Komop. Goed is goed.

Prijs technies goed

Helemaal top… bestellen, betalen, thuis…

Erg snel en zeer betaalbaar!

Top besteld geleverd goed!!

Bestelling gedaan ging vlot, maar wel jammer dat er veel is uitverkocht. Als je iets wilt bestellen en srolt naar beneden is alles uitverkocht. Wat ik besteld heb kwam vlot en netjes ingepakt!

zeer goed en snel bediend

Goede bediening en zeer snel geleverd

Een zachte prijs, voor hoog kwaliteit. Toppers!! GUMMY WAX

voldoet keurig aan verwachting

voldoet keurig aan verwachting

Super bedankt

Super snel in huis

Awesome!!

DoubleF always delivers . Keep up.the good work !!

Top!!

Snel, correct.

Fantastischmerk!

Fantastisch product. Fijne voordeel. Opgegroeid met dit merk! Raad het zeker van!

Exact zoals verwacht

Snelle levering, betaling achteraf mogelijk, aanrader!

Snelle levering, overzichtelijke website

Aanrader

Goed produkt snelle verzending.

Goed produkt snelle verzending en een prima prijs.

Geweldige geur

Bruno Banani Woman is een zeer lekkere frisse geur, ik gebruik hem al jaren en krijg er regelmatig complimenten over. Bij Double F kan je deze voordelig bestellen.

Naar wens verlopen

Twijfel

Negatief: kapotte verpakking, zelfs de doosjes waarin de tubes zaten zijn allemaal kapot. Positief; snelle levering en goede communicatie

Snelle levering,prima service

Correcte communicatie, snelle levering. Prima producten aan verminderde prijzen

Fijne webshop

Makkelijk besteld, snel en goed verzonden. Fijne webshop

Snelle levering.

Goedkoop en met een dag bezorgd

netjes en snel bezorgd

goed verpakt en snel geleverd

Wel tevreden

Ik heb snel gekregen wat ik al weken in winkels zocht.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.