Subliem

Zeer correcte levering en prijzen. Is er een probleempje, dan krijg je vriendelijk de nodige uitleg ! Reeds twee keer besteld, en in de toekomst zullen nog bestellingen volgen ! Echte aanrader !

Gewoon goed en snel

Bestelling Goed en snel in huis 👍🏽

:-)

geweldig

Had voor eerst via Double F online besteld . Ze zetten er ook netjes bij als je de bestelling wil afronden dat het eventueel een paar dagen kan duren inverband met producten maar ik had er geen last van ik had ze de volgende dag heel netjes binnen gekregen echt heel netjes in de doos ik ben super tevreden en ik ga zeker vaker online bestellingen doen

Goede services, maar website kan beter

Altijd goede services and snelle leveringen. Erg vriendlijk personeel aan de telefoon en behulpzaam. Kleine opmerking, vaak problemen met inloggen en het bestellen via mijn account. Bestellen lukt soms alleen als ik uitlog. Jammer, want wil wel gebruik kunnen maken van mijn gespaarde punten.

Goede webshop

Snelle levering en ze hebben de wax die niet overal te krijgen is. Dus top!

Voor herhaling vatbaar

Mijn lievelingsoogschaduw voor een prima prijs Zeer snelle verzending, artikelen netjes verpakt. Goede statusupdates via mail

Product helpt tegen de huid problemen

Geweldige webshop

Deze webshop verkoopt dingen die je niet zomaar in een winkel kan kopen zoals de Kruidvat, was echt super snel binnen gekomen, ik bestelde het in de avond en de volgende ochtend om kwart over 8 kwam het al binnen! Ik ga hier zeker vaker shoppen, en ik heb vergelijkt met andere webshops en toch is dit de goedkoopste. Heel blij mee!

Prima. 3 dagen later bezorgd

Zaterdag besteld. Dinsdag in huis. Het enige was maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niet veel aan doen maar ik kreeg tot 3 maal het verzoek om te betalen, terwijl ik van jullie een mail kreeg met het bericht dat ik betaald had en het pakket onderweg was. Een andere site die het slechtste met de mens voor heeft. Ik heb er niet op gereageerd

Keurig op tijd geleverd

Persoonlijk: erg tof dat hier een product te bestellen was dat ik altijd graag gebruikte (in dit geval een bepaalde aftershave-gel), maar dat opeens, vanaf een paar geleden, in geen enkele winkelmeer verkrijgbaar was. Wel bij DoubleF, ontdekte ik onlangs. Voel me weer 'volledig'! :)

Alles top!

Snelle levering.

1e Ervaring was prima

product snel bezorgd tegen goede prijs.

Zeer snelle levering, product goed verpakt , en een zeer redelijke prijs. Top!

Snel en correct!

Super!!!

Alles kwam in afgesloten met plastic in schuimpjes aan, ik kreeg er ook een paar samples bij. Zeer goed!

Uitstekende klantenservice en fantastische producten

Niets op aan te merken!

Mooi aanbod, goede prijs, snelle levering.

Verzorgd en snel afgeleverd.

Goede ervaring

Ontving mijn spullen op tijd.

More than excellent

Fast delivery

Goede levering

Suuuuuper snel met leveren en met oog voor detail.

Voldoende keus voor droog, pluizig haar. Had mijn pakketje de volgende dag al in huis. De producten waren netjes afgeplakt, zodat het niet kon lekken. Kleine minpuntjes: het schermpje dat steeds verschijnt en ik kan nergens artikelen opslaan in een verlanglijst, vandaar dat ik het maar opsla in mijn winkelwagen via mijn account.

Uitgebreide collectie en snelle levering. Goede kwaliteit..

Over Double F Cosmetica