Perfect in orde

Scherp geprijsd

Netjes geregeld met nabestelling

Snel geleverd, blij met product

De bestelling was, zoals beloofd, snel binnen. Deze 'oude' originele smaak Parodontax is niet meer te koop in de winkel dus ik ben heel blij met dit product via Double F.

Prima snelle service kwaliteit uitermate goed voor betaalbare prijs

Goede kwaliteit,snelle levering, goedkoop!

Zeer snelle bezorging Goed contact

Super snelle levering

Ongelofelijk veel keuze en snelle afhandeling

Producten zijn fijn

Leuke producten met aantrekkelijke prijs

Goed product, goede prijs, goede service en snelle levering!

Bij het bestellen kreeg ik tot 2x toe een foutmelding waardoor ik uiteindelijk 3x hetzelfde product had besteld maar na één mailtje was dit opgelost. Het product werd de volgende dag al geleverd.

Snel en zeer goed ingepakt!

Niet goed

Nog geen melding ontvangen dat mijn bestelling op het DHL afhaalpunt in Poortugaal is ontvangen

snelle afhandeling bestelling

binnen 3 dagen geleverd. prima service, prima producten.

ja

zeer tevreden met het versruren van het oroduct

Product is snel geleverd, goed verpakt. Zeer tevreden.

Per toeval jullie ontdekt! En super blij. Snelle levering. Producten zijn fijn en spot goedkoop

Goed geleverd.

Via brievenbus. Was prettig.

Super Klantvriendelijk bedrijf.

Meerdere malen hier iets besteld, levering is altijd super snel. En wanneer er per ongeluk iets niet op voorraad is, wordt je gelijk gebeld om een oplossing te zoeken. Prettige klantenservice! Iets dat je niet vaak meer tegenkomt bij de meeste webwinkels!

Prima product, snelle levering!

Prima product, snelle levering

Goed en accuraat verstuurd.

Blij met mijn voordelige aankoop

Vlotte samenwerking

Heel fijne producten

Snelle levering. De service is top.

Ik heb een bestelling gedaan en die ging fout. Contact gehad en was netjes opgelost. Daarna het goede besteld en binnen 1 dag in huis. Echt super.

Super snel geleverd

Besteld en 2 dagen later al geleverd

Snelle levering en goed verpakt. Een fles van shampo was een beetje smoezelig maar was afwasbaar

Snelle levering en goed verpakt. Een fles van shampo was een beetje smoezelig maar dat kon ik er af wassen onder de kraan.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.