Goedkoop, snel en transparante service

Goedkoop, snel en transparante service

Snelle levering, goedkoop produkt

Voor het eerst hier besteld. Heb Nivea cushion besteld, wel origineel product gekregen, maar vond het wel raar dat het geen gesealde verpakking was, zoals in de winkel.

Op tijd en met een glimlach geleverd.

Snelle afhandeling van de bestelling. Goede info Veilige en tijdige levering.

Prima, snel geleverd.

De volgende dag geleverd. Producten prima.

Verkeerde kleur geleverd

Helaas is mijn bestelling fout geleverd, ik had no. 507 besteld en 506 gekregen. Wel een snelle en nette levering

Gewoon goed

Zoals altijd, goeie service, snel leveren voor juiste prijs.

De levering van de bestelling is zeer professioneel afgehandeld

De levering van de bestelling is zeer professioneel afgehandeld

Prima verzorgd en snel geleverd!

Snel en goed verzorgd geleverd.

Alles was perfect

Bestellen ging eenvoudig

Netjes en snel geleverd. Ben er blij mee

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden.

Heerlijk geurtje en super snel binnen gekregen

Snel en voordelig

Voor het eerst bij deze website iets gekocht, eerst even bij Trustpilot gekeken ivm met betrouwbaarheid maar dat was helemaal ok. De bestelling was, ondanks dat we in de feestdagenweek zaten binnen 2 dagen geleverd Mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker bij deze website kijken of ik het item weer goedkoper dan bij anderen kan bestellen.

Goedkoopste prijs, snel geleverd, top service

Snel geleverd, goedkoopste prijs, producten kwaliteit, top service

toppie

steeds goedkoper dan anderen en de beste kwaliteit een aanrader voor iedereen dank u wel doe zo verder

Gewoon goed

Alles naar went gekregen.

Zeer snelle levering

Product voldoet aan de verwachting. Eenvoudig te bestellen Gemakkelijke betaling Snelle levering Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Supergoed!

Service is enorm!

Zoals het hoort

Product prima. Communicatie prima. Levering prima.

Altijd fijn om mijn bestelling te plaatsen. Aangezien ik in de buurt woon kan ik het supersnel ophalen

perfect

Snelle levering prima prijs.

Levering ging soepel, maar...

Blijkbaar was de voorraad niet toereikend en werd mij alleen geld teruggestort. Ik heb me een paar dagen afgevraagd waar dat van was, totdat ik het pakket opende en wat gekrabbel op de inpaknota vond. Wellicht is het handig dat je ook even communiceert dat er een voorraad tekort is en dat je dus iets minder hebt verzonden, maar het tekort hebt teruggstort. Communicatie is key, maar blijkbaar is het nog altijd lastig voor bedrijven om te communiceren.

Perfecte service en betaalbare prijzen

Goede ervaring.

Producten zijn niet duur...besteld en netjes op tijd geleverd.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.