Fijn en snel

Fijne webwinkel, snel. Nadeel transporteur traag maar daar kan verfonline niks aan doen.

Niet op afgesproken tijdstip geleverd

Twee maal wat besteld alle bijde keren een dag later geleverd dat kwam slecht uit had juist voordeel willen halen uit de levering nu moesten de schilders hun werkzaam heden aanpassen

Geweldig product

*Snelle service *goede omschrijving verwerking product ( wel erg klein ) * mooi resultaat . *En waar ik blij van wordt, dat de kleur van het hout wordt behouden van zijn originele kleur.

Goede kwaliteit materiaal

Zeer te vrede van de rezoeltaad van het materiaal en vlotte levering

Tegenvaller

Verkeerde verf gekregen. Medewerker was vriendelijk, gaf t advies om het in de winkel om teruilen of op te sturen. Helaas in de winkel was niet het juiste kleurnr. op voorraad. Dus voor niets 15km gereden het ergste vond ik nog dat ik nieg verder kon met verven. Nogmaals getelefoneerd en zou meteen verstuurd worden. Maar dit was er pas na 2 dagen En eindelijk na 3 dagen kon ik verder met de werkzaamheden. Jammer

Betrouwbare verf leverancier tegen scherpe prijzen

Ik ontving een emmer Garantietex van Boonstoppel met een scheur in de bodem. Veel latex was weggelekt. Na deze melding te hebben gedaan ontving per omgaan de nieuwe emmer latex. Keurig opgelost.

Uitstekende webshop!

Zowel de bestelling als levering zijn tot volle tevredenheid verlopen. Artikelen van goede kwaliteit en exact op tijd geleverd!

Snel en accuraat

Aanvankelijk is het verkeerde product geleverd. Dit werd per kerende post opgelost.

top

zeer vlotte levering.

Picobello!

Prima levering en producten.

Snele levering en perfecte dekking. Muren zijn stralend wit.

Bezorgen was goed

Alles was prima met de sierplijster alleen de laatste emmer bleek geen wit te zijn maar ral 1015 dat was dan net even jammer en die emmer was denk ik best oud zat vol met harde stukken dus uit eindelijk in de as emmer beland de andere emmers waren goed

Snel en correct

Ff zoeken bestellen en snel weer verder

Geweldige service

Goed en goedkoop!

Ik kocht een speciale laag om als bescherming over mijn muur aan te brengen in de keuken. Deze was hier echt de helft goedkoper dan bij mijn verfwinkel. Waarom ik geen 5 sterren geef is omdat het dezelfde dag verzonden zou worden maar dat pas een paar dagen later was. Op zich niet heel erg maar zet dan niet op de website dat het dezelfde (werk) dag wordt verstuurd.

Goede prijs

De beste prijs voor de beste verf. Super snel verzonden en ontvangen.

Mijn bestelling kwam zeer vlug binnen. Zodat we niet lang hoefden te wachten om met onze klus verder te gaan.

Goed product

Leuke prijs voor goede verf. Snelle levering

Ik miste een deel van mijn bestelling. Dus gebeld en gelijk nieuwe opgestuurd gekregen! Volgende dag in huis!

Prima service en snelle levering. Goedkoper uit.

Netjes op tijd geleverd.

N.v.t.

Loze beloftes

Helaas niet gehouden aan beloftes van levering binnen 24 uur. Geen communicatie mogelijkheid in weekend terwijl er wel een app is. Geen factuur ontvangen. Pas ontvangen van track en trace na uitdrukkelijke vraag hiernaar. Slechts 1 ontvangen terwijl levering in 2 gesplitst was. Geleverde was wel goede kwaliteit.

Bestellingen snel ontvangen en prima verpakt