snel en voordelig.

Makkelijk bestellen, snelle levering voor een mooie prijs. Blij mee.

uitmuntend

mijn bestelling kwam heel snel binnen en goed verpakt

De bestelling heel snel ontvangen!

Bestelling snel ontvangen voor een hele goede prijs.

Supersnel!!

Supersnelle levering, netjes verpakt en duidelijke overzichtelijke rekening. En een stuk voordeliger.

Vlotte verkoop, doch producten slecht getransporteerd

1 bus shampoo en 1 bus wasverzachter waren wat uitgelopen, waardoor hele bestelling vuil was

Mooie prijs, super snelle levering!!!

Ik ben meer dan tevreden over de producten, de prijs en de hele snelle levering. Bedankt!

Netjes geleverd volgens afspraak

Goede ervaring, snel bezorgd. Er miste alleen 1 product die ik had besteld. Even via whatsapp contact gelegd en volgende dag had ik dit product ook binnen. Fijne communicatie

Prima bedrijf. Snelle levering en goed verpakt. Vaak ook leukere prijs dan in de winkel.

Perfect geleverd

Prima producten slechte leverinhg.

Producten zijn prima e goed verpakt. Levering door DHL is overigens slecht. deze zetten zonder overleg het pakket voor de deur en vertrekken dan weer. Wij waren niet eens thuis.

Goede bezorging

Bestelling is goed gegaan en op tijd aangekomen

Ik vind het jammer dat de eyeliner niet in een folie verpakking zit

L'Oréal meke up vind ik goed,geen last van tranende ogen

Prima prijzen

Alles was prima in orde!

Bestelling klopt en is goed ingepakt.

correct en snel

niets op aan te merken, tevreden klant.

Prettig

Behandeling vlot en snel bezorgd

Duidelijke site en makkelijke bij het bestellen.

Aanrader

Goed product. Dekkende foundation. Veel voordeliger dan elders! Vlot bezorgd. Ben zeer tevreden!

Top! Veel keuze snel geleverd!!!!

Veel keuze, snelle levering, goede prijzen!!!

super snel geleverd en makkelijk afhaal punt

ik had besteld en kon ook al snel ophalen, prijs was ook zeer voordelig. heel blij mee

Goede prijs,snelle verzending,top.

Goede service Snelle levering en mooie producten die tenminste betaalbaar zijn

5/5

Very good

Snel en voordelig

Tegen een zeer aantrekkelijke prijs tandpasta besteld die snel werd geregeld.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.