Heb mijn bestelde artikelen optijd ontvangen, top

Top: favoriete shampoo hier nog wel te koop

L'Oréal botanical shampoo vlot geleverd tegen goede prijs. Helemaal blij

prima zaak

fijne en snelle bezorging

Snelle, correcte levering

Geen problemen bij bestellen en volgende dag bestelling keurig in huis.

Helemaal prima

Niks mis mee, snel besteld en snel bezorgd.

qualité et service parfait

qualité et service parfait livraison rapide article conforme à la description

Kreeg gratis lipstick bij een lipfinty.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Snel en betaalbaar

Goed en snel

uitstekend, snelle goede service

Prima geregeld!

Vrijdag sixpack listerine coolmint 600ml besteld voor een mooie prijs, zaterdag kon ik mijn pakket al afhalen bij een afhaalpunt.

Gied

Fied

Bpost was te laat

Levering beloofd dag erna. Maar met Bpost was er vertraging

Buitegewoon !

Supersnelle bezorging ! Goed product en leuke aanbieding !

Prima ervaring.

Snel bezorgt, goede communicatie, goede prijs.

Heel goed !

Snelle bezorging, goede producten.

De bestelling werd snel bezorgd en het zijn goede producten. Betrouwbare site :-)

Ze komen beloften na.

Heel fijn als alles goed gaat, een dikke tien.

De prijzen zijn aangenaam, maar assortiment iets beperkt

Vriendelijke prijzen, assortiment iets beperkt. Maar levering via DHL laat wat te wensen over. Ik geef aan op de website (en betaal daar ook voor): ‘avondlevering’. Krijg ik de volgende dag bericht van DHL dat ze tussen 14 en 18.00 uur voor de deur staan. Dat vind ik wel teleurstellend.

Levert conform afspraak

Via de webshop artikelen bestellen gaat eenvoudig. Er is geleverd wat we bestelden en in korte tijd. Doet wat het belooft.

Geweldig bestelling

Hjb

Bestelling wordt snel afgehandeld. De volgende dag al in huis

Mooie aanbieding

Goed !

Kreeg snel antwoord op een mailvraag. Ben bijzonder blij met paradontax tandpasta ( oude formule ) die zij nog leveren.

Prima prijzen, snelle levering

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.