Parfait

1ere commande un large choix de produits, un envoie rapide et soigné. Merci À vous

Zeer snelle levering

Snel levering, goed verpakt En een leuk prijs . Helemaal blij mee

Snel service

Goede prijs Snelle levering

Goede website en snelle levering.

Zeer prijs voordelig. Vlotte en snelle service en levering.

Slecht

Wax besteld. Helaas verkeerde geleverd gekregen . Andere verpakking , maar veel belangrijker hele andere wax. Geen reactie op probleem dus producten maar teruggestuurd . Wel twee keer verzendkosten kwijt en een teleurstelling rijker .

Lage prijzen supersnelle levering

Bestelling gedaan, goed op de hoogte gehouden, bij afleverpunt geleverd zoals gevraagd. Top

Prima, niks mis mee...

Bestellen, betalen, leveren, klaar... niks mis mee...

Top geregeld

Snel geleverd helemaal top

Supersnel en goed.

Supersnel en super goedkoop

Super..snelle levering, met ook nog een cadeautje

Super snelle levering!! + een cadeautje...

Vandaag besteld, volgende dag ophalen.

Snelle en nette levering

In het weekend besteld, dinsdag geleverd. Goede kwaliteit en vakkundig verpakt.

ZEEEER VLOT

ALLES VERLIEP SNEL EN VLOT EN CORRECT

Snelle levering van de produkten .

Correct

De volgende dag kreeg ik mijn bestelling al. Top

niet goed

ik had alleen lipgloss besteld van max factor, maar er zit overal een kleurtje bij, en sommige vind ik niet mooi.

Zoals verwacht

Snel geleverd en product in goede orde ontvangen.

zeer goed !!!

zeer goed en tevreden

Top product, voor prima prijs

Goede ervaring,snelle reactie,ik kon het binnen 2uur al ophalen bij het bedrijf.

goedkoop en goeie service

Tevreden over de prijs en de snelle levering

Niet oké

Heb gilette fusion proglide besteld zoals ze op de site staan maar gewone proglide gekregen. Normaal zijn ook goedkoper dan deze van fusion

Parfait

Commander le vendredi et reçu le lundi top top merci

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.