Vlugge levering

vlotte levering

snel geleverd, goed verpakt

alles 100 procent in orde

Bestellen en ontvangen, meer wil je toch niet?

Tja, wat moet je er anders van zeggen? Ik wil iets kopen, DoubleF heeft het, je bestelt het en hoppa, het wordt uitgevoerd. Gewoon doen wat je zegt toch?

Uitstekende, snelle en vriendelijke service.

De producten zien er goed uit, de snelheid van levering en de prijzen. Ik kan absoluut nergens over klagen. Chapeaux!

Topprodukt

Topprodukt en snel geleverd.

Website is overzichtelijk . Makkelijk te bestellen . Producten worden snel geleverd . De uitlog Button mag sneller te vinden zijn

Snelle levering en voorradig!

Betrouwbare site, voorraad op orde, goede prijzen en daags erna geleverd!

Uitstekende service met concurrente prijzen.

Mooie akties Snelle service en levering Mooie prijzen

Super snel en keurig

Van moment dat ik bestelde tot levering hebben ze me met de status vd order op de hoogte gehouden. Ik kon zelf pakket ophalen wanneer het mij uitkwam. Hoefde niet thuis te wachten. Perfect

zeer snelle levering

zeer snelle levering.

Ik ben heel tevreden.

Snelle levering, goed ingepakt, goede kwaliteit. Ik kan dit wel aanbevelen.

Hele goede service en snel top

Snel en goedkoop.

Geweldig en optijd

Producten werden snel en goed in gepakt geleverd en dan ook nog voor een mooie prijs hou op met me hoor !! Top site ga hier vaker bestellen!

Snel en correct, kan niet beter.

Uitstekend.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

redelijk snel geleverd

redelijk snel geleverd

Zeer goede prijs/kwaliteit. Snelle verzending. Werd constant op de hoogte gehouden via email.

Snel geleverd en niet duur

Erg snelle levering, zeer tevreden met de product.

Product zoals omschreven, lage prijs snelle levering

Langere levertijd dan verwacht.

Ik had speciaal via deze website mijn bestelling geplaatst omdat er op de website stond levering binnen de 2 werkdagen en het heeft 4 werkdagen geduurd. Jammer.

super tevreden

keurig verpakt en snel geleverd

Super geprijsd!

Gilette Mach3 Turbo besteld voor een mooie prijs. Snelle levering.

Super snelle levering de na bestelling.

Zeer tevreden. Meestal laat ik leveren in een afhaalpunt, doch deze keer lukte het niet bij het aanvinken, dus liet ik maar thuis leveren. De dag erop in de voormiddag was de levering er al.

Prima,

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 10 jaar een begrip in Barneveld en Amersfoort. In onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.