Top product ruikt heeeerlijk, en snelle levering.

Nepproduct

Het product dat ik besteld heb via jullie website, max faxtor foundation, is een nepproduct. De verpakkingen zijn niet dichtgeseald zoals het originele product wel het geval is. Het sponsje is anders van kleur en de foundation is veel vloeibaarder en zit daardoor helemaal tegen het deksel geplakt. Ook ziet het potje er gebruikt uit met allemaal krasjes aan de onderkant

Alles perfect

Goede produkten, lage prijzen en snel geleverd

Prima snel geleverd alles klopt

Snelle verzending

Makkelijk via de site bestellen en snelle levering

Prima levering zoals besteld en verwacht.

Good

N/A

Geen probleem. Snel. Efficiënt. Goede prijs.

Geen probleem. Snel. Efficiënt. Goede prijs.

Groot Producten assortiment en snelle levering

Nog niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, en er wordt wel een beoordeling gevraagd?! Vreemd…

Goed en correct afgewerkt

Nooit eerder hier besteld. Eerste ervaring was positief. Bestelling werd snel en correct afgehandeld

Altijd snel en correct geleverde

Snelle levering tegen een goede prijs. Shop graag in deze online winkel

Gemakkelijk

Eenvoudig en voordelig

Snelle levering en prima scheerapparaat!

Erg tevreden over dit scheerapparaat. Scheert mooi kort en glad, zoals het hoort. Snelle levering.

Niet ontvangen

Niet ontvangen

Goederen en afwerking was prima in orde.

Dat ik niets heeft ontvangen

Ik heb helaas nog niets ontvangen

Parfait

Rapide efficace et pas Cher

goed!

netjes geleverd en snel.

alles perfect zoals afgesproken

goede producten, juiste levering, op tijd, vlot !

Ik wacht al 5 werkdagen op mijn bestelling

Ik wacht al 6 werkdagen op mijn bestelling. Krijg steeds van dhl emails dat ze te laat zijn vanwege sorteerfouten en tot op heden nog steeds niets ontvangen! Bestel nooit meer via doublef! Dit was de laatste keer

De bestelling was snel binnen.

Helaas moet ik mijn bestelling retourneren. afwachten hoe snel dit verwerkt wordt. tot nu toe goede ervaring.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.