Snelle verzending en goeie aanbiedingen

Superservice

Bestelling van Dax snel geleverd, ben er blij mee Dank!!!

X

Goed product

Wax

Producten op tijd bezorgd had ze de volgende dag all binnen ..netjes verpakt

Prima deal

Goedkoop, eenvoudige bestelling, snelle levering

Hele goede service en snel ook

We hebben heel snel en correct onze bestelling binnen gekregen, wat jammer was dat DHL een paar dagen te laat was met leveren, maar daar kan Double cosmetica niets aan doen.

Altijd goede ervaring gehad met jullie. Snel bezorgd en producten altijd goed ingepakt. Dik tevreden. En bedankt voor de lippenstift. Word gewaardeerd!

Impeccable, parfaitement conditionné, produit conforme, à recommander sans probleme

Goede service!

Snel en vriendelijk te woord via de app.

Vandaag besteld morgen afhalen in de winkel

Snelle levering. Geen problemen gehad. Goede gel en wax.

Toppie survice

Product zeer snel geleverd Product als omschreven

Prima prijs en kwaliteitsverhouding

Heb al jaren naar tevredenheid het M3 Power Gilette systeem. De mesjes worden sleeds slechter leverbaar maar gelukkig heeft Double F ze nog en leverde ook snel.

Snelle levering tegen een goede prijs

Ik heb een aantal gezichtverzorgingsproducten besteld. De prijs was veel lager dan bij de grote drogisterijketens, dus ik wist niet zeker of het wel helemaal betrouwbaar was, maar het blijken gewoon de originele producten die al na een dag geleverd werden. Ik ga zeker opnieuw bestellen bij doubleF!

Interessante producten en heel snelle levering

Heel goed service

Service en kwaliteit prima.

Snelle, goede levering! Top

Mooie prijsjes, snelle bezorging. Prima

Goed en snel

De bezorging was erg snel. Het enige minpuntje vind ik de prijs. Maar alleen Double F heeft de parodontax oude formule. Die wordt niet meer verkocht. Het is al een dure tandpasta en nu helemaal. Gelukkig doe je er erg lang mee. Ik ben blij dat zij dit nog hebben. Het is verder nergens te krijgen.

Product is bekend, goed, prijs heel goed

Product is bekend, goed, prijs heel goed

Mooie aanbiedingen op de website en eenvoudig te bestellen. Daarna een snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden over waar je pakketje is. Niks op aan te merken...

Heel snel geleverd. Goede service

Adequate

Snelle verzending, duidelijke website. Alleen de verzendkosten doen pijn vandaar 4 sterren.

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.