Goed materiaal mijn ervaring niet

Materialen zijn goed maar kon de kortingcodes niet invoeren dus dat was 50 euro weggegooid

Goede prijs en kwaliteit, snelle service.

Korrekte en snelle levering.

prima prijs en snelle levering

1e bestelling bij verfonline, geen opmerkingen,

Opzoek naar verf en door de vele mogelijkheden het overzicht niet meer. Ik ben netjes via whatsapp geholpen zodat ik een snelle keuze kon maken. Levering was snel en netjes

Super goed

Dik tevreden

Besteld en de volgende dag in huis. Hier bestel ik de volgende keer weer!

Concurrende prijs en service

Sigma Sigmatin DCL 10L muur/plafondverf gekocht, volgende dag bezorgd. Koop altijd Flexa, Histor of Gamma muurverf, de helft goedkoper. Die zijn prima voor muren, maar plafonds moet je 2x doen voor het resultaat van deze Sigma. Als je 45m2 plafond met roller op stok moet witten dan moet je, voor lijfsbehoud, gewoon een uitstekende plafondverf kopen, ook als die echt veel duurder is. Doe je toch maar 1x in de zoveel jaren en dan wil je wel dat het in een poging metteen goed gaat als DIY-er.

Makelijk bestelling, snelle verf mengen, maken en verzenden

Super, gisteren besteld, vandaag binnen

Zeer vlotte en supersnelle levering.

Superprijs en service

Heb latex online besteld voor een superprijs en een zeer snelle en goed verpakte levering! Super, ben zeer tevreden.

Betrouwbare site

Bestelde artikelen binnen 24 uur geleverd, goed verpakt en onbeschadigd afgeleverd

Uitstekend,

Had emmer muurverf met kapotte bodem die gratis werd vervangen. Super

Product naar tevredenheid, service een 1

Bestelling geplaatst, tijdig ontvangen. Alleen 1 artikel uit bestelling niet ontvangen. Mailtje gestuurd, zonder overleg wordt artikel gecrediteerd, terwijl ik het artikel gewoon nodig had. Op mijn reactie daarop is er na 2 weken nog steeds niet gereageerd.

Super snelle levering

Aanrader

Ik heb geen complete bestelling gekregen, heb 2 x 2 verfrolletjes besteld, en maar 1x gekregen, maar dit werd uitstekend opgelost…na een bericht van mij..

Snel en goede kwaliteit.

De Putz was er snel, en goed verpakt, zal snel weer bestellen voor de andere muren.

Gemakkelijke site en snel geleverd .

Uitstekende verf voor een goede prijs

Top Ware, schnelle Lieferung, gerne wieder

Top Ware, schnelle Lieferung, gerne wieder

Overzichtelijk ruime keuze en snel

top dienstverlening

makkelijk te vinden op de website en snelle levering

niets mis gelopen,ik had de dag na mijn bestelling mijn verf al

De sigma producten zijn geweldig.

Supersnelle levering

Helemaal fijn, supersnelle levering binnen een dag!

Magalhaesweg 8

5928 LN Venlo