Uitermate tevreden.

Eerst voor de zekerheid gebeld, bijzonder aardig en werd goed uitgelegd. Besteld volgende dag in huis. Prima!

Snelle bezorging.

Heel goed en supersnelle levering

De levering was supersnel, het produkt was uitgedroogd

Ik was verbaasd over de snelle levering, echter het produkt voldoet niet(oogpotlood), is volledig uitgedroogd

heel goed

goede prijs, ruim assortiment, waar de voorraad krimpt komt er toch nog iets extra's bij, wenselijke levertijd

Producten zijn conform verwachting en worden snel geleverd

Een van de weinige NL sites met een uitgebreid assortiment aan producten voor kroeshaar en sterk krullend haar. Ik bestel hier jaren. Een keer is iets mis gegaan (product niet geleverd). Dat werd heel snel hersteld.

Snelle verzending

Mooie aanbiedingen

Goede website

Snelle levering. Betrouwbaar. Prima bedrijf.

Net als de vorige keer, keurig en snel geleverd!

Makkelijk besteld, en snel in huis.

Prettig en snel

Mijn bestelling was er binnen 2 dagen. Producten van goede kwaliteit en zorgvuldig verpakt. Bovendien was de prijs zeer aangenaam!

Zeer snelle bezorging. Hebben hier de oude formule van Paradontax gekocht. 12stuks.

Goede service en snelle levering

Je besteld en het is gelijk de volgende dag in huis. Perfect gewoon. Zeer tevreden.

Perfect, niks te klagen

Goede prijs, snel bezorgd

Goede producten, snel geleverd, zeer tevreden!

zeer goed

de goede producten geleverd binnen een zeer korte tijd heel goed tevreden over dit bedrijg

Snelle levering en zeer goedkoop.

Het wordt mijn nieuwe winkel, nergens zo goedkoop. Blijkbaar kan het toch voordelig.

In 1 woord: geweldig!

Paradontax tandpasta besteld voor een super prijsje. Snelle levering. Echt top!

Uitstekend !

De website was makkelijk om mijn product te bestellen. Ik kreeg er meteen korting op en het product werd snel geleverd. Topservice!

Dikke prima!

Heb nu al meerdere keren besteld en nog steeds erg tevreden;de producten hebben een goede prijs (vaak kortingen),ik word goed op de hoogte gehouden tijdens het bestel-en bezorgproces en de producten komen netjes verpakt en op tijd aan.

Prijs kwaliteit super

Mooie acties kunnen kopen !

Snelle levering en uitstekende producten

Snelle levering en uitstekende producten, aanrader!

Correct, vlot, betrouwbaar.

Mijn bestellingen worden altijd netjes en vlot bezorgd, voor een hele mooie prijs.

Goed, scherpe prijzen en snelle levering.

De uitlijnen van de site op mijn telefoon was niet geweldig, maar functioneerde wel allemaal.

Pakketje werd de volgende dag netjes bezorgd. Ik ga zeker vaker bestellen

Over Double F Cosmetica

Double F Online is al ruim 11 jaar een begrip in Barneveld. Op onze webshop kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Wij staan garant voor een goede service en producten met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Bij ons ben je altijd verzekerd van een geweldig groot assortiment en de laagste prijzen.