Prima alles

Ik ben erg tevreden met de product

Top service!

Goede track and trace en ook de bezorging was top.

Bestelling kwam snel binnen en top service.

Alles ging goed

Ik kende jullie nog niet. Maar alles ging goed

Voordelig, snel en fijn!

Fijne site, voordelig en snel geleverd.

Excellente service

Zeer snelle en correcte reactie op mijn e-mail en snelle levering van de producten.

Prima verpakt snelle levering.

goede website

Top ervaring

Goed heerlijk product en snelle levertijd

Super, snelle levering en de producten zeer tevreden mee en mooie prijzen

De gel die mijn kapper gebruikt en verkoopt hebben ze bij Doublef, maar goedkoper dan bij de kapper.

Duidelijke website, snelle levering

prima webshop

Weer zoals gewoonlijk top!!

Snelle verzending, fijne shop

Uitstekende service!!

Niet alle door mij bestelde artikelen waren leverbaar. Ik kreeg keurig een mail waarin men aangaf dat ik kon kiezen tussen iets anders bestellen of gedeeltelijke creditering van de factuur. Ik koos voor creditering en binnen 1 dag stond het geld op mijn rekening. Daarom krijgt dit bedrijf van mij een dikverdiende 10!!!

Superfijn

Goed!

Prima producten, goede service, snelle verzending

Ik heb een bestelling gedaan op de website. De volgende dag had ik de producten in huis. Producten zijn van goede kwaliteit en scherp geprijsd. Het enige dat ik anders zou willen zien, is gratis verzending vanaf 25 euro ipv 50.

Goed en op tijd

Super goed

Goede ervaring,goedkoop ,snelle levering,ben er blij mee.

Bestelling was snel binnen wilde alleen de twee lipfinity top coat de kleurlippenstift niet mooi

Jammer dat de kleuren lippenstift niet mijn kleuren zijn dus die zou ik niet gebruiken.

On time, quick service

Love the way, it’s like same day almost

Snelle levering, goede prijs en produkten

Alles super verlopen...

Goede service. Snelle levering. Goede prijzen. Meer moet dat niet zijn...

Goede prijs en snel verzonden

Goede prijs en snel verzonden

Perfecte prijs en service!

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.