beste prijs en levering binnen 2 werkdagen

Uitstekend, snel geleverd en tegen de laagste prijs

Awesome

I have had no worries each time I make a purchase. Delivery is always on time. Thanks.

goedkoop en snel

besteld betaald geleverd prima

Snel geleverd.

spullen goed, leveringsproces minder

Over de geleverde spullen ben ik zeer tevreden. Jammer dat tot 2 x toe de leveringsdatum van een bestelling niet klopte. Mailtjes hierover kwamen niet aan en op WhatsApp berichten werd laat gereageerd. Uiteindelijk is alles wel goed opgelost, dus al met al, scoort Double F goed.

Vlotte correcte levering

Goede producten en goed geprijsd­čĹŹ­čĹŹ­čĹŹ

Hele snelle. Levering

Voor het eerst hier besteld en zeker niet voor het laatst!! Lage prijzen en volgende dag al geleverd, geweldig.

Snelle bezorging en goed verpakt

De bestelling heb ik snel ontvangen en alles was zeer goed verpakt. Erg tevreden!

In orde: vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Het enige minpunt was de verpakking (of eerder het ontbreken daarvan) van het product: mascara. Ik verwachtte dat die dezelfde zou zijn als in de winkel (op een stukje karton - met informatie over ingredi├źnten, gebruik enz.) met plastic omhulsel). Het product werd nu geheel onverpakt en dus ook zonder bijkomende info geleverd. Het verpakkingsmateriaal mag voor mij gerust achterwege worden gelaten (liefst zelfs), maar de klant is minder verrast als hij daarover op de website bij het product in kwestie vooraf wordt ge├»nformeerd.

gewoon goed.

Was onze eerste bestelling, afhandeling en prijs, was zeer goed.

scherpe prijzen

ik kocht haarproducten (oa van red one) belachelijk goedkoop en ook nog eens goed van kwaliteit een aanrader, nu voor de 2e keer hier iets besteld

Snelle oplossing van probleem

Ik had een foundation besteld, doch na het openen van het potje bleek de bovenste foundation-laag aangetast en het sponsje bleek duidelijk gebruikt. Ik heb kontakt opgenomen met Double F en het bleek dat er per abuis een tester naar mij was opgestuurd. Men heeft hiervoor excuses aangeboden en mij meteen een nieuwe foundation toegestuurd. Deze bleek keurig in orde. Ik ben erg tevreden over hoe snel dit probleem werd opgelost en over de klantvriendelijkheid van Double F.

snelle levering goed verpakt helaas geen factuur gekregen

jammer dat er niet automatisch een factuur gemailt wordt

Slecht

Ontving het product 3 dagen te laat. Het was een kadotje voor iemand die op vakantie ging, die ik nu dus niet meer kan geven... zeer teleurgesteld

Uitstekend en snel!

Duidelijke site en snel geleverd aan huis.

Snelle juiste bezorging voor lage prijs

Prijzen zijn lager dan gemiddeld. Daarbij snelle bezorging, super

Goed en super snel ga vooral zo door

Super snelle levering en haar wat lang mooi blijft ...toppie

Snelle levering , goed haar Aan te bevelen !!

perfecte service

na contact snel antwoord en heel snelle levering van de door mij bestelde produkten

Netjes en op tijd geleverd

Goed product

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Soep bestelproces, en snel geleverd

Soep bestelproces, en snel geleverd.

Goedkoop en snel verzonden!

Niks op aan te merken!

Alles stevig verpakt, en snelle verzending!