Slecht

Ik wacht al sindsmaandag op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen! Maar op de site zie je wel: vandaag besteld, morgen geleverd! Maar niet bij mij alleszins!

Aangenaam verrast!

De producten zijn voordelig en worden super snel geleverd...

Fijn geholpen

Meteen een oplossing

Snel binnen, probleemloos

Scherpe prijs en snelle levering

Hartstikke tevreden

Hartstikke tevreden

Top !

I am very satisfied with my order ! The delivery time is very short and the price of the treatment I ordered is the cheapest that I found on the web ! thank you for the little gift (shampoo) !

Maandagavond besteld... vrijdag pas bezorgd

Bestelling had uiterlijk woensdag bezorgd moeten zijn. Echter wordt het pas vrijdag bezorgd. Niet tevreden.

Voorheen waren jullie lekker dichtbij in Amersfoort. Maar nu dus online bestellen. Pluspunt, dat de levering supersnel is gegaan. Wat ik jammer vind, is dat je de 10% korting alleen ontvangt als je overal en nergens een social media account hebt. Wat ik dus niet heb. Dus grijp hier in dus flink naast. Maar voor de rest, ben ik ook heel blij met het ruime assortiment.

Goede producten en een goede service.

Snelle levering van alle bestelde producten en we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van bestelling, inpakken en verzenden.

Voor mij een onbekende website, maar vanwege de goede prijzen toch besteld en ik ben niet ontevreden. Snelle levering, dat is heel fijn.

Snel!

Top kwaliteit producten en super snelle levering!

Goed ingelicht over de bestelling en kon het product ophalen on de winkel Super

TOP!! super snelle levering

Wij hadden een gevalletje van SPOED en ik had gebeld met de vraag of het echt op voorraad was en vandaag verzonden / morgen geleverd. Het was nog net 15 min voor 17.00 en inderdaad de volgende dag geleverd. Super service dank je wel

Goed product en snel verzonden.

Product voldoet aan verwachting.

Ik kan er geen slecht woord over zeggen.

Mijn eerste contactbestelling verliep prima en snelle levering niettegenstaande corona.

helemaal geweldig, snelle en juiste levering

goed product

Goede, snelle bezorgservice

Erg blij met mijn afro kam. Goed en snel bezorgd!

goede service

helemaal goed

Weinig informatie over bestelling

Ik heb een paar dagen geleden wat besteld op deze site. Op die dag zou ik een mail ontvangen over de info wat betreft van de bestelling. Maar die heb ik inmiddels nog steeds niet ontvangen dus ik heb geen idee waar mijn bestelling zich nu bevindt.

Volgende dag mijn besrelling ontvangen netjes ingepakt. Top.

Mijn bestelling wed heel snel geleverd.

Top service!

Ondanks dat er iets niet goed gegaan was met een bestelling, is dit boven verwachting opgelost! Wat ik erg netjes en coulant vond. Double F heeft een breed assortiment voor een goede prijs.

product heeft dezelfde werking

Na uitleg van mijn klacht blijkt het product dat ik voor ogen had dezelfde werking te hebben. Ik kreeg 10% korting ter compensatie en voel me gehoord.

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.