Prima levering

De bestelde beits werd keurig geleverd. Als ik echt moet zoeken naar een verbeterpunt kies ik voor een iets snellere levering. Nu duurde het bijna een week voor de bestelling binnen was. Verder alleen maar complimenten.

Snelle en keurige levering

Binnen een paar dagen mijn bestelde blikken verf binnen. Netjes verpakt. Na verzending track en trace om de zending te volgen.

Bestelling vlot afgehandeld

Besteld en dag later bezorgd

Snelle levering goede prijs

Goede communicatie en snelle leveringen tegen scherpe prijzen

Goede servive

Uitstekende levering en product

Er was iets mis gegaan met de verf die ik besteld had. Een belletje naar de zaak en het probleem voor gelegd. Werd heel netjes opgelost door hun en ik had de nieuwe verf de dag erna al in huis. Netjes en degelijk verpakt. super snelle service. Top

Goed levering

Pakketje besteld waar alleen de verf bezorgd is. Volgen de dag gebeld dat er nog meer bij de bestelling was maar niet geleverd is mw zegt geen probleem dat leveren we vanavond bij u. Super geregeld. Dat is service.

Prima bedrijf

Komen afspraken na en optijd geleverd

Goede prijs en Super snel bezorgd

Eerlijke prijs goed product en goede info en super snel bezorgd.

Bestelling was incompleet door ff fout PostNL Gelijk werd het product nagezonden zonder vragen ( was uiteindelijk niet nodig omdat het pakket gevonden werd)

De eerste bestelling zeer snelle levering dor post nl

De 2e bestelling zitten we nog steeds op te wachten, ditmaal door thrukrs geleverd. Zondag besteld wordt op woensdag hopelijk geleverd

Ik ontving géén bevestiging van mijn bestelling, ook géén nota!

Ik schreef me ook in voor jullie nieuwsbrief, dat lukte. Over mijn bestelling heb ik zelf moeten bellen om te horen of deze wel aangekomen was, beetje raar! Verder OK.

Helemaal TOP!

Materiaal snel besteld en daarna een vlotte levering zonder verzendkosten en op zelf te bepalen dagdeel. Prima product en ook nog een stuk goedkoper dan elders. Helemaal TOP dus.

Top en snel geregeld

‘s avonds besteld volgende dag in huis. Fantastisch!

Snelle levering en duidelijke website

Super tevreden. Helaas had de verf bij transport gelekt maar dit is super netjes opgelost.

Goede service geleverd

Helaas hadden wij de service van VerfOnline-XL nodig. De emmer met muurverf was tijdens transport open gegaan. Eerst had ik een mailtje verstuurd met de bijbehorende foto's. Maar een dag later had ik nog geeen reactie gekregen, dus heb ik een Whatsapp gestuurd. Daar kreeg ik direct responce en ze vroegen om de foto's. Deze heb ik gelijk aangeleverd en binnen 5 minuten hebben ze een oplossing geboden.

gewoon goed

snelle levering en zeer goedkoop ook wel belangrijk

bestelling was niet kompleet , onmogelijk bereikbaar via mail

bestelling was niet kompleet , onmogelijk te bereiken via mail , wel via chat, heb wel na veel moeite kunnen bereiken , en alles is dan wel rechtgezet

Snelle en correcte levering

Goede en snelle service

Gewoon goed geregeld

Met wijzonol is perfect schilderen.

Een zeer goede ervaring

Toppie

Afspraak = afspraak

Vlotte levering! Keurig verpakt

Snelle levering en goede prijs

Op de voetbal vertelde ik tegen een teamgenoot dat ik zo blij was dat ik verf en behang had besteld dat supersnel geleverd was. Een veel jonger teamgenoot (19) ving dit gesprek op, en begon hard te lachen "jullie zijn echt oud hey". Je bent blijkbaar pas echt oud als je enthousiast wordt over je bestelling verf en Renovlies. Dan ben ik maar oud; ik geef jullie een dikke 10. Supersnel geleverd, goed verpakt en de prijs ook prima. Zeker een aanrader!

Goede verf sigma en sikkens Helaas had pot gelekt maar dat is netjes opgelost