed is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Ik bestelde 3 grote potten verf. Helaas was er 1 bij ontvangst in de doos opengegaan. Na foto s te hebben gestuurd, ontvingen we een dag erna een nieuwe pot verf

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het in eerste instantie niet in zijn geheel goed is afgeleverd. Fijn te horen dat het naar tevredenheid voor u is opgelost. We doen altijd ons uiterste best al onze klanten zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen. Daarbij zoeken we natuurlijk graag naar een passende oplossing. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

meteen de volgende dag geleverd

sigma superlatex, geweldig produkt, dekt echt in 1 keer!

Bedankt voor het achterlaten van een positieve review. Heel fijn te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelde product. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Xx

Bedankt voor uw reactie en positieve review. Fijn te horen dat u zo te spreken bent over onze service. We hopen u vaker van dienst te mogen zijn in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Redelijk

Aangezien ik watergedrage primer had besteld en watergedragen matte lak. Alleen is deze op terpentine basis geleverd En niet zoals ik besteld had !!!

Wat vervelend te horen dat u niet het juiste geleverd heeft gekregen. We hebben daar helaas geen melding van u over mogen ontvangen, anders hadden we u al graag geholpen met een passende oplossing. We nemen graag even contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Goed, snel en voordelig

Bestelde verf was binnen een dag geleverd zonder extra verzendkosten.

Bedankt voor uw reactie en positieve bericht. Prettig te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en u de bestelling in goede orde heeft mogen ontvangen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Supersnel , zeer tevreden. verpakking uitstekend ,overzichtelijke site.

Bedankt voor uw positieve review en bericht. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en service. Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Verf op terpentine basis

Verf op terpentine basis

Bedankt voor uw review. Prettig te horen dat uw ervaring met onze webshop goed is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prijs kwaliteit zeer goed

Eerste keer materialen aangekocht.Heel tevreden over het resultaat.

Bedankt voor uw positieve review. Prettig te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Fijn dat uw ervaring met onze webshop en prijzen goed is. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Prima voor elkaar!

Prima verpakt, direct geleverd zoals aangegeven. Niks mis mee dus..

Volgende dag in huis

Bedankt voor uw positieve review. Prettig te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Verfonline-XL

Zeer positief

Supersnelle levering

Boodschappen doen maar dan anders

Je doet online boodschappen, producten zijn overzichtelijk weergegeven, betaald en wordt bezorgd! Voor een kniesoor als ik helaas niks op aan te merken.