Love it!

Ik bestel al iets langer dan een jaar bij jullie en ben zeer tevreden. Problemen worden netjes opgelost en er wordt meegedacht. Ik shop heel graag bij jullie.. Top service!!!

Snel producten binnen voor een hele leuke prijs!

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Nergens anders voordeliger Biodermal te vinden en nog extra korting erboven op Zeer snelle bezorging

Snel en verzorgt

Snel en netjes ingepakt

top service

snelle levering betrouwbaar goede producten leuke aanbiedingen

Goed en goedkoop adres met snelle levering!

Mooie prijzen en uitermate tevreden over de vlotte levering.

Duidelijke website, bestellen ging heel makkelijk, netjes ingepakt en de bezorging was heel snel!

Good, but I can't login, I have login problem

Good service, good quality, good timing to deliver the items. Only I can't log in

Gewoon prima

Gebruiksvriendelijke site, prima prijzen, levering snel...helemaal tevreden

Ik zocht lipfinity van Maybelline en gevonden...

Veel keus , makkelijke overzichtelijke site....

Perfect geleverd, scherpe prijs,

Ongelooflijk, ik betaalde minder dan de helft van de prijs die je bij de drogisterij betaalt. Had eerst een slechte score gegeven omdat ik nog niets had ontvangen en al om een review werd gevraagd. Maar kreeg een heel vriendelijke uitleg van Double F. Dus de mindere score was totaal voorbarig. Niets dan lof, ook vroeger reeds goede ervaringen gehad

Prima artikel.

Wel later ontvangen.

Goede deal, en lekker snel geleverd.

Goede deal, en lekker snel geleverd.

Snel en correct

Ik had dringend de wax nodig die ik altijd gebruik, Snel geleverd dus tevreden.

Makkelijk besteld en volgende dag al bezorgd!

De best

Is de best waarom ik heb besteld en is snel binne gekomen mooi ingepskt alles een aan rader zekkerr voor andere

Correct, snel

Altijd correct, snelle verzending, goed verpakt

Geen levering

Tot op heden de bestelling niet ontvangen, ook geen bericht vanuit DoubkeF, vreemd en erg jammer!

Mooi op tijd

Product doet aan mijn verwachting.

Fantastie

Heel goed product. Ik gebruik het al jaren en vooral voor mij type haar kroes. Ik krijg snel mijn bestelling

Verkeerde product

Ik bestelde essie A55 en kreeg ‘a list’ een kleur die veel donkerder is. Jammer

kleuren komen niet overeen

kreeg als antwoord dat de kleuren donkerder zijn in het echt omdat er foto's gemaakt worden met fel licht. Wel handig als dit ook op de site vermeld word.

Makkelijk om te bestellen én te betalen (en dat voor een prikkie) , snelle levering …wie zit er nu niet graag voor een dubbeltje op de eerste rang?

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.