simpel en snel

Goedkoop en snelle levering

Website is goed, door bulk aankoop goede korting en snelle levering

Ongelofelijk binnen 2 dagen had ik al ontvangen #

Snel en netjes verpakt

Bestel mijn verzorgings producten altijd bij double f zeer tevrede van en scherpe prijzen

Snelle uitlevering en goed product!

Mooie prijs en goed produkt, snelle levering!

snelle levering .

Een goede en snelle levering .

geen moet nog ontvangen

geen moet nog ontvangen

Snelle service!

Goedkoop en snel geleverd

Goedkope en vlotte levering aan huis. Ben er zeer tevreden over.

Tout était parfait pour ma première commande, les produits en stock ont ​​tous été livrés en 48h. Merci Voor mijn eerste bestelling was alles perfect, de producten op voorraad werden allemaal binnen 48 uur geleverd. Dankjewel

Komop. Goed is goed.

Prijs technies goed

Helemaal top… bestellen, betalen, thuis…

Erg snel en zeer betaalbaar!

Top besteld geleverd goed!!

Bestelling gedaan ging vlot, maar wel jammer dat er veel is uitverkocht. Als je iets wilt bestellen en srolt naar beneden is alles uitverkocht. Wat ik besteld heb kwam vlot en netjes ingepakt!

zeer goed en snel bediend

Goede bediening en zeer snel geleverd

Een zachte prijs, voor hoog kwaliteit. Toppers!! GUMMY WAX

voldoet keurig aan verwachting

voldoet keurig aan verwachting

Super bedankt

Super snel in huis

Awesome!!

DoubleF always delivers . Keep up.the good work !!

Top!!

Snel, correct.

Fantastischmerk!

Fantastisch product. Fijne voordeel. Opgegroeid met dit merk! Raad het zeker van!

Exact zoals verwacht

Snelle levering, betaling achteraf mogelijk, aanrader!

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.