Snel leverieng

Mooie spullen

Snelle levering en goed verpakt

Ok. Precies aan de afspraken voldaan.

Geen enkel probleem ervaren ...

Gebrekkige levering

Eerst tekorten daarna gedeeltelijk geen levering.Wel alles gefactureerd.

zeer snelle levering

mijn bestelling werd de volgende dag geleverd.

Goede product snel geleverd

Zo super fijn om nog de parodontax oude formule te kunnen bestellen. Nooit begrepen waarom parodontax dit unieke concept heeft willen veranderen.

Voordelig en snel

Ik heb goede merklippenstift gekocht voor een erg voordelige prijs en het was snel in huis.

Prima levering

Jammer dat ik niet zelf het kleurtje van de lippenstift mocht uitzoeken

Super en snel geregeld en bezorgd

Overzichtelijke site. Goede aanbiedingen en snel bezorgd.

Wederom een goed verlopen bestelling

Producten netjes en op tijd ontvangen.

Uitstekend verpakt en geleverd.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid en de levering

Snelle levering.

Keurige levering. Snel en netjes.

Oplichters

Verzending is gratis en retourneren kost geld.. een vuile manier om mensen te dwingen om bestelde producten te behouden of ze anders op kosten te jagen! Er zijn talloze andere organisaties die de kosten voor retourneren wél op zich nemen, je kan daarom beter elders bestellen.

Products are very good and always satisfied

Double F is a fantastic supplier. I have used a number of products and have always been completely satisfied with my purchases. My main orders are weaves which are excellent quality and reasonable prised. The hair products are very good. I have been a customer for many years and always keep coming back. I would recommend their products. I live in UK and my orders usually arrive within 5 days. Thank you Double F.

Prima producten en super snel verzonden en ontvangen

Prima service en producten worden heel snel verzonden zodat je snel van het resultaat kan genieten

Uitstekend bijzonder goed verlopen

Vanaf mijn bestelling tot en met ontvangst is uitmuntend gegaan

Zeer snel binnen en keurig verpakt ! Betaalbaar. Ik bestel graag weer.

Goede snelle service

Een heel snelle en goede service. Goede prijs voor een kwaliteitsprodukt!! Ik bestel voortaan altijd hier!!!

Excellent!

Goed qualities, sneel verzenden.

Goed bereikbaar, denken met je mee!

Goede service.

Perfect!

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

De service was zeer goed, levering binnen 2 dagen en de prijs van het product was ook zeer schappelijk tov andere aanbieders

Snelle en complete levering

Snel geleverd en compleet. Leuk ook dat ik een kortingscode per mail had ontvangen, scheelde toch weer leuk bij het afrekenen.

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.