Perfect!

Geweldig product.

Super top !!

Ik vind de service echt super fijn! Koop er graag me spullen

Niet goed voor de 1ste keer besteld en mijn bestelling klopt niet

De levering kwam niet en de bestelling klopt niet

Perfecte levering

Niets aan op te merken!

Snel en goed verpakt.

Zeer snelle levering. Erg tevreden.

Heeeeelll goeddd

Goed en snel verzonden

Veel producten en snelle levering

Veel producten te vinden, ook onverwachte dingen als de "originele" Parodontax. Netjes de volgende dag geleverd. Top!

Alles duidelijk snel geleverd!

Top service!

Al jaren gebruik ik de panstick van max factor. En bestel ik deze al een tijdje online bij Doublefonline. Bestel altijd 2 stuks en gaat altijd super snel en goed. Maar laatst werd er 1 geleverd ipv van 2. Na contact via de mail kreeg ik snel antwoord terug en de volgende werd mijn panstick bezorgt met een leuke attentie en een lieve tekst. Ik vind jullie super top!

Prima.

Ik heb de spullen opgehaald. Goed bereikbaar. Beetje "jammer"" dat je buiten moet blijven staan en de deur dicht gaat. Voelt meer welkom als je even binnen mag komen ! Verder alles prima geregeld. Dank !

Mooie prijzen, tijdige levering

Prima site en goede prijzen

Deze haarverf gebruik ik al jaren

Snel geleverd en erg goedkoop! Ik gebruik het al een tijdje dus ja het bevalt mij.

Goed, snel en voordelig

Snelle en goede levering

supergoed, snel en precies het product wat ik zocht!

top!

Niet tevreden

Kreeg producten in oud en versleten verpakking Kreeg niet wat ik betaald had, maar wat anders. Krijg al week nog geen reactie op de e-mail over bovenstaande probleem.

Op tijd geleverd.

Op tijd geleverd.

Snelle levering en goed verpakt

te laat

De pakket durde 3 dagen. Ze zei volgende dag binnen. Ik had de product de volgende dag nodig. Erg jammer.

Goede service, opvolging, snelle levering en communicatie, maar matige kwalitiet

In het algemeen ben ik best tevreden van Double F Cosmetica. Het is voor mij de 1ste keer en ik vond de service uitstekend, zoals het moet. Snelle levering, goede communicatie. Ik heb een matige beoordeling gegeven omwille van het produkt zelf... de mondmaskers in het zwart... bij het 1ste mondmasker dat ik wilde aanbrengen brak een van de elastiekjes al af... dat is toch teken van een povere kwaliteit... maar anders vond ik de service uitstekend.

Goed assortiment en snelle levering!

Snel antwoord en snelle levering

Ze reageren snel op een vraag en leveren cf afspraak

zeer snelle en accurate bestelling

Vrijdagochtend bestelling geplaatst en zaterdagochtend al geleverd.

Goed klantencontact en service. Snelle levering.

Top! Heerlijke geur

Snelle levering! En mooi ingepakt ✅

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.