goede en vlotte service en betaalbaar

Vlotte levering en betaalbaar voor een goed product

Goed product

Goed kwaliteits product Prima prijs kwaliteit verhouding Zeer snelle levering Correcte verpakking

Snel en goedkoop

Snel geleverd en een zeer mooi prijsje.

Het product zelf kan ik jammer genoeg niet beoordelen, want nu blijkt dat mijn muren toch bepleisterd moeten worden. Maar goede service, snel geleverd en makkelijk om gegevens voor retourneren terug te vinden. Nu nog hopen dat de terugbetaling even snel zal komen.

super

altijd zeer snelle levering en netjes geleverd en bij foutje van mijn kant direct door hun opgelost dus toppie!

lekkende verfemmer. veel gedoe

De 1e zending kwam aan met een lekkende verfemmer. Ook kwasten enz die erbij zaten, zaten onder de verf. Inclusief mijn trui want in 1e instantie had ik niet door dat het pakket van onder lekte en tijdens het naar binnen tillen van het pakket kwam mijn trui onder te zitten. Na melding moet ik talloze foto's maken. Duidelijk was dat de emmer in een veel te kleine doos zat zonder verpakkingsmateriaal of bescherming. Zo vraag je om problemen. Uiteindelijk krijg ik de verf opnieuw. Weer in een precies pas doosje.. Maar niet de kwasten die ook onder de verf zaten en die mij ook beloofd waren. Na nog twee emails kreeg ik ook die uiteindelijk toegestuurd.. Op mijn beschadigde trui heb ik nooit een reactie gekregen om dat in orde te maken. Een teleurstelling dit bedrijf.

Hele goede service en snelle levering en goede prijs kwaliteit

Snelle levering en goede producten

Besteld en volgende dag in huis, top

Geen enkele misgenoegen , alles ging goed

snel bezorgd , scherpe prijs

snel en goed

Ondanks een foute levering prima oplossing

Door een misverstand met een medewerker van verfonline een verkeerde levering Maar na een telefoontje werd het het snel opgelost

Snelle service - goede marchandise

Mooie korting op houtlak van het merk Histor. Daarbij wel verkeerde korrel van schuurpapier mee verzonden, maar dat werd meteen recht gezet met een nieuwe zending zonder enig gedoe. Zeer tevreden klant

.............

Snelle verzending en goede kwaliteit behang en lijm

Fijn en snel

Fijne webwinkel, snel. Nadeel transporteur traag maar daar kan verfonline niks aan doen.

Niet op afgesproken tijdstip geleverd

Twee maal wat besteld alle bijde keren een dag later geleverd dat kwam slecht uit had juist voordeel willen halen uit de levering nu moesten de schilders hun werkzaam heden aanpassen

Beste Theo, Onze excuses voor de ongemakken! Gezien het feit dat wij vaak afhankelijk zijn van onze actuele voorraad alsook van eventuele vertragingen bij de vervoerders willen wij u vragen in het vervolg alvorens bestelling contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij een hoop problemen betreft uitgestelde werkzaamheden voorkomen. Alvast bedankt!

Geweldig product

*Snelle service *goede omschrijving verwerking product ( wel erg klein ) * mooi resultaat . *En waar ik blij van wordt, dat de kleur van het hout wordt behouden van zijn originele kleur.

Goede kwaliteit materiaal

Zeer te vrede van de rezoeltaad van het materiaal en vlotte levering

Tegenvaller

Verkeerde verf gekregen. Medewerker was vriendelijk, gaf t advies om het in de winkel om teruilen of op te sturen. Helaas in de winkel was niet het juiste kleurnr. op voorraad. Dus voor niets 15km gereden het ergste vond ik nog dat ik nieg verder kon met verven. Nogmaals getelefoneerd en zou meteen verstuurd worden. Maar dit was er pas na 2 dagen En eindelijk na 3 dagen kon ik verder met de werkzaamheden. Jammer

Betrouwbare verf leverancier tegen scherpe prijzen

Ik ontving een emmer Garantietex van Boonstoppel met een scheur in de bodem. Veel latex was weggelekt. Na deze melding te hebben gedaan ontving per omgaan de nieuwe emmer latex. Keurig opgelost.

Uitstekende webshop!

Zowel de bestelling als levering zijn tot volle tevredenheid verlopen. Artikelen van goede kwaliteit en exact op tijd geleverd!

Snel en accuraat

Aanvankelijk is het verkeerde product geleverd. Dit werd per kerende post opgelost.

top

zeer vlotte levering.