Snel en netjes geleverd

Ik had 2 waxen besteld via Afterpay en heb ze netjes ontvangen via DHL

Eenvoudige webwinkel.

Bestellen goederen gemakkelijk en veel keuzes. Levering snel binnen 1 dag. Uitstekende webwinkel.

Prima product en snelle levering aan huis!

Product Max Factor Foundationstick is niet in de winkel meer te koop. Ben dolblij dat ik hem via Double F voor een prima prijs kan kopen.

Sne, correct en goedkoop

Makkelijk te bestellen, op tijd gereed & niet te vergeten... top prijs-/kwaliteit verhouding !

Snel

Precies hetgeen ik zocht voor een scherpe prijs

Toppie

Toen ik hoorde van dit product bestelde ik deze op deze site,ook voor de prijs hoef je niet verder te zoeken. Snel geleverd en goed verpakt en inderdaad heel fijn spul.

Snelle levering, goede kwaliteit, scherp geprijsd

Nvt

Zeer correct alles volgens het boekje !

Afspraak = afspraak dat is een goede gewoonte. Daar zijn bedrijven groot mee geworden. Ga zo door.

Interessante prijs en snelle levering

Interessante prijs en snelle levering

Zeer correct

betrouwbaar en voordelig

na mijn zoektocht voor een product ivm de prijs kwam ik uit bij Double F Cosmetica . Snel geleverd in een goede verpakking .

Zeer scherpe prijs, en vlotte levering.

Goede webside snelle levering

Snelle, goed betaalbare service!!

Zoveel goedkoper dan in de super en ook snel in huis!!

Juiste product

Goede levering

Goede levering van het product wat onze zoon graag gebruikt!

Zeer tevreden met eerste bestelling.

Interessante prijs, gratis en snelle verzending en goede communicatie. Perfect !

Super snel geleverd en mooie aanbiedingen!

Super aanbiedingen en ruime keuze.

Snelle correcte levering. Geen klachten

geweldig

uitstekende levering en geweldige product, ben er blij mee.

Super snelle nette levering door Double F

Woensdagmiddag besteld en donderdagmorgen 11 uur in huis. Super snel geregeld!!! Bedankt. ;-)

Snelle levering en goed verpakt

Deze webshop kende ik niet, maar ze hebben nog de veel besproken tandpasta met oude formule. Dus online besteld, betaald en via DHL laten leveren. En alles ging prima.

Ik zie dat ik de verkeerde heb ontvangen

De doos ia moeilijk te openen nu heb ik twee tube doosjes beschadigd en kan ik 'm denk ik niet meer terugsturen on te ruilen. Ik wil liever de White, met inhoud blauwe kleur tandenpasta...kan dat nog wel, ruilen? Groetjes Ireen

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.