snelle service

Besteld , snel ontvangen, Goede service.

Betrouwbaar

Zeer snelle levering. Alles Oké

Nogal een tegenvaller! Maar uiteindelijk toch opgelost!

Uiteindelijk is één en ander toch opgelost: Double F heeft ons de kosten van de 3 nog niet aangebroken tubes terugbetaald. Dat is een mooie reactie van deze firma. Ik heb 4 tubes Fixodent besteld op 4 juni 2020; op 21 juli 2020 heb ik de eerste van deze tubes aangesproken. Toen ontdekte ik, dat de THT datum (z.g. shelf datum) was 2020-09. Ik heb dit aan Double F Online gemeld, en gevraagd om de nog niet aangesproken 3 tubes te kunnen retourneren; op hun kosten. Als antwoord krijg ik:" Helaas kunnen we hierin niet iets voor u betekenen. Het is ook te lang geleden dat u deze producten heeft besteld, had u echt een heel groot aantal besteld, dan hadden we er nog naar kunnen kijken. " Dit is toch niet wat je van een leverancier verwacht. Voor particulier gebruik zijn 4 tubes toch een groot aantal. Het product op zich is goed, maar men had beter moeten opletten. Én dan vind ik de afhandeling van een klacht gewoon waardeloos.

Beste meneer Janse, Erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad, dat is uiteraard niet zoals het hoort en wij hebben het ook samen met u opgepakt en u hierin gecompenseerd. Ik hoop dat het nu voor u ook is opgelost. Met vriendelijke groet, team Double F

Geweldig, snelle levering en hele goede prijzen en kwaliteit, toppie!!

Niets negatiefs op aan te merken.

In de namiddag de bestelling gedaan vanuit België, en 's anderendaags reeds ontvangen, in degelijke verpakking. Ik ben héél tevreden.

Snelle levering,,

Binnen 24 uur de producten binnen,, goede snelle levering,, goed verpakt,, producten goed zoals ik het verwachte

Goedkoopste in de markt, snelle levering

Fijn dat er nog zulke scherpe aanbiedingen zijn, wars van de grote trend. Veruit de goedkoopste, onmiddellijk geleverd. Top.

Trieste klantenservice

Slechte afhandeling klantenservice. Klant is koning echter geen enkele coulance ontvangen. Enigszins met de klant meedenken is te veel gevraagd. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en dit wilt het bedrijf niet oplossen. Zal hier vanaf heden niet meer bestellen. Weggegooid geld.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. U heeft ons een mail gestuurd waarin u aangaf dat u een conflict heeft met uw buren en dat zij de oorzaak zijn van het verdwenen pakketje. DHL geeft aan dat het pakket gewoon bezorgd is. Wij kunnen dan helaas niets meer betekenen, u heeft een conflict met uw buren en wij zijn niet in staat om dit conflict op te lossen. Wij hebben het pakket op tijd ingepakt en geleverd. Met vriendelijke groet, Double F

Snel en eenvoudig

Binnen twee dagen was mijn bestelling thuis. Keurig verpakt, goede kwaliteit.

Nice experience

Nice experience

Besteld en snelle afhandeling

Klantvriendelijk

Super winkel

Alles wat je nodig heb onder één dak

Snelle levering!

Ik ben zeer tevreden over DoubleFonline. Bij telefonisch contact zeer snel en correct geholpen. Producten worden ook snel geleverd! Heel blij dat ik dit bedrijf gevonden heb. 1 klein "minpuntje" is dat ze niet alle huidverzorgingsproducten hebben in dezelfde verzorgingslijn, waardoor ik ook nog van een andere webwinkel gebruik moet maken (heb liever alles bij 1).

Snel en compleet

Altijd snelle levering en keurig verpakt en compleet. Leuk spaarsysteem voor korting.

Uitstekend snel en goed geprijsd

Zie boven

Ik bestelde mijn favoriete oogpotloden, blij dat ze hier nog op voorraad waren. Het gewenste aantal was niet op voorraad, waarna ik een telefoontje kreeg met de vraag of ik iets anders wilde uitzoeken of geld terug. Ik koos voor het laatste en kreeg het bedrag onmiddellijk terug gestort. De potloden waren er de dag erna. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel en niets op aan te merken

Bestellen en volgende dag ontvangen.

Goedkoop en snelle levering

Helemaal tevreden! Opgehaald in de winkel!

goede prijs en snelle levering

goede prijs, snelle levering. Dit artikel is bijna nergens te krijgen in Nederland, dus ik was heel blij. Gelukkig ontdekte ik op tijd dat ik het beter bij Double F kon kopen in plaats van bij een andere aanbieder waar het ietsje goedkoper was, die na wat Googlen een onbetrouwbare partij bleek te zijn. Dus ik ben heel blij dat ik het in huis heb en dat Double F het waarmaakt. Fijne, betrouwbare webshop.

Zeer tevreden.

Zeer goede service en snelle levering.

Snelle levering en goede producten

Ik kende de website niet en heb hier voor het eerst haarspullen besteld. Snel geleverd en had gekozen om het op te halen in een van de winkels. Lag de volgende dag gelijk klaar. Ben hier tevreden over. Hopelijk komt de Alikay leave in conditioner lemongrass ook nog in jullie assortiment ;-)

Eerlijke prijzen en een goede en snelle service

Prima en betrouwbare webshop.

Fijne site, en een snelle levering.

Verkoopt 2de hands make-up.

Heb een oogpotlood ontvangen die duidelijk gebruikt geweest is. Het potlood was een centimeter korter dan een andere nieuwe die ik elders kocht. Was duidelijk dat er met een potloodslijper geprobeerd is dit te verbergen maar was duidelijk slecht gedaan.

Beste Carine, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben over deze klacht al contact gehad en hebben deze zeer serieus genomen, u heeft dan ook uw geld teruggekregen voor het potlood. Wij kunnen u nogmaals vertellen dat het potlood niet gebruikt was, wij verkopen geen tweedehands make-up, dit is niet hygiënisch en zeker in deze tijden zelfs gevaarlijk. Wij waren in de veronderstelling dat we het voor u hadden opgelost en vinden deze beoordeling dan ook wel een beetje jammer. Wij wensen u alsnog een mooie dag en blijf gezond! Met vriendelijke groet, team Double F