Ben een vaste en tevreden klant

Bestel altijd mijn haren hier en altijd goede kwaliteit en een snelle levering! Altijd tevreden!!!

Netjes

Vlotte en correcte levering

Goede prijzen, vlotte levering. Een product dat niet meer in voorraad was werd mij terstond terugbetaald.

Super levering.

Zeer snelle levering. Aanbeveling.

Helemaal tevreden

Sneller geleverd als aangegeven goede service en helemaal tevreden top !!

goede en snelle service

goede en snelle service

Uitmuntend goef

Makkelijo besteld Goede prijs Nette levering

Snelle levering en goede prijs!

Goede aanbiedingen en snelle levering

Besteld en dag erna geleverd en mooie aanbiedingen

Uitstekende aanbieding en snel geleverd

Deze webshop is niet zo bekend, maar is behoorlijk compleet. Snelle levering en goed ingepakt.

Gemakkelijk besteld, snel geleverd!

Op de site kan je gemakkelijk je keuze maken.

Perfect inorde

Snel en goede communicatie en levering

vlot

vlotte afhandeling, goed product geleverd

Super snelle verwerking

Maandag besteld, woensdag in huis netjes verpakt super snel. Dankuwel

Snelle levering en nette prijs

Dit is de 3e keer dat ik iets bij jullie bestel. En ik ben er super blij mee.

Goede service en leuk lipstick erbij

Prima serive

Bestelde productie kwamen keurig aan. Duurde wel wat langer. Kreeg op maandag al een bericht dat de zending was aangemeld, maar de bestelling kwam pas einde week.

Lage prijzen, snelle levering, goed verpakt

Ik was online op zoek naar een aanbieding van Paradontax tandpasta. Ik kwam bij Double F uit. Na het plaatsen van de bestelling duurde het even voordat ik de bevestiging in de mailbox ontving maar het kwam in orde. Levering was er snel en prima verpakt. Wij kunnen voorlopig weer voorruit :-)

super snel

erg blij met de snelle levering prijs=goed en snelle reactie op gesprek super allemaal! aanrader!

Voordelig en snel geleverd

Ik gebruik een bepaalde lipstick van L'Oreal veel. Ik heb 6 stuks tegen een goede prijs gekocht en deze werden de volgende dag geleverd

Makkelijke site om te bestellen en goedkoper dan andere web winkel

Top ervaring

Ik kende de site niet. Toch besteld en zeer snel thuis geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de situatie van mijn producten!

Erg tevreden

Ik was eigenlijk te laat, ( dwz even na sluitingstijd) om mijn bestelling op te halen, maar kreeg die zonder probleem mee.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.