Makkelijk besteld, leuke prijs en enorm snel in huis!

Perfect.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goedkoop met de producten, en snelle levering

Supersnel binnen.

Voor de 1e keer iets besteld, maar ik ga zeker vaker iets bestellen. Produkt was heel snel binnen.

Snel bezorgt, goed verpakt, nette prijzen. De bezorg kosten zijn wel wat pittig, gratis boven de 50 euro, zou dit niet wat lager kunnen? Bv 35 euro…

Snelle correcte leveringen

Nu een paar keer besteld bij double F. Ze hebben goede aanbiedingen en de volgende dag in huis, is ook echt de volgende dag in huis. Een aanrader.

Heel tevreden

Produkten zijn goed. Snelle levering. Via email op de hoogte gehouden. Dikke pluim.

tevreden

top top

Goede producten

Eindelijk een goed product voor mijn krullen gevonden! Gemakkelijk in gebruik en geen froezel meer in men krullen. Snelle levering!

Snelle goede service

Bestelde product werd netjes op tijd geleverd

Netjes en snel verstuurd

Een grotere fles zou wel fijner zijn

Snelle levering mooie prijzen

Top aanbiedingen

Fijne duidelijke website met veel aanbiedingen. Snel geleverd.

leveren sinds 2017 letterlijk nooit de volgende dag

teveel onwaarheden op de website, weten dat de bestellingen nooit bij voor 1700 uur besteld de volgende dag binnen zijn en toch nog steeds blijven roepen op de website; willen ook niet van vervoersbedrijf veranderen, megorgeous op dat gebied vele malen beter

Vlotte site en snelle levering

prima, makkelijk te bestellen, correcte levering

prima, makkelijk te bestellen, correcte levering

De volgende dag al de producten keurig verpakt ontvangen

Everything went well, fast sending :-)

Hele slechte service

Pakketje retour gedaan en is niet aangenomen. Daarna heeft de bezorger het pakketje afgeleverd bij een postNL punt en ze hebben het daar niet opgehaald. Waardoor ik nog een keer retour kosten moet betalen. Op e-mails word bijna niet gereageerd en er word niet netjes gehandeld.

Vlot geleverd en voordelig

Gewoon prima

Alles volgens afspraak, snel en voordelig

Snelle levering (1dag), goed verpakt!

Prima geregeld

Snelle, correcte levering

Schappelijk maar beetje oplichting

Ik vind als je een product op foto aanbied dat je dat moet opsturen en niet een verouderd product!! Nieuwste Head en Schoulders aanbieden en dan oude verpakking opsturen vind ik valse reclame maar dit weet ik voor in de toekomst. Sorry is niet correct

Goed verpakt en snel geleverd!

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.