snelle verzending en goede prijs

Na veel sites te hebben vergeleken kwam double f als het goedkoopst naar voren voor het product wat ik nodig had, snelle verzending.

Top bedrijf

Top prijzen en service!

Aanrader

Overzichtelijke webshop, ruim assortiment, goede communicatie via de mail over je bestelling en de verzending, snelle levevering.

Volledig naar verwachting en de volgende dag al in huis!

Super product, zeer snelle levering.

Super product. Zeer snelle levering.

Makkelijk gevonden wat ik zocht, was nog een leuke aanbieding. Het is heel snel en keurig verpakt de volgende dag bezorgd. Was een hele positieve ervaring.

Great job

De bestelde producten zijn smooth en snel geleverd.

Goede en snelle service

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Netjes verpakt

Uitstekende deal. Vlot afgehandeld en snel geleverd. Prima zo.

zeer goed

zeer snelle levering en de prijs is ok

Goed, zeer voordelig en snel geleverd…

Snel en vlot geleverd, goed verpakt en zeer voordelig geprijsd, nergens goedkoper kunnen vinden de Listirine 600 ml, top..!

Zeer goede prijs, kwaliteit verhouding. Vlotte levering.

Gggg

4 u 88t er er h i

Correcte afhandeling

Vlotte aflevering van bestelling.

Te snel ontvangen

Hoeft niet zo snel te zijn

Minder

Verpakkingen van sommige producten waren helaas al geopend.

Uitstekend product, concurrende prijs en snelle bezorging

Zie hiervoor

Nep revita lift

De potjes waren niet gesloten maar gevuld met normale dagcreme... Ik kan het ook bewijzen

geweldig

de bestelling kwam tegelijk 2 dagen later en heel perfect. Ik vertrouw deze website cq winkel het is veilig en betrouwbaar ook met betalingen heel geordend.

Product was niet zoals aangegeven.

Product niet zoals aangegeven. Werkt niet! Geen contact op mail met vragen. Geen instructies erbij. In 1 woord......slecht! Pure oplichting!

Wel besteld, nog niets ontvangen.

Als ik een beoordeling moet geven enkel afgegaan op deze ervaring, dan is het helaas geen goede beoordeling. Mijn pakketje is namelijk nog niet binnen en volgens de en trace gaat deze nog steeds afgelopen dinsdag bezorgd worden. Ik heb toch een halve * gegeven voor de klantenservice die aangaf te checken waar het pakketje gebleven is. Nu nog even wachten op een definitief antwoord..

Goede prijs, snelle levering,

transaction parfaite..

satisfait sur tous les points.

Vandaag besteld morgen in huis

Zie boven

Altijd te vreden

Al drie jaar een tevreden klant

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.