Goede verf sigma en sikkens Helaas had pot gelekt maar dat is netjes opgelost

Geen of slechte levering door u of Post nl

Voor de tweede keer iets schrijven op verzoek! Vrijdag’s maar weer gebeld en met een vriendelijke Danny gesproken. Hij ging het direct regelen en jawel zaterdag volgde de levering. Dus na een week opgelost en wacht nu op beter weer om te starten met verven. Vorige week donderdag verf besteld, zou vrijdag geleverd worden. Ik heb dat verzet naar zaterdag. Tot en met gisteren, woensdag niets ontvangen. Gebeld, vriendelijke mevrouw: meneer we sturen het nog eens op en het is er morgen. Dat is dus vandaag, maar verder geen taal of teken van post nl of ze het ontvangen hebben en of ze vandaag leveren! Al met al geen verf terwijl met het goede weer ik aan de slag wilde en betaald heb! Welke partij in gebreke is gebleven weet ik niet, maar kloppen doet het niet!

Snel geleverd. Goede prijs.

Goed snel prima !

Geweldig snel geleverd en prima verf

Prima bezorgservice!

Op de meegedeelde tijd.

Snelle levering en goede communicatie

Prettig

De verf is gemakkelijk in gebruik En hecht zich goed aan het beton Bijna geen geur

Goede prijskwaliteit verhouding

Levering 48 uur dus niet snel en geen gratis roerhoutjes bij blikken verf (die leveren ze niet) maar prijs OK

Snel

Snel

Heel slecht

Je bestelt en betaalt een liter verf en je krijgt 900 ml.

Snelle levering en goede producten voor interessante prijs.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en zeer goed verpakt

Na een vervelende ervaring (leeggelopen emmer tijdens vervoer) meteen oplossing geboden.

Goed en snel geleverd

Goede prijs, super snel geleverd

1 tip: roerstaafjes meeleveren met de verf.

Snelle levering en goede prijs!

Goed....

Snel en correct

Goede leverancier

Een goed product

Gewoon goede levering

Gewoon goede levering. Kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit.

Levering kan sneller

Maandag besteld, volgens de website zou het dan de volgende dag geleverd worden. Donderdagochtend nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en daarop maar zelf gebeld. Toen is de verf wel de volgende dag bezorgd. Heb er geen problemen mee dat een bestelling niet binnen een dag geleverd wordt, maar maak daar dan melding van. En benoem dit niet zo op je website

Netjes geholpen

super

wat een super fijne ervaring om bij jullie te kopen. snel geleverd,heel goed verpakt....

Perfect zoals beloofd

Alles zoals beloofd

Goed materiaal en snelle levering

Ik zocht behang voor over mijn structuur muur. Uiteindelijk uitgekomen bij verfonline. Voor betaalbare prijs zowel repro glasvezel als goede lijm verkregen het scheelt nog al met de een bouw markt voor 2 rollen bij verfonline koop ik er 1 bij een bouwmarkt