Gewoon goed.

Levering 1 dag later dan initieel aangegeven. Verder vlotte en goede afhandeling. Aanrader.

Top producten, voor de helft van het geld en super snel bezorgd! Ik ga hier vaker bestellen.

Heeel goed alleen doosje erg beschadigd

Slechte service

Slechte service, beschadigden producten en niet klantvriendelijk. Ze maken dozen open om producten bij elkaar te doen en samen te versturen. Niet netjes geleverd gekregen.

Slecht

Prima bedrijf met hart voor de zaak. Ik zou ze alleen willen adviseren een ander bezorg bedrijf dan DHL te kiezen. Want daar heb ik al lange tijd slechte ervaringen mee.

super

snelle en goede levering

Snelle levering en gunstige prijs

Omdat ik het bedrijf niet kende was ik een beetje sceptisch maar ze hebben snel geleverd en de producten die ik er kocht waren goedkoper dan elders

Zeer goede prijs Super snel geleverd

Heel goed.

Super service. Heel tevreden.

Superfijne olie

Stipte levering

Stipte levering.

Product is goedkoper dan ergens anders

Excellent value

Came quickly and great customer service and good value

Ruim 2 weken geleden bestelling geplaats niet ontvangen.

Na contact met Double F cosmetica, werd gezegd dan moet je DHL zelf bellen, het is niet onze verantwoordelijkheid. Ik heb ook nog bij de bestelling 2,95 erbij betaald voor avond levering.

Slecht

Betaald.maar.niet.ontvangen

Op tijd en gemakkelijk.

Zeer goed!

Snelle verzending, duidelijke website, kwalitatief goede producten. In een woord: top!

Excellent service

Produis attractifs et livraison rapide

Bestelling snel en compleet ontvangen, en er waren extra producten (gratis) toegevoegd.

Positieve ervaring, ga zeker weer bestellen.

Supersnelle levering

Goedkoop en snelle levering en dik tevreden.

Heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen pakket ook snel bezorgd en super handig om after pay te betalen ook dat achter af betalen via Riverty gaat ook super goed

Goed en snel.

Snel en goed geregeld!!!

Het haar is heel mooi.

Het is goede kwaliteit, het haar blijft mooi glanzend.

Goede service en snelle levering

Zeer slecht!

2 flacons besteld en betaald maar slechts 1 ontvangen. Wel gereclameerd maar tot op heden geen reaktie.

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.